• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST Tournament 30 september & 1st of October, All Invited

Status
Not open for further replies.

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
hey wat weten jullie zoal ovr Miyamoto?
k moet een opdrachtje voor school doen. docu over miyamoto.
dus volgende week kom ik met cam zooi en wil ik een paar mensen interviewen :)
http://www.miyamotoshrine.com/

J03 said:
wow...shoe u goin 2 AR then this one straight after ??
This it 30 september and 1 october. Anarachy rules is 29 and 30 october. So what are you talking about? XD
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Savior, als jij er dan nog 1 persoon bij neemt zou heel tof zijn, dan kan ik er ook nog 1 nemen en zit ik op mn max van 10 :) als dat zou kunnen zou echt cool zijn... zo ja: wee nie of je liever fire of zero212 hebt ^^ mij maakt het niet uit, maar logischerwijs zou ik het liefst zero hebben, want dan blijf ik bij mn priority van mensen die van ver komen housen ^^ (je kwam uit friesland toch zero?)

laat het even weten savior :)
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
>_> Ehhhhh
Juist, dat wordt lastig, eigenlijk wou me moeder al niet datik 1 persoon housde, maar ik zei, ah komop, 2 moet toch kunnen voor 1 keertje, en dat heeft me tijd gekost weetje, 3 gaat hoogstwaarschijnlijk niet lukken >_>

Edit: Regel eerst maar meer TV's :)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
hehe yep... die TVs ben ik nu het meest mee bezig. ik neem zelf 2 wat kleinere tvs mee en een grote. Daarnaast heb ik er al 2 (misschien 3) bij 2 vrienden geregeld, dus het ziet er naar uit dat we nu op 5/6 TVs zitten :) mijn doel is om hier 8 van te maken.

verdere punten: FFS!!! het toernooi word echt geteisterd door OV problemen :( naast wederom uitstel van de randstadrail, is er 3 dagen geleden een brand uitgebroken tussen gouda en utrecht ofzo :( en gaan ze een viaduct inschuiven in dat weekend :/ op dit moment geeft ie bij de reisplanner dus aan dat je van utrecht naar gouda moet met de intercity richting den haag, en daar een NS bus moet pakken naar zoetermeer. de mensen die vanuit den haag naar zoetermeer gaan hebben het dus een stukje makkelijker dan de mensen die utrecht komen...

zie hier:
Den Haag Centraal-Gouda
--------------------------------------------------------------------------------
Wanneer: zaterdag 30 september en zondag 1 oktober

Oorzaak: inschuiven van een viaduct

Gevolgen: aangepaste dienstregeling:
de Intercity Den Haag Centraal-Groningen/Enschede rijdt via een andere route in een aangepaste dienstregeling tussen Den Haag Centraal, Gouda en Utrecht Centraal
de Sneltrein Rotterdam/Den Haag-Arnhem rijdt niet tussen Den Haag Centraal en Gouda
de stoptrein Den Haag Centraal-Gouda Goverwelle rijdt niet tussen Zoetermeer Oost en Gouda Goverwelle
Alternatief: maak gebruik van de omreisroute of van de bus
reis tussen Den Haag Centraal en Amersfoort, Zwolle, Groningen, Leeuwarden, Enschede met de omgeleide Intercity en stap in Utrecht Centraal over
Extra reistijd: een half uur

en daar hebben mensen die via utrecht komen last van, die moeten nu dus met de trein naar gouda, en dan met een NS bus :(. De mensen die vanuit den haag komen zullen hier weinig van merken.

Voor zaterdag is dit nog niet zon groot probleem:

Pak op utrecht centraal de Intercity richting Den haag. Deze gaat om 9:47 van spoor 19a.

Stap uit in gouda (daar kom je rond 10:05 aan) uit en pak daar de NS bus van 10:15 naar station zoetermeer. Ik weet niet waar de bussen staan bij station gouda, dus dat moet je daar ff bekijken.
De bus stopt bij station zoetermeer (je komt daar rond 10:39 aan).

Loop hier de trap op (dan kom je 'in' de brug) en ga naar RECHTS en loop de brug helemaal door en aan het einde af (via roltrap). Vanaf hier kan je de bushaltes al zien (recht voor je bij de weg). Pak hier bus 3, die gaat om 10:54.

Stap uit bij de halte Aardappelakker (hier kom je rond 11:05 aan). Vanaf hier is het nog 1 minuut lopen (vrijwel letterlijk aan de overkant van de weg. een kaartje van de laatste bushalte en de entree van de venue staan ook op een plaatje in de eerste post van de thread.


Maar voor zondag is dit wat moeilijker. De NS bus vanuit gouda komt namelijk precies aan als de bus naar de venue vertrekt.... dit zal betekenen: OF een half uur wachten op de volgende bus, OF een kwartier lopen naar de venue op zondag. Ik kan nog even kijken wat ik kan regelen. heel misschien kan ik er dan voor zorgen dat er mensen vanaf het station worden opgehaald.
 

zero212

Smash Apprentice
Joined
Jul 29, 2006
Messages
129
Location
The Netherlands
ja ik kom uit friesland. in ieder geval ik moet wel weten of ik kan blijven slapen bij iemand anders zal ik wel ergens een hotel regelen dan kan ik daar wel blijven slapen voor een nacht.
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Random message:
FAAB!!!
Get a life/Girlfriend (or both) :p

@ Savior (again) (I hope he'll answer one day...)
Are you housing me? I think you said yes, but now Exalador said that you have to house other persons. I just want to know if I can or can not stay over. If not I am screwed...
I have to sleep outside >_>
anyone who has a spot (1 x 2 meters) spare ground in his house? (if savior can't house me)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
nee nee, savior housed jou sowieso Z-N, en faab volgens mij (correct me if im wrong savior). het gaat nu even over Fire en over Zero212.

Zero: jij kan sowieso bij mij blijven slapen, dan weet je dat alvast, jij komt van verder dus jij hebt priority... staat in de eerste post ;). Alleen Fire heeft nu nog housing nodig. NNja probeert wat te regelen bij het adres waar hij verblijft van zaterdag op zondag. Als dat niet kan zal ik proberen of het nog bij mij kan (mn pa is best strict over het maximaal 10 man gebeuren, maar ik probeer het wel).

Hoef jij je in ieder geval geen zorge meer te maken ;)
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
ik zie dat ik blijkbaar op de housinglist sta(omdat ik bij 'de limburgers' hoor) maar dat is eigenlijk niet nodig dus je kan best iemand anders housen.
ik ben wel limburger van origine maar heb ook een kleine crib in utrecht.
 

nnja

Smash Journeyman
Joined
Feb 26, 2005
Messages
214
Location
amsterdam
Get a life/Girlfriend (or both) :p

@ Savior (again) (I hope he'll answer one day...)
Are you housing me? I think you said yes, but now Exalador said that you have to house other persons. I just want to know if I can or can not stay over. If not I am screwed...
I have to sleep outside >_>
anyone who has a spot (1 x 2 meters) spare ground in his house? (if savior can't house me)
ik neuk elke dag , jij vast niet :p
 

nnja

Smash Journeyman
Joined
Feb 26, 2005
Messages
214
Location
amsterdam
Dan verzoek ik je bij deze om flexibel te zijn je voor 1(meisjesloos) weekend en je driften in bedwang te houden svp.
whaha nice one ;) ik kan me wel inhouden hoor
ik hield me ook in bij ros3 terwijl er een vet lekker wijf daar rondliep..
vraag maar aan marc
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
lolz.... ok Down A... goed dat je het zegt :) maakt het ook wat makkelijker voor mij... blijven er nog meer mensen bij jou slapen die bij mij op de housing list staan? voordat ik voor verassingen kom te staan? :p
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
ik neuk elke dag , jij vast niet :p
ik ben 15 >_> (en kheb nog nooit een vriendin gehad, goh wat zielig he... :p )

edit: ****, nu denk je natuurlijk dat ik naar de hoeren ga >_> dat ga ik dus niet...(echt zielig imo als je dat doet, maar goed dat moet je zelf maar weten >_> )
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
zover ik weet slaapt er verder niemand bij mij.

Ik weet alleen niet of green machine thuis slaapt eigenlijk... ookal is hij ook een limburger in hart en ziel zoals ik, hij verblijft ook wel eens in a'dam.
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Zijn opblaaspop heeft al vele lekken gehad... De fietsenmaken maar denken waarom hij zovaak bandenplaksel komt halen

dan heb je het dus over nnja he? :p (ik heb geen opblaaspop rofl (bijna nog zieliger dan naar de hoeren gaan :chuckle: ))

@savior
Nogmaals vraag ik aan Savior of ie wil confirmen dat ik bij hem kan slapen...
*is bang om uiteindelijk buiten te moeten slapen en zonder eten naar bed te moeten :p *
 

zero212

Smash Apprentice
Joined
Jul 29, 2006
Messages
129
Location
The Netherlands
trouwens Z-N Freak will je trouwens ook een team vormen met mij. ik betaal dan wel voor je ik heb toch genoeg geld bij me. :)

@ exalador
oke dan hoef ik me daar in iedergeval geen zorgen meer om te maken zoals jij al zei.
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Zeker wel zero212.
Gratis smashen ftw :D

Het maakt me niet eens uit of je er niks van kan, jij betaalt onze vernedering dan :chuckle:
en als je goed bent is het helemaal kicken :)

Ik speel nu het liefst met Docter Mario (ben best goed in edgeguarden)
Ik kan opzich aardig spelen met peach, marth en Sheik.

Amsah versla ik niet (KS had ik de vorige keer wel bijna verslagen :) ), maar dat kan niemand hier geloof ik :p

iig, ik doe met je mee =D
 

zero212

Smash Apprentice
Joined
Jul 29, 2006
Messages
129
Location
The Netherlands
ah ik ben het beste met link of marth. en ik denk dat ik het niet heel slecht ga doen. ik kan teminste all de advanced tricks en wat combo's dus ik denk dat wel goed zit. (hoop ik.)
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Ooit al is naar een toernooi geweest?
Zo niet dan gaan we wss hard af. De eerste keer ging ik dat namelijk ook rofl :p
We gaan gewoon voor de lol spelen dan :)

En wil jij dan ook bij onze crew (Naam moet nog worden verzonnen)?
Crew is dan tot nu toe:

Kragen, jij, ik.

Meer mensen die er in willen?
 

zero212

Smash Apprentice
Joined
Jul 29, 2006
Messages
129
Location
The Netherlands
ik verwacht trouwens wel dat ik af ga als een gieter. maar ja we moeten het maar even afwachten zoals jij zei. maar ik weet wel zeker dat ik behoorlijk goed ben in SBB. maar SSBM is wel behoorlijk anders dat wel. en ik ben nog nooit naar een toernooi geweest sterker nog ik heb ssbm nog maar een maand.
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
je bedoelt ssb? of SSBB? ik neem aan de eerste want als jij ssbb al gespeeld hebt ga ik nu op mijn kniëen en smeek ik je te vertellen waar ik dat ook kan doen :p

ikzelf heb ssb een keer gespeeld, kvond het te veel lijken op ssbm slow mo melee :p
en ik heb zelf geen N64 dus dat was wat moeilijk om vaker te spelen.
 

zero212

Smash Apprentice
Joined
Jul 29, 2006
Messages
129
Location
The Netherlands
haha nee,gewoon SSB heb het heel vaak online gespeelt via de pc. ik kan dat nu niet meer omdat de emulator mijn nieuwe videokaart niet pikt. ik had toen trouwens ook nog niet ssbm gespeelt.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
SSb via de pc :/ hmmz weird :p wel gewoon met een controller of niet? lijkt me niet echt lekker spelen met een toetsenbord ^^

@ ivootjes: ik zet Jago op de lijst :)

@ all... lol boeit niemand die OV probleempjes die me tournooi teisteren? :p zorgt toch voor vertraging.. nah ja... alleen maar beter als niemand het echt erg vind :)
 

zero212

Smash Apprentice
Joined
Jul 29, 2006
Messages
129
Location
The Netherlands
dat valt wel mee. ik was niet anders gewend. ik vond juist ssbm niet erg lekker spellen met een controller omdat ik een toetsenbord gewend was.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ja, daar heb je misschien wel gelijk in... tis maar waar je aan gewend bent ^^

NNja, weet jij inmiddels of Fire gewoon bij jou kan blijven?

@all: 5 days left... hope you will all enjoy the tournament, and don't get pissed of by the stupid public transportation problems... if the tournament goes well, expect an even better one in about 5 / 6 months ^_^ I already have some nice ideas for the next tournament.
Ik wil jullie allemaal alvast succes en plezier toewensen. Ik zie jullie zaterdag en/of zondag :)

Daarnaast nog een vraagje: NGCXX, als ik hulp nodig heb met de tournament maker, kan je me dan helpen op het toernooi? ^^
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom