• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST Tournament 30 september & 1st of October, All Invited

Status
Not open for further replies.

Exalador

Smash Lord
ja idd... das echt f***** up... ik wou dat ik er wat aan zou kunnen doen :(

volgende toernooi kan ik het geld wel bij me houden totdat mensen naar huis gaan... dan kan er sowieso niks mee gebeuren... want ik wil niet dat dit nog een keer gebeurt :(

Sparkie009

Smash Apprentice
zo goed? Mag ik uit mijn graf opstaan. Srr hoor dat ik Ness niet gangster vond, das een mening, jullie hoeven niet te gaan freaken ofso
Ik zie dat het duidelijk is dat er iemand niet snapt waar de Ness-is-gangster challenge voor bedoeld is. Hier volgt een korte uitleg:

Disbelievers. Het zwermt ervan. De Ness-is-gangster challenge laat disbelievers zien dat ze het mis hebben. Je zou shoe op z'n minst dankbaar mogen zijn dat hij al deze zielen willen redden.

Mijn punt: Jij bent de challenge aangegaan, en hebt deze zoals verwacht verloren. De verliezer geeft daarne toe dat Ness daadwerkelijk 'n gangster is. Jij weigerde.

Ik geloof dat het duidelijk is waarom je alom gehaat wordt. Je bent anders, niet met het hart bekeerd zoals de rest.

Edit: Ook leuk om te zien trouwens, dat je de cursus "Hoe onderzoek ik de Nederlandse taal rectaal?" hebt gevolgd. 't Geeft me altijd 'n blij gevoel als ik zie dat de cursus zo populair is.

Coen

BRoomer
BRoomer
Shoutoutz mangz:

Mijn results:

Zat in een poul met:

-Faab (2-1 verloren)
-Wulp (2-1 gewonnen)
-Mind Trick (2-0 gewonnen)
-Lawrencelot (2-0 gewonnen)

Werd 2e in de poul

K was de enige in de poul die nog geen wedstrijd gespeeld had na een tijdje, omdat ik dingen moest regeln voor het toernooi enzo, wat ook leuk was =p

Faab: Had moeten winnen van je Marth >_< anyway, lame schild trukjes ftw ^_^

Wulp: O____o Jij was focking de focking veel beter dan ik verwacht had. Ik was erg verbaasd, en je won ook een match van me. Mn zenuwen begaven het helemaal ;_;

Mind Trick: Je Yoshi ownt wel, alleen te roekeloos. 2 en 3 stock met mn Pikachu.

Lawrencelot: ROFL, ik herinner me niks meer van deze match. Ik vraag me af of we ooit wel gespeeld hebben.

Singles:

1st match against Savior, who got third in his poul. I won 2-1, pretty close. Gerb owned.

2nd match against Choco, I lost a fox ditto, then won a fox ditto, then got ***** by his sheik. That's what I get for never playing againstn a sheik, ah well. Lost 2-1

1st match in losers bracket against timmy. I was pretty much sandbagging, until I lost a match. I had to get serious and won 2-1. Well played timmy/

2nd match against Ryuker. Best of 5. I though, I wanna go to the supermarket, let's get this over already >_> I didn't play for winning because I couldn't care less....and won. 3-1 Bad move by picking sheik against me, I guess O_O wat de neuk.

3rd match against Utto. I lost 3-0. Yeah, I really suck against peaches. This time I did care though, because if I wouldve won, I wouldve got 20 euros and gained some experience.

That's 9th place 4 me, not too shabby. I also found 50 rupees afterward.

Low tier:

K had FOCKING 2 BYES. Niet eerlijk. Wilde het nog veranderen, maar mensen waren al aan matches begonnen. Crapz0r, won van fireman.exe en verloor daarna close van Johnny's gruwelijke monster.

Onverdiend 5e plaats voor mij. Had veel lager moeten eindigen.

Teams:

Lol, 5e plaats, ging redelijk kut.

Johnny en Fire in eerste ronde. Verloren ook weer HEEL close, verdomme.

Daarna Thomaz en Faalz0r, we wonnen 3-0.

Daarna Amsah en Zeta, we verloren 3-0.

Crews:

Yayuuhhhz, dit ging onverwachts heel goed.

Tegen ZNFREAK's crews haalde ik er met Pichu 6 stock af. Minder dan verwacht.

Tegen Exalador's crew 13 stock, nadat Savior er al 7 stock vanaf had gehaald met zijnh 4 levens. En ik hield er op het eind nog 2 over =p

Tegen Soft G-unit, ik wist niet dat Luigi zo kut kon zijn om tegen te vechten. I second everything BF's ever said about Luigi. Also gained lots of exp in this battle.

Against Amsah's crew. ROFL, took 2 stock off Choco withough losing a life, then 4 off Fire, losing 3 stock, and 0 stock off Zeta =( Anyway, 6 stock XD

That's about it: personal shout outs to come.

Sparkie009

Smash Apprentice
Ja dat bedoel ik, maar dit is wat shoe vaker zegt als ie wint, dus ik dacht dat het nadat ik 'n hele post aan z'n Ness-is-gangster challenge had gewijd ook wel mooi zou zijn om met een mooi citaat af te sluiten.

Z-N_Freak

Smash Ace
@nofx4president

@ z-n freak: je schreeuwt de hele tijd zo hard wie je allemaal wel niet verslagen hebt en dat kan mensen irriteren. neem nou amsah of dave :p, die zijn 100 keer beter dan jij maar die hoor je niet.
Kijk als ik dat hoor snap ik waar jullie je aan irriteren,

matches:
Amsah: Hard geraped zeg. Verslagen door een Mewto >_>
Dave: niet tegen gespeeld dit toernooi
Jonhy: Hard geraped door een Bowser XD
Nnja: geraped door zijn fox, wat verwonderlijk :p
Savior: nou ja, je bent dus beter, volgende keer versla ik je in de pouls, kga er hard voor trainen. Jou moet ik ooit aan kunnen
De Faab: gewoon gadverderrie te goed. Ik heb niet door dat ik geraped wordt, je speelt zo rustig. Behalve je Falcon. Dies te Random; Een reversed FC punch bij de ledge en ik ga rollen ---->>> Das dood en verdoem voor mij XD

Zo beter allen? Willen jullie dan please stoppen met zeiken over mijn spam, zoals exalador zei (leuke match btw op het begin van het toernooi de eerste dag :) ): "iedereen spamt; niet alleen ZN Freak"

het spijt me Marc dat ik zovaak je naam riep, maar als je het geil vind wil ik het best nog een keer doen hoor rofl

@ shoe
Wat is er mis met mijn nl's?
ktype snel op forums en maak typo's gramaticale fouten zullen er ook inzitten, maar kga echt niet 4 x mijn zin opnieuw lezen om te kijken of er nog fouten instaan >_> tis geen nederlandse les XD

Ness is gangster (kmaak het wel mijn sig. Als iedereen dan ook kapt met het mij uitschelden etc. kben het geflame zat >_>

@ exalador
Ik zou het geld gewoon persoonlijk overhandigen. Daarna in het de desbetreffende persoon zijn geld en moet ie het gewoon in zijn zakken stoppen :)
als het dan nog wordt gestolen zijn er echt zielige mensen onder ons >_>

*gaat sig veranderen*
*gaat proberen met Ness te spelen*
*is soort van bekeerd >_>*

beunhaas

Smash Journeyman
Was a nice tourney

no shout outs

alleen amsah's roy geraped ^^ (a)
En echt zuur dat je geld gegapt is... Dat gun ik niemand en zeker jou niet

Mind Trick

Smash Ace
Mijn shoutouts :)

2e toernooi voor mij, 1e voor me neefje Rks, zeer geslaagd, alleen 2,5 uur reizen is wel minder maar goed. Ten eerste @ Exalador, gj met t hosten, vette venues en nog bedankt dat je voor me cube heb gezorgd en niet op de straat heb gegooid ofzo :p

Zaterdag:

Het begon al goed met eerst 2v2 matches tegen Brasje + zusje, vooral verloren, en later ook nog Amsah + zusje van Brasje, dat was egt te geweldig, 5x op rij verslagen ofzo :p Ik zie dat jullie (Timmy en Brasje) heel wat beter zijn geworden sinds sotf, en ook props voor zusje van :)

Me doel was deze keer in de brackets te komen maar helaas niet gelukt, hopelijk volgende keer dan maar :)

Singles:

Faab (0-2) : Argh eerste keer dat ik tegen een echt goede ganon speel, ik geloof dat ik je 1% gaf met me eerste stock, werd uiteindelijk 3stock. 2e match ging al beter, 1stock, maar nog steeds verloren.
Wulp (1-2) : Wow, vette samus, alle matches best close maar uiteindelijk toch nog verloren.
Lawrencelot(2-0) : goede matches, weer een samus :p
NGCXX (0-2) : argh nog steeds nachtmerries van beestachtige pikachus >_<

Low Tier:

Zero (2-0) : goed gedaan voor je eerste toernooi :)
Linkje (0-2) : Jouw y link is irritant, spammer! maar je was gewoon beter klaar :p

Alle friendlies waren ook erg vermakelijk.

Zondag:

Deze keer Romano meegenomen, hij had veel verwachtingen voor teams maar we bakten er uiteindelijk niks van :p Eerst wat friendlies tegen Zero en Faab en compleet geowned keer op keer. Ik heb denk ongeveer 30 captain punches gevangen van Faab, gewoon ongelovelijk :laugh:

2v1 matches tegen Amsah waren egt geweldig, 2v1 en dan nog zo close :p je heb wel bewezen wrm je nr1 hier bent. En Romano met 1 hand verslagen, ge4stocked met dk en bowser was egt te grappig :laugh:

Friendlies tegen Fire waren erg eenzijdig :p Echt sinds sotf 10x beter geworden. Trouwens ook weer geowned door NGCXX, met kirby en zelda! omfg skills. En alle andere friendlies die ik vergeten ben, goede matches, erg vermakelijk :)

Teams weet ik niet meer veel van :p 2x 2-0 verloren, ik weet alleen nog dat beide teams 1 irritante peach erin hadden :p

Conclusie: vet toernooi en tot de volgende keer ;)

nofx4president

Smash Journeyman
shoutouts:

eerst ff ingespeeld met brasje vs mindtrick & rks. we wonnen veel, maar toch wel aardig close:).

singles:

rks (2-0): je deed het aardig goed voor je eerste toernooi, ik was veel noobisher op mijn eerste :p ( xtc-3 ). gewoon naar meer toernooien gaan en je leert fokkin veel, keep it up ^^.

exalador (2-0): marth ditto, altijd leuk :). alleen ik snapte niet helemaal waarom je als counterpick zelfde character en zelfde stage koos terwijl ik je 2 stockte. en waarom niet je main gebruikt (falco tog)?

bf (0-2): of ik zoog of jij bent vooruitgegaan. misschien een combinatie van beiden want ik speelde zwaar bagger vond ik. volgende keer maak ik het je moeilijker ^^. gefeliciteerd met het verslaan van ivo in pouls.

ivo (0-2): paar pagina's terug zei je dat de enige boeiende match in pouls tegen bf was. wtf ik nog stiekem helemaal trots zijn dat ik in de 2e match je fox op 1stock had met ong 80 dmg:p. goed gespeeld en gefeliciteerd met 5e(?) plaats.

voor het eerst (2e keer singles voor mij) door pouls gekomen. yaay ^___^

1e bracket match tegen rens (0-2). ging niet zo goed, maar ik had het sowieso niet gewonnen denk ik. goeie peach heb je.

later tegen ngcxxx(1-2), ik dacht dat ik in de losersbracket van de 1e ronde zat, maar hij had al 2 matches gespeeld <__<. bleek dat ik een bye had ^^. eerste match mijn marth geraped door zijn fox. ik koos peach als counterpick, ik stond de hele match ietsjes achter totdat ik terugkwam ( 40%+ downsmashes ftw:p ). ik won met 1 stock en aardig hoge damage. laatste match beetje zenuwachtig, maar coen is sowieso beter. congratz

17e geworden dus (als ik het goed heb), tevreden mee :).

ook nog tegen amsah en nini gespeeld met brasje, keihard geownt ongeveer 10 keer:p.

MM's:

zgetto: je fox gaat elk toernooi flink vooruit! maar ik denk dat je wat meer tegen peaches moet oefenen :p.

prince shadow: op sotf versloeg je me met cypher in teams, op tnot in crews, maar op zest won ik ^_^, vond ik zelf ietwat verassend:p.

z-n freak: leuke matches, echt elk potje was tot de laatste stock geloof ik, jij won 2 keer.

low tier:

savior - mijn gangsta ness tegen zijn g&w (waarom?). eerste gewonnen daarna ness ditto, ook gewonnen maar die was closer dan de eerste match. irritante mensen de hele tijd voor het beeld langslopen grmbl :p.

2e match tegen amsah -_-' ( nog geprobeerd een bye te regelen voor hem maar helaas :p ). link ditto, 3 stock. daarna ness tegen link, 2 stock. wel een pk thunder kill van mij, NESS IS GANGSTER ^_____^.

nog heel ff met choco gespeeld, jij bent echt bijna net zo gangster als ness. helaas zuig ik altijd tegen jou, ik weet gewoon niet hoe ik moet approachen. vind jou moeilijker om tegen te spelen dan amsah :o. good ****.

beer match met shoe ook nog ergens tussendoor. hét bewijs dat ness gangster is. ness 0wnde mijn marth. daarna met peach verder gespeeld en gewonnen, maar het boeide ons allebei niet echt eigenlijk :p.

oh en nog tegen wulp op het eind, leuke matches, aardig close.

rest die ik vergeet of niet tegen heb gespeeld: goeie shizl dat jullie er waren.

thnx to exalador voor de hosting, geen minpunten, behalve het niet roken in de venue dan ^^

terugreis was wel relaxt met nini, brasje en soft g-unit crew. alleen de treinen gingen niet meer en toen moest brasje's pa ons ophalen en dat vond ie niet zo koel.

wou zondag ook nog komen, alleen ik werd te laat wakker (hoe verassend:p).

nofx4president

Smash Journeyman
mja volgende dag veel hoesten, had anderhalf pakje gerookt en dan merk ik dat de volgende dag -____-'.

ben trouwens beunhaas vergeten: koele marth ditto's:), vind het relaxt om tegen betere marth's te spelen want dan leer ik meer. en later nog een paar free for alls met bram en wulp volgens mij erbij. goeie shizl

Z-N_Freak

Smash Ace
Hmmm, hij wil mijn über hippe Ness is gangster sig niet showen aan jullie :/

das beetje jammer. khad nog zo mijn best gedaan om über vette Ness gangster poppetje te vinden in Smashboards database:

:ness:

nu moet ie nog in mijn sig :/

edit:
weird ****. Als je hier een sig aanmaakt geld dat pas als je een nieuwe post post :/
op de meeste forums verandert je sig standaard bij al je ooit geplaatste posts....

Jeffz0r

Smash Champion
Hmmm, hij wil mijn über hippe Ness is gangster sig niet showen aan jullie :/

das beetje jammer. khad nog zo mijn best gedaan om über vette Ness gangster poppetje te vinden in Smashboards database:

:ness:

nu moet ie nog in mijn sig :/

edit:
weird ****. Als je hier een sig aanmaakt geld dat pas als je een nieuwe post post :/
op de meeste forums verandert je sig standaard bij al je ooit geplaatste posts....
Nee hoor, das nie waar. Alleen als je geen sig hebt, heb je waarschijnlijk ''show your signature'' ook niet aangevinkt ;)

Exalador

Smash Lord
@nofx: yep falco is eigenlijk mn main... maar ben sinds SOTF met marth gaan spelen en ik wou em testen op het toernooi :) dus daarom speelde ik in principe vrijwel alleen marth dit toernooi.
Ik speelde sowieso bagger op mn eigen toernooi (hmmm hoe vaak heb ik dat nu al wel nie gezegd :p) zoals je zelf ook hebt gezien lukte mn WDs niet eens :p volgende keer speel ik wel met mn falco tegen je (hoewel dat niet de beste char tegen marth is ;) )

Coen

BRoomer
BRoomer
Personal shout-outs:

Mind Trick: Houde zo, die nachtmerries ^^ volgende keer beter

BF: Je zuigt voor het niet komen opdagen op de 2e dag.

Helios: Oh wacht, die was er niet he....

Jip (down-A): Best limburger ever. I'm your fanboy =D

Shoe: Naamgenoot ^^ maar dan met een K.

Sparkie: Je bent jonger dan ik.....>____> maar wel tof

Jeffz0r: Ja jongen, ben je mooi ff bijna ge4stockt door mn pichu in een moneymatch :p

Johnny: Close matches in low tier =( Boozer = too cute

Timmy: leuke bracketmatches jonge ^^ die derde match besloot ik maar een en al serieus te gaan.

Z_N-Freak: Pichu MM was grappig. Ik moest toch wel weer serieuzer gaan spelen op het eind.

Rens: 3-0 door mn Pichu verslagen in MM :p

Joeri: Bracketmatches waren grappig

Exalador: Cool guy ^^ en goede host. ik heb je graag geholpen ^^

Exalador

Smash Lord
^^

@coen: ja das wel erg asociaal van me: keb je nog niet eens bedankt voor alle hulp :ohwell: je hebt erg veel gedaan, van meehelpen met de seeding, tot resultaten invoeren van poules en brackets (waarschijnlijk heb je nog veel meer resultaten ingevoerd dan mij ook) dus big thanx voor jou :) en je pichu is idd een dirty rat! ^^

Exalador

Smash Lord
ok de results mensen!!! :)
1VS1:

1: Amsah
2: Remen
3: Dave
4: Ivo
5: Faab
5: NNja
7: Utto
7: Rens
9: Coen
9: Beunhaas
9: Crash&Burn
9: Johnny
13: Ryuker
13: BF.com
13: Fire
13: Thomaz
17: Timmy
17: DownA
17: Meth
17: Linkje
17: Savior
17: zgetto
17: Zeta
17: Wulp
25: ZN Freak
25: Shadow
25: fireman.exe
25: Sparky
25: Exalador
25: MindTrick
25: Great Mizutu
25: Jeffz0r
33: Brasje
33: Jago
33: Shoe
33: GreenMachine
33: rks
33: Lawrencelot
33: zero212
33: Adam

Picture van de bracket!! *clicky*

Low tier:
1: Amsah
2: Johnny
3: Beunhaas
3: Dave
5: Faab
5: Ryuker
5: Coen
5: Linkje
9: Thomaz
9: Fire
9: Remen
9: NNja
9: Zeta
9: fireman.exe
9: Shadow
9: Crash&Burn
17: Timmy
17: Utto
17: GreenMachine
17: Great Mizutu
17: zgetto
17: Brasje
17: ZN Freak
17: DownA
17: Wulp
17: Shoe
17: MindTrick
17: Exalador
17: Jeffz0r
17: Adam
33: Savior
33: Meth
33: rks
33: zero212
33: Lawrencelot
(zo staan ze in de resultlijst, met een paar Byes er tussen bij de 33e plekken... dit komt omdat sommige wel een eerste match moesten spelen, en andere niet)

Crews:

1: Lagom
2: ATM
3: Soft G-Unit
4: C2.X
5: MAW

Teams:

1: Amsah - Zeta
2: Faab - NNja
3: Reffie - Dave
4: Johnny - Fire
5: Green Machine - Down A
5: NGCXX - Ryuker
7: Jeffz0r - Thomaz
7: Shoe - Sparky
9: Exalador - Savior
9: Marcel - Romano

Kirby Squad

Smash Lord
Bye is een jongen die zich 14 keer inschrijft en nooit een ronde door komt... Hij is een soort Jeffzor Alleen zit Bye bijna altijd in de brackets :p (soz jeff... te makkelijk :p)

(Prince) Shadow

Smash Lord
vergeleken met vorig toernooi
+1 in low tier ---> waarschijnlijk een bye, toen exalador verslagen en verloren van linkje
-1 in singles ---> doc?

mensen tegen wie ik gespeelt heb, met wie denken jullie dat ik verder moet trainen als main?
Sheik of Doctor Mario? :ohwell:

Linkje

Smash Lord
ik vind dat je doc zuigt maar dat komt omdat ik het beste ben gewend :S

doc van zere neus freak die zegt pas werkelijk.
geen techniek gewoon een beetje d-smashen soms :p

Z-N_Freak

Smash Ace
ik vind dat je doc zuigt maar dat komt omdat ik het beste ben gewend :S

doc van zere neus freak die zegt pas werkelijk.
geen techniek gewoon een beetje d-smashen soms :p

Ja goh, ik ben mss wat slechter dan jij bent en ik heb een keer tegen je gespeeld. Ik moet nogal wennen aan mensen en hoe ze spelen ;)

daarna versla ik ze nog niet, maar kdoe iig wat beter. Volgende keer wat meer potjes doen? Dan neem ik wel Sheik, maak ik het je mss wat moeilijker (kzeg niet moeilijk, maar wel moeilijker)

Status
Not open for further replies.
Top Bottom