##########################################
# OpenSA2 Version 1.0.3648.18733
##########################################
##########################################
# W:\brawl_hax\brawl_dump\fighter\sheik\FitSheik.pac
##########################################
Filename: W:\brawl_hax\brawl_dump\fighter\sheik\FitSheik.pac
Moveset Total Size: 150299
Data Size: 126292
Offset Table Count: 5172
Data Section Count: 3
External Subroutine Count: 80
Unknown1(Always 0?): 0
Unknown2(Always 0?): 0
Unknown3(Always 0?): 0
##########################################
# Articles
##########################################
##########################################
# Article 0@1E574
##########################################
Unknown 1: -1
Unknown 2: -1
Unknown 3: 124040
##########################################
# Actions
##########################################
Action 0x0
@191C8
Move,
-----------|START|--------------------------
Basic Variable Set - IC-Basic[192], LA-Basic[3]
Basic Variable Set - IC-Basic[192], LA-Basic[4]
Change Subaction - Move
!Animation Command-00! 0D000200 - 0x4, @19168
----------------------------|END|-----------
Action 0x1
@19228
Drop,
-----------|START|--------------------------
Basic Variable Set - IC-Basic[192], LA-Basic[3]
Basic Variable Set - IC-Basic[192], LA-Basic[4]
Change Subaction - Drop
!Animation Command-00! 0D000200 - 0x4, @19168
----------------------------|END|-----------
Action 0x2
@192F8
Stay,
-----------|START|--------------------------
!Character Specific-0A! 0C0A0000
!Ground-0B! 080B0100 - 0xFF
Basic Variable Set - IC-Basic[193], LA-Basic[3]
Basic Variable Set - IC-Basic[193], LA-Basic[4]
Change Subaction - Stay
!Animation Command-00! 0D000200 - 0x4, @19280
Synchronous Timer - Frames=1.00x
Terminate Collisions
----------------------------|END|-----------
Action 0x3
@19380
Jump,
-----------|START|--------------------------
!Character Specific-0A! 0C0A0000
Basic Variable Set - IC-Basic[193], LA-Basic[3]
Basic Variable Set - IC-Basic[193], LA-Basic[4]
Change Subaction - Jump
!Animation Command-00! 0D000200 - 0x4, @19168
Synchronous Timer - Frames=1.00x
Terminate Collisions
----------------------------|END|-----------
##########################################
# Subaction 0
##########################################
Name: Move
In Transition Time: 0
Subaction Main 0x0
@16098
-----------|START|--------------------------
Special Offensive Collision - 0x20000, 0x3, 0x0, 0x22, 0x18, 2.40x, 0.00x, 0.00x, 0.00x, 0.00x, 0.50x, 1.00x, 0x2410602, 0x10, 0x40CFFFC0
Special Offensive Collision - 0x20001, 0x3, 0x46, 0x22, 0x18, 2.40x, 0.00x, 0.00x, 0.00x, 0.00x, 0.50x, 1.00x, 0x2420602, 0x10, 0x40CFFFC0
Asynchronous Timer - Frames=15.00x
!Collision-01! 06010200 - 0x0, 0x2
!Collision-01! 06010200 - 0x1, 0x2
----------------------------|END|-----------
Subaction GFX 0x0
@AE88
-----------|START|--------------------------
!Effect-00! 11001000 - 0xE000F, 0x0, 0.00x, 0.00x, 0.00x, 0.00x, 0.00x, 0.00x, 0.80x, 0.00x, 0.00x, 0.00x, 0.00x, 0.00x, 0.00x, True
----------------------------|END|-----------
Subaction SFX 0x0
@EA88
-----------|START|--------------------------
Sound Effect - ID=0x1030
----------------------------|END|-----------
##########################################
# Subaction 1
##########################################
Name: Drop
In Transition Time: 0
Subaction Main 0x1
@FFFFFFFF
Subaction GFX 0x1
@FFFFFFFF
Subaction SFX 0x1
@FFFFFFFF
##########################################
# Subaction 2
##########################################
Name: Stay
In Transition Time: 0
Subaction Main 0x2
@FFFFFFFF
Subaction GFX 0x2
@FFFFFFFF
Subaction SFX 0x2
@FFFFFFFF
##########################################
# Subaction 3
##########################################
Name: Stick
In Transition Time: 0
Subaction Main 0x3
@FFFFFFFF
Subaction GFX 0x3
@FFFFFFFF
Subaction SFX 0x3
@FFFFFFFF
##########################################
# Subaction 4
##########################################
Name: Jump
In Transition Time: 0
Subaction Main 0x4
@FFFFFFFF
Subaction GFX 0x4
@FFFFFFFF
Subaction SFX 0x4
@FFFFFFFF
##########################################
# Article 1@1E688
##########################################
Unknown 1: 1
Unknown 2: 30
Unknown 3: 124332
##########################################
# Actions
##########################################
##########################################
# Subaction 0
##########################################
Name: Dummy
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction 1
##########################################
Name: Ã=ÌÌÃ?¦ff=uÂÂ?Ù™š=ê=#×
?õÂÂAð
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction 2
##########################################
Name: ÌÌ�¦ff=uÂ�Ù™š=ê=#×
?õÂÂAð
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction 3
##########################################
Name: �¦ff=uÂ�Ù™š=ê=#×
?õÂÂAð
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction 4
##########################################
Name: ÃŒÃ=ÌÌÃ?¦ff=uÂÂ?Ù™š=ê=#×
?õÂÂAð
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction 5
##########################################
Name: ÃŒÃ=ÌÌÃ?¦ff=uÂÂ?Ù™š=ê=#×
?õÂÂAð
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction 6
##########################################
Name: =ÌÌ�¦ff=uÂ�Ù™š=ê=#×
?õÂÂAð
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction 7
##########################################
Name: ÃŒÃ=ÌÌÃ?¦ff=uÂÂ?Ù™š=ê=#×
?õÂÂAð
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction 8
##########################################
Name: =ÌÌ�¦ff=uÂ�Ù™š=ê=#×
?õÂÂAð
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction 9
##########################################
Name: ÃŒÃ=ÌÌÃ?¦ff=uÂÂ?Ù™š=ê=#×
?õÂÂAð
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction A
##########################################
Name: =ÌÌ�¦ff=uÂ�Ù™š=ê=#×
?õÂÂAð
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction B
##########################################
Name: Ì�¦ff=uÂ�Ù™š=ê=#×
?õÂÂAð
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction C
##########################################
Name:
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction D
##########################################
Name:
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction E
##########################################
Name:
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction F
##########################################
Name:
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction 10
##########################################
Name:
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction 11
##########################################
Name:
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction 12
##########################################
Name: N/A
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction 13
##########################################
Name:
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction 14
##########################################
Name:
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction 15
##########################################
Name: N/A
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction 16
##########################################
Name: LÃŒÃ=ÌÌÃ?¦ff=uÂÂ?Ù™š=ê=#×
?õÂÂAð
In Transition Time: 0
No Out Transition,
##########################################
# Subaction 17
##########################################
Name: LÃŒÃ=ÌÌÃ?¦ff=uÂÂ?Ù™š=ê=#×
?õÂÂAð
In Transition Time: 0
No Out Transition,
##########################################
# Article 2@1E798
##########################################
Unknown 1: 1
Unknown 2: 30
Unknown 3: 124608
##########################################
# Actions
##########################################
Action 0x0
@FFFFFFFF
Action 0x1
@FFFFFFFF
Action 0x2
@FFFFFFFF
Action 0x3
@FFFFFFFF
Action 0x4
@FFFFFFFF
Action 0x5
@FFFFFFFF
Action 0x6
@FFFFFFFF
Action 0x7
@18448
-----------|START|--------------------------
Basic Variable Set - 0x5, RA-Basic[0]
Basic Variable Set - 0x8, RA-Basic[1]
Float Variable Set - IC-Basic[164], RA-Float[1]
Float Variable Set - IC-Basic[165], RA-Float[2]
Bit Variable Set - RA-Bit[3]
Visibility - True
----------------------------|END|-----------
Action 0x8
@FFFFFFFF
Action 0x9
@FFFFFFFF
##########################################
# Subaction 0
##########################################
Name: Start
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction 1
##########################################
Name: AppealSR
In Transition Time: 0
##########################################
# Subaction 2
##########################################
Name: AppealSL
In Transition Time: 0
##########################################
# Article 3@1E80C
##########################################
Unknown 1: -1
Unknown 2: -1
Unknown 3: 124880
##########################################
# Actions
##########################################
##########################################
# Subaction 0
##########################################
Name: Explosion
In Transition Time: 0
Subaction Main 0x0
@16A48
-----------|START|--------------------------
Special Offensive Collision - 0x0, 0xF, 0x3C, 0x50, 0x32, 14.00x, 0.00x, 0.00x, 0.00x, 0.00x, 1.00x, 1.00x, 0x23031645, 0x0, 0x4FFFC0
Synchronous Timer - Frames=3.00x
!Collision-02! 06020200 - 0x0, 4.92x
Synchronous Timer - Frames=3.00x
!Collision-02! 06020200 - 0x0, 2.46x
Synchronous Timer - Frames=3.00x
Terminate Collisions
Synchronous Timer - Frames=1.00x
Terminate Instance
----------------------------|END|-----------
Subaction GFX 0x0
@FFFFFFFF
Subaction SFX 0x0
@EAC0
-----------|START|--------------------------
?Victory Sound? - 0x1025
----------------------------|END|-----------
##########################################
# Successful Parse
##########################################