• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST Tournament 30 september & 1st of October, All Invited

Status
Not open for further replies.

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Nee linkje... is goed gespeld ^^... hmmm ok die fout zelf niet eens gezien :/ majaaaa lekker boeie.. volgende keer beter ;) (ja die komt er :p)

@Rensie.. blij dat je het een goed tournooi vond ^^ misschien doe ik ook nog wel een keer een 1 daags single+team tournooi voor je..

me shoutoutz komen later wel >_>
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
Sterf Linkje, kapsoneslijer! XP
Ik moet zeggen, erg tof toernooi Exalador, leuke lokatie, toffe barman, leuke prijzen voor het eten en natuurlijk de immer leuke smashers!
Shoutouts:
Remen: Wat zal ik zeggen... got my *** handed on a plate, dubbele immortal ftw, je bent gewoon veel te goed voor mij. Ik heb geloof ik nog nooit zo dik verloren (zonder dat ik sd of stomme fouten maak)

Zeta: Lekker gespeeld, ook te hoog niveau.. Maar waar had je het nou over toen je vroeg of ik faalangst had :confused:

Shoe: Wat moet ik zeggen? Kijkend naar ons krachtsverschil, had jij moeten winnen. Ik denk dat je er gewoon ff niet bij was ofzo, want je liet je met doc wel erg veel verrassen door mij, terwijl je met je capeje toch heel veel aanvallen te niet kan doen). Je bent en blijft de tofste peer van smash :p Onze match was gewoon cool, en ik vond em heel spannend tot het einde. En wat je later ook zei, ik denk maar gewoon dat ik van samus m'n main maak. :p
Oh en: ditto Ganondorf beermatch=fail :p

Linkje: ****, en hier d8 ik dat met heel veel geluk ik misschien nog door de poule heen kon komen. Maar dan speel ik ff de twee kutste matches uit de geschiedenis van SSBM. Tuurlijk , je had gewoon van me moeten winnen..Maar toch niet zó :(
Humiliation is idd de goeie term :p

De rest: Kerels met wie ik hele tijd team heb zitten spelen: ****, heb echt hard gelachen met jullie, teamkills ftw :p

Zero212 (was het geloof ik? Speelde Link): Je doet het al best aardig, was je eerste toernooi denk ik? Als je veel oefent wordt je vanzelf beter, maar probeer op een toernooi ook eens met wat andere characters te spelen, blijf niet te veel plakken bij maar 1.

Kerel tegen wie ik low tier match speelde (zijn jullie er al achter? Ben slecht met namen :p) Mewtwo ftw, maar Luigi was een slecht idee :D Je had wel een leuke pikachu opzich.

Amsah: regel voor mij eens ff die link naar die Gantz manga volumes! :p Kthxbye!
Iedereen die ik vergeten ben: het was tof!
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Shout outz (very rare and very short):

Exalador - thnx for hosting, was een leuk toernooi en liep redelijk smooth de locaties waren alle 2 goed.^_^
Mij zie je volgende keer echt wel weer, wat ik niet kan zeggen van alle toernooitjes waar ik naar toe ben geweest in NL *cough, cough* TnoT *cough, cough*

Zeta: Goooo Ty, teamen was leuk, je speelde te blaze in de finale, volgende keer weer ^_^

Cheukeuw: Finale!! XD (Na het 80 keer te hebben belooft)

Faab: Sorry man ;p Volgende keer mogen jullie winnen XD

Nini-Lee: Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay, volgende keer houden we nog een paar 1 euro team money matches als je wilt ok :D was leuk :)

*de rest*
Was leuk jullie allemaal weer te zien ^_^ (Ik zou eerst lange shout outs doen, maar ik heb geen zin meer om te typen)

*Persoon die mn geld heeft genomen (niemand specifiek)*
Je !&%$#@ moeder serieus, je hebt mn hele beeld van de dutch communitie verpest.
 

reffie2

Smash Journeyman
Joined
Nov 9, 2003
Messages
433
Location
The Netherlands
Toernooi was inderdaad leuk ja alleen jammer dat er veel mensen alleen zaterdag kwamen(de dag dat ik juist moet werken). Op n00bzor's toernooi zal ik er wel beide dagen zijn(kon vrij krijgen van werk.).

De heenreis ging soepel, toen ik aankwam zag ik de Limburgers plus n00bzor. Jeffery zei dat hij 'wist' waar wij moesten staan maar leidde ons twee keer naar de verkeerde plek...en Shoe maar lopen met zijn gebleseerde bovenbeen ;).

Exalador, bedankt voor de heenrit, ook al was het niet echt slim om met z'n vieren achteraan te gaan zitten, hoewel het toch leuk was om Jeffrey te pletten bij elke bocht die naar links ging had ik liever wat meer ruimte(en die was er ook alleen niemand maakte er gebruik van).

Het toernooi ging goed alleen jammer dat jij crews(die gratis waren) eerst deed en pas daarna teams.

Over teams gesproken, daar kwam ik eigenlijk voor en ik en Dave werden 3e, niet slecht opzich maar de nr.2 en 1 waren gewoon heel erg sterk. We hadden niet verwacht dat FaabPeach zou kiezen en ikzelf dacht dat Nnja een fox speler was. En bij Amsah/Zeta, daar ging het ook niet helemaal volgens plan, misschien moet ik toch minder tegen de cpu spelen.

Ik zie jullie allemaal op jefz0r's toernooi.

Owja, jefzor, er waren wat klachten over jouw....geur. Het kan best zijn dat je per ongeluk in de schijt ben gaan staan maar zet je schoenen dan buiten de venue zodat wij er geen last van hebben. Alvast bedankt.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
iig eerste helft van de shouts want ik vergeet altijd wel wat mensen.

Nihonjin: *cough, cough* je moeder *cough, cough* Congratz met je eerste plaats ;) lullig dat iemand je geld heeft gejat.

Faab: ooit nagedacht als cariere als filmacteur?

Jeffz0r: thanx voor het uitstippelen van de reis en voor het interview

Ryuker: over die fout in de 2de match ben ik nog steeds niet heen. mislukte wavedash to edgehog. anders had ik nog een puntje gemaakt.

ZN-Freak: alleen doc ditto's anders lukt het niet he. wacht maar. dit was mn doc z'n eerste toernooi. in den bosch ***** ie je ;)

Savior: echt bedankt voor het interview. echt te droog. "ja, en het konijntje vond ik ook wel cool" :chuckle:

Barman: de gehaktbal was goed

Adam: laat me weten hoe het zondag ging

Linkje: all heil de combo of doom!!

Exalador: goede zaal, goede prijzen, eigelijk was alles goed ^^ en leuk gevecht in de low tier tourney.

Dave: je ownde me. no johns :)

Jago: wie speelde je ookalweer?

Fire: micheal jackson is er niets bij. do the moonwalk again!!



waarschijnlijk een paar mensen vergeten. ik post wel weer wat als ik mezelf bij iemand z'n shouts zie.
en anders: well done
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Nihonjin: *cough, cough* je moeder *cough, cough* Congratz met je eerste plaats ;) lullig dat iemand je geld heeft gejat.
Ik waardeer je moeite, maar slapen op een tafel met vliegen om me hoofd en te duur eten wat niet eens lekker was vond ik toch wel minder en is voor mij niet voor herhaling vatbaar >_>
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
tuurlijk kon alles wel wat beter. maar genaait worden een week voor het toernooi door een café-eigenaar was de oorzaak.
believe me, TNOT2 wordt veel beter ;)
waarschijnlijk zal ie anders heten, maar we moeten nog steeds een andere crewnaam verzinnen.
 

zero212

Smash Apprentice
Joined
Jul 29, 2006
Messages
129
Location
The Netherlands
ik deed het niet al te slecht. (hoop ik) was ook mijn eerste toernooi. ik weet nu teminste hoe goeie smash spelers het doen dan kan ik daar nu ook op oefenen. ik heb in iedergeval veel plezier dit weekend gehad. ik vond het wel behoorlijk duur (niet het toernooi zelf maar gewoon wat het in totaal heeft gekost) was zo'n 70 euro kwijt. en fire bedankt voor de tip ik zal proberen om met wat andere caracters te spelen ik denk dat ik ook wel aardig (voor mijn doen) goed ben met doc.
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
**** Amsah, heeft iemand je geld gejat? Wtf is dat voor lame actie? Dat is al de 2e keer toch? (meen me te herinneren dat je ook een x je portomonnee kwijt was)
Wellicht is het een optie om iemand anders je geld in beheer te laten nemen? Of gewoon in het kluisje van de toernooihost laten zitten.

En Shoe: Ness is idd een gangster.

Maar als geen toernooi kan beginnen zonder thomaz...hoe zit het dan als thomaz een keer niet komt? Dan maar geen toernooi? :p
 

Thomaz

Smash Lord
Joined
May 2, 2004
Messages
1,055
Location
Leiden, The Netherlands
Je snapt het, Fireman. Eh. >_>

Maar ja, best wel behoorlijk kut dat het geld gestolen is. >_<

Verder, eh, goed georganiseerd toernooi, alleen ik speelde weer lekker falend. (Y)

En Zoetermeer zuigt. (8) Zoetermeer faalt harder dan ik hebben kan. Harder dan ik hebben kan. (8)
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Stefan, kun je een lijst voor me maken van de mensen die aanwezig waren?

@ De persoon die mn geld heeft genomen
WTF!?
In de hele smash geschiedenis van NL is er nog geen geld verdwenen en dan moet jij et weer verpesten?

Als je me PM'd (waar je het lef waarschijnlijk niet voor hebt) en me mn geld terug geeft, zand erover ik zeg niemand wie je bent en daar houden we het bij.
Als je me niet PM'd en mn geld dus niet terug geeft kun je beter hopen dat ik er nooit achter kom wie je bent, zo wel zul je genoegen moeten nemen met minder dan 2 tanden want dat is wat je maximaal over houd als ik klaar me tje bek ben.
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
whahaha op de een of andere manier kan ik dat dreigement gewoon niet serieus nemen :p srry Ams ik vind het wel klote voor je en een naaistreek.. Op jeffzors toernooi win je gewoon ff het dubbele terug en hou dan voortaan je geld goed bij je >.<"
 

rensie nr1

Smash Journeyman
Joined
Aug 31, 2003
Messages
315
Location
hoorn
Geen grappen met amsah en zijn 40 neven.

Zoiezo triest, nooit gedacht dat dat nog is bij smashtoernooi zou gebeuren:S.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Waarschijnlijk is het gewoon een misverstand ofzo. Is er niet de kans dat et geld nog in de venue is blijven liggen?
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
YEeuyy..ik denk ik zal maar eens een account aanmaken :O, ZEST was leuk stefan! goed georganiseerd,en chillende datk bij jou kon blijven slapen.wat kut was dat ik in de pool met die peaches zat(peaches=gaarheid) volgende x geen peaches = thnx :O :D:D:D...maarja voorderest gg,hele trieste gedoe dat dat geld van amsah gestolen is,Dat is gewoon hopeloosheid
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
stiekem heb ik het in jeffzors reet gestopt (verklaard een hoop mischien ?) maar daar kwam amsa achter en pakte het terug voor de rest weet ik niet wie het heeft .
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
jezus, ik vind het echt diep triest dat iemand je geld heeft gejat amsah. en ik gok op een onbekende (noob), want iedereen die al een tijdje meespeelt op toernooien en jou kent zou zoiets niet doen neem ik aan. hoe kan zoiets gebeuren dan, waar werd het bewaard. en als er geld is gejat is dan niet gelijk de hele pot gejat? ( ook van dave enzo ).

hoop iig dat je erachter komt en em flink klapt :p.
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Nee, het was alleen zijn envolop met geld die was verdwenen :/
echt ziek man, khoop dat je het terug vind, of zoals je zei:
"To bad als ik het niet krijg, laat die gozer die het stal er dan maar in stikken."
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
again rofl @ dave :p

@shoe

Ness is niet gangster. Vraag maar aan 2 mede Ness spelers. Ik heb hun Ness geraped met mijn luigi. Nee wacht. Een had ik geraped de ander was best close. Exaladors Ness was close en die van iemand die nadat het toernooi was afgelopen aankwam kakken was *****.

Ik heb 3 Ness challenges gedaan en 2 gewonnen;
Ness is een über Schoolkid die niet kan honkballen :p
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Jongens, waarom post Z-N Freak hier nog? Moet ik dan alles zelf doen? =[

En wat dat geld betreft, heeft er al iemand tussen Ivo's grote harige tenen gekeken? Het is maar een suggestie...
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Jongens, waarom post Z-N Freak hier nog? Moet ik dan alles zelf doen? =[

En wat dat geld betreft, heeft er al iemand tussen Ivo's grote harige tenen gekeken? Het is maar een suggestie...
wtf, spam ik nou weer >_>
Echt zielig hoor, tis echt niet grappig meer ofso. Ik snap je en was van plan te stoppen, maar als je zo gaat doen ga ik lekker door :p (*dat is dus ook een grapje voor de mensen als marc die dat wss verkeerd gaan opvatten >_> )

+ je post van net was ook spam lmao

enne, om dit geen spam te laten zijn (vreesd Marc met zijn enge puntige mes.... )
Ik heb gewonnen van uto rofl. 2 keer een MM gewonnen van hem lmao
hij nwas dronken ofso, maar zei dat ie niet dronken was hehe 1 euro gewonnen van hem :p
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
kom er net achter dat ook ik schuldig ben aan diefstal...


heb nog zo'n av converter(hoe zo'n ding dan ook heet die van je av out kabeltjes een scart maakt) aan mijn cube hangen en had deze niet bij me toen ik aankwam.

als iemand hem mist, pm me effe. excuses alvast
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
MISSCHIEN andere mensen ook wel? =X

Faab: Bedankt, we weten allemaal wat je met 15-jarige jongetjes ****. =]

Z-N Freak: Je zuigt.
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
kom er net achter dat ook ik schuldig ben aan diefstal...


heb nog zo'n av converter(hoe zo'n ding dan ook heet die van je av out kabeltjes een scart maakt) aan mijn cube hangen en had deze niet bij me toen ik aankwam.

als iemand hem mist, pm me effe. excuses alvast

Die is volgens mij van Prince Shadow
 

Bras

Smash Rookie
Joined
Jul 16, 2006
Messages
14
Yay, shout-outs. Ben enkel op de zaterdag geweest met Timmy en m'n zusje Nini. Here goes:

Poules gingen zwaar bagger zoals altijd. XD Verloren tegen Amsah, Beunhaas, Savior en ZN-Freak.

Timmy - niet tegen je gespeeld, en da's maar goed ook :D je was weer flink aan het poonen o_o wederom bedankt voor het gezelschap in elk geval, maar wordt nou 'ns op tijd wakker als we weer een tourney hebben. :D
Marcel - je Yoshi is weer beter geworden, veel vloeiendere wave-dashen, en overall veel beter dan vorige keer. Keep it up. :D
RKS - leuk dat je er was voor een eerste keer, 't ging best goed. Kom nog 'ns een keer op een tweede toernooi. ^^
Zeta - sorry dat ik je drie keer in een match tegen Amsah en Nini wegsloeg terwijl ik je teamgenoot was XD 't ging echt flink bagger.
Amsah - leuke matches gehad, gimme Gantz on msn soon o_o
shoe - de beermatches waren AWESOME! Die ga ik zeker vaker doen, vooral met jou als je al wat op hebt, want ik was je dik aan het pwnen XD
Miguel - sorry, kwas je naam ff kwijt, kwam zeker door 't bier :D. Je Fox is weer dik verbeterd, te concluderen van de ene match die we hebben gespeeld. Het hadden er meer mogen zijn though. ;_;
Linkje - was idd leuk met je te praten/spelen, doen we nog 'ns. Kun je vertellen of je KH1 of KH2 nou beter vindt. :D


Low Tier was kewl. Heb tegen Ryuker gespeeld met m'n Luigi tegen z'n DK. Ging vet goed, maar telkens allebei op 1 stock, maar omdat Ryuker toch beter is had ie er 2-0 van gemaakt. Jamme, maar wel leuk. ^_^

Owja, nog 2 shout-outs van m'n zusje Nini:
- "het was leuk om met Hamstah te spelen" (m'n moeders' reactie daarop: "je bedoelt zeker Hassan?" (ik: -_-')
- en: "ik haat ZN-Freak nu"
(kay, dat laatste was grapje vanwege d'r verloren match in Low Tier. XD) Kga er maar 'ns trainen, want ze wil nog 'ns terugkomen.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom