• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST Tournament 30 september & 1st of October, All Invited

Status
Not open for further replies.

nnja

Smash Journeyman
Joined
Feb 26, 2005
Messages
214
Location
amsterdam
Nnja kun jij eigenlijk wel uit Diemen komen met de trein??? Aangezien ze al het verkeer naar Amsterdam enzo stilleggen? Vanwege werk aan Amsterdam zuid ofzo... :/
niks over gehoord..hm

ik ga morgen al naar mn neef toe in zoetermeer..
hoop dat t dan nog rijd..
zker alleen dit weekend dat ze niet rijden???
 

rensie nr1

Smash Journeyman
Joined
Aug 31, 2003
Messages
315
Location
hoorn
Ik kom via amsterdam:p kan dat ook? En als ik op station zoetermeer ben dan moet ik de bus ofzo hebben? SOrry maar die 9292 geeft echt rare dingen aan. Zoals vanaf leiden met de bus ofzo. Dat ga ik dus niet doen. Wil zoiezo tot zo ver mogelijk met de trein.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
De intercity tussen Utrecht en Den Haag rijdt zaterdag en zondag niet volgens teletekst.
Kzal et stukkie ff overtypen:

Den Haag Centraal <-> Utrecht

Zaterdag en zondag rijden er tussen Zoetermeer Oost en Gouda geen treinen maar bussen.
Tussen Den Haag C en Utrecht rijden pendeltreinen zonder tussenstop.

Extra reistijd: Ongeveer 30 minuten.

* Stoptreinen rijden niet tussen Zoetermeer Oost en Gouda.
* Sneltreinen Den Haag-Arnhem/Nijmegen rijden niet tussen Den Haag Centraal en Gouda.
* Intercity's rijden niet tussen Den Haag Centraal en Utrecht.



Kunnen we dan wel een andere trein nemen vanaf Utrecht, of moeten we vanaf Utrecht al met de bus? ;_;
En ik heb trouwens een ander nummer van je, namelijk 0614235166, klopt die niet meer ofzo? :/
 

Kragen

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2006
Messages
517
Location
The Netherlands, Venlo
Omdat het fokking 2,5/3 uur duurt om van Venlo naar Zoetermeer te gaan, en ik al om 7 uur (3/half 4 weer vertrekken dus) weer terug moet zijn, kom ik alleen zondag >_>

MM/friendlies:

ZN-Freak: 50/5 cent?
zero212?
beunhaas: marth ditto?
 

Mind Trick

Smash Ace
Joined
Jul 11, 2006
Messages
670
Location
Amsterdam, NL
Zet Romano ook maar op de lijst (ik weet, een beetje last minute :p)

Dan nog een ding, ov9292 doet heel vaag met de routebeschrijving naar zoetermeer, dus ik vroeg me af gaan er nog meer mensen vanuit amsterdam heen, zodat we mss hun kunnen joinen op CS ofzo?
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
ey, is er nog plaats? :p zie dit nu pas... kzou misschien wel kunnen... ik zie dat er nog maar 58 lui zijn... kan ik me nog inschrijven? (A) (weet nog niet 100% cker of ik kan)
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
Rens, ik wil een friendly tegen je. ik moet weten of de bracketmatch op SotF eerlijk was...

and
ik heb een paar vrijwilligers nodig met wie ik ff een klein interviewtje kan afnemen. betreft grandmaster Miyamoto.
alvast bedankt :)
 

rensie nr1

Smash Journeyman
Joined
Aug 31, 2003
Messages
315
Location
hoorn
Prince shadow is goed. Je moet wel zelf ff zeggen ik vergeet het. Dat geld ook voor mensen die beermatches willen spelen. KOm naar me toe en ik speel:p.
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
moet denk ik wel lukke ZN :) maak je geen zorgen, ik weet ook vrijwel zeker dat savior je kan housen :) maar anders lukt het wel bij mij.

Shadow: zellos en jij dus geen housing nodig? maar adam + friend wel?

EDIT: beunhaas, ik wil wel een marth Ditto MM :) eurootje? :)
Ok, dan weet ik zeker dat ik er dus 2 dagen ben :)

ik hoop dat ik het onthou (heb nogal een slecht geheugen) maar ik doe MM matches met 1 euro met iedereen tot nu dus ja tegen alle uitdagingen ook Z-N freak ik hou niet van krokketen ( :( ) marr die doe ik toch maar. :p (meer uitdagingen neem ik nou niet meer aan) NGXX ik kan echt niet met fox spelen maar ik doe het toch maar dus verwacht er niet teveel van.
Wat je wil, Kroket of 50 cent? of 5 cent? :p

Cypher and Zellos suck for not comming to Zest.
I suck less because I come one day.
Adam is die hard for comming 2 days and still needs housing. he'll also take a friend along who also needs housing. he can have Zellos' spot ^^

ZN-Freak, ik wil wel MM tegen je. €1,-? en zero ook
and yeay for my new banner!!
50 cent is imo beter. Dan kan ik namelijk mee MM's doen :) (ik ben niet zo rijk :p )
Als je niet meer wilt schrijf ik je weer uit mijn lijst (ik ben mensen aan het inschrijven rofl)

Ik MM wel tegen mensen ^^
50 cents? of 5 cent? of KM :p

Ik wil best Marth dittoën, maar dan geen MM. Telt dat ook? >__>
Ik marth dito je zonder dat we MM doen. Ik heb een aardige Marth en speel echt waar altijd serieus. Enige is dat ik vaak moet wennen aan de TV ofso. Ik ben daar best gevoelig voor merk ik de laatste tijd. Ik zie nu dat 50 Hz en 60 Hz verschil echt....

sparky, shoe, jullie mogen bij mij slapen(op de grond althans) maar omdat het ov kut doet is het waarschijnlijk handiger om bij exaldar te slapen maar mij maakt het iig niks uit dus jullie hebben de keus.

verder wil ik wel wat mensen mm'n die open uitdagingen doen
Coen, rematch...
zn-freak, ik vind het best...(wel minimaal een euro)
BF, ook rematch
linkje, ook goed
vergeet ik iemand?

EDIT: @ jeffzor, ik ben een luie lamzak, kan ik rekenen op je travelagency aangezien jij toch langs utrecht komt?
MM?
Al goed, 1 euro. Speciaal voor down a :p

KM:
1. Jefzor
2. Exalador
3. Linkje (ik doe wel een KM tegen je hoor :) )

kga door totdat IK er 2 euro aan verspilt heb (hoe duur zijn kroketten eigenlijk? )

MM(50 cent(vind ik fijner)/1euro):
1. (Prince) Shadow (50cent)
2. Down A (1euro)
3. ?
4. ?

5CM: (5 cent match, idee gepikt van Linkje )
1. Linkje??
2. ?
3. ?
4. ?
5. ?

serieuze friendlies Friendlies: (zonder sandbag geziek)
Thomaz (Marth Dito)

Ik ben er zekerste weten beide dagen =D
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
@ Kragen, is goed :p

Omdat het fokking 2,5/3 uur duurt om van Venlo naar Zoetermeer te gaan, en ik al om 7 uur (3/half 4 weer vertrekken dus) weer terug moet zijn, kom ik alleen zondag >_>

MM/friendlies:

ZN-Freak: 50/5 cent?
zero212?
beunhaas: marth ditto?
50 cent? vind ik goed. Als je daarna rematch wilt ofso (of ik wil dat) dan doen we lekker 5 cents tot in het oneindige :p

Rens, ik wil een friendly tegen je. ik moet weten of de bracketmatch op SotF eerlijk was...

and
ik heb een paar vrijwilligers nodig met wie ik ff een klein interviewtje kan afnemen. betreft grandmaster Miyamoto.
alvast bedankt :)
Ehm....
Ik vind het best. Moet ik dan nog gaan opzoeken wanneer ie geboren is ofso? Krijgen we een test? Is er een prijs te verdienen?? :p

KM:
1. Jefzor
2. Exalador
3. Linkje (ik doe wel een KM tegen je hoor :) )

kga door totdat IK er 2 euro aan verspilt heb (hoe duur zijn kroketten eigenlijk? )

MM(50 cent(vind ik fijner)/1euro):
1. (Prince) Shadow (50cent)
2. Down A (1euro)
3. ?
4. ?

5CM: (5 cent match, idee gepikt van Linkje )
1. Linkje??
2. Kragen (10 x 5 cents)
3. ?
4. ?
5. ?

serieuze friendlies Friendlies: (zonder sandbag geziek)
Thomaz (Marth Dito)
Beunhaas?? (marth Dito)

Ik ben er zekerste weten beide dagen =D
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
ZN Freak: Speel je wel eens Fox of Falco? :p :p :p

In dat geval...Pichu vs Fox/Falco moneymatch? :D
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Thomaz Marth Marth 0 eu
Exalador Marth Marth 1 eu
ZN Marth Marth 1 eu
Linkje Ganon Marth 1 eu
Friendlies zijn vaak zonder geld inzet mijn vriend :p
Als je wilt MMen dan neem ik Sheik tegen je Marth denk ik.

ZN Freak: Speel je wel eens Fox of Falco? :p :p :p

In dat geval...Pichu vs Fox/Falco moneymatch? :D
Mag het ook Ganondorf zijn of een low tier ofso? Game & Watch mss? Ik kan echt met iedereen spelen behalve Fox en Flaco, ik ben er gewoon te langzaam voor rofl.

Dus ff zo (als je wilt)
Alles behalve:
Fox
Falco
CF (ook te snel voor me)
Mewto (dies gewoon te bagger)
Ness (ben ik bagger mee)
IC's (kan ik niks mee :/ )

De rest is prima, Zelda is ook goed, wil ik best afspreken niet te changen ;)
En als het echt niet anders kan, doe een gewone MM of speel je alleen met Pichu? (weet ik allemaal niet precies van iedereen (nog niet iig)) Als je echt alleen met Pichu speelt, speel ik wel Falco tegen je, maar wss wordt ik dan hard geowned >_>



KM:
1. Jefzor
2. Exalador
3. Linkje

kga door totdat IK er 2 euro aan verspilt heb (hoe duur zijn kroketten eigenlijk? )

MM(50 cent(vind ik fijner)/1euro):
1. (Prince) Shadow (50cent)
2. Down A (1euro)
3. ?
4. ?

5CM: (5 cent match, idee gepikt van Linkje )
1. Linkje??
2. Kragen (10 x 5 cents)
3. ?
4. ?
5. ?

serieuze friendlies Friendlies: (zonder sandbag geziek)
Thomaz (Marth Dito)
Beunhaas?? (marth Dito)

Ik ben er zekerste weten beide dagen =D
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
daaamnz veel MM posts :p anyway:
Jeffzor... sommige treinen tussen zoetermeer en utrecht rijden helemaal niet, maar tussen den haag en zoetermeer rijdt sowieso wel de stoptrein. als het goed is rijd de intercity (die richting den haag gaat) vanuit utrecht sowieso WEL tot gouda.
daarnaast heb ik gelezen dat die intercity ook gewoon door naar den haag gaat, maar via een alternatieve route (waarbij hij niet langs zoetermeer komt)

Mind trick: ik zet romano op de lijst
Mr_joey132: ja je kan nog komen, heb je PM ook ontvangen... moet dan ook nog ff de naam van die vriend hebben... ik zet jullie op de lijst
 

Mind Trick

Smash Ace
Joined
Jul 11, 2006
Messages
670
Location
Amsterdam, NL
Dan nog een ding, ov9292 doet heel vaag met de routebeschrijving naar zoetermeer, dus ik vroeg me af gaan er nog meer mensen vanuit amsterdam heen, zodat we mss hun kunnen joinen op CS ofzo, en dat we dan niet verdwalen op weg naar Zoetermeer? :p
*bump* de dag komt al dichterbij :p
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Joost: Wat zijn de plannen? Reizen we via Eindhoven naar Den Haag? Ik denk dat dat de beste optie is, aleen moeten we wel wat eerder vertrekken in verband met mogelijke vertraging. Post f hoe laat jij de trein neemt, ik stel 8.15 voor.

Jeffrey: Is dat voor jou niet ook gemakkelijker, van Den Bosch naar Eindhoven en dan van daaruit naar Den Haag?
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Lol nee. Als ik via Eindhoven ga ben ik een uur langer onderweg dan wanneer ik via Utrecht ga.
Vreemd toen ik gister keek stond er dat er ook kans was op vertragin tussen Den Bosch en Utrecht en nu niet meer :/
Anyway.....

Travel Agency tijd!
Dit is mijn treinschema:
09:00 i Hertogenbosch ('s) 3 Utrecht Centraal Intercity 826 NS
09:29 i Utrecht Centraal 9

09:32 Utrecht Centraal 8a Gouda Sneltrein 2026 NS
09:54 i Gouda 8

10:15 Gouda Zoetermeer Stopbus i.p.v. Trein 0 NS
10:39 i Zoetermeer


Ik heb dus maar 3 minuten om over te stappen, maar goed ik ga er maar ff vanuit dat dat lukt. Iedereen die langs Utrecht komt, sta klaar op perron 8 om half 10. Dan kunnen we met z'n allen samen reizen. Iedereen met een andere route ga ik niet helpen tenzij ik ervoor betaald krijg, lol :p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Als jij via Den Bosch rijdt, doe je er wel een half uur langer over ;_;
+ je moet een keer extra overstappen.
+ je hoeft als je via breda en den haag gaat, geen bus te nemen ergens.


Maar je moet et zelf weten :p
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
@ Jeffrey: ik krijg op 9292ov.nl en ns.nl alleen maar een intercity naar Gouda om :47 en :17


08:58 i Apeldoorn 3 Amersfoort Intercity 1726 NS
09:42 i Utrecht Centraal 9

09:47 Utrecht Centraal 19a Gouda Intercity 701726 NS
10:05 i Gouda 8

10:15 Gouda Zoetermeer Stopbus i.p.v. Trein 0 NS
10:39 i Zoetermeer


Lijkt me voor jou ook een stuk handiger om die te pakken, uiteindelijk neem je toch dezelfde bus. Gek genoeg kan ik die sneltrein die jij beschrijft op geen enkele manier terugvinden, misschien weet jij iets dat ik niet weet?
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Heh, dat is wel terug te vinden ja, maar daarvoor moet je een travel agency zijn :p
Die intercity gaat om 47 en 17 en de sneltrein om 02 en 32. Beide van spoor 8. De reden dat hij ze bij jou niet aangeeft, is omdat et nogal nutteloos is een kwartier voor niks te wachten :p
Dat geldt ook voor mij, dus als ik die van 32 haal neem ik die en zie ik je wel in Utrecht. Als ik de overstap mis in Utrecht, wacht ik wel een kwartier.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
btw jeffzor: je moet dan ook nog de bus IN zoetermeer naar de venue nemen he ;)
ik heb nog ff gekeken en bus 3 EN 4 komen er allebei 100% zeker langs... 4 doet er 1 of 2 haltes langer over... bus 3 weet ik zo niet uit mn hoofd hoe laat die gaat (sluit meestal wel goed aan op de reizen)... bus 4 gaat om :15, :30, :45 en op het hele uur als het goed is

EDIT: niet vergeten optijd stopknopje in te drukken in de bus anders rijdt ie misschien de halte voorbij ;) ff info voor de mensen die nog nooit met bus gereden hebbe :p
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Yo ex.
Sta jij bij zoetermeer station of de busstop om mensen op te pikken perhaps?
zou zonde zijn als iemand verdwaald :)
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom