• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST Tournament 30 september & 1st of October, All Invited

Status
Not open for further replies.

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
enne, om dit geen spam te laten zijn (vreesd Marc met zijn enge puntige mes.... )
Ik heb gewonnen van uto rofl. 2 keer een MM gewonnen van hem lmao
hij nwas dronken ofso, maar zei dat ie niet dronken was hehe 1 euro gewonnen van hem :p
Ehm, volgens mij haal je mensen door elkaar, want:

A. Ik noem mezelf Utto, niet Uto, alleen MrSilver mag me zo noemen.
B. Ik was niet dronken
C. Ik speel geen moneymatches met kansloze spammers (en ook al zou ik dat doen, dan zou ik niet van je verliezen).

Mijn detective-neus vertelt mij dat je te maken had met Ivo, die is bijzonder gaar als ie dronken is en wil ook nog wel eens van random n00bs verliezen.

BTW, stop met spammen, je post zowaar nog slechter dan mijn zusje.
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Owja, nog 2 shout-outs van m'n zusje Nini:
- "het was leuk om met Hamstah te spelen" (m'n moeders' reactie daarop: "je bedoelt zeker Hassan?" (ik: -_-')
ROFL wooooow ik ben geowned :D
Dat was te grappig ;p (serieus hard op gelachen XD)
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Owja, nog 2 shout-outs van m'n zusje Nini:
- "het was leuk om met Hamstah te spelen" (m'n moeders' reactie daarop: "je bedoelt zeker Hassan?" (ik: -_-')
- en: "ik haat ZN-Freak nu")
*accidental random second post when I clearly pressed the edit button*
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
@shoe

Ness is niet gangster. Vraag maar aan 2 mede Ness spelers. Ik heb hun Ness geraped met mijn luigi. Nee wacht. Een had ik geraped de ander was best close. Exaladors Ness was close en die van iemand die nadat het toernooi was afgelopen aankwam kakken was *****.

Ik heb 3 Ness challenges gedaan en 2 gewonnen;
Ness is een über Schoolkid die niet kan honkballen
WTF eikel IK doe de Ness is gangster challenge, niet andere Ness spelers, hoewel ik respect heb voor iedereen die Ness speelt, zeker in crews. Het ging zo:

Schoen: Hey zere neus freak wist je dat Ness gangster is?
Zere neus freak: Ness is niet gangster!!1
Schoen: Jawel man, hij slaat mensen met een honkbalknuppel en gooit molotov coctails!!
Zere neus freak: Nee hijs geen ganster!!!111334651
Sparky009: Jawel, dit vraagt om een Ness is gangster challenge schoen!
Schoen: Ja zere neus freak, ik speel Ness tegen iedere low tier van jou, als je wint dan vind je Ness geen gangster en val ik je nooit meer lastig met de zin 'Ness is gangster', verlies je dan moet je toegeven dat Ness gangster is.
Zere neus freak: Ok, maar ik ga niet verliezen!!12@
*pakt zijn low-tier main Link*
*begint upB te spammen*
*Word gewavegrabbed*
*DI'd de upthrow niet*
*word ge-up-air ******
*steekt geeneens een zwaard omlaag*
*vreet back-air/bat*
X4
*word ge2stocked*
Schoen: Zie je wat een gangster!
Sparkie009: Ja!
Zere neus freak: Nee hijs geen gangster!
Schoen: WTF dan moet je de challenge niet aannemen.
Zere neus freak: Ok dan (heel zachtjes) ness is gangster....

En dan flikt hij dit...
Sorry dat het zo ver moest komen, maar Ness zei dat hij geen andere optie zag om deze belediging te vereffenen....

 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
RESPECT SHOE

IK ZWEER JE Z-N FREAK KAN JE OOK NORMAAL DOEN ?
NESS BELEDIGEN IS EEN DING MAAR DENKEN DAT JE VAN UTTO HEBT GEWONNEN !!!!!! :@

marc het spijt ik wou het doen maar ikl zag nergens een zware xbox in de buurt



BROODJES BITTERBALLEN FTW
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Dat zijn de skills die Ivo en ik begonnen zijn op DT10... Ik win battle for broodje kroket, Ivo moet voor mij kopen heeft ie geen geld meer voor een eigen dus koop ik die maar :p
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
ey z-n freak bedoel je niet mij ipv utto? ( vind ik wel een compliment aangezien utto veel beter is ^_^). ik heb 2 mm's van jou verloren, ik had maar 2 biertjes op, maar ik had na 13.00 uur helemaal niks meer gegeten en het was 10 uur savonds ofzo, dus ik was fukkin duizelig. ze waren wel close trouwens, volgende keer rematch.


lol @ nini's shoutouts. ik zie al helemaal een beeld voor me hoe jouw moeder 'je bedoelt zeker hassan' zegt xD
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
lolz @ veel comments hiero ^^ especially die van Dave... lolz

ok.. zal ik het dan ook nog maar ff doen: ShoutOutzzzzz

keb niet bizar veel te melden... keb niet zo heel veel kunnen spelen omdat ik veel met regelen bezig was (vooral op de zaterdag). En dan komt er ook nog eens bij dat de matches die ik speelde, bizaaarrr slecht gingen...

@Amsah... 1. ik zou veeeel meer tegen je spelen dan we gedaan hebben... met je 'ff deze match en dan gaan we weer verder' :p 2 uur later speelde we eindelijk weer een match ^^..
2. ik begrijp uit de vorige posts dat je Ivo heb kunnen bereiken en dat ie het niet heeft? ik zal nog een keer langs de venue gaan en het weer vragen of ze iets gevonden hebben.

@Savior: teammate! we kwamen niet echt ver... geef mezelf de schuld... speelde het hele weekend al bagger...zelfs maar 1 op de 4 keer lukte mn wavedashes >_< genoeg mensen die dit kunnen bevestigen...

@Z-N Freak: NESS IS GANGSTER.... deze keer was close... volgende keer **** ik je met ness :p

@Shoe: Ness is duidelijk gangster, compleet mee eens!!! dat heb ik ook bewezen met mn leuke down a spam+baseball bat in crew match tegen soft G-unit hoewel ik wel verloor met ness... (was tegen een peach.. weet nie meer van wie...)

@NNja... jou ness met mijn ness verslagen ^^ en je falco 1 keer met mn marth verslagen... voor de rest ben ik alle battles ge-***** door je >_<

@Dave: Eindelijk tegen je kunnen spelen... je Doc owned... bij JST will ik rematch... dan speel ik sowieso wel IETS beter...ik speelde echt waardeloos dit weekend ^^

*heeft niet echt zin meer om te typen....*

@the rest: keb duidelijk geen zin meer om te typen dus doe het ff zo: thx voor alle matches en dat je er was.. blij dat jullie het allemaal vet worden... ZEST2 zal komen... ^^ de results komen nog... (de laptop ligt weer bij mn ma lol... helemaal vergeten.. komt snel ik beloof het :p)

oh: @ de mensen die bij mij bleven pitten... hoop dat het een beetje bevallen is... ikzelf had best wat kramp in mn nek... mensen: koop NOOIT de zelf-opblazende matrasjes van de LIDL... ze zijn WAARDELOOS :p

en dan nog 1 ding: ik heb een WaveBird Receiver gevonden... dus als je met een WaveBird speelde en je ontvanger kwijt bent... bell me maar...mn nummer staat onderaan in de eerste post... :p (geen zin om nog een keer te typen ^^
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
hahaha lol @ dat zelf opblazende matrasje,haha ik weet nog ja, je pakte em uit we gingen wachten totdat er lucht in kwam,(omdat dat op die instructies stond ) Maar er kwam maar geen lucht in,heel jou slaap geraped door dat matrasje..Maar voorderest was alles chill met het pitten,En thnx voor het Ontbijt
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
en dan nog 1 ding: ik heb een WaveBird Receiver gevonden... dus als je met een WaveBird speelde en je ontvanger kwijt bent... bell me maar...mn nummer staat onderaan in de eerste post... :p (geen zin om nog een keer te typen ^^
Die receiver zat gisterochtend al in een cube voordat ik aankwam. Ik had hem toen op dat tafeltje gelegd toen ik zelf ging spelen en daar heeft ie volgens mij de hele dag gelegen. Ik heb ook niemand anders met een wavebird zien spelen, dus het is me een raadsel van wie die is.
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
RESPECT SHOE

IK ZWEER JE Z-N FREAK KAN JE OOK NORMAAL DOEN ?
NESS BELEDIGEN IS EEN DING MAAR DENKEN DAT JE VAN UTTO HEBT GEWONNEN !!!!!! :@

marc het spijt ik wou het doen maar ikl zag nergens een zware xbox in de buurt



BROODJES BITTERBALLEN FTW

Doe rustig met de Capslock >_>
jeutje zeg, srr dat ik dacht dat ik utto versloeg. Iemand zei dat tegen me.... Ik ken nog niet iedereen weet je....

@ Shoe, NESS IS GANGSTER!!!!!

@ Exalador, jou ness is niet gangster :p

zo goed? Mag ik uit mijn graf opstaan. Srr hoor dat ik Ness niet gangster vond, das een mening, jullie hoeven niet te gaan freaken ofso (zoals Faab en Savior dat zo mooi zeiden: je spaced ehm hard man)

*Zit erover te denken niet meer naar smash toernoois te gaan omdat de meeste van de smashcommunity zielig gaan lopen doen omdat iemand van de smashcommunity Ness niet gangster vind en slechter post dan iemands bepaalde zusje....*

echt wtf... jullie zijn totaal random mij aan het flamen >_>
Het spijt me als ik spam, maar serieus, jullie spammen allemaal even hard. Ga is rustig zitten en lees het topic weer door voordat je me weer voor spammer uit gaat maken. Zo niet, ik blijf wel weg ofso. Kunnen jullie allemaal fijn genieten van een "Niet vindend Ness is gangster" persoon minder op al jullie toernooien.

Echt, ik begin steeds meer haat tegen bepaalde mensen hier te krijgen....

rofl @ Broer van Nini. Ik dacht eerst dat je me echt haatte XD
Das iig een minder die me haat :)
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Shout-out time

Pouls:
BF.com: Je hebt me verslagen, congratz :p Volgende keer hoop ik dat ik in de bracket tegen je moet, jij ook? :cool:
Andere mensen in pouls: Sorry, pouls wisten me niet echt te boeien verder, bedankt dat jullie me hebben laten winnen zodat ik een kans mocht maken in de bracket

1vs1:

Fire: Hmm, je sheik was niet al te lastig, ik vind je c.falcon zeker wel beter. Best goed gespeeld verder

Down A: Yes, een peach, daar hou ik van. Je speelde best wel goed verder, want de meeste peaches heb ik het wel makkelijker mee

Nnja: Ik keek niet echt naar deze match uit :p De eerste wedstrijd ownde je me best wel hard, de tweede won ik, de derde won jij, de vierde won ik, en de vijfde... Koos je sheik? :confused: Anyway, het was volgens mij een 3 stock met een laag percentage dus misschien had je beter fox kunnen blijven :p

Dave: Hmm, ik speelde slecht in deze match, en gaf 2 matches dom uit handen -_- Niet dat ik je anders wel had verslagen maar ik kan het je zeker wel moeilijker maken dan dit. 3-0 voor jou

Faab: YES, FAAB :chuckle: Mijn favoriete speler om uit te schakelen in een toernooi, voor de 4de keer op rij nu ofzo :laugh:

Remen: Ik speelde best goed in deze matches maar jij speelde beter op de cruciale momenten. Ik vond 3-0 verliezen eigenlijk niet verdient maar ik had je sowieso niet kunnen verslaan in een set. Volgende keer vind ik 3-1 ofzo eerlijker :p

Dat was het toernooi, 4de geworden, daar ben ik tevreden mee.

Andere Shoutouts:

Amsah: Congratz met je eerste plek weer. Kut dat je geld weg is. Ik heb alles verteld wat ik ervan weet en verder kan ik je ook niet helpen :urg:

Linkje: Ik vraag me af hoeveel bitterballen jij kan eten

Utto: We gaan binnenkort een biertje drinken in amsterdam, als we allebei op hetzelfde moment tijd hebben :p

Shoe en Rens: Naaiers, beetje bier gaan drinken terwijl ik nog in het toernooi zit he.:mad:

Johhny: Kut man, waar was je nou in de bracket. :( Gewoonlijk kom ik je altijd tegen

Thomaz: De zeta-slayer, Te Makkelijk

Beunhaas: Volgende keer own ik je gewoon in de biermatch man, je had gewoon mazzel :lick:

C&B: Leer tegen peach spelen want dit lijkt nergens op

Last but not Least
Exalador: Bedankt voor het hosten van het toernooi, ik vond zaterdag echt een mooie locatie in vergelijking met andere zaaltjes waar ik wel eens geweest ben. Jammer dat het helemaal in zoetermeer is;)
 

Kragen

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2006
Messages
517
Location
The Netherlands, Venlo
Shoutz van zondag:

Crews:

Savior: ja, ik vond het wel een aardige match, weet niet met hoeveel stock je begon, maar je had er maar één over =P Nice mindgame met fsmash.

Exalador: Zellos (marth speler van TNOT toch?) nr. 2 >_>

Soft G-unit: ik speelde tegen een peach, volgens mij was het koen (weg geheugen <_<). Aardige match, had imo er meer uit kunnen halen. Vóór JST5 rematch, zeker weten.

Amsah's crew: ik ben niet geïmmortald door amsah! That made my day =)

Volgens mij was dat het qua crews.

Coen: pichu for top tier =P
Yoshi speler: ****, goede yoshi, ga zo door.
nnja: meh, too good.
Zere-neus Freak: aardige friendlies.
Jeffz0r: aardig tegen je niet-mains, flink verloren van je mains =P
Fire: ik wil volgende keer weer friendly: Falco v Falcon =)

Exalador: fsmash spammer x_x. Leuk toernooi, jammer van 't kleine aantal tv's, maar ja. Duurde wel fokking 3 uur om thuis te komen (was om 23.15 in Venlo->boze ouders =( )

Gelukkig is Den Bosch maar één uurtje reizen ^_^

Slotsom: I suck at 2v2 >_>
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Het Zere Neus Freak begint ook wat irri te worden >_>

Z_N-Freak = op smash board Z-N_Freak geworden door tik fout en Z_N-Freak staat voor:
Zeno de Nintendo Freak.

Niks Zere neus =_="
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Wow, wat een nickname. En er staat nog een typo in ook. *afkeurende knik (met medelijden)*

Wie haat je dan allemaal, maak eens een lijstje? ^^
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik vind het helemaal niet prima! Niet generaliseren, hè!

En voordat iemand zegt dat ik zelf spam, alles wat ik zeg is constructief.

Lief dat je het voor ZNF opneemt, maar hij moet het zelf oplossen.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
hahaha ik kom er net achter dat die wavebird receiver volgens mij van mij is :/ ik denk dat een van de mensen die bij mij bleven slapen er mee gespeeld heeft en dat ik de receiver erin heb laten zitten toen ik de cube weer meenam naar de venue zondag ^^

één ding is duidelijk... smash roeleert de pan uit :p en staat weer bovenaan bij mn favoriete games ^^ ben weer goed intensief bezig sinds SOTF na lange tijd weinig gespeeld te hebben. Ik deed het heel slecht op mn eigen toernooi.. maar dat neem ik mezelf niet kwalijk ^^ hoop dat ik in ieder geval beter speel op JST
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
ohw exalador, het was mijn Peach in crews, best kut om 2 ness spelers uit te schakelen, maar ik was nu eenmaal lvl2. Volgende keer ditto voor de geel-zwarte Ness?
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Wow, wat een nickname. En er staat nog een typo in ook. *afkeurende knik (met medelijden)*

Wie haat je dan allemaal, maak eens een lijstje? ^^
Lijst met mensen:
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
Marc
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
@ z-n freak: je schreeuwt de hele tijd zo hard wie je allemaal wel niet verslagen hebt en dat kan mensen irriteren. neem nou amsah of dave :p, die zijn 100 keer beter dan jij maar die hoor je niet.
 

nnja

Smash Journeyman
Joined
Feb 26, 2005
Messages
214
Location
amsterdam
shoutoutzz

amsah: good ****z zoals altijd, teams was te leuk ..:)

tyrone: thomas

thomas: tyrone

ivo: congratz, keek ook niet echt uit naar onze match, maar mn sheik werd echt geraped

rens: te makkelijk :p maar met fox niet;)

utto: waarom koos je fox en geen peach?

dave: <3

adam: je hebt t snel opgepikt, 100 x beter sinds tnot

zgetto: ook heel sterk verbeterd

remen: tering , had je bijna, maar ik ging te zelfverzekerd spelen na die 2-0 en verloor toch.. good ****z

exalador: je won van mn falco 1 keer, je won een ness ditto, maar ik heb je crew uitgemoord zonder een stock te verliezen:p thnx for hosting c ya next time^^

jeffz0r: bijna ge4stockt door ngcxx's pichu, good ****^^

LPU: ik wil ook een cloaking device, waar haal je dat?

Coen: sterk verbeterd c ya next time^^

Shoe: good **** in crews

Faab: thnx voor t teamen, ganon sheik ftw

reffie: bedankt voor het behandelen van mn klacht

timmy & brasje: niet veel tegen gespeeld, maar jullie zijn cool^^ en nini ownt

ben vast veel mensen vergeten , tough luck ^^
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
thx Zgetto ^^

@NNja: true true... maar dat kan je niet echt als crew zien ^^ de rest van hun speelt vrijwel nooit smash en zelfs ik 4-stock twee van die drie mensen 9 van de 10 keer ^^... crews deden we ook puur voor de fun (was tenslotte gratis ^^) toch was ik wel teleurgesteld dat ik ook werd ge4stocked hahah :p

speciaal nog een shout-out voor NGCXX: goed gedaan met je pichu... (nu tevreden? :p) gah moet die results nog posten.. komt vanavond mensen...
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom