Overdrijven kun je nog steeds zie ik.
Uiteraard, je punt duidelijk maken gaat soms ten koste van de nuance.
"Zeta, Natta, Choco, Adam, faab en ik"
Het is logisch dat ik Zeta inschrijf want hij heeft geen account (zie vorige post)
Het is logisch dat ik Natta inschrijf (zie Zeta)
Het is logisch dat ik Choco inschrijf want we gaan altijd samen naar toernooitjes.
Adam & Faab zijn crew members
En ik schrijf mezelf in.
En Trained N00b, dat is je nieuwe lover of zo? Zeta en Natta hebben allebei een account overigens.
Je zegt wel "er is een verschil tussen 1 of 2 vrienden inschrijven" maar waar trek je de grens dan?
Het is niet alsof ik mensen inschrijf die totaal niks met mij te maken hebben.
*Familie, vrienden met wie ik samen reis die in de buurt wonen & crew members*
Ik zou het normaal vinden als je jezelf, Zeta en Natta in zou schrijven, in dit concrete geval. Verder is de grens vrij subjectief, ik vind zeven man gewoon veel iig. Ik zou zelf mezelf, Remen, Dave, Goat, TiRune, Linkje, Reffie, Rens, Ivo, Ryuker, UchihaJP, Kenny, Slayer Link, Ztevie, Phuong, MrSilver en Rune er al standaard op kunnen gooien. Crewmembers, mensen met wie ik vaak speel of gespeeld heb, mensen uit m'n regio, mensen die Smashboards bijna nooit checken maar wel interesse zouden kunnen hebben, vrienden etc. Punt is wel dat ik maar van een paar zeker weet of ze kunnen (en willen), vandaar dat ik het dus ook niet doe. Het zou niet eens vervelend zijn bij een groot toernooi, maar bij zoiets als dit geldt "wie het eerst komt, wie het eerst maalt", het is flauw om dan je hele elftal maar in te schrijven.
Snap je niet dat als ik zo zou redeneren als jij denkt ik dat dan ook zou kunnen doen?
Ik schrijf alleen vrienden in met wie ik samen reis & crewmembers. Niet elke random NL smasher die ik ken zoals jij denkt. (Trained noob was een random uitzondering)
Ik twijfel niet aan je intenties, maar ik vind het irritant. Ik haat je er niet voor of zo, waarschijnlijk dat ik daarom ook gewoon eerlijk ben en er niet achterbaks over ga lopen lullen als je er niet bij bent.
Voor jou zou het geen verschil moeten maken of ik iemand inschrijf of die persoon zelf zeg/bel via msn en hij zichzelf 30 seconden later inschrijft.
En om te zeggen dat mensen dan minder kans lopen om te flaken omdat ze zichzelf hebben ingeschreven is de grootste onzin die ik ooit uit jou "mond" heb gehoord Marc.
Mond tussen aanhalingstekens, ben ik nu ook al niet menselijk meer? En wie zijn de mensen die over het algemeen het meeste flaken zonder iets te zeggen? Juist, de mensen die niet eens een account hebben en geen enkele moeite whatsoever doen om zich in te schrijven en eventueel af te melden. Het is immers hun verantwoordelijkheid niet, waarom zou je jezelf afmelden als je jezelf niet eens hebt ingeschreven of zelfs niet eens WEET dat je op de lijst staat?
Snap je niet dat als ik ze zou zeggen om zich gelijk in te schrijven en ze dat zouden doen ik alsnog indirect verantwoordelijk ben voor 1/3 van de lijst?
Dit is een typisch geval van "de manier waarop". Bovendien is het een stuk eerlijker op die manier, iemand kan ze dan voor zijn op die manier (zoals jij er nu alleen voor zorgt dat zeven mensen iedereen voor zijn).