Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Ik hoop dat je sarcastisch bent? o_0"Dave's stupid rule", is 'Dave' de 'Kirby Squad Dave' of is Dave een 'Random kut Amerikaan Dave'? En waarom is zijn regel stupid?
Haal Miguel maar van de lijst, hij moet schildpaddenvoer kopen.Dat was snel JP =p maar je weet dat je nog reserve bent heh
En ook GOAT en Reffie van de lijst gehaald en Fireman.EXE en Coen erop =]
nee , eigenlijk gingen we naar de kinderboerderij.. Maar biscuit wou liever de kerk ><Geen concert, school, kerk, kinderboerderij deze keer??
Bedankt =]Ik neem ook wel een kubus mee met smash.
Ik neem m'n cube wel weer mee, of had je me al meegerekend?Bedankt =]
Heb nog 2 andere nodig die een cube meenemen.^^
Als je nou gewoon een universele afstandbediening gebruikt of iemand die meeneemt....En verder een klein probleemtje... 1 van me TV's is de afstand bediening kapot dus kan niet op AV komen en heb nu dus maar 3 tv's .
Is er iemand die een Tv kan meenemen? anders moet ik het met 3 tvs doen =[
Als iemand zo'n afstand meeneemt is ook goed ja zolang ie het zeker doet op me tv dan, zelf heb ik er geen.Ik neem m'n cube wel weer mee, of had je me al meegerekend?
Als je nou gewoon een universele afstandbediening gebruikt of iemand die meeneemt....
Lol, denk es na. Denk je dat ik bij JST5 allemaal verschillende merken had?EDIT.. hmm.. nvm.
Ik bedenk me net, dat dit misschien nergens opslaat.
Stel je hebt een ruimte met allemaal de zelfde tv's. wtf would happen than o_O.
een afstandbediening moet je wel richten he voordat-ie werktLijkt me handiger als je eerst je tv-merk noemt.
Uit eigen ervaring weet ik bijv. dat een sony afstandsbediening op alle sony tv's werkt.
Noem je merk op, vervolgens hoef je dan alleen naar bijhorende afstandsbediening te vragen.
(I might be wrong though)
EDIT.. hmm.. nvm.
Ik bedenk me net, dat dit misschien nergens opslaat.
Stel je hebt een ruimte met allemaal de zelfde tv's. wtf would happen than o_O.
Nvm, negeer deze post maar.