• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST Tournament 30 september & 1st of October, All Invited

Status
Not open for further replies.

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Ey mang, alles beun? Sorry mensen maar ik kan niet meer naar het toernooi komen. Ja ik weet het het toernooi zal niet hetzelfde zijn zonder mij natuurlijk maar niet getreurd, op Jeffz0r's toernooi ben ik er weer.
En niemand die even zegt: Goh wat jammer nou Cypher. Bij deze Cypher; Goh wat jammer ;)
Maar we zien je dan iig weer op het tournooi van Jef :)

Iemand die hier KM's wil doen?
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ok ik heb een keer geld dus ik ben klaar voor .l....
Battle of het broodje kroket.
zijn er vrijwilligers die spectakel aan gaan ja ja je weet niet wat je mee maakt.

Edit: Ik weet niet of Player Pink komt maar de traditie moet doorgaan sinds....SOTF :p

een Melee Battle for the 5 cents er zijn 3 deelnemers (als het goed is)
Ivo
Rens
Linkje
......

Je moet natuurlijk wel gequallificeerd worden :p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Ey cypher jammer man :(, shadow zei al dat je waaarschijnlijk zondag niet kon en dus geen housing meer nodig had, maar je komt dus helemaal niet? bah...

Ik haal je van de lijst of cypher, als blijkt dat je toch nog kan komen (lijkt me heel sterk binnen 3 dagen tijd maja ^^) dan hoor ik het wel...

kroket match! I challenge you Z-N! :p ^^

Coen (zo heet NGCXX toch?) ik mag de laptop van mn ma meenemen! ^^ alleen jij en ik mogen deze dan bedienen... (en misschien nog iemand die ons kan helpen met de tio tournament maker) voor de rest niemand... wil well dat ie weer heel thuiskomt ;)

nog even als extra herinnering: LET ER GOED OP DAT JE ZATERDAG OOK NAAR DE VENUE VAN ZATERDAG GAAT, WANT IK HEB NIET ECHT ZIN OM MENSEN UIT DE ANDERE KAN VAN ZOETERMEER OP TE GAAN HALEN..... ok? :p

nog een keer het adres: (staat natuurlijk ook in post 1 + een kaartje)
Buurtruimte "De Patio"
Gaardedreef 189
2723 AZ Zoetermeer

voor de mensen die route beschrijving willen: kan o.a. bij 9292ov.nl, en er staat voor de mensen die via utrecht moeten een route beschrijving een paar paginas terug (een grote post van mij)

okeeeej? good...
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Exalador: Jep ik heet Coen, en noem me alsjeblieft ook maar zo ^^ Anyway, ik vind het goed dat alleen wij het mogen bedienen. Misschien heb ik Dave ofzo nog nodig maar dat zien we dan wel =p

En samecolor ftfw! XD

Anyway, wie wil mn Pichu met Fox of Falco moneymatchen O_O? :grin:

+

Wie wil mij 1 euro MMen? :chuckle:
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik wil je Pichu wel moneymatches met Fox ^_^


mm's:
vs Amsah (5 different chars except Peach vs Fox 1 stock)
vs ngcxx (Fox vs Pichu)
vs Great Mizuti (denk iig dat hij et is XD) (Pikachu vs Falco)
vs Ivo (battle of the 5 cents afmaken)
vs ZN-Freak (Battle for (broodje) kroket)
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
vs Amsah (5 different chars except Peach vs Fox 1 stock)
vs NGCXX (Fox vs Pichu)
vs Great Mizuti (denk iig dat hij et is XD) (Pikachu vs Falco)
vs Exalador (Peach vs Falco & Sheik vs Marth)
vs Ivo (battle of the 5 cents afmaken)
vs ZN-Freak (Battle for (broodje) kroket)
vs shoe?
vs sparky?
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ik ben ook bereid te money matchen
Shoe battle for broodje kroket ? (mischien zijn ze hier wel te pruimen.
NGCXX Je krijgt nog een euro van me nog een money match :p ?
Bereid voor meer matches


en ik dacht dat battle of the 5 cent alleen voor 313373n was.
Guess I was wrong

En waarom jeffz0r jat je alle battles die Ivo ooit gedaan heeft broodje kroket match dat is alleen voor de vreetzakken onder ons.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Yeah, Jeffz0r step it up.

MMs:

Jeffz0r: Fox vs Pichu, ?? euro
Linkje: Mijn Fox vs ??, ?? euro

Ik moet meer mensen hebben voor moneymatches >_<
 

zero212

Smash Apprentice
Joined
Jul 29, 2006
Messages
129
Location
The Netherlands
ik daag ook wel wat mensen uit dus als er iemand een MM met mij wil doen zeg het maar. (zal well lekker makelijk geld verdienen zijn omdat dit toch maar mijn eerste toernooi is.)
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Tuurlijk Exalador ^^

Ok:

Jeffz0r: Fox vs Pichu, 1 euro
Linkje: Mijn Fox vs ??, 1 euro?
Exalador: Pichu vs Falco, 1 euro?
zero212: Pichu vs Fpx/Falco, 1 euro?
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Ey cypher jammer man :(, shadow zei al dat je waaarschijnlijk zondag niet kon en dus geen housing meer nodig had, maar je komt dus helemaal niet? bah...

Ik haal je van de lijst of cypher, als blijkt dat je toch nog kan komen (lijkt me heel sterk binnen 3 dagen tijd maja ^^) dan hoor ik het wel...

kroket match! I challenge you Z-N! :p ^^

Coen (zo heet NGCXX toch?) ik mag de laptop van mn ma meenemen! ^^ alleen jij en ik mogen deze dan bedienen... (en misschien nog iemand die ons kan helpen met de tio tournament maker) voor de rest niemand... wil well dat ie weer heel thuiskomt ;)

nog even als extra herinnering: LET ER GOED OP DAT JE ZATERDAG OOK NAAR DE VENUE VAN ZATERDAG GAAT, WANT IK HEB NIET ECHT ZIN OM MENSEN UIT DE ANDERE KAN VAN ZOETERMEER OP TE GAAN HALEN..... ok? :p

nog een keer het adres: (staat natuurlijk ook in post 1 + een kaartje)
Buurtruimte "De Patio"
Gaardedreef 189
2723 AZ Zoetermeer

voor de mensen die route beschrijving willen: kan o.a. bij 9292ov.nl, en er staat voor de mensen die via utrecht moeten een route beschrijving een paar paginas terug (een grote post van mij)

okeeeej? good...
Heb jij dus nu een plekkie vrij? Ik voel me niet echt veilig met mijn slaapplek nu....
Savior heeft al heel lang niks meer gezegd en ik wil graag zeker weten dat het kan. Anders sta ik daar straks op straat met mijn slaapzak >_>
(ja lach maar :p )
iig, als Savior niks meer zegt, zou je mij dan willen housen?
Alvast bedankt voor hget overwegen :)

- - - - - - - - - -

ik ben ook bereid te money matchen
Shoe battle for broodje kroket ? (mischien zijn ze hier wel te pruimen.
NGCXX Je krijgt nog een euro van me nog een money match :p ?
Bereid voor meer matches


en ik dacht dat battle of the 5 cent alleen voor 313373n was.
Guess I was wrong

En waarom jeffz0r jat je alle battles die Ivo ooit gedaan heeft broodje kroket match dat is alleen voor de vreetzakken onder ons.
Ik ben een vreetzak :p (maar ik win wss een van de 5 potjes (of geen) dus ik wordt er niet dik van :) )

KM:
1. Jefzor
2. Exalador
3. ??

kga door totdat IK er 2 euro aan verspilt heb :p (hoe duur zijn kroketten eigenlijk? )

MM(50 cent):
1. ?
2. ?
3. ?
4. ?

5CM: (5 cent match, idee gepikt van Linkje :p )
1. Linkje??
2. ?
3. ?
4. ?
5. ?

(hier ga ik er lekker veel van doen :p )

ik daag ook wel wat mensen uit dus als er iemand een MM met mij wil doen zeg het maar. (zal well lekker makelijk geld verdienen zijn omdat dit toch maar mijn eerste toernooi is.)
Wil je 5 cent of 50 cent MMen? (of voor een kroket :p )
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
Cypher and Zellos suck for not comming to Zest.
I suck less because I come one day.
Adam is die hard for comming 2 days and still needs housing. he'll also take a friend along who also needs housing. he can have Zellos' spot ^^

ZN-Freak, ik wil wel MM tegen je. €1,-? en zero ook
and yeay for my new banner!!
 

zero212

Smash Apprentice
Joined
Jul 29, 2006
Messages
129
Location
The Netherlands
ik hoop dat ik het onthou (heb nogal een slecht geheugen) maar ik doe MM matches met 1 euro met iedereen tot nu dus ja tegen alle uitdagingen ook Z-N freak ik hou niet van krokketen ( :( ) marr die doe ik toch maar. :p (meer uitdagingen neem ik nou niet meer aan) NGXX ik kan echt niet met fox spelen maar ik doe het toch maar dus verwacht er niet teveel van.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
moet denk ik wel lukke ZN :) maak je geen zorgen, ik weet ook vrijwel zeker dat savior je kan housen :) maar anders lukt het wel bij mij.

Shadow: zellos en jij dus geen housing nodig? maar adam + friend wel?

EDIT: beunhaas, ik wil wel een marth Ditto MM :) eurootje? :)
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Ook in deze thread werden de meest zinnige posts weer gemaakt door Rens. Beermatch? ieder character van jou tegen ieder character van mij behalve Peach, want Beermatches zijn leuk en Peach ditto's niet.


Ach 1 euro is zat. In principe doe ik nooit moneymatches voor meer, et moet wel leuk blijven
5€ als je wilt dat het leuk blijft moet je maar de helft winnen.
En we moeten nog de Ness is gangster challenge afmaken jij disbeliever.

Ivo:
We moeten nog bier gaan drinken en beermatches doen en je krijgt nog een koekje.

BF: Je krijgt nog een biertje, we kunnen nog meer beermatches doen.

Linkje: Battle for broodje kroket is best, de verliezer betaald de broodjes en de winnaar de mayo.

Ik accepteer meer beermatches voor zaterdag btw.

Het kan best dat ik mensen vergeten ben die ooit een uitdaging zijn aangegaan, post het maar.

Ness is gangster challenges accepteer ik ook van iedereen die niet gelooft dat Ness gangster is.
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Nnja kun jij eigenlijk wel uit Diemen komen met de trein??? Aangezien ze al het verkeer naar Amsterdam enzo stilleggen? Vanwege werk aan Amsterdam zuid ofzo... :/
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Beunhaas marth vs ganon 1 euro ?
z-nfreak kroket match ?
Coen Fox ditto 1 euro?
Shoe kroket match. winnaar betaald saus.
ness is gangsta match

open for challenges
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
ZN-Freak, ik wil wel MM tegen je. €1,-? en zero ook
and yeay for my new banner!!
Flaker! MM me, *****!

Linkje, Fox ditto is goed.

shoe said:
Ivo: Je krijgt nog een koekje.
shoe said:
BF: Je krijgt nog een biertje
OWNED

en zero212: Omdat dit je eerste toernooi is vind ik het best als je gewoon je main character speelt hoor ;)


MEER MONEYMATCHES!!!! >_____<
 

rensie nr1

Smash Journeyman
Joined
Aug 31, 2003
Messages
315
Location
hoorn
Ook in deze thread werden de meest zinnige posts weer gemaakt door Rens. Beermatch? ieder character van jou tegen ieder character van mij behalve Peach, want Beermatches zijn leuk en Peach ditto's niet.
Ik vind het een goed idee:D. En peach ditto slaan we id over niks aan..

En ik daag hierbij iedereen uit voor biermatches!
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
sparky, shoe, jullie mogen bij mij slapen(op de grond althans) maar omdat het ov kut doet is het waarschijnlijk handiger om bij exaldar te slapen maar mij maakt het iig niks uit dus jullie hebben de keus.

verder wil ik wel wat mensen mm'n die open uitdagingen doen
Coen, rematch...
zn-freak, ik vind het best...(wel minimaal een euro)
BF, ook rematch
linkje, ook goed
vergeet ik iemand?

EDIT: @ jeffzor, ik ben een luie lamzak, kan ik rekenen op je travelagency aangezien jij toch langs utrecht komt?
MM?
 

Cypher

Smash Apprentice
Joined
Jan 25, 2006
Messages
121
Location
Etten-Leur, The Netherlands
Cypher and Zellos suck for not comming to Zest.
I suck less because I come one day.
Adam is die hard for comming 2 days and still needs housing. he'll also take a friend along who also needs housing. he can have Zellos' spot ^^

ZN-Freak, ik wil wel MM tegen je. €1,-? en zero ook
and yeay for my new banner!!
Neeeee jij :psycho:
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
vs Amsah (5 verschillende chars behalve Peach vs Fox met 1 stock, 1 euro)
vs NGCXX (Fox vs Pichu, 1 euro)
vs Great Mizuti (Pikachu vs Falco, 2 euro)
vs lawrencelot (random vs random, 50 cent)
vs Exalador (Peach vs Falco & Sheik vs Marth, 1 euro per match)
vs Ivo (battle of the 5 cents afmaken)
vs Ivo (zijn 2 stock tegen mijn 4 stock, 1 euro?)
vs ZN-Freak (Battle for (broodje) kroket)
vs shoe?
vs sparky?
vs Zero212 (1 euro)
vs Down A
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
gah je moet uiteindelijk naar Treinstation zoetermeer (voor de rest geen toevoeging.. dus bijv NIET zoetermeer leyens ofzo)

via utrecht: pak de intercity naar den haag,
Dit staat ook allemaal in een eerdere post 2 paginas terug maarja............. kijk anders ff op 9292ov.nl!!!!!!


voor reis via utrecht dus: je kan het beste om 9:17 of 10:17 de intercity richting den haag pakken op spoor 19a (dan kom je totaal met de makkelijkste reis uit, dus kijk op 9292OV.nl naar ruis van utrecht centraal naar zoetermeer, gaardedreef 189 en kies dan de vertrektijd van 9:17 of 10:17)
stap uit in gouda, pak de NS bus richting station zoetermeer (kan zijn dat dit als station zoetermeer driemanspolder wordt aangegeven). Daar pak je bus 3 en stap uit bij halte 'Aardappelakker', als het goed is komt bus 4 hier ook langs... (voor als je 3 mist, maar je hebt genoeg tijd) door alle OV problemen enzo ligt het jammer genoeg wat moeilijker :( normaal is het veeeeeeeeeeeeel makkelijker en kan je via utrecht in 1x met de trein naar zoetermeer.... NOTE: er zijn 2 bus platforms.. je komt bij de ene aan (via de NS bus uit gouda) en je moet via de andere naar de 'Aardappelakker' om bij het andere bus platform te komen: ga de brug op, en loop deze naar RECHTS af... (anders kan je gewoon aan iemand vragen waar de vervangend vervoer bussen staan, 99 van 100 mensen weten dat dus :) )


Voor reis vanuit rotterdam: 9:22 rotterdam centraal spoor 9 (intercity naar den haag) dan 9:57 spoor 7 stoptrein richting zoetermeer, ga in zoetermeer (aankomst 10:16) de brug op en loop deze naar rechts af, pak dan bus 3 om 10:24 en stap uit bij halte 'aardappelakker'
je komt dan om ongeveer 10:37 bij de goede bushalte (en dus de venue) aan.. je kan de reis ook precies 1 uur later nemen.....

voor reisvanuit den haag centraal: 9:57 spoor 7 stoptrein richting zoetermeer, ga in zoetermeer (aankomst 10:16) de brug op en loop deze naar rechts af, pak dan bus 3 om 10:24 en stap uit bij halte 'aardappelakker'
je komt dan om ongeveer 10:37 bij de goede bushalte (en dus de venue) aan.. je kan de reis ook precies 1 uur later nemen.....

hoop dat het nu een beetje duidelijk is... de reizen die hierboven staan zijn het makkelijkst!!! (minst lopen, en makkelijke stukken lopen)....... als je het nog eens overzichtelijk wil zien: GA DAN NAAR 9292ov.nl EN ZOEK DEZE REIS OP (dus bijv utrecht centraal naar gaardedreef 189, zoetermeer) als je via een andere stad eerst naar utrecht centraal moet raad ik aan deze reis LOS op te zoeken, anders geeft ie misschien weer een moeilijkere totaal reis (dus doe dan die stad naar utrecht centraal, en dan los de reis van utrecht centraal naar Gaardedreef 189, Zoetermeer...)

mijn phonenumber zal ik nu ook maar eens geven: 0646142114... ik zal em ook in post 1 zetten
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom