Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Het feit dat je hem een "wegrennende captain falcon" noemd gaf me de indruk dat je vond dat hij daarom heeft gewonnen.dat zijn geen johns......
een john is ik verloor om dat hij weg ging rennen.
ikverloor door die kut knie
Okan good job. ik stond 2-0 voor maar ik verpeste het nice come back.
ik heb tegen trained n00b en okan falco gespeeld.AMS! Je 1337de post O____O
En good **** @ Okan.
En WTF @ Linkje O_o waarom zuigt iedereen zo hard tegen Ganondorf?
En natuurlijk shout-out aan Adam en Zgayto :o
ik heb niks gewonnen maar toch bedanktHet feit dat je hem een "wegrennende captain falcon" noemd gaf me de indruk dat je vond dat hij daarom heeft gewonnen.
Anyway, Congratz @ A****, Zgetgay, Okan & linkeh ^^
Niet gedeelde plaats = awesome (1-4 dus)ik heb niks gewonnen maar toch bedankt![]()
Zelfs als ie dat had gezegd, wat is je punt? Wegrennen mag, of het van skill getuigt is niet relevant.Het feit dat je hem een "wegrennende captain falcon" noemd gaf me de indruk dat je vond dat hij daarom heeft gewonnen.
Tuurlijk wel, als hij et skill loos vind (wat ik dus denk omdat hij het anderes niet eens zou aankaarten) heb ik niks anders te zeggen dan "No Johns"Zelfs als ie dat had gezegd, wat is je punt? Wegrennen mag, of het van skill getuigt is niet relevant.
Volgens mij bedoelde hij dat eigenlijk ook wat je nu zegt.Zelfs als ie dat had gezegd, wat is je punt? Wegrennen mag, of het van skill getuigt is niet relevant.
mindgamedNiet gedeelde plaats = awesome (1-4 dus)
*just realised I killed my 1337 post with this *****
Je had bij die team bracket nog ff A en B om moet wisselen met paint ofzo. Aangezien we dat zelf ook gedaan hebben met spelen.
Het feit dat je hem een "wegrennende captain falcon" noemd gaf me de indruk dat je vond dat hij daarom heeft gewonnen.
En ik zeg: Zelfs als Linkje letterlijk zou zeggen dat hij daarom heeft gewonnen, maakt dat niets uit. Je eerste en tweede quote zijn inhoudelijk nogal verschillend. Als we hetzelfde bedoelen is je formulering gewoon crappy. =pTuurlijk wel, als hij et skill loos vind (wat ik dus denk omdat hij het anderes niet eens zou aankaarten) heb ik niks anders te zeggen dan "No Johns"
Leave me alone >_< et was laat ja...En ik zeg: Zelfs als Linkje letterlijk zou zeggen dat hij daarom heeft gewonnen, maakt dat niets uit. Je eerste en tweede quote zijn inhoudelijk nogal verschillend. Als we hetzelfde bedoelen is je formulering gewoon crappy. =p
kijk iemand heeft geleerd van mijn woorden :DHey Amsah thnx dat je me probeert te helpen I Appreciate^^ Maarjah Ik neem linkje niet sirieus hoor xD!
No Johns Amsah.Leave me alone >_< et was laat ja...
*weet zelf niet eens meer wat ik eigenlijk wilde zeggen*
*Gebrek aan slaap = eeeeeevil*
je moeder O.O ...Ik moest alles zelf leren lolNetjes Okan! Zo heb ik je geleerd.