• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST Tournament 30 september & 1st of October, All Invited

Status
Not open for further replies.

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ik zat aan hetzelfde te denken Dave ^^....

@ shoe... ik dacht dat jij ook in zoetermeer bleef pitte? (bij mij dus)... nah ja ik hoor het wel
@ shadow... ok, hoor ik dat nog VOOR het toernooi? zou wel handig zijn... dan weet ik of ik andere mensen kan housen
 

Sparkie009

Smash Apprentice
Joined
Jun 24, 2005
Messages
123
Location
Susteren, The Netherlands
Ik slaap bij Jip, dus ik kan ook van de housing lijst af. Als dit voor problemen zorgt slaap ik uiteraard op een andere plek waar plaats is.

Edit: Ik zie net dat de volgende m'n honderdste wordt.
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
ok 1. zelfs op een gamersforum had ik niet verwacht dat iemand zou posten dat ie nog nooit een vriendin had gehad.
2. er bestaat kans dat ik zondag niet kan omdat er dan een zooi dingen zijn waar ik ook naartoe moet. waaronder een feestje lol maar daar gaat het niet om.
 

Kragen

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2006
Messages
517
Location
The Netherlands, Venlo
Omdat me ouders gisteren 24 jaar getrouwd zijn, hebben ze ff vorige week beslote om zaterdag avond uit eten te gaan, volgende week.
Dit komt vooral omdat mijn zus waarschijnlijk (ze weet het nog niet zeker) in het begin vd avond thuiskomt, en we het diner dus niet vrijdagavond doen.

Als het op zaterdag doorgaat, heb ik geen housing nodig, ik ga gewoon zaterdag middag ergens weer terug en zondag ochtend kom ik weer terug naar jullie. Ik heb dus geen housing nodig.

Dave said:
@ Zero en Z-N Freak... vraag elkaars email adressen ofzo :p .
en telefoonnummers :p
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
ik zou er wel bij willen
ik weet alleen nog niet zeker of ik ook op zondag kom
Als je komt op Zondag mag je in de crew :)

ok 1. zelfs op een gamersforum had ik niet verwacht dat iemand zou posten dat ie nog nooit een vriendin had gehad.
2. er bestaat kans dat ik zondag niet kan omdat er dan een zooi dingen zijn waar ik ook naartoe moet. waaronder een feestje lol maar daar gaat het niet om.
Dat boeit me echt niet. Nnja begint erover ik vertel alleen de waarheid...
Maakt mij echt wat uit of jullie dat weten rofl.


en telefoonnummers :p
Geen slecht idee :p

Kunnen ze fijn vriendje en vriendinnetje worden ><
Ik neem aan dat Zero212 een jongen is... (nee ik ben geen meisje rofl, kben ook gewoon een jongen :) )
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
lol jeffz0r ^^ tja mij maakt het weinig uit. zou 12 - 8 voldoende tijd zijn voor crews en teams? jawel tog?

EDIT: we hebben waarschijnlijk nog wel tot wat later, maar 'officieel' hebben we van 12 tot 8

Oh... en BF: nu krijg je geen gratis entree meer he :p want je neemt geen laptop mee :p
 

rensie nr1

Smash Journeyman
Joined
Aug 31, 2003
Messages
315
Location
hoorn
Laat ik me ook eens nuttig maken en wat posten...

Is er ook bier aanwezig?
Met voorkeur amstel?
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
lol ZN-F, je moet *echt* leren dat je niet serieus op me in moet gaan :p
dus anyway
zondag ben ik er misschien alleen sochtends. :p
Zie je mij wat leren -_-"
Kijk mij nou, ik en leren? (ja ik ken mer zelf goed he? :p )

@ crew en teams en wanneer;

Ik zie het liefst (dat zou ik dus graag willen :) )

1e dag:
singles + teams/crews

2e dag:
Low tier + teams/crews

low tier en singels zijn voor mij serieus, de andere 2 ga ik toch niks van bakken...
(hoe dan ook bak ik er niks van :p maar dat terzijde zou ik graag dit zien :) )
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Eindelijk een post met inhoud i.p.v. die tyfusspam van bf en anderen

Ik ben het er mee eens dat er bier mag zijn ja :p

Edit: ik bedoel rens post natuurlijk
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Eindelijk een post met inhoud i.p.v. die tyfusspam van bf en anderen

Ik ben het er mee eens dat er bier mag zijn ja :p

Edit: ik bedoel rens post natuurlijk
ahhh, ik dacht dat ik eindelijk iets nuttigs had gezegd :p

Maar ik drink geen bier, dus zuipen jullie maar ik blijf aan de Fanta :)
Is dat er wel? Anders neem ik zelf mee :)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
zaterdag is er een bar in de venue, deze is niet duur. 85 cent voor frisdrank, volgens mij een eurotje ofzo voor bier, en bijv 1,10 voor een tosti, 1,10 voor een frietje...

zoals ik al een paar keer eerder hebben gezegd: ze hebben natuurlijk graag dat je daar eten/drinken haalt... maar ik kan jullie niks verplichten (misschien hun wel, zeggen ze dat je gen eigen consumptie mee mag nemen, maar ik denk het niet). er zit ook een albertheijn op 1 minuut loopafstand dusss... maar zoals ik zei: liever daar...

voor zondag haal ik 3 traytjes cola, 2 traytjes sinas en 2 traytjes energydrink (weet niet of daar vraag voor is bij jullie). de cola (coca-cola) en de sinas (fanta) zullen gekoeld worden aangeboden voor 50 cent. De energy drink wordt gekoeld aangeboden voor 30 cent

alles bij elkaar dus 168 blikjes drinken... zal dat redelijkerwijs genoeg zijn? 2 tot 3 fris de man?
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
lol rensie... ik weet niet wat voor bier ze daar verkopen...
anyway: op de zondag is er GEEN bier in de venue... ik kan kan denk ik wel een kratje halen, als mensen het echt een must vinden :p
 

rensie nr1

Smash Journeyman
Joined
Aug 31, 2003
Messages
315
Location
hoorn
lol rensie... ik weet niet wat voor bier ze daar verkopen...
anyway: op de zondag is er GEEN bier in de venue... ik kan kan denk ik wel een kratje halen, als mensen het echt een must vinden :p
Hoeft niet zondag ben ik er toch niet:p.
En tja biertje hoort wel op de dinsdag donderdag vrijdag zondag en zaterdag avond. Dus ook als er toevallig een toernooi is op 1 van die dagen;)
 

Cypher

Smash Apprentice
Joined
Jan 25, 2006
Messages
121
Location
Etten-Leur, The Netherlands
Ey mang, alles beun? Sorry mensen maar ik kan niet meer naar het toernooi komen. Ja ik weet het het toernooi zal niet hetzelfde zijn zonder mij natuurlijk maar niet getreurd, op Jeffz0r's toernooi ben ik er weer.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom