rensie nr1
Smash Journeyman
hij bedoeld voor vrienden van hem die bij hem in de buurt wonen...
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Er is geen max, dat kan je toch wel snappen -_- Hij wil gewoon dat goede mensen komen en mensen die hij aardig vindt. Of dan 2 mensen afzeggen maakt niet uit aangezien zijn huis sowieso wel ****ing vol zit dan, dus waarschijnlijk kan je alleen komen als 10+ mensen afzeggenhmm.. ik woon op 60 kilometer afstand -_- wat is je nieuwe max. dan?
Over de 'echte' Ushost 3 kan ik nu nog niets zeggen. Dat toernooi zal sowieso niet zonder GOAT plaatshebben, en die gaat op 3 februari weer een half jaar op de boot naar verwegistan. Dan zou hij ongeveer begin augustus terug moeten komen, wat misschien in zou houden dat Ushost 3 weer eind augustus is (zoals de twee voorgaande edities). Of er dan ook meer mensen kunnen komen, kan ik nu nog niet zeggen.hmm.. ok, dat betekent dus dat ik waarschijnlijk niet kan komen..
wanneer is 'het echte' ushost 3 dan? en kunnen daar wel meer man bij?
En trouwens, de topicnaam klopt nu niet![]()
Ah, thanks, ik heb er al zin in ^^Ik heb nu voor de duidelijkheid de nieuwe lijst in de eerste post gezet. Thomaz en Jeffrey, jullie kunnen allebei komen. Ken jullie beide vrij goed, en kan jullie eigenlijk niet weigeren.
Over jou en Adam zat ik nog te twijfelen. Ik ken jullie zelf niet zo goed, maar jullie zijn er wel vaak en jullie zijn ook zeker niet slecht in het spel. De rest van The New Order zegt me niets, dus die zal ik er niet zo gauw opzetten, maar jullie komen er wat mij betreft vrij snel op. Vorige keer was dat ook zoiets, toen dacht ik ook te veel mensen te hebben, bleken het er uiteindelijk maar 15 te zijn, waardoor je eigenlijk toch had kunnen komen.![]()
2de toernooi van utto waar ik niet naartoe kan (mag)
Och, zonder mij was de BF er niet geweest. En de ATM1-serie ook niet- op de powerrankings staan
- ik naar mijn mening absoluut niet kan weigeren (omdat ze veel gedaan hebben voor de community, of omdat ik ze zelf erg cool vind)
- in mijn buurt wonen
Dat was ik, *****.Waarom LostHost? Als eerbetoon aan MrSilver. Hij organiseerde als spin-off van zijn eigen ‘Dutch Tournament’ de zogenaamde kleinere ‘Lost Tournaments’ (naam bedacht door Kitsune, als ik me niet vergis).
Nee, ATM1:2 is op 3 maart.CLEAR!! *zap!*
live ****it!
dit is het eerste toernooi in aantocht, toch?
nog maar een maand. waarom wordt er hier niet volop gespamt over MM's en andere bull-uitwerpselen?