• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

RCT, 27 October, Rotterdam (the Netherlands) resultaten bekend

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Ok mensen het toernooi zit vol! Er kan nog wel ingeschreven worden voor de reservelijst. Wil iedereen zich binnen nu en 1 week voor het toernooi confirmen, als je je 1 week voor het toernooi nog niet hebt geconfirmed zet ik iemand van de reservelijst erop die zeker kan (die zijn er nu nog niet btw).

Cubes is geen probleem meer. Van de tv's weet ik alleen mn eigen tv en die van lama zeker. Willen Cpt. McCloud en iedereen die met de auto komt kijken of hij een tv kan meenemen? En Faith, als je met Relics meelift betekent dat dan dat je met de auto gaat? Zou jij dan een tv kunnen meenemen als ik voor die tijd geen andere gevonden heb?

Edit: oh en jullie kunnen nog steeds stemmen wat we na de random singles gaan doen: random doubles (ook met random teampartners), gewone singles, gewone doubles, crews, iets van de eredivisie, friendlies/moneymatches, noem maar op. Ik stem op gewone doubles maar het maakt mij niet zo veel uit.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
3 mensen hebben nu op random doubles gestemd. Ik had het idee, en Jeffz0r toevallig ook, dat niet alleen de characters dan random zijn, maar ook je teampartner (en tegenstanders). Als niemand bezwaar heeft, doen we dit na de random singles: elk gevecht worden je teampartner en tegenstander dus random gekozen, als iedereen dan vaak genoeg een match heeft (laten we zeggen minstens 5 per persoon) dan zijn de resultaten niet te veel afhankelijk van je teampartner. Daarna valt iedereen af behalve de beste 4, en houden we een finale waarbij de #1 samen met #4 tegen #2 en #3 gaat. Of moet dan #1 samen met #3 tegen #2 en #4 gaan? Wat ik hier allemaal zeg staat nog niet vast, dus ik hoor graag jullie input. Er was ook iemand die het niet leuk vond dat je teampartner random is, wat ik ook begrijp, maar in dat geval doe ik zelf liever geen doubles met random chars.
 

Faith

Smash Apprentice
Joined
Nov 13, 2006
Messages
115
Location
N-Limburg, Netherlands
En Faith, als je met Relics meelift betekent dat dan dat je met de auto gaat? Zou jij dan een tv kunnen meenemen als ik voor die tijd geen andere gevonden heb?
Oh zo meelifte bedoelde ik niet. Ik ben van plan om vrijdag naar Relics te gaan om dan samen met hem in de trein naar rotterdam te gaan ( ik heb OV hij niet dus 40% korting :3 ).

Random Partner lijkt me wel leuk idee en maakt het wel interessant.
 

Trained Noob

Smash Cadet
Joined
Mar 21, 2006
Messages
70
Location
Lelystad
ik confirm ^^

Ik zou graag na random singels gewone teams willen doen ( ook eigen teammate kiezen) want het gaat een heel gedoe worden met dat random teammate..
 

Spellruler

Smash Rookie
Joined
Jul 16, 2007
Messages
21
Zet mij maar op de reservelijst. Ik woon heel erg dichtbij Groene Hilledijk en zou daar dus makkelijk kunnen komen.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
In de beginpost heb ik de stand van de stemmen gezet. Gewone doubles staat voor, stem als je nog niet gestemd hebt! Ik ga er nu maar vanuit dat we doubles doen, de vraag is dus alleen: random doubles met gewone teampartner, random doubles met random teampartner, of gewone doubles. Gewone doubles staat nu voor. Voor de duidelijkheid: bij doubles met random teampartner heb je dus wel elk gevecht een andere partner (en andere tegenstander).

Oh en er zijn nog steeds tv's nodig :)

De entreeprijs heb ik gezet op 5 euro voor random singles, en 2,50 per persoon voor doubles als we gewone doubles doen.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
5 euro van de roze kauwgombal, wie biedt er meer?

Nee 5 euro voor teams is ook goed, ik dacht van als je met zn tweeen bent hoef je maar de helft te betalen, maar het prijzengeld moet natuurlijk ook verdeeld worden als je met zn tweeen bent :p. Nou is het 10 in totaal, is wel een mooi bedrag, niet te duur voor de slechtsten, en toch genoeg om te winnen voor de besten.

Ok 5 euro voor singles, 5 euro voor doubles, of we nou random of gewone doubles doen.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
is het trouwens niet een id om een character van je tegenstander te bannen ? want als ik tegen dave uitkom en hij krijgt doc op random en ik gebruik die joker ofzoiets en hij komt op mario is dat niet fokking bull**** (want geloof het of niet zijn mario is fokking eng.)
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Eh. even hoor.....dit is een random character toernooi toch? Is dat niet de reden waarom mensen komen, voor de fun en randomness dit keer. Waarom dan normal doubles erachteraan? Dat haalt alleen maar de sfeer weg >_> Ik heb veel liever random teams met zelf-te-kiezen teampartner uiteraard.

Oh, en ik confirm. Als ik dat nog niet had gedaan.
 

Faith

Smash Apprentice
Joined
Nov 13, 2006
Messages
115
Location
N-Limburg, Netherlands
Eh. even hoor.....dit is een random character toernooi toch? Is dat niet de reden waarom mensen komen, voor de fun en randomness dit keer. Waarom dan normal doubles erachteraan? Dat haalt alleen maar de sfeer weg >_> Ik heb veel liever random teams met zelf-te-kiezen teampartner uiteraard.

Oh, en ik confirm. Als ik dat nog niet had gedaan.
Zit wat in en ben ik eigenlijk ook wel mee eens :O.
Random Chars + Zelf te kieze teampartner, daar gaat mijn stem naartoe.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
is het trouwens niet een id om een character van je tegenstander te bannen ? want als ik tegen dave uitkom en hij krijgt doc op random en ik gebruik die joker ofzoiets en hij komt op mario is dat niet fokking bull**** (want geloof het of niet zijn mario is fokking eng.)
Wacht je dacht dus dat door een joker te gebruiken ook je tegenstanders char opnieuw random gekozen wordt? Das op zich geen slecht idee, maar tot nu toe was het dus zo dat je eigen char opnieuw random gekozen wordt als je een joker gebruikt. Als we doen dat je ook je tegenstanders char opnieuw random mag kiezen als je een joker gebruikt, dan is het eigenlijk ook niet nodig om chars te bannen, want dan kun je gewoon weer een joker gebruiken. Hier moet ik nog even over nadenken...

Eh. even hoor.....dit is een random character toernooi toch? Is dat niet de reden waarom mensen komen, voor de fun en randomness dit keer. Waarom dan normal doubles erachteraan? Dat haalt alleen maar de sfeer weg >_> Ik heb veel liever random teams met zelf-te-kiezen teampartner uiteraard.

Oh, en ik confirm. Als ik dat nog niet had gedaan.
Ja misschien heb je gelijk, maar toch is het meeste stemmen gelden. Je zult de rest moeten overtuigen hun stem te veranderen :p. Maar waarom stem jij niet op random doubles met random teammate, das nog meer random fun.
 

garet999

Smash Rookie
Joined
Jul 7, 2007
Messages
12
Location
netherlands barendrecht
vraagje
als ik mijn TV mee neem (ik bn lama een vriend heeft dat zo opgegeven >.>)
moet ik dan wel betalen voor een double?
(want dan neem ik wat xtra geld mee ^^)

o en mijn stem gaat naar random doubles met gekozen team maat
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Ff een vraagje.

Je zegt als je een tv meeneemt, dan krijg je gratis entree... Maar als je mensen niet laat betalen voor singles of doubles, dan zijn andere daar de dupe van :p.

Als iedereen een tv meeneemt is er dus geen prijzengeld :p
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Ff een vraagje.

Je zegt als je een tv meeneemt, dan krijg je gratis entree... Maar als je mensen niet laat betalen voor singles of doubles, dan zijn andere daar de dupe van :p.

Als iedereen een tv meeneemt is er dus geen prijzengeld :p
Maximaal 5 mensen nemen een tv mee, waaronder ik. (Hopelijk zijn het er ook precies 5). Dan is er dus in totaal geen 20*5, maar 15*5=75 euro aan prijzengeld bij singles. Dit is gewoon te verdelen onder de nummer 1, 2 en 3 (50-15-10?). En iemand die heel goed is zal heus niet eerder een tv meenemen dan iemand die slecht is: oftewel het meenemen van een tv en het winnen van een prijs zijn onafhankelijk.

Garet: ik had eigenlijk gepland dat de singles gratis zijn voor mensen met een tv. De doubles zijn later afgesproken, en daar zit je ook met een teamgenoot, en misschien doet niet iedereen mee aan doubles (als je eerder weg moet ofzo), dus mensen met een tv moeten nog wel voor doubles betalen.

Linkje had het over chars bannen, dus heb ik de regels een beetje veranderd: als je een joker gebruikt, mag je niet alleen je eigen char opnieuw random kiezen, maar ook die van je tegenstander. Hopelijk worden er op deze manier iets meer jokers gebruikt (maar ook weer niet te veel), want zonder deze regel verwachtte ik dat er bijna geen jokers gebruikt zouden worden, omdat je ze niet makkelijk terug kon winnen. Zo is de balans hopelijk goed.

Stage bannen mag wel, net zoals bij andere toernooien. Je kiest gewoon aan het begin van de set een stage waarop niet gevochten wordt, of de stage nou random gekozen wordt, of gecounterpickt.

NB: alle regels zal ik nog eens uitleggen aan het begin van het toernooi.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Misschien een rare vraag, maar kan al deze tijd en moeite niet beter in een normaal toernooi gestoken worden? We hebben er niet al te veel meer tot Brawl namelijk. Sterker nog, behalve ZEST 3 hebben we alleen Zgetto's monthlies. =/
 

Faith

Smash Apprentice
Joined
Nov 13, 2006
Messages
115
Location
N-Limburg, Netherlands
Ff een vraagje.

Je zegt als je een tv meeneemt, dan krijg je gratis entree... Maar als je mensen niet laat betalen voor singles of doubles, dan zijn andere daar de dupe van :p.

Als iedereen een tv meeneemt is er dus geen prijzengeld :p
Daar zat ik ook al over na te denken net voordat je het poste lol. ( verveling op hbo slaat toe ). Anyways wat nou als iedereen gewoon standaard 5 euro betaalt en als entree 3 ofzeau :O ?
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Ik eet meestal toch geen chips van mensen op toernooien :p Alleen wat drinken zou wel fijn izjn, als je gewoon 2 euro vraagt aan iedereen ofzo en dat gescheiden houdt van het entreegeld voor 1vs1
 

Trained Noob

Smash Cadet
Joined
Mar 21, 2006
Messages
70
Location
Lelystad
Hey ik heb wel een opmerking... als we met dat random tegenstander doen is er een kans dat iemand TE weinig moet spelen. hierdoor zal hij veel punten over houden.

ik ben voor om gewoon een soort en lijst te maken dat iedereen wel is aan de beurt komt >.< alleen weet niet hoe want, als iemand geen punten meer heeft kan hij geen wedstrijd spelen
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Misschien een rare vraag, maar kan al deze tijd en moeite niet beter in een normaal toernooi gestoken worden? We hebben er niet al te veel meer tot Brawl namelijk. Sterker nog, behalve ZEST 3 hebben we alleen Zgetto's monthlies. =/
Ja maar er kunnen maar 20 man in mijn kamer, als dat een normaal toernooi wordt kun je het ook niet echt een afsluiter van het melee tijdperk noemen. Ik zat wel te denken aan het hosten van een normaal toernooi op 28 oktober, zelfde tijd zelfde plek, maar dan met normale regels. Ik weet niet of daar genoeg interesse voor is? Ik bedoel, als ik op zaterdag een toernooi host waarom dan niet de dag erna ook? :)

Over het geld: chips en cola (of alleen cola) kost toch niet zo veel, 2 of 3 euro aan iedereen vragen alleen daarvoor is eigenlijk te veel, daarom haal ik dat liever van het prijzengeld af. Maar ik zal het wel van het doubles prijzengeld afhalen, anders blijft er voor singles nog minder over.

@trained noob: goeie opmerking. Je tegenstander wordt ook niet helemaal random gekozen, hij moet op het moment eigenlijk vrij zijn. Ik denk dat het het beste gewoon zo gaat: als je gevecht klaar is, kom je de score melden, dan zoek ik een random tegenstander, en dan wacht je tot hij klaar is en dan vecht je tegen hem. En als je dan weer klaar bent, dan wacht je even tot de anderen aan hun tweede potje begonnen zijn, zodat je niet te ver voorloopt. Als de snelste nou niet meer dan 2 potjes meer achter de rug heeft dan de langzaamste, klopt het wel ongeveer.

Wie kan er nog een tv meenemen?
 
Top Bottom