• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

RCT, 27 October, Rotterdam (the Netherlands) resultaten bekend

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
LISTEN UP EVERY1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb jullie hulp nodig ^______^

Ik heb met mijn projectgroepje van school een eigen importbedrijfje.
We gaan een product uit Azie importeren en vervolgens op de Nederlandse markt brengen.
We zijn nu bezig met een marktonderzoek en ik zou jullie heel dankbaar zijn als jullie deze enquete willen invullen.


http://fd2.formdesk.com/mto/project_TMA

Heel erg bedankt, JP.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Jp Heeft Coolste Avater H Ier Hij Owned Jullie Dus Wie Dat Ding Niet Invult Moet Een Broodje Kroket Voor Mij Kopen + Coen Ik Krijg Er Nog Een Van Je :)

Chill out, je krijgt hem heus wel. En typ verdomme niet de hele tijd met caps, daar mag ik je voor warnen.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
haal mij maar van zondag af :)
NOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!

Ik confirm voor zondag. GOAT, teamen? Terugkeer van het pwnde team 17 zou gaaf zijn...

Edit: Good **** @ GameVillage trouwens Matthijs. Dave, ben jij er nog achtergekomen wat er met onze prijzen van de vorige party gebeurd is? Krijgen we die uberhaupt nog? Is toch alweer een maandje of twee geleden...
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Je **** ook gewoon Jeffz0r gijzelen. Grote kans dat het ze niets boeit, maar niet geschoten is altijd mis.

Coen edit: OMG Marc je volgende post wordt nr. 1337 =D
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Oh, wat een harde **** wordt dat. Ik zie het al voor me, mijn Peach en JP's Sheik tegen Dave's Kirby en John's Bowser. We worden ge-8-stockt. No kidding.
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
confirm voor beide dagen, neem cube etc mee.
misschien moet ik zondag al rond 6 uur weg -_- maar dat is nog niet zeker
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
Ik zoek voor beide dagen nog iemand om mee te teamen.
@cmcc: zaterdag teamen? beste team van nederland
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Srry ik kom niet. Kmoet opdrachten voor school af hebben na de vakantie en ik voorzie dat ik het weekend er voor nodig ga hebben. Kzie jullie de week erna wel^^.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Kapitein mc wolk: Zondag teamen? Ik zou dan eigenlijk met Joeri teamen, maar die kan niet ;_;

EDIT: Oh, ik zie net dat hij dan er ook niet zal zijn.

JP dan weer? =D
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
haha is goed! harde ****!^^
site note: happosai..! als je luigi pakt he O_O.. je weet het wel xD

edit: oops ik ben capt mc cloud op biscuits account xD, die gast heeft hier laatst nog ingelogd XD
stel nou dat we allebei luigi op random krijgen, of een, dan vind ik dat we een nieuw random char moeten kunnen kiezen, want luigi kan echt niet
 

Spellruler

Smash Rookie
Joined
Jul 16, 2007
Messages
21
Ik heb ook nog iemand nodig voor zondag, maar dit is me eerste toernooi, kben dus nog niet zo goed. =)
 
Top Bottom