• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST Tournament 30 september & 1st of October, All Invited

Status
Not open for further replies.

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Vreemde MM's

BF.com: hamburgermatch (+patat)
NGCXX: Falco vs Pichu, 1 Euro
Linkje, Rens, ?: Battle For The 5 Cents
Thomaz: Same Color Falco Ditto, 1 Euro
Beunhaas: Marth Ditto, 1 Euro
Shoe: Beermatches + Beerdrinking + Cookie Eating
Jeffz0r: 2 stock vs 4 stock match, 1 Euro
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
dus dave je teamt niet met me? :p

@ ivo
eigenlijk was die MMs alleen hamburger en patat voor mij als ik win en als jij wint spam ik niet zo meer.
maargoed wil best een patatmatch doen :p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Faab: de bushalte stopt zo goed als voor het gebouw ^^ als je 2 seconde om je heen kijkt bij bushalte aardappelakker: is het is beetje roodgekleurd gebouw (de bakstenen) met GELE raamkozijnen :) valt wel op..

je kan me uiteraard bellen als er iets mis gaat nog 1 keer mn nummer dan: 06 46 14 21 14
 

Remen

Smash Apprentice
Joined
Sep 14, 2002
Messages
135
@Linkje: Riku gaat dood

@Exalador: ik heb geen zin om deze hele topic door te lezen, dus kun je zeggen hoe ik de venue kan herkennen vanaf de bushalte?
 

Bras

Smash Rookie
Joined
Jul 16, 2006
Messages
14
Kairi gaat ook dood. Lol, KH2 is teh suck vergeleken met KH1, imo.

Is vast al honderd keer gevraagd, maar kheb geen zin de hele topic door te lopen. Waar kun je snacken/eten?
 

Bras

Smash Rookie
Joined
Jul 16, 2006
Messages
14
Teh KH3 trailer is teh c00lnezz!!

Anyway, dat wou ik ook nog vragen. -_-
Als ik op ns.nl Zoetermeer intyp staan er meerdere stations. Ik neem aan dat ik gewoon Zoetermeer moet hebben, met nix erachter?
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Teh KH3 trailer is teh c00lnezz!!

Anyway, dat wou ik ook nog vragen. -_-
Als ik op ns.nl Zoetermeer intyp staan er meerdere stations. Ik neem aan dat ik gewoon Zoetermeer moet hebben, met nix erachter?
Klopt... staat ook in de eerste post.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
@bras... gewoon station zoetermeer....
je kan sowieso beter op 9292ov.nl kijken.. dan krijg je een betere beschrijving TOT AAN DE VENUE... als je op PAGE 40 kijkt staat er ook een goeie beschrijving, voor mensen uit rotterdam, mensen uit den haag, en mensen die via utrecht gaan... kijk anders daar ff...
over het snacken: je kan in de venue diverse dingen halen zoals snacks, drinken (ook alchohol) en ze zijn niet duur... daarnaast is er een snackbar aan de overkant, en een AH en een LIDL.... dus keuze zat... maar liever in de venue zelf (zijn die mensen ook weer blij ^^)
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ik agree met Thomaz, die soort mensen op dat forum zijn gewoon gaar, lame en vooral homo. Ze verdienen een headshot te krijgen elk moment van de dag.
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Ik agree met Thomaz, die soort mensen op dat forum zijn gewoon gaar, lame en vooral homo. Ze verdienen een headshot te krijgen elk moment van de dag.
Ik heb net een hele discussie gehouden met een n00b uit den haag (van dat forum). Ik ga morgen aan ryuker vragen of hij zin heeft om even langs te gaan om hem voor mij te ownen XD Als rukker daar zin in heeft natuurlijk :p
 

reffie2

Smash Journeyman
Joined
Nov 9, 2003
Messages
433
Location
The Netherlands
Aangezien ik net terug ben van werk en jullie lekker aan het toernooi bezig zijn, ga ik wel een keer iets verklappen over KH2: Sora gebruikt de keyblade om de aars van Riku te openen om daar alle heartless(en meer) in te stoppen.
Het zag er walgelijk uit maar het was wel mooi geanimeerd.

Zondag(morgen) ben ik er wel. Succes iedereen met het toernooi.


P.S. Remen/Marc, ik moet langs den haag centraal om naar zoetermeer te gaan, ik ben om 10:33 in Den Haag en ik neem daar de trein van 10:57(jullie reistijd is maar 10 minuten, die van mij is minimaal 2 uur....) Hopelijk zie ik jullie dan.
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Mijn shoutouts.

Werd eerste in mijn pool en eindigde dertiende door een serie van focking close matches. Ik vind het goed ^^.

Ivo je moet je revange nog nemen met de hamburger match. Op jeffz0rs toernooi dan maar.
Shoe bier was goed. ^^
Thomaz good **** tegen Zeta je hebt eindelijk eens een goede toernooimatch gespeeld.

De rest. veel succes morgen tegen crew ATM want die ownen te hard O_o
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
lolz bf^^ cool dat je er was man... hoop dat je het een beetje leuk vond... ik wil sowieso ook nog een beetje van mensen weten hoe de zaal is bevallen (en het tournooi, ook qua organisatie etc...) en natuurlijk later ook hoe de zaal die we morgen gebruiken is bevallen.

korte reis info: vanaf zoetermeer kan je bus 71 pakken, die stopt ook vrijwel voor de venue..
enige probleem is dat ie precies vertrekt als de NS bus vanuit gouda aankomt >_< dus dan moet je waarschijnlijk een half uur wachten. (deze bussen gaan NIET van het busplatform waar bus 3 en 4 van vertrokken, maar van de busplek in de buurt van waar de NS bus aankomt als het goed is)

er gaan ook andere bussen, die ietsje verder van de venue stoppen... zou dan ff een kaartje uitprinten om te kijken hoe je moet lopen (weet ook niet supergoed de weg in die wijk) via 9292ov.nl kan je altijd een kaartje bekijken van de laatste bushalte tot de eindbestemming (de venue dus).... tot morgen voor sommige... voor andere tot JST5... latuuuurrrr
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
1 Amsah (200 euro)
2 Remen (100 euro)
3 Dave (60 euro)
4 Ivo (40 euro)
5 Nnja (30 euro)
5 Faab (30 euro)
7 Rens (20 euro)
7 Utto (20 euro)

Don't know more
 

beunhaas

Smash Journeyman
Joined
Sep 3, 2005
Messages
336
Location
The Netherlands
1 Amsah (200 euro)
2 Remen (100 euro)
3 Dave (60 euro)
4 Ivo (40 euro)
5 Nnja (30 euro)
5 Faab (30 euro)
7 Rens (20 euro)
7 Utto (20 euro)
9 Beunhaas (0 euro)
9 Crash&Burn (0 euro)
9 Johnnyboy (0 euro)
9 NGCXX (0 euro)

lowtier

1 Amsah
2 Johnnyboy
3 Beunhaas ^^
3 Dave
 

rensie nr1

Smash Journeyman
Joined
Aug 31, 2003
Messages
315
Location
hoorn
Ik vond het 1 van de beste toernooien tot nu toe. Mooie prijzen, aardige mensen en zat ruimte.

Alleen ik blijf voor een 1daags toernooi met teams en singels alleen...
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Its time for shout outs!!!!

poules :p (haha yuna neuk je moeder in der kont gat)

Zeta : was close jij won eerlijk is eerlijk.
Shoe: Ik heb gewonnen goed je best gedaan though jammer van vuurman die had je makkelijk kunnen hebben.
Fireman.exe : humiliation.
Remen: Leuk om tegen je te spelen het was close toch 2 matches voor jou.
en ik twijfel niet aan je skill maar gebruik je overdrive niet alleen op dave LAME CHEAP maar toch SKITTLES.

3e in mijn poule dus.

Na de mooiste fout ooit van Exalador(**** verkeerd ?) dat ik mijn eerste match tegen zeta zou moeten beginnen :S maar daarna werd al gelijk de finale gespeelt jawel het was het grootste spektakel ooit.

LINKJE VS UTTO (HISTORICAL BATTLE.....)

Ik won de 1e match en daarna was het beiden keren colse maar de man won jaja utto won die skillorz.

Beunhaas.
je hebt me geraped op FoD (zoals ik had verw8 geen random stage dus.)
op final destination ging het gelijk op maar je bleef toch de betere gefeli met je 7/9 e plek ?


LOW tier

Mind Trick: mooie yoshi. alleen een beetje doorzichtig. work on that.
Shadow: ja sorry ik ownde je gewoon dik met mijn uber super combo of doom :lick:
Dave : jammer dat ik tegen jouw moest jij wist dat het moeilijk zauw worden en ik zag geen kans in het beging alle matches eindigde op de laatste stock met veel dammage jammer dat je johnny niet had :( trouwens johnny we moet weer is tegen elkaar gaan y.l tegen bowser :p


Algemeen.

Z-N Freak: Lees de regels voordat je gaat money matchen ik rapede je wel though :chuckle: 8 minuten ftw.
Ivo : GOOD **** NNja eindelijk verslagen I <3 you man. next time battle of the 5 cents
Nnja : respect gangsta spanksta (waarom sheik tegen Ivo?)
Utto : Mario brothers ftw :p
Rens : Fox ?
Shoe: Ness is gansgta maar young link is middeleeuws gangsta.
Bf.com: jammer dat ik niet tegen je kon in de bracket ik wou graag tegen je maybe in duitsland see ya!
Coen :waarom pikachu en geen pichu :p ?
Faab: ik kan Jouw nu ook chaingrabben :p
Amsah ik krijg nog 50 cent van je HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA Ha AH HA HA HA
Mijn ganondorf lacht jullie uit.
Brasje leuk met je gesproken en gespeelt te hebben ;)
Ryuker Marth en fox rulerende pan uit.
Jeffzor : Ik>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Jij
Heel soft G-Unit leuk jullie weer gezien te hebben.
Johnny: Cute
Dave Own ze ff samen met reffie vandaag
Remen : Kingdom hearts 2 ownt!!! :p
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
shout out(s).


Savior: PWND!!!


singles:
onverwacht eerste in mijn poule... verder niks gepresteerd.
Lowtier:
eerste ronde nnja.:(
Teams:
erg vette matches allemaal. green machine kan nog wel wat met de juiste aansturing
Crews:
vette shizzlemedizzle, soft g-unit zeker goed gereprezent.

Was een leuk toernooi, tot de volgende
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom