• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Zgetto's 'bijna' Monthlies - Utrecht - #7 - zaterdag 21 Maart

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
dat zijn geen johns......
een john is ik verloor om dat hij weg ging rennen.
ikverloor door die kut knie :p

Okan good job. ik stond 2-0 voor maar ik verpeste het nice come back.
Het feit dat je hem een "wegrennende captain falcon" noemd gaf me de indruk dat je vond dat hij daarom heeft gewonnen.

Anyway, Congratz @ A****, Zgetgay, Okan & linkeh ^^
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
AMS! Je 1337de post O____O

En good **** @ Okan.

En WTF @ Linkje O_o waarom zuigt iedereen zo hard tegen Ganondorf?

En natuurlijk shout-out aan Adam en Zgayto :o
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
AMS! Je 1337de post O____O

En good **** @ Okan.

En WTF @ Linkje O_o waarom zuigt iedereen zo hard tegen Ganondorf?

En natuurlijk shout-out aan Adam en Zgayto :o
ik heb tegen trained n00b en okan falco gespeeld.

Het feit dat je hem een "wegrennende captain falcon" noemd gaf me de indruk dat je vond dat hij daarom heeft gewonnen.

Anyway, Congratz @ A****, Zgetgay, Okan & linkeh ^^
ik heb niks gewonnen maar toch bedankt :p
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Het feit dat je hem een "wegrennende captain falcon" noemd gaf me de indruk dat je vond dat hij daarom heeft gewonnen.
Zelfs als ie dat had gezegd, wat is je punt? Wegrennen mag, of het van skill getuigt is niet relevant.
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Zelfs als ie dat had gezegd, wat is je punt? Wegrennen mag, of het van skill getuigt is niet relevant.
Tuurlijk wel, als hij et skill loos vind (wat ik dus denk omdat hij het anderes niet eens zou aankaarten) heb ik niks anders te zeggen dan "No Johns"
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Zelfs als ie dat had gezegd, wat is je punt? Wegrennen mag, of het van skill getuigt is niet relevant.
Volgens mij bedoelde hij dat eigenlijk ook wat je nu zegt.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Het feit dat je hem een "wegrennende captain falcon" noemd gaf me de indruk dat je vond dat hij daarom heeft gewonnen.
Tuurlijk wel, als hij et skill loos vind (wat ik dus denk omdat hij het anderes niet eens zou aankaarten) heb ik niks anders te zeggen dan "No Johns"
En ik zeg: Zelfs als Linkje letterlijk zou zeggen dat hij daarom heeft gewonnen, maakt dat niets uit. Je eerste en tweede quote zijn inhoudelijk nogal verschillend. Als we hetzelfde bedoelen is je formulering gewoon crappy. =p
 

Nata

Smash Apprentice
Joined
Aug 2, 2007
Messages
129
Location
Netherlands
Hey Amsah thnx dat je me probeert te helpen I Appreciate^^ Maarjah Ik neem linkje niet sirieus hoor xD!
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
En ik zeg: Zelfs als Linkje letterlijk zou zeggen dat hij daarom heeft gewonnen, maakt dat niets uit. Je eerste en tweede quote zijn inhoudelijk nogal verschillend. Als we hetzelfde bedoelen is je formulering gewoon crappy. =p
Leave me alone >_< et was laat ja...
*weet zelf niet eens meer wat ik eigenlijk wilde zeggen*
*Gebrek aan slaap = eeeeeevil*
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Nou wat een **** :p en waarom zijn het 6 matches? Het horen er 7 te zijn =/
Wel snel upgeload in iedergeval rukker =] Ga je de andere finals ook doen voor zest3?
Doe deze vanavond wel op youtube ergens =]
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Yup in teams finals ook maar je wil niet weten hoe veel ik overnieuw moet doen omdat aan te passen. Oftewel soms zitten er 2 matches ja. Zie het maar als een snoepautomaat die heel soms 2 mentos rollen laat vallen. XD
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Help de wereld stort in elkaar =.=.

Gebeurt te vaak though kzal er beter op letten. Kga het nie correcten nu though dat gooit de teams finals door de war. Verwacht teams finals morgen ongeveer ofzo.
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Het is een tijdje weg geweest (wegens TV tekort :p ) maar het is weer eens tijd voor een nieuwe monthlie:
- Monthlie #4 - 13 Januari , een week na de vakantie.
Je kan vanaf nu weer inschrijven (max weer rond de 20 miss iets meer weet nog niet)
Oh en om verder gezeik te voorkomen doe ik ook maar die regel die Var parasite ook deed: Inclusief je zelf niet meer dan 3 inschrijving.
 
Top Bottom