• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Montreal Thread - You better comming!!!1

what do we do now?

  • Play Brawl.

    Votes: 127 41.4%
  • Play Melee.

    Votes: 167 54.4%
  • Steal Airman from the Toronto guys, think about it later.

    Votes: 42 13.7%
  • http://www.youtube.com/watch?v=hUVdA9ABzpg

    Votes: 19 6.2%

  • Total voters
    307

Rimi

Smash Apprentice
Joined
Feb 17, 2006
Messages
172
Why the *** are you speaking french in the french people thread!?! GOSH!

Please translate Damax's quote, cause you all know we bought the French Diablo.

~MON FRER HAVE ESCAPED YOU!~ - lol (2 cookies for boss quote, ez point if u played....)
 

Damax

Smash Lord
Joined
Oct 16, 2005
Messages
1,886
Location
Sainte-Agathe-des-Monts, QC, CA
Baal. Insert them cookies in my mouth. It's MES FRERES though, french noob : ).

Edit : Great waste of my 500th post.
Its mephisto you big noob, he used to said mon then said mes when expansion came out. Also it used to say: My brother diablo has escaped you! but that was version 1.0.0 Beta ++ tester edition (false version cause I can't recall the beta version name) It wasn't really understandable though

can't traduce my quote cause I'm lazy and you should just learn french.

Elef: it's Shut up!, I'm trying to watch tv. http://www.newgrounds.com/portal/view/191110
Look the vids you quote before quoting.
 

Damax

Smash Lord
Joined
Oct 16, 2005
Messages
1,886
Location
Sainte-Agathe-des-Monts, QC, CA
O snap, Baal = My brothers will not have died in vain.

Your right, you lost more of your life playing that crappy game, good job.
(This is Jarc btw. I hacked Joels brain.)
Still lost less than a majority of players. I'm just a audio freak, whatever pass through my ears are unforgivable. BUt I tend to forget alot of what I see.
 

Rimi

Smash Apprentice
Joined
Feb 17, 2006
Messages
172
WoW nubsauces, after doing fuking over 10 thousand mephisto runs for MF you could atleast memorize his 1 line that he spams, haha. Damax gets 3 cookies for not being nubsauces, the rest get punch in face and a baal tentacle up orrifice of choice.

Damax, il Cookie match you for the 3 cookies, Mewto vs char of your choice =p
 

pkmvodka

Smash Lord
Joined
May 28, 2004
Messages
1,036
Location
Montréal
my sorc had like 1k mf and I used to meph run so much it's not even funny. Back in 1.09 I got about 12 SS which was easily the most expensive item he could drop back then.

Man that game sucked.


PINDLESKIN
 

Damax

Smash Lord
Joined
Oct 16, 2005
Messages
1,886
Location
Sainte-Agathe-des-Monts, QC, CA
WoW nubsauces, after doing fuking over 10 thousand mephisto runs for MF you could atleast memorize his 1 line that he spams, haha. Damax gets 3 cookies for not being nubsauces, the rest get punch in face and a baal tentacle up orrifice of choice.

Damax, il Cookie match you for the 3 cookies, Mewto vs char of your choice =p
I go for boozer... better be subway cookies.

I never got 12 SS XD
 
J

jess34

Guest
Slt je suis nouveau met je vie a lasalle dont je suis un peu bon mais je veux savoir. une personne peut me donner des tru dans ssbm commant faire le wareda L-cana ...
 

cF=)

Smash Lord
Joined
Aug 22, 2005
Messages
1,909
/agree with Damax, sometimes online messenging is quite hard to understand when individuals don't take the time to tap correctly.

Alors Jarc/ThatGuy, est-ce que ya de l'information pour les Smashfests a venir ou on doit vous courir apres pour des nouvelles ?
 

Black_jo

Smash Journeyman
Joined
Dec 15, 2005
Messages
360
Location
Canada, Longueuil, near Grande-allée
Heum,
Daisy101 fais pas expres, il écri de son mieux guys

wak017 Posté le 05 décembre 2005 à 23:03:34
lol non dsl
jvais expliquer un peu c´est quoi la dyslexie pour les personnes de 11 à 14 ans de ce forum qui ont pas lair de tout comprendre

la dyslexie: Difficulté d´apprentissage plus ou moins importante de la lecture et de l´écriture sans déficit sensoriel ni intellectuel.

ca veux dire que les boulets qui comprennent pas ce que dark cool dit ont juste a se forcer le cul pour comprendre parce que dark cool lui fait de son mieux.

posté sur le forum smash de jv.com
j'avais la flemme d'expliquer
 

cF=)

Smash Lord
Joined
Aug 22, 2005
Messages
1,909
ca veux dire que les boulets qui comprennent pas ce que dark cool dit ont juste a se forcer le cul pour comprendre parce que dark cool lui fait de son mieux.
Excuse moi, mais va voir comment écrivent les Français sur JeuxVideo.com et tu viendras pas me dire que c'est de la dyslexie nationale de pas savoir écrire.

Remplacer des mots par leurs homophones parce que sa sonne pareil c'est pas se que j'appele de l'écriture, apprend l'espagnol si tu veux écrire au son. Pis sérieusement, qu'est-ce que t'a à y perdre de prendre 2 petites minutes de plus pour etre sur de te faire comprendre par n'importe quel individu qui parle le francais.

Je sais bien que rater des accents, pas toujours mettre des "s" au pluriel ou juste mal conjuguer un participe passé c'est pas bien grave. Sauf que svp, c'est pas en écrivant de la sorte sur un board que vous allez amiliorer votre plume. Bien sur que sa peut avoir des répercussion sur vos examens si à chaque fois que vous employé un mots, vous l'abrégez et le martyrisez sans raison valable, seulement pour sauver 2 minutes de votre vie et en faire perdre 10 au autres qui essaie de comprendre.

Donc, pour la langue, for the sake of french, apprenez à tapper.

PS: Si vous êtes lent sur un keyboard et utilisez comme excuse «pas ma faute, je tappe lentement», ben apprenez Tap Touche siboire.

PPS: Ce texte n'a pas pris plus de 3 minutes à écrire.

I rest my case.

EDIT: Le but de mon post n'est pas de flamer du monde, juste d'amener mon opinion.
 
Top Bottom