• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

RCT, 27 October, Rotterdam (the Netherlands) resultaten bekend

Lawrencelot

Smash Lord
Zoiets jah maar het maakt inprincipe niet zoveel uit hoe het wordt gedaan zolang iedereen maar evenveel speelt :3.
Ja de reden dat ik geen brackets wou, is omdat er best-of-1 wordt gespeeld (tenzij de verliezer nog een keer tegen dezelfde tegenstander wil) en omdat je uit het toernooi ligt als je jokers op zijn. Maar misschien dat pouls toch wel kan werken, dan is je tegenstander gewoon iemand uit je poul, en speel je mogelijk niet tegen iedereen uit je poul. Dan moet ik alleen nog kijken hoe het na de pouls verder gaat, misschien weer pouls tot er 4 mensen over zijn of zo? En die 4 strijden tot er maar 1 persoon met jokers overblijft?

@Wob-wob: heel erg bedankt:). Als cpt mccloud er ook een mee kan nemen, en lama/garet neemt er al een mee, dan hebben we er 4, dan vraag ik er nog eentje aan mn bovenbuurman en als dat lukt hebben we genoeg tv's:laugh:.

@Uchiha: ok

@MasterSer: zullen wij teamen?

Linkje

Smash Lord
laten we gewoon een bracket doen.... dat betekend dat je meensen gewoon neer kan meppen met een random poppetje best of 3 ..... ik moet zeggen dat jouw idee steeds vager en vagewr word

MasterSer

Smash Cadet
Ja de reden dat ik geen brackets wou, is omdat er best-of-1 wordt gespeeld (tenzij de verliezer nog een keer tegen dezelfde tegenstander wil) en omdat je uit het toernooi ligt als je jokers op zijn. Maar misschien dat pouls toch wel kan werken, dan is je tegenstander gewoon iemand uit je poul, en speel je mogelijk niet tegen iedereen uit je poul. Dan moet ik alleen nog kijken hoe het na de pouls verder gaat, misschien weer pouls tot er 4 mensen over zijn of zo? En die 4 strijden tot er maar 1 persoon met jokers overblijft?

@Wob-wob: heel erg bedankt:). Als cpt mccloud er ook een mee kan nemen, en lama/garet neemt er al een mee, dan hebben we er 4, dan vraag ik er nog eentje aan mn bovenbuurman en als dat lukt hebben we genoeg tv's:laugh:.

@Uchiha: ok

@MasterSer: zullen wij teamen?

Is goed Laurens :)

Linkje

Smash Lord
laten we gewoon een bracket doen.... dat betekend dat je meensen gewoon neer kan meppen met een random poppetje best of 3 ..... ik moet zeggen dat jouw idee steeds vager en vagewr word

reactie ???? gewoon brackets ? anders word het te vaag . en dan heeft seeden er ook geen ene **** mee te maken

Jeffz0r

Smash Champion
Vind ik ook ja. Al die jokers enzo is maar onzin, doe toch gewoon een bracket met evt. nog pouls vantevoren :/

Lawrencelot

Smash Lord
Alright, alright. Maar dan moeten jullie niet zeuren als je dadelijk met je bowser tegen johnny's falcon of met je mewtwo tegen dave's doc moet. Of wilden jullie nog wel dat het mogelijk is om chars te bannen, zoals Linkje voorstelde? Dan heb je nooit je beste char, dus zou je eigenlijk ook een slechte char voor jezelf moeten kunnen bannen. En dat begint weer een beetje op mn jokersysteem te lijken...

Doubles staat nu wel vast (oftewel stemming gesloten): we doen random doubles met gekozen teampartner, best of 3, FF aan, maar alle characters zijn random.

o en wie neemt er nog een tv mee? mn bovenbuurman heeft geen tv :S, anders heb ik alleen nog het zwartwit-tv'tje van bij mn ouders op zolder...

En kunnen jullie minstens een week van tevoren confirmen? Dan kan ik de mensen op de reservelijst vertellen of ze kunnen komen of niet.

Edit: Op de dag na het toernooi (zondag 28 oktober) wil ik nog een gewoon toernooi doen. Kan iedereen het even zeggen als hij zondag ook wil komen? Er kunnen ook wel een paar mensen overnachten als je ver weg woont, en ik heb 1 logeerbed. Hiervoor zijn natuurlijk ook tv's en cubes nodig, dus meld het aub zo snel mogelijk als je zondag wil komen.

Faith

Smash Apprentice
Ik confirm me of Relics wel of niet komt lol.
Joker systeem vind ik zelf een heel goed systeem maar als de meerderheid het niet wilt gebruiken is het jammer. Ik zou best zondag ook kunnen komen maar kom wel van ver maybe de mogelijkheid om bij familie in rotterdam te blijven pitten maar moet effe kijken.

Lawrencelot

Smash Lord
Ik confirm me of Relics wel of niet komt lol.
Joker systeem vind ik zelf een heel goed systeem maar als de meerderheid het niet wilt gebruiken is het jammer. Ik zou best zondag ook kunnen komen maar kom wel van ver maybe de mogelijkheid om bij familie in rotterdam te blijven pitten maar moet effe kijken.
Ik heb 1 logeerbed, als je zelf slaapzak ofzo meeneemt kan je blijven slapen, verder heb ik nog wel plek voor meer mensen maar die moeten dan ook zelf iets van luchtbed of iets dergelijks meenemen. Als je liever niet bij vreemden slaapt moet je maar aan je familie vragen dan, maar bij mij pitten kan dus ook. Bedoelde je nou dat Relics confirmde of niet?

Spellruler

Smash Rookie
Als ik uiteindelijk mee kan doen dan kan ik ook wel op zondag. Ik woon toch tien minuten van het toernooi vandaan. =)

Spellruler

Smash Rookie
Als ik uiteindelijk mee kan doen dan kan ik ook wel op zondag. Ik woon toch tien minuten van het toernooi vandaan. =)
Als het moet kan ik wel een TV meenemen, alleen hij is wel oud en groot. Me cijfers moeten goed blijven, dan kan ik hem zeker meenemen. Ik woon op de Vroegere Brede Hilledijk, nu de Vuurplaat dus, dus ik zou er met de tram of desnoods lopend kunnen komen.

Faith

Smash Apprentice
Ik heb 1 logeerbed, als je zelf slaapzak ofzo meeneemt kan je blijven slapen, verder heb ik nog wel plek voor meer mensen maar die moeten dan ook zelf iets van luchtbed of iets dergelijks meenemen. Als je liever niet bij vreemden slaapt moet je maar aan je familie vragen dan, maar bij mij pitten kan dus ook. Bedoelde je nou dat Relics confirmde of niet?
Ik bedoelde dat ik zeker kom :3. Relics I dunno :O.

Lawrencelot

Smash Lord
Als het moet kan ik wel een TV meenemen, alleen hij is wel oud en groot. Me cijfers moeten goed blijven, dan kan ik hem zeker meenemen. Ik woon op de Vroegere Brede Hilledijk, nu de Vuurplaat dus, dus ik zou er met de tram of desnoods lopend kunnen komen.
Oh, vuurplaat, das inderdaad niet ver. Stuur me maar een pm wanneer je weet of je em mee mag nemen of niet, en ik wil ook wel meehelpen sjouwen. En bedankt! Kzet je wel op de lijst van inschrijvingen, als toch alle 20 mensen komen dan kan jij ook nog gewoon komen or.

Happosai

Smash Journeyman
Als het kan zou ik graag blijven slapen, het is 3 uur met de trein dus het zou wel fijn zijn, het is nog niet 100% zeker dat ik kom, maar waarschijnlijk wel

Lawrencelot

Smash Lord
Inderdaad goede vraag. In de straat waar ik woon kun je aan de binnenkant van de straat en aan de buitenkant parkeren, en om de een of andere reden is de binnenkant gratis parkeren, aan de buitenkant staan parkeermeters. Maar, mn straat is heel vaak volgeparkeerd. maar achter mn huis is een wijk met allemaal kleine straatjes waar je meestal wel je auto gratis kwijt kan. Over het algemeen is het geen groot probleem, je moet alleen ff zoeken.

Wil iedereen die wil blijven slapen, mij toevoegen aan msn aub. Tis trouwens niet de bedoeling dat iedereen blijft slapen... 2 of 3 mensen gaat nog wel.

Edit: omdat Wob-wob niet komt heb ik nog ff een cube nodig van iemand. En ik heb ook nog een tv nodig... (niet ff).

Utto

Commander Keen
BRoomer
Yo Lawrence, als het kan wil ik zondag ook graag komen. Of was het de bedoeling dat alleen mensen die ook aan de zaterdag meededen op zondag zouden komen? Ik geloof het niet, dus als dat inderdaad zo is, dan wil ik me daar wel voor inschrijven :)

Lawrencelot

Smash Lord
Ik kan wel een cube en een kleine tv meenemen denk ik.
Yes! Hartelijk dank. Zou je die dan ook zondag kunnen meenemen? Volgens mij heb ik nu voor de zateradg genoeg tv's, CptMccloud kon jij je tv nog meenemen?

Voor de zondag kunnen ook mensen meedoen die niet op zaterdag meedoen ja. Tis meer een apart toernooitje dat ik host omdat ik zaterdag toch al iets host. En tis gewoon wie t eerst komt eerst maalt, mensen van de zaterdag krijgen geen voorrang.

En ik zet dat over het parkeren even in de eerste post.

Top Bottom