shoe
Smash Ace
aan jip en joost voornamelijk: wat is nu de bedoeling? kunnen we bij Jip slapen of hebben Joost en ik wel nog housing nodig?
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
ik zou er wel bij willenEn wil jij dan ook bij onze crew (Naam moet nog worden verzonnen)?
Crew is dan tot nu toe:
Kragen, jij, ik.
Meer mensen die er in willen?
en telefoonnummersDave said:@ Zero en Z-N Freak... vraag elkaars email adressen ofzo.
Als je komt op Zondag mag je in de crewik zou er wel bij willen
ik weet alleen nog niet zeker of ik ook op zondag kom
Dat boeit me echt niet. Nnja begint erover ik vertel alleen de waarheid...ok 1. zelfs op een gamersforum had ik niet verwacht dat iemand zou posten dat ie nog nooit een vriendin had gehad.
2. er bestaat kans dat ik zondag niet kan omdat er dan een zooi dingen zijn waar ik ook naartoe moet. waaronder een feestje lol maar daar gaat het niet om.
Geen slecht ideeen telefoonnummers![]()
Ik neem aan dat Zero212 een jongen is... (nee ik ben geen meisje rofl, kben ook gewoon een jongenKunnen ze fijn vriendje en vriendinnetje worden ><
Vriendje en vriendje dan XDIk neem aan dat Zero212 een jongen is... (nee ik ben geen meisje rofl, kben ook gewoon een jongen)
Zie je mij wat leren -_-"lol ZN-F, je moet *echt* leren dat je niet serieus op me in moet gaan
dus anyway
zondag ben ik er misschien alleen sochtends.![]()
ahhh, ik dacht dat ik eindelijk iets nuttigs had gezegdEindelijk een post met inhoud i.p.v. die tyfusspam van bf en anderen
Ik ben het er mee eens dat er bier mag zijn ja
Edit: ik bedoel rens post natuurlijk
want daar zitten super pingels bijLaat ik me ook eens nuttig maken en wat posten...
Is er ook bier aanwezig?
Met voorkeur amstel?
Hoeft niet zondag ben ik er toch nietlol rensie... ik weet niet wat voor bier ze daar verkopen...
anyway: op de zondag is er GEEN bier in de venue... ik kan kan denk ik wel een kratje halen, als mensen het echt een must vinden![]()
woensdag lust ik er ook wel 1Hoeft niet zondag ben ik er toch niet.
En tja biertje hoort wel op de dinsdag donderdag vrijdag zondag en zaterdag avond. Dus ook als er toevallig een toernooi is op 1 van die dagen
goed. wij teamen?Als je weet dat je geen kans maakt zo moet je misschien iemand anders als teampartner proberen bf![]()