• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

RCT, 27 October, Rotterdam (the Netherlands) resultaten bekend

Ryuker

Smash Lord
Verliezen weegt dan wel weer erg zwaar. Waardoor de winnaar dus de volgende match ipv 5 jokers er al 7 kan uitspelen. Dan moet je bedenken wat er dan gebeurt. Minder risico betekend roekelozer spelen dus dan krijg je dat iemand niet blij is met een character en em gelijk wisselt. Hij kan het toch 4 keer veranderen en nog boven de 5 uitkomen als ie wint. Idee was juist om de jokers een penalty te laten zijn omdat je random characters wil aanmoedigen. Dus 1 joker uitspelen betekend geen leven er bij ( jokers zijn levens) maar wel hogere kans om door te gaan. Nadeel is dat als je dan nog verliest je 2 keer zoveel kwijt bent.

We zouden moeten zien hoe dit in de praktijk wordt want aan het begin krijg je met 2 dat er heel snel een distantie gaat zijn tussen de winnaars van de eerste ronden en verliezers.

Ik zou daarom het bij 1 houden maar ik bedenk dit spel niet dus ik weet ook niet precies nog hoe het gaat werken.

Trained Noob

Smash Cadet
schrijf mij maar in =P

Wanneer je een joker gebruikt wil eigenlijk zeggen dat je al 1 match heb verloren zonder dat je heb gespeeld, alleen de tegenstander krijgt niets van jou. Ik denk dat iedereen 10 jokers moet krijgen. waneer je verliest moet je 2 jokers geven. 1 aan de bank en 1 aan de winnaar. wanneer je van char wisseld moet je 1 joker aan de bank geven. ( anders gaat niemand jokers gebruiken want anders is de kans groot dat je 2 jokers moet inleveren. + als je wint win je de joker terug die je net aan de bank heb gegeven.

Lawrencelot

Smash Lord
schrijf mij maar in =P

Wanneer je een joker gebruikt wil eigenlijk zeggen dat je al 1 match heb verloren zonder dat je heb gespeeld, alleen de tegenstander krijgt niets van jou. Ik denk dat iedereen 10 jokers moet krijgen. waneer je verliest moet je 2 jokers geven. 1 aan de bank en 1 aan de winnaar. wanneer je van char wisseld moet je 1 joker aan de bank geven. ( anders gaat niemand jokers gebruiken want anders is de kans groot dat je 2 jokers moet inleveren. + als je wint win je de joker terug die je net aan de bank heb gegeven.
Dit vind ik wel een goed idee, de slechtste is er dan uit na 5 matches, maar het is best of 1 dus dan is dat niet te veel of te weinig. Ook is het op deze manier niet zo dat er nooit jokers gebruikt worden, dus het toernooi eindigt dan ook ooit:p.

Maar ryuker hield het dus liever op 1, Ryuker jij zei iets over levens, in de huidige regels maakt het niet uit met hoeveel levens je wint daarom snapte ik jou bericht niet zo goed. Jij dacht dus dat je 1 joker kreeg per leven dat je overhield ofzo? Wat vind jij van het idee van Trained Noob?

Repyh

Smash Journeyman
Winnen is niet verboden hoor;).
Ik was trouwens van plan nog een regel in te voeren (om het nog verwarrender en spannender te maken): Als je wint, terwijl de character waarmee je wint minstens 12 plaatsen lager staat op de tier list (dan je tegenstanders char natuurlijk), dan moet jouw tegenstander je 2 jokers geven, in plaats van 1.
YEAAAH! en dan hopen dak bowser krijg ^^

als die regel nou maar terug komt xD

Ryuker

Smash Lord
Ik bedoel levens met levens buiten het spel. Jokers zoals jij ze noemt zijn in principe gewoon levens en als ze op zijn lig je uit het toernooi. Ik heb nooit stock bedoeld. Trained N00bs idee is op zich ook wel leuk.

Lawrencelot

Smash Lord
Ik bedoel levens met levens buiten het spel. Jokers zoals jij ze noemt zijn in principe gewoon levens en als ze op zijn lig je uit het toernooi. Ik heb nooit stock bedoeld. Trained N00bs idee is op zich ook wel leuk.
Oh zo, ja ik noem het maar jokers zodat er geen verwarring is met stocks.

Ik hou het wel op Trained N00bs idee (als je verliest geef je 1 joker aan de bank en 1 aan je tegenstander), totdat iemand een beter idee heeft.

Ik heb trouwens gebeld naar zo'n zalencentrum bij mij in de buurt, maar het is meer bedoeld voor feestjes 's avonds, dus de zaal huren vanaf 11:00 's ochtends kon niet... wie weet waar je een zaal vindt die je een hele zaterdag kan huren, en als ze vragen wat je ermee wil hoe leg je dat uit? Als ik geen zaal heb kan het ook nog bij mij op mn kamer, kheb een vrij grote kamer maar dan zullen er toch maar 10-20 mensen kunnen komen.

Lawrencelot

Smash Lord
Update!
Ik ga het toernooi toch in mn kamer houden, want zoveel mensen komen er ook weer niet. Er kunnen maximaal 20 mensen inschrijven. Wie hier al gepost heeft moet zich wel even (opnieuw) inschrijven als tie wil komen. Datum en adres staan in eerste post.

Lawrencelot

Smash Lord
Ja als deze mensen (sinds mn laatste post) die zeiden dat ze een cube meenemen er een meenemen, heb ik alleen nog tv's nodig (5 cubes en tv's zal wel genoeg zijn voor 20 man). TV's is lastiger meenemen, dus: iedereen die een tv meeneemt gaat van de reservelijst naar de inschrijflijst. En er kunnen maar 20 mensen komen, dus: schrijf je snel in!.

Alvast bedankt voor de mensen die cube of tv meenemen.

PS: over de regels mag nog steeds gediscussieerd worden, ik zal nu ook de minder speciale regels erbij zetten.

Mocht iemand nog vragen hebben over vervoer ofzo, je kan me toevoegen aan msn en anders kun je ook sms-en/ bellen (of post gewoon hier).

Trained Noob

Smash Cadet
-De verliezer van een match beslist of hij nog een keer tegen dezelfde tegenstander gaat (anders is het best-of-1). Als hij opnieuw tegen dezelfde tegenstander gaat, mag hij de stage kiezen en mag hij ook besluiten om dezelfde character als daarnet te houden (hij mag ook weer een random character en/of random stage kiezen, de tegenstander moet per se een nieuwe random character nemen). Bij zo'n "vervolgmatch" mogen weer gewoon jokers gebruikt worden, en na zo'n match mag de verliezer weer dezelfde beslissingen nemen.

Je mag nooit 2 gevechten achter elkaar dezelfde character gebruiken, of je nou een joker gebruikt of niet. (als er na het gebruiken van een joker dus dezelfde char uitkomt, moet je opnieuw random kiezen)

Mag je wel of niet dezelfde nemen?
Ik kan ook cube meenemen

Lawrencelot

Smash Lord
-De verliezer van een match beslist of hij nog een keer tegen dezelfde tegenstander gaat (anders is het best-of-1). Als hij opnieuw tegen dezelfde tegenstander gaat, mag hij de stage kiezen en mag hij ook besluiten om dezelfde character als daarnet te houden (hij mag ook weer een random character en/of random stage kiezen, de tegenstander moet per se een nieuwe random character nemen). Bij zo'n "vervolgmatch" mogen weer gewoon jokers gebruikt worden, en na zo'n match mag de verliezer weer dezelfde beslissingen nemen.

Je mag nooit 2 gevechten achter elkaar dezelfde character gebruiken, of je nou een joker gebruikt of niet. (als er na het gebruiken van een joker dus dezelfde char uitkomt, moet je opnieuw random kiezen)

Mag je wel of niet dezelfde nemen?
Ik kan ook cube meenemen
Bedankt, maar kheb alleen nog tv's nodig. Ja deze regel heb ik toegevoegd ivm het 2 keer op B drukken bij het kiezen van chars. Je mag dus nooit 2 keer achter elkaar met dezelfde char, behalve als het de eerste wedstrijd is (dus als je een nieuwe tegenstander hebt maakt het niet uit welke char je tegen je vorige tegenstander gebruikte).

Captain mccloud, heel graag, al is het maar een kleine tv, als er maar een cube in past;).

Edit: Zeer waarschijnlijk is er tijd over na het toernooi. Wat zullen we na de random singles doen: we kunnen een normaal singles toernooi doen, een normaal doubles toernooi, low-tier (maar dat lijkt me niks in dit geval), random doubles (zelfde regels als dit maar dan doubles), of friendlies of misschien iets voor de eredivisie ook al snap ik daar geen bal van. Ik stem op normaal doubles, jullie?

Kirby Squad

Smash Lord
of je doet wie eerste is geworden bij degene die laatste is geworden en zo naar elkaar toe werken. Maar met teams willen mensen wel liever zelf uitkiezen.

Ik ook.

Lawrencelot

Smash Lord
Dus wat stem jij dave? Normale doubles? Of random doubles waarbij je wel zelf je teamgenoot kiest?

Random teamgenoten had ik ook al over gedacht ja. Voordeel is dat mensen elkaar leren kennen als dat nog niet het geval was, maar het zijn niet echt nieuwe smashers die meedoen. Dan is het toch leuker als je zelf je teamgenoot kan kiezen.

Normale Doubles: 1 (Lawrencelot)
Random Doubles: 1 (Jeffz0r)

(Prince) Shadow

Smash Lord
een naaistreek indeed voor degene die dachten zich al ingeschreven te hebben, like me..
maar ik ga de 20ste toch naar turkije en kom pas een week later terug. waarschijnlijk net op die dag xD

dus ik meld me ff af ;)

Lawrencelot

Smash Lord
Nee or want degene die al gepost hadden voor ze zich konden inschrijven, geef ik voorrang ;). Maar degene die tv's meenemen geef ik meer voorrang. Wie kan er nog een tv meebrengen? Kheb er nog maar 1 waarvan ik het zeker weet, en 2 misschien.

Faith

Smash Apprentice
Yo,

Ik wil graag joinen en kan zeker komen ( YAY voor OV kaart <33 ). Ik ben redelijk nieuw met tournies maar ik ken Relics dus zal wel met hem mee lifte :3.
Als Cube of kabels nodig is kan ik ze meenemen TV zal lastig worden want ik kom vanuit LOLimburg.

Top Bottom