Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
hehe... nu je het zegtwat? o_O!?
Verassing ......Ik en Jens moeten flaken o:
Badminton toernooi voor Capt. Mklauwt!
en voor jou?Ik en Jens moeten flaken o:
Badminton toernooi voor Capt. Mklauwt!
Oke Reserve voor jouw^^zet mij maar op de reserve voor deze zondag ^^ je weet maar nooit. Ik kan nog niet confirmen... maar ja misschien dat er nog iemand afzegd voor die tijd en dan kan ik misschien wel komen ^^
Tuurlijk^^Ik kom wel, tenzij ik die dag daarna een random toets heb.
Mag je ook komen als je dit spel niet speelt?
Repyh song niet eens op de lijst maar er was nog plaats dus het kan wel =] maar ik ga er niet vanuit dat nog andere lelystadters komen dus die staan nu ook nie op de lijst =/(als er nog meer komen wordt het reserve weer)ik neem wel cube mee en repyh ook^^
Moet je op de reserve lijst XD Mwuahaha XDmaybe kom ik wel , als ik alleen engels brief + iets makkelijks moet dan kom ik zoniet dan niet =)
Heb je al je nieuwe telefoon binnen? =ozet mij maar op de reserve voor deze zondag ^^ je weet maar nooit. Ik kan nog niet confirmen... maar ja misschien dat er nog iemand afzegd voor die tijd en dan kan ik misschien wel komen ^^
heb denk ik wel genoeg maar neem toch maar mee voor de zekerheid(miss 5 tvs)^^ thnxBtw Miguel kneem wel een cube mee.
K, ik moet ook flaken. Zware toetsen op maandag.
oh nog iemand die niet komt ^^Ik kom nie sorry.
have fun^^
Ja mijn broer is een klootzak lol. En yeh neem die **** mee haha, die game is te lijp :"D.lol.. zomaar jat hij je cube >_< die ik hier heb staan is ook van mn bro, want die van mij is uitgeleend... ik neem em wel gewoon mee denk ik, of ie nou nodig is of niet ^_________^. haha moet ik dan ook cubivore voor je meenemen? para-shizz![]()
DANKE DANKE DANKE, DANKE! <3okido zal ik doen. Als het goed is zit dit erbij: telefoon (duh), oordopjes, verlengstukje met bediening voor mp3 speler, oplader, usb kabel, handleiding, dvd voor data overdracht programmas (zelf niet echt gebruikt.. vond het ook niet echt heel chill werken eerlijk gezegd). Waarschijnlijk kan je de progjes ook downloaden mocht ik de DVD niet kunnen vinden. dat was het zon beetje geloof ik