Ryuker
Smash Lord
Verliezen weegt dan wel weer erg zwaar. Waardoor de winnaar dus de volgende match ipv 5 jokers er al 7 kan uitspelen. Dan moet je bedenken wat er dan gebeurt. Minder risico betekend roekelozer spelen dus dan krijg je dat iemand niet blij is met een character en em gelijk wisselt. Hij kan het toch 4 keer veranderen en nog boven de 5 uitkomen als ie wint. Idee was juist om de jokers een penalty te laten zijn omdat je random characters wil aanmoedigen. Dus 1 joker uitspelen betekend geen leven er bij ( jokers zijn levens) maar wel hogere kans om door te gaan. Nadeel is dat als je dan nog verliest je 2 keer zoveel kwijt bent.
We zouden moeten zien hoe dit in de praktijk wordt want aan het begin krijg je met 2 dat er heel snel een distantie gaat zijn tussen de winnaars van de eerste ronden en verliezers.
Ik zou daarom het bij 1 houden maar ik bedenk dit spel niet dus ik weet ook niet precies nog hoe het gaat werken.
We zouden moeten zien hoe dit in de praktijk wordt want aan het begin krijg je met 2 dat er heel snel een distantie gaat zijn tussen de winnaars van de eerste ronden en verliezers.
Ik zou daarom het bij 1 houden maar ik bedenk dit spel niet dus ik weet ook niet precies nog hoe het gaat werken.