• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

LostHost - Results are up!

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
hmm.. ik woon op 60 kilometer afstand -_- wat is je nieuwe max. dan?
Er is geen max, dat kan je toch wel snappen -_- Hij wil gewoon dat goede mensen komen en mensen die hij aardig vindt. Of dan 2 mensen afzeggen maakt niet uit aangezien zijn huis sowieso wel ****ing vol zit dan, dus waarschijnlijk kan je alleen komen als 10+ mensen afzeggen
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Ik heb nu voor de duidelijkheid de nieuwe lijst in de eerste post gezet. Thomaz en Jeffrey, jullie kunnen allebei komen. Ken jullie beide vrij goed, en kan jullie eigenlijk niet weigeren.

Mr Joey 383271290: Zoals Ivo al zei, ik heb niet echt een duidelijk maximum. Ik wil gewoon zeker weten dat diegene die ik graag op een toernooi zie, dat die kunnen komen. Wie van de reservelijst kan komen, kan ik pas bepalen nadat ik weet hoeveel mensen er komen van de lijst die ik in eerste instantie opgesteld had. Denk in ieder geval maar zo: als er van de huidige lijst minder van 5 mensen afzeggen, kan je sowieso niet komen (en daar zou dan bij moeten komen dat heel de reservelijst dan af zou moeten zeggen. Als ik echt een maximum op moest stellen dan zou het 16 man worden, maar dan moet ik een hoop mensen gaan weigeren die ik gewoon echt heel graag op het toernooi wil zien. Dus ik hoop met een beetje improvisatie dat die circa 25 er ook wel inpasssen.

Nogmaals sorry hiervoor, ik weet dat het klote is, maar het is helaas niet anders.
 

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
hmm.. ok, dat betekent dus dat ik waarschijnlijk niet kan komen..
wanneer is 'het echte' ushost 3 dan? en kunnen daar wel meer man bij?
En trouwens, de topicnaam klopt nu niet :)
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
hmm.. ok, dat betekent dus dat ik waarschijnlijk niet kan komen..
wanneer is 'het echte' ushost 3 dan? en kunnen daar wel meer man bij?
En trouwens, de topicnaam klopt nu niet :)
Over de 'echte' Ushost 3 kan ik nu nog niets zeggen. Dat toernooi zal sowieso niet zonder GOAT plaatshebben, en die gaat op 3 februari weer een half jaar op de boot naar verwegistan. Dan zou hij ongeveer begin augustus terug moeten komen, wat misschien in zou houden dat Ushost 3 weer eind augustus is (zoals de twee voorgaande edities). Of er dan ook meer mensen kunnen komen, kan ik nu nog niet zeggen.

Ik zal de topic trouwens binnenkort even grondig aanpassen, inclusief titel :)

Edit: Beginpost is nu volledig aangepast.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik heb nu voor de duidelijkheid de nieuwe lijst in de eerste post gezet. Thomaz en Jeffrey, jullie kunnen allebei komen. Ken jullie beide vrij goed, en kan jullie eigenlijk niet weigeren.
Ah, thanks, ik heb er al zin in ^^
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
:(
2de toernooi van utto waar ik niet naartoe kan (mag)
Over jou en Adam zat ik nog te twijfelen. Ik ken jullie zelf niet zo goed, maar jullie zijn er wel vaak en jullie zijn ook zeker niet slecht in het spel. De rest van The New Order zegt me niets, dus die zal ik er niet zo gauw opzetten, maar jullie komen er wat mij betreft vrij snel op. Vorige keer was dat ook zoiets, toen dacht ik ook te veel mensen te hebben, bleken het er uiteindelijk maar 15 te zijn, waardoor je eigenlijk toch had kunnen komen.

Houd de datum in ieder geval vrij, er is een vrij grote kans dat jullie twee alsnog kunnen komen.
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Beunhaas & Ivo present to you

Team The Bad Beat :chuckle:

Jaja, wij gooien al onze poker+smash skills in de strijd, en het is vanzelfsprekend dat we gaan winnen :lick:
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
- op de powerrankings staan
- ik naar mijn mening absoluut niet kan weigeren (omdat ze veel gedaan hebben voor de community, of omdat ik ze zelf erg cool vind)
- in mijn buurt wonen
Och, zonder mij was de BF er niet geweest. En de ATM1-serie ook niet :p
Mijn nut voor de community is bewezen ^_~
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Waarom LostHost? Als eerbetoon aan MrSilver. Hij organiseerde als spin-off van zijn eigen ‘Dutch Tournament’ de zogenaamde kleinere ‘Lost Tournaments’ (naam bedacht door Kitsune, als ik me niet vergis).
Dat was ik, *****.:mad:

En ga er maar van uit dat Remen en ik komen. =]
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
en weer een droge opmerking .
ik heb hier meer zin als in atm 1:2 aangezien op een ushost ALTIJD gratis cola werd gegeven en de meest ownende persoon het organiseerd :)
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Dat zijn 4 hoofdrolspelers van Lord of the Smash, waarbij Ivodo "The One Ring" heeft van Crazy Hand die de aarde wil overheersen.
Reffie a.k.a. Smeagol krijgt een dikke boner van de ring, Davewise Gamgee is altijd maar aan het huilen, omdat Ivodo en Reffie betere matties zijn en Rensoras kan met zijn turnips een Olifaunt slopen.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Zou iedereen zo vriendelijk willen zijn om te confirmen? Ik heb een klein huis en wil graag weten waar ik aan toe ben, dus aub altijd even reageren, of je nou wel, niet of misschien komt. Mensen die helemaal niets van zich laten horen en toch op komen dagen, ga ik niet binnen laten, want ik heb er een pokkehekel aan als mensen me in totale onzekerheid laten.

Oh ja, Xun heeft helaas af moeten zeggen. Flok, heb jij nog zin om te komen?
 
Top Bottom