Lawrencelot
Smash Lord
@Dave (eigenlijk aan iedereen): kben mn bonnetje kwijt -_-. Volgens mij heb ik iets van 7.50 besteed aan 6 flessen fris, 3 zakken chips en bekertjes. Maar das alleen voor de zaterdag, en dit bedrag gaat van het doubles prijzengeld af, omdat van de singles al geld voor de tv's af gaat. Er zijn maar 2 mensen die zaterdag een tv brengen (kheb er zelf nou 2), dus als er 20 mensen komen is het prijzengeld voor random singles 20*5 - 15 = 85 euro. Dit zal ik wel 60, 20, 5 ofzo verdelen onder de beste 3. Voor doubles is het prijzengeld 20*5 - prijs voor eten en drinken, en dat zal niet minder dan 10 euro ofzo zijn dus denk aan 90 euro prijzengeld voor random doubles. Onder eten en drinken moet je trouwens alleen denken aan fris en chips, avondeten ofzo moet iedereen zelf kopen in mn straat, of meenemen. En als je geen cola of fanta lust, moet je zelf maar wat meenemen.
Oh en voor de zondag had ik niet gepland dat de mensen die een tv meenemen niet voor singles hoeven te betalen, want bij een normaal toernooi moet toch eigenlijk meer te verdienen zijn dan bij een alternatief toernooi, dus hier zal het prijzengeld 100 euro zijn met 20 mensen. Voor normale doubles haal ik wel weer geld eraf voor eten en drinken, dus dat zal weer rond de 90 euro zitten.
@Patfor2: voor de zondag of voor de zaterdag? Zaterdag is random characters, zondag is een normaal toernooi.
Oh en voor de zondag had ik niet gepland dat de mensen die een tv meenemen niet voor singles hoeven te betalen, want bij een normaal toernooi moet toch eigenlijk meer te verdienen zijn dan bij een alternatief toernooi, dus hier zal het prijzengeld 100 euro zijn met 20 mensen. Voor normale doubles haal ik wel weer geld eraf voor eten en drinken, dus dat zal weer rond de 90 euro zitten.
@Patfor2: voor de zondag of voor de zaterdag? Zaterdag is random characters, zondag is een normaal toernooi.