"C"let
Smash Journeyman
I'll show up for this for the support
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
no.Vince we should play lots and then talk about how the canadians are good and the leafs are just trash LOL. Myself and Mike talk a lot of hockey here and there lol.
Impossible, we don't play enough together as a whole anymore since 2010. And at worst, who cares.. just play and keep getting your *** kicked until you understand why you do get your *** kicked. =)le top 10 devrais etre refait lol
Ya I think at this point we're all grown up enough to admit who's better than who as well.I agree with Kage, the scene is at a point where no one cares any more. Everyone more or less knows who's better than who.
LOOL I love the ganon match up now, meme si tu em bat, jpeu bien faire des games, jai besoin plus de constance, contre toi je jouerais Fox !Impossible, we don't play enough together as a whole anymore since 2010. And at worst, who cares.. just play and keep getting your *** kicked until you understand why you do get your *** kicked. =)
Je vois.. ben si tu veux jouer, je vais au weekly demain.LOOL I love the ganon match up now, meme si tu em bat, jpeu bien faire des games, jai besoin plus de constance, contre toi je jouerais Fox !
I never got weekly, too far .. j'vais seulement chez vincent ..Je vois.. ben si tu veux jouer, je vais au weekly demain.
c'est pour cela jai mis le * ?* a coter de son nom, c'est difficile a dire, mais penserais-tu gagner un set sérieux contre lui?Je sais pu si Bam serait meilleur que moi en ce moment, parce quil ne va pas pu Out of State faique c'est dure a dire, y'a pas assez de result sur lui.
Je pense que j'aurais des bonnes chances.. En tout cas un PR, c'est pas juste si tes capable de battre une personne, c'est tout le monde ensemble.c'est pour cela jai mis le * ?* a coter de son nom, c'est difficile a dire, mais penserais-tu gagner un set sérieux contre lui?
Kage should clearly be first on a quebec PR considering he is the only one who ever placed this high overall at melee in Quebec in singles. Doesn't matter if he loses locally, he places well at nationals.Je pense que j'aurais des bonnes chances.. En tout cas un PR, c'est pas juste si tes capable de battre une personne, c'est tout le monde ensemble.
Par example je bats Bam en winners, mais il me outplace en losers, alors cest qui, qui doit etre ranker plus haut?
Bof Vwins ma outplace 2-3 fois recemment. Alors c'est sure qui devrait etre 1st. Pi on gagne teams ensemble tres souvent. =PKage should clearly be first on a quebec PR considering he is the only one who ever placed this high overall at melee in Quebec in singles. Doesn't matter if he loses locally, he places well at nationals.
Really? Link pour une raison quelqoncque je vois jamais vwins sur les placings lol.Bof Vwins ma outplace 2-3 fois recemment. Alors c'est sure qui devrait etre 1st. Pi on gagne teams ensemble tres souvent. =P