• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

LostHost - Results are up!

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
lol? hoe kom je daar nou weer bij.. >_>'
ten eerste: al je post zijn spam en waardeloos.(net zoals deze weer)
en ten tweede:die vorige post van klonk een beetje zo van: als ik niet kan komen probeer ik het ook maar voor dan andere reserves te verpesten(in dit geval mij en uchipa)
en je hoeft niet overal op te reageren.(dus ook niet deze post)
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
ik reageer toch.. lig je nu weken lang wakker omdat er een extra post is gezet hier?
En dat jij het zo opvat is niet mijn schuld.. zo bedoelde ik het iig niet.. moet ik het weghalen? of heb je liever een koekje?
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
Beste Rutger...Bij deze - Meth en Zellos zullen niet komen naar je toernooi,Dus haal ze maar van de reservelijst af.
 

Cypher

Smash Apprentice
Joined
Jan 25, 2006
Messages
121
Location
Etten-Leur, The Netherlands
Wie is dien aap?
Maar idd, ze komen niet. Ik denk eigenlijk dat je helemaal niet meer op Zellos hoeft te rekenen op welk toernooi dan ook omdat hij er waarschijnlijk mee stopt.
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Jeesus man, k*t joey123.

Ik heb je al geblockt op MSN omdat je super irritant en arrogant bent.
Ben ik hier helaas nog niet van je irritantheid af.

Maarja ik zou zeggen, je moet vooral zo door blijven gaan.
Maak je zelf niet geliefd in de community, dan zul je vast veel dikke vriendjes maken.
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
Ik heb je al geblockt op MSN omdat je super irritant en arrogant bent.
Ben ik hier helaas nog niet van je irritantheid af.

Maarja ik zou zeggen, je moet vooral zo door blijven gaan.
Maak je zelf niet geliefd in de community, dan zul je vast veel dikke vriendjes maken.
Je **** iemand ook gewoon negeren hoor. En ben ik irritant als ik je verhaaltje niet snap? en arrogant? lol! is iedereen die niet denkt dat ie een totale n00b is, arrogant?

rofl @ marc trouwens xD
 

beunhaas

Smash Journeyman
Joined
Sep 3, 2005
Messages
336
Location
The Netherlands
Sorry guys can't come :(

Moet veel werken de laatste tijd en heb geen snipperdagen meer die ik op kan vragen. Ik zie jullie op ZEST2!!

Good luck
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
*weet niet zeker of laatste PM is doorgekomen vanwege crappy internet explorer*

ik reed dus vandaag ff langs de zaak en morgen is er bespreking over de werktijden. de baas gaat namelijk op vakantie en iemand anders runt het nu tijdelijk.
morgenavond op z'n vroegst hoor ik pas of ik kan of niet.

ja tis spannend. komt shadow wel of niet naar apeldoorn?
dus Utto, je hoort het 100% zeker van mij morgen. en daar confirm ik wel voor :p



lame
 

Remen

Smash Apprentice
Joined
Sep 14, 2002
Messages
135
Remen en ik weten zeker dat we komen zaterdag. Utto, kun je je mobiele nummer + adresgegevens PM'en?

-Marc
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Lieve Almachtige Ownende Heer Utto =D!,

Ik wacht in volle spanning af op uw antwoord of de reservespelers, Zgetto en ik, uw toestemming krijgen om aan uw toernooi te mogen deelnemen.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Ik heb Player Pink en Joey van de lijst gehaald, ze hebben niet geconfirmed. Verder heb ik de vier mensen die nog op de reservelijst stonden op de gewone lijst gezet. Als het te druk is, gaan jullie maar in de tuin staan of zo.

Ik wil eigenlijk rond half twaalf/twaalf uur beginnen, dus als jullie rond elf uur hier zijn, zou dat wel goed uitkomen. Ik wijs jullie nogmaals op de instructies in de eerste post, ik heb namelijk geen zin om tien keer mensen over de telefoon te moeten uitleggen hoe ze bij mijn huis moeten komen. Wil je mijn adres of telefoonnummer hebben, PM dan!

@ Ryuker: blijft die wiet rokende Fransoos bij jou, of heeft 'ie ergens anders onderdak? Vond het een beetje lullig om hem niet uit te nodigen als hij nergens anders naartoe kon, dus vandaar. Ik verwacht uiteraard wel dat hij zich gewoon aan de regels houdt, maar dat moet jij hem maar even duidelijk maken dan (ik neem aan dat jij zorgt dat hij bij mijn huis komt). Als je nog even uitsluitsel kan geven over of hij nou echt komt of niet, zou dat chill zijn.

JD: You can come :)
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
w00t! w00t! w00terdew00tw00t! betekent dat dat ik ook mag komen? :d yay! gaat het toernooi toch nog ownen :p

edit: kun je me ff uitleggen wat ik moet doen om bij je huis te komen?
edit 2: lol ik vroeg de vraag voordat ik je hele post las :p zal ff in de 1e post kijken =)
edit 3: Hmm, ik heb dus geen idee waar je huis / de bus is en ben nog nooit naar een zo hard ownend toernooi geweest als ushost.. dus.. is er iemand die op hengelo - apeldoorn (9:36-10:26) zit? of zutphen-apeldoorn? (10:02-10:21)

En Utto, zou je mij je nummer even kunnen PM'en? (voor de zekerheid, als ik ergens in het levensgevaarlijke apeldoorn hopeloos verdwaalt ben :)

Moet ik trouwens nog een cube meenemen? of zijn die er al genoeg
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
w00t! w00t! w00terdew00tw00t! betekent dat dat ik ook mag komen? :d yay! gaat het toernooi toch nog ownen :p

edit: kun je me ff uitleggen wat ik moet doen om bij je huis te komen?
edit 2: lol ik vroeg de vraag voordat ik je hele post las :p zal ff in de 1e post kijken =)
edit 3: Hmm, ik heb dus geen idee waar je huis / de bus is en ben nog nooit naar een zo hard ownend toernooi geweest als ushost.. dus.. is er iemand die op hengelo - apeldoorn (9:36-10:26) zit? of zutphen-apeldoorn? (10:02-10:21)

En Utto, zou je mij je nummer even kunnen PM'en? (voor de zekerheid, als ik ergens in het levensgevaarlijke apeldoorn hopeloos verdwaalt ben :)
Het busstation is heel simpel te vinden. Je **** als je op het perron bent naar het zuiden via een tunnel, of naar het noorden via een spoorwegovergang. Neem de spoorwegovergang. Als het goed is hangt daar al een bordje met 'busstation' erop, zo niet moet je gelijk na de overgang naar rechts (over het andere perron). Dan gewoon rechtdoor lopen en dan zie je het vanzelf. De bussen rijden om het kwartier, als je bijna bij de halte boswachtersveld bent, moet je maar even bellen, dan haal ik (of iemand anders) je daar op.

Check je PM voor mijn telefoonnummer.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
It's travel agency time! :p
Aangezien ik via Utrecht reis, wat neem ik aan ook veel anderen doen, leek et me wel verstandig dit te posten.

Dit is mijn route:
09:08 i Hertogenbosch ('s) 3 Utrecht Centraal Intercity 3528 NS
09:37 i Utrecht Centraal 7

09:50 Utrecht Centraal 11 Amersfoort Intercity 1731 NS
10:10 Amersfoort (tussenstation)
10:36 i Apeldoorn 4

Dus als er zoveel mogelijk anderen die ook via Utrecht reizen, ook die van 9.50 zouden willen pakken, zou dat makkelijker zijn voor ons en bovendien voor Utto.
Maak het jezelf dus makkelijk en reis met Jeffz0r's travel agency, het is handig en gratis! ^_^
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
Lezen is ook een kunst. ~~
de edit button ook -_-'

maargoed, mn baas belde dat die 'vergadering' niet kon doorgaan omdat ze iemand niet konden bereiken. ik zou zo snel mogelijk te horen krijgen wat nu de bedoeling is.
nog steeds niets gehoort dus ik kom gewoon naar apeldoorn. mocht ie later nog aankomen met iets voor zaterdag, heeft ie pech :p

see you then ;)
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
It's travel agency time! :p
Aangezien ik via Utrecht reis, wat neem ik aan ook veel anderen doen, leek et me wel verstandig dit te posten.

Dit is mijn route:
09:08 i Hertogenbosch ('s) 3 Utrecht Centraal Intercity 3528 NS
09:37 i Utrecht Centraal 7

09:50 Utrecht Centraal 11 Amersfoort Intercity 1731 NS
10:10 Amersfoort (tussenstation)
10:36 i Apeldoorn 4

Dus als er zoveel mogelijk anderen die ook via Utrecht reizen, ook die van 9.50 zouden willen pakken, zou dat makkelijker zijn voor ons en bovendien voor Utto.
Maak het jezelf dus makkelijk en reis met Jeffz0r's travel agency, het is handig en gratis! ^_^

toevallig was ik van plan dezelfde trein te pakken in utrecht dus ik kom je waarschijnlijk wel ergens tegen op perron 11 ofzo
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Wow, Shadow wordt nu zelfs op Smashboards geownd door Jeffz0r. Hebben we dan eindelijk een nieuwe pispaal gevonden?
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Lol, last login ongeveer 7 maanden geleden, laatste post ook dus,

Utto! lees je pm T_T

Bah, ik wil ook komen >;(
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
so uh... can I come??
I know my posts are boring, but that doesn't mean people have to ignore them :( Anyway, yes, you can come. I've told Ryuker to make sure you get here, so contact him if you have any questions regarding, well...anything basically.

Paar laatste puntjes:

1. Een retourtje met de bus kost in Apeldoorn, ongeacht waar je naartoe gaat, 1 euro precies. Met dat retourtje kun je heen en terug naar mijn huis. Zorg dat je hem niet verliest als je het kaartje gekregen hebt, anders moet je op de terugweg nog een euro betalen. Als je vrienden wilt maken met de buschauffeur, betaal je die één euro trouwens contant

2. Ik heb veel mensen en weinig tv's (vier zoals het er nu uitziet), dus ik wil jullie dringend vragen GEEN friendlies of money matches te spelen zolang er een toernooi (singles of teams) bezig is. Jullie zijn volwassen genoeg om zelf uit te vinden welke match er gespeeld moet worden als er een TV vrij is. Ik ga NIET tot elf uur door, voor diegene die dat vanzelfsprekend zouden achten. Houd eerder rekening met negen uur of zo.

3. Zorg dat je, als je vanuit Utrecht of Amersfoort komt, in de trein zit die Jeffz0r een paar posts hiervoor heeft aangegeven. Dan ben je sowieso op tijd.

4. Linkje ownt.

Tot morgen!
 
Top Bottom