Opnieuw een geslaagd toernooi. Ik zei dat het zou ownen, en het ownde ook. Een citaat van Adam:
Adam Mijn chi Meid JARiG! zegt:
je toornooi was echt leuk
serieus
leukste tot nu toe
leuker dan jst5
De lamp is inmiddels weer gefixed en het huis ruikt niet meer naar wiet, dus we hebben zowaar geen blijvende schade aan het toernooi overgehouden. De foto's en de video van Jeffz0r (allen gemaakt door Adam) komen later.
Results
Teams:
1: Team LiveJasmin (Dave + Marc) (€ 80,00)
2: Faab + Johnny (Faab + Johnny) (€ 30,00)
3: Team Veggie (Rinda + Amsah) (€ 10,00)
4: Ek is gek (Remen + Reffie)
5: Zo stoned als een garnaal (Ryuker + JD)
5: The Fellowship (Linkje + Ivo)
7: Team Fair Ban (Utto + Huibert)
7: PURE PWN4G3 (Tijmen + Jeffz0r)
9: UchihaJP + Natta (UchihaJP + Natta)
9: Babyfaces (Zgetto + Adam)
9: Vincent + Menno (Vincent + Menno)
9: Team Supreme (Shadow + Cypher)
Bracket:
http://home.student.uva.nl/rutger.mensch/smash/bracketteams.gif
Singles:
1: Nihonjin (€ 60,00)
2: Kirby_Squad (€ 35,00)
3: Faab (€ 25,00)
4: Johnnyboy
5: Remen
5: Ivootjes
7: Marc
7: Linkje
9: Utto
9: Reffie
9: A-D
9: Zgetto
13: JD
13: Down A
13: Crash & Burn
13: TiRune
17: Natta
17: Ryuker
17: Mr_Joey132
17: Jeffz0r
17: Prince Shadow
17: UchihaJP
17: Huibert
17: Cypher
25: Vincent
25: Rinda
25: Menno
Bracket:
http://home.student.uva.nl/rutger.mensch/smash/bracketsingles.gif
Er was iets geks met de pot. Iedereen had betaald en toch kwam ik 15 euro tekort. Achteraf vond ik nog 10 euro, dus die heb ik maar met mijn zusje gedeeld. Sorry Amsah, als je in geldnood zit, kan je die 10 euro altijd bij me op komen halen...
Shout-outs:
Marinda: Je hebt een keer meegedaan, dus nu mag je voortaan niet meer zeuren. Als je volgende keer ook mee wilt doen, moet je eerst maar eens leren shielden (tenminste, dat zei Faab, en hij heeft altijd gelijk).
Linkje: Opnieuw goed gepresteerd, ik had ook niet anders verwacht. Die training tegen mij heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen. Jouw Ganondorf lacht ze uit. Sorry dat mijn huis je altijd ziek maakt, volgende keer verzinnen we wel weer een nieuwe oplossing.
Dave: Je hebt bewezen dat ATM1:2 een éénmalig dipje was. Bedankt voor de TV nog.
Amsah: Mooi dat je niet vergeten was dat je met mijn zusje zou teamen, jullie hebben je goed geweerd.
Faab: Te cool. Toch maar teamen op ZEST2 dan? Ik wil wel met Amsah teamen, maar dan zul je net zien dat Zeta toch op komt dagen.
Jeffz0r: Keihard geowned door mijn zusje op de dansmat. Falen in DDR voordat je begon was waarschijnlijk het mooiste moment in de smashscene van dit jaar tot nu toe. Maar voor de rest ben je een toffe smasher hoor =) Trouwens, hoorde ik nou goed dat PC Chris de site over zichzelf heeft gezien? Waarom heeft hij dan nog geen contact met mij opgenomen?
Marc: Nu weet je eindelijk hoe hard mijn toernooi (en Linkje) ownt.
Adam: Thanks voor het meenemen van de TV, ik had niet zonder gekund. Je bent een goede gozer.
Shadow: Thanks voor het rijden van Adams TV. Je bent ook een goede gozer.
JD: Sorry about that match on Pokemon Stadium. Dutch rules for the win.
Robert: Ik wou hier een shout-out plaatsen, maar toen bedacht ik me dat Robert toch nooit op Smashboards kijkt.
De rest: bedankt voor het komen, het was weer ouderwets gezellig.
Er moeten meer toernooien in de huiskamer georganiseerd worden. De volgende Ushost of LostHost gaat in ieder geval niet plaatsvinden voor Juli, maar Linkje en ik hebben nog wel een paar andere ideeën. Poker? Fifa 2003? Pro Evolution Soccer 6? Gewoon voetbaltoernooi? Anyone? Stay Tuned…
Oh, en jullie hebben je goed gedragen wat betreft het schelden en zo hoor. Huibert zei achteraf dat hij zich aan niemand gestoord heeft, hij vond jullie erg tof. Diegene die volgende keer zijn naam belachelijk maakt, krijgt wel klappen though.
Ten slotte: Er is hier een jas blijven liggen. Hij is bruin, de stof is blijkbaar corduroy, alhoewel ik dat woord voor vandaag nog niet kende. Als iemand hem mist, hoor ik het wel.