• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Zgetto's 'bijna' Monthlies - Utrecht - #7 - zaterdag 21 Maart

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Steven, vorige keer stond er ook #2 voordat de datum bekend was, en sign ups waren pas toegestaan toen de datum bekend was. Waarom zou dat nu niet zo zijn? O_o

Dat terzijde moet Zgatheuw het maar eens goed heroverwegen. :p
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Lekker is dat. Amsah schrijft even zijn hele familie in en er is nog niet eens een datum. Rukkers.

Remen en ik willen komen dus.
En daar gaan we weer.

Fijn He Ryuker ^^ Als jij voor de tweede wel iedereen inschrijft, maar ze jou vergeten voor de derde
Joeri = vids

Anyway, ik vind nog steeds dat mensen die nog niet geweest zijn voorrang moeten krijgen over diegene die al één of meerdere keren geweest zijn, of Zgetto moet gewoon zelf inviten. Maar dat heb ik volgens mij al genoeg uitgelegd. Zolang GOAT blijft komen en ik kan komen blijf ik dat ook gewoon doen though, want voor je het weet is die knakker weer aan het varen.
Als jij een systeem **** bedenken waar iedereen iedereen een keer aan de beurt komt, niemand genaait word en er toch competitie blijft hoor ik et graag.
Btw invites = georagniseerde versie van dit (steeds dezelfde mensen die komen)
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Dat klopt niet Amsah. Zgetto moet juist de mensen uitnodigen die het verdienen te komen omdat ze bijv. nog nooit zijn geweest of de vorige keer niet zijn geweest etc.
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Dat ik er al eerder wat van gezegd heb, betekent niet dat het niet meer ****ing asociaal is.
In feite heeft ie maar 3 mensen ingeschreven dus het valt wel mee :p

Dat klopt niet Amsah. Zgetto moet juist de mensen uitnodigen die het verdienen te komen omdat ze bijv. nog nooit zijn geweest of de vorige keer niet zijn geweest etc.
Als ik iedereen eerlijk wil laten komen is 1 keer per maand 16 mensen gewoon niet genoeg(ook al is het nu zo'n 20)

Steven, vorige keer stond er ook #2 voordat de datum bekend was, en sign ups waren pas toegestaan toen de datum bekend was. Waarom zou dat nu niet zo zijn? O_o

Yup klopt, maarja iedereen schreef zo snel dit keer opeens geen zin om het te veranderen :p

Dat terzijde moet Zgatheuw het maar eens goed heroverwegen. :p
Gedaan en vind het wel best zo :p

Dat terzijde, iedereen die nu op de reservelijst staat heeft grote kans te komen^^(inclusief jij Coentje :p )
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Zgetto bedoelt waarschijnlijk dat een aantal van de mensen die Amsah heeft ingeschreven sowieso al op de (hidden) lijst stonden.
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Dat ik er al eerder wat van gezegd heb, betekent niet dat het niet meer ****ing asociaal is.
Oh?
Dats dan lastig.

Natta & Zeta komen zelf nooit op smashboards, dus om te zeggen "naja ok, ik hoop wel dat ze het zelf zien en zichzelf inscrhijven" slaat totaal nergens op want dat gebeurt letterlijk nooit. Om ze(iedereen die ik inschrijf) te bellen en zeggen dat ze zich moeten inschrijven is verspilling van mn bel tegoed omdat ik het dan net zo goed zelf voor ze kan doen. (Wat ik dus ook doe en zal blijven doen)

Als je dat asociaal vind is dat jou probleem. Want als je goed naar jezelf kijkt (net zoals vorige keer) zie je dat jij precies het zelfde voor Remen doet. :)
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Oh?
Dats dan lastig.

Natta & Zeta komen zelf nooit op smashboards, dus om te zeggen "naja ok, ik hoop wel dat ze het zelf zien en zichzelf inscrhijven" slaat totaal nergens op want dat gebeurt letterlijk nooit. Om ze(iedereen die ik inschrijf) te bellen en zeggen dat ze zich moeten inschrijven is verspilling van mn bel tegoed omdat ik het dan net zo goed zelf voor ze kan doen. (Wat ik dus ook doe en zal blijven doen)

Als je dat asociaal vind is dat jou probleem. Want als je goed naar jezelf kijkt (net zoals vorige keer) zie je dat jij precies het zelfde voor Remen doet. :)
Er is gewoon een verschil tussen één vriend inschrijven (of twee) en je hele familie + aangetrouwde zooi op de lijst knallen. Als ik die redenering zou volgen, zou ik in m'n eentje al minstens de halve lijst vol kunnen krijgen, omdat ik met iedereen wel een link kan leggen (crew members, teampartners, regiogenoten, vrienden etc). Bovendien is het een kleine moeite om iemand op MSN of zo even aan te spreken en hem vervolgens z'n eigen boontjes te laten doppen, mensen doen op die manier tenminste zelf moeite en je loopt minder kans dat ze flaken, wat Zeta al wel eens heeft gedaan nadat jij hem had ingeschreven. Zeker bij iets kleins als dit vind ik het not done. Veel mensen willen graag komen en er is maar plek voor een kleine 20 man, je bent in je eentje dus verantwoordelijk voor meer dan 1/3 van de lijst. Dat een deel er sowieso al op gesneakt zou worden is een flaw in het systeem, geen argument tegen het feit dat je zoveel mensen inschrijft.

Overigens kan ik zelf niet eens op die datum, maar beter kan Remen wel gewoon komen.
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Er is gewoon een verschil tussen één vriend inschrijven (of twee) en je hele familie + aangetrouwde zooi op de lijst knallen.
Overdrijven kun je nog steeds zie ik.

"Zeta, Natta, Choco, Adam, faab en ik"

Het is logisch dat ik Zeta inschrijf want hij heeft geen account (zie vorige post)
Het is logisch dat ik Natta inschrijf (zie Zeta)
Het is logisch dat ik Choco inschrijf want we gaan altijd samen naar toernooitjes.
Adam & Faab zijn crew members
En ik schrijf mezelf in.

Je zegt wel "er is een verschil tussen 1 of 2 vrienden inschrijven" maar waar trek je de grens dan?
Het is niet alsof ik mensen inschrijf die totaal niks met mij te maken hebben.
*Familie, vrienden met wie ik samen reis die in de buurt wonen & crew members*

Als ik die redenering zou volgen, zou ik in m'n eentje al minstens de halve lijst vol kunnen krijgen, omdat ik met iedereen wel een link kan leggen (crew members, teampartners, regiogenoten, vrienden etc).
Snap je niet dat als ik zo zou redeneren als jij denkt ik dat dan ook zou kunnen doen?
Ik schrijf alleen vrienden in met wie ik samen reis & crewmembers. Niet elke random NL smasher die ik ken zoals jij denkt. (Trained noob was een random uitzondering)

Bovendien is het een kleine moeite om iemand op MSN of zo even aan te spreken en hem vervolgens z'n eigen boontjes te laten doppen, mensen doen op die manier tenminste zelf moeite en je loopt minder kans dat ze flaken, wat Zeta al wel eens heeft gedaan nadat jij hem had ingeschreven.
Voor jou zou het geen verschil moeten maken of ik iemand inschrijf of die persoon zelf zeg/bel via msn en hij zichzelf 30 seconden later inschrijft.
En om te zeggen dat mensen dan minder kans lopen om te flaken omdat ze zichzelf hebben ingeschreven is de grootste onzin die ik ooit uit jou "mond" heb gehoord Marc.

Zeker bij iets kleins als dit vind ik het not done. Veel mensen willen graag komen en er is maar plek voor een kleine 20 man, je bent in je eentje dus verantwoordelijk voor meer dan 1/3 van de lijst. Dat een deel er sowieso al op gesneakt zou worden is een flaw in het systeem, geen argument tegen het feit dat je zoveel mensen inschrijft.
Snap je niet dat als ik ze zou zeggen om zich gelijk in te schrijven en ze dat zouden doen ik alsnog indirect verantwoordelijk ben voor 1/3 van de lijst?
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Overdrijven kun je nog steeds zie ik.
Uiteraard, je punt duidelijk maken gaat soms ten koste van de nuance.

"Zeta, Natta, Choco, Adam, faab en ik"

Het is logisch dat ik Zeta inschrijf want hij heeft geen account (zie vorige post)
Het is logisch dat ik Natta inschrijf (zie Zeta)
Het is logisch dat ik Choco inschrijf want we gaan altijd samen naar toernooitjes.
Adam & Faab zijn crew members
En ik schrijf mezelf in.
En Trained N00b, dat is je nieuwe lover of zo? Zeta en Natta hebben allebei een account overigens.

Je zegt wel "er is een verschil tussen 1 of 2 vrienden inschrijven" maar waar trek je de grens dan?
Het is niet alsof ik mensen inschrijf die totaal niks met mij te maken hebben.
*Familie, vrienden met wie ik samen reis die in de buurt wonen & crew members*
Ik zou het normaal vinden als je jezelf, Zeta en Natta in zou schrijven, in dit concrete geval. Verder is de grens vrij subjectief, ik vind zeven man gewoon veel iig. Ik zou zelf mezelf, Remen, Dave, Goat, TiRune, Linkje, Reffie, Rens, Ivo, Ryuker, UchihaJP, Kenny, Slayer Link, Ztevie, Phuong, MrSilver en Rune er al standaard op kunnen gooien. Crewmembers, mensen met wie ik vaak speel of gespeeld heb, mensen uit m'n regio, mensen die Smashboards bijna nooit checken maar wel interesse zouden kunnen hebben, vrienden etc. Punt is wel dat ik maar van een paar zeker weet of ze kunnen (en willen), vandaar dat ik het dus ook niet doe. Het zou niet eens vervelend zijn bij een groot toernooi, maar bij zoiets als dit geldt "wie het eerst komt, wie het eerst maalt", het is flauw om dan je hele elftal maar in te schrijven.

Snap je niet dat als ik zo zou redeneren als jij denkt ik dat dan ook zou kunnen doen?
Ik schrijf alleen vrienden in met wie ik samen reis & crewmembers. Niet elke random NL smasher die ik ken zoals jij denkt. (Trained noob was een random uitzondering)
Ik twijfel niet aan je intenties, maar ik vind het irritant. Ik haat je er niet voor of zo, waarschijnlijk dat ik daarom ook gewoon eerlijk ben en er niet achterbaks over ga lopen lullen als je er niet bij bent.

Voor jou zou het geen verschil moeten maken of ik iemand inschrijf of die persoon zelf zeg/bel via msn en hij zichzelf 30 seconden later inschrijft.
En om te zeggen dat mensen dan minder kans lopen om te flaken omdat ze zichzelf hebben ingeschreven is de grootste onzin die ik ooit uit jou "mond" heb gehoord Marc.
Mond tussen aanhalingstekens, ben ik nu ook al niet menselijk meer? En wie zijn de mensen die over het algemeen het meeste flaken zonder iets te zeggen? Juist, de mensen die niet eens een account hebben en geen enkele moeite whatsoever doen om zich in te schrijven en eventueel af te melden. Het is immers hun verantwoordelijkheid niet, waarom zou je jezelf afmelden als je jezelf niet eens hebt ingeschreven of zelfs niet eens WEET dat je op de lijst staat?

Snap je niet dat als ik ze zou zeggen om zich gelijk in te schrijven en ze dat zouden doen ik alsnog indirect verantwoordelijk ben voor 1/3 van de lijst?
Dit is een typisch geval van "de manier waarop". Bovendien is het een stuk eerlijker op die manier, iemand kan ze dan voor zijn op die manier (zoals jij er nu alleen voor zorgt dat zeven mensen iedereen voor zijn).
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
En Trained N00b, dat is je nieuwe lover of zo? Zeta en Natta hebben allebei een account overigens.
Zoals ik in mn vorige post al zei, trained noob is een random uitzondering.

Ik zou het normaal vinden als je jezelf, Zeta en Natta in zou schrijven, in dit concrete geval. Verder is de grens vrij subjectief, ik vind zeven man gewoon veel iig. Ik zou zelf mezelf, Remen, Dave, Goat, TiRune, Linkje, Reffie, Rens, Ivo, Ryuker, UchihaJP, Kenny, Slayer Link, Ztevie, Phuong, MrSilver en Rune er al standaard op kunnen gooien. Crewmembers, mensen met wie ik vaak speel of gespeeld heb, mensen uit m'n regio, mensen die Smashboards bijna nooit checken maar wel interesse zouden kunnen hebben, vrienden etc. Punt is wel dat ik maar van een paar zeker weet of ze kunnen (en willen), vandaar dat ik het dus ook niet doe. Het zou niet eens vervelend zijn bij een groot toernooi, maar bij zoiets als dit geldt "wie het eerst komt, wie het eerst maalt", het is flauw om dan je hele elftal maar in te schrijven.
Weer zo'n typisch geval van keihard overdrijven.
Je reist niet met Dave, Goat, Tirune, Linkje, Reffie, Rens, Ivo, Ryuker & JP misschien wel, Kenny, S.Link, Ztevie etc. en de meeste zitten ook niet in je crew dus ze inschrijven zou compleet random zijn.

Mond tussen aanhalingstekens, ben ik nu ook al niet menselijk meer?
Haha dat vatte je dus een beetje verkeerd op.

En wie zijn de mensen die over het algemeen het meeste flaken zonder iets te zeggen? Juist, de mensen die niet eens een account hebben en geen enkele moeite whatsoever doen om zich in te schrijven en eventueel af te melden. Het is immers hun verantwoordelijkheid niet, waarom zou je jezelf afmelden als je jezelf niet eens hebt ingeschreven of zelfs niet eens WEET dat je op de lijst staat?
Ik denk niet dat als ze zichzelf inschrijven er veel verschil in zal komen.
En welke idioot schrijft nou iemand in en zegt die persoon niet eens dat ie ingeschreven staat?

Dit is een typisch geval van "de manier waarop". Bovendien is het een stuk eerlijker op die manier, iemand kan ze dan voor zijn op die manier (zoals jij er nu alleen voor zorgt dat zeven mensen iedereen voor zijn).
En wat als we met zn alle achter mn PC zaten? (wat makkelijk het geval kan zijn)
Moeten we dan 1 voor 1 allemaal inloggen en onze eigen posts schrijven?
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Als jullie met zeven man achter je pc zaten zijn jullie volop gay. :x Overigens is het begrip crew erg rekbaar en in Nederland irrelevant, wanneer is de laatste keer dat we er iets mee gedaan hebben? Verder overdrijf ik natuurlijk keihard, maar het mag duidelijk zijn dat het geen halszaak is.;)

Hoe dan ook, verdere discussie is vrij zinloos. Ik vind het behoorlijk asociaal om zoveel mensen in één keer in te schrijven voor zoiets als dit, dat punt lijkt me gemaakt. Ik ben de wet niet, er zijn geen regels voor, ik geef alleen m'n mening. Doe ermee wat je wilt.
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Faab kan weereens niet komen dus die haal ik eraf.-_-
Remen kan er op.( tenmiste Marc jij kan nog steeds niet komen? zo nee haal ik er jouw ook af)
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Nope, het zou in ieder geval erg taai voor me worden om er nog een beetje op tijd te zijn. Dus ik zie iedereen de week erna op ZEST3. ;)
 

reffie2

Smash Journeyman
Joined
Nov 9, 2003
Messages
433
Location
The Netherlands
"Dave's stupid rule", is 'Dave' de 'Kirby Squad Dave' of is Dave een 'Random kut Amerikaan Dave'? En waarom is zijn regel stupid?

Haal mij maar van de lijst af trouwens, ik ga dan naar een verjaardag.

Ik zie iedereen wel op ZEST.
 
Top Bottom