mr_joey132
Smash Ace
lol? hoe kom je daar nou weer bij.. >_>'
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
ten eerste: al je post zijn spam en waardeloos.(net zoals deze weer)lol? hoe kom je daar nou weer bij.. >_>'
Je hebt gelijk, ik sprak mezelf tegen. Ik zal je straks even van de reservelijst schrappen.Maar hoe zit het dan met dit?![]()
Je **** iemand ook gewoon negeren hoor. En ben ik irritant als ik je verhaaltje niet snap? en arrogant? lol! is iedereen die niet denkt dat ie een totale n00b is, arrogant?Ik heb je al geblockt op MSN omdat je super irritant en arrogant bent.
Ben ik hier helaas nog niet van je irritantheid af.
Maarja ik zou zeggen, je moet vooral zo door blijven gaan.
Maak je zelf niet geliefd in de community, dan zul je vast veel dikke vriendjes maken.
Geschreven door "-marc" :embarrassremen zegt: remen en ik komen.
huh?![]()
Het busstation is heel simpel te vinden. Je **** als je op het perron bent naar het zuiden via een tunnel, of naar het noorden via een spoorwegovergang. Neem de spoorwegovergang. Als het goed is hangt daar al een bordje met 'busstation' erop, zo niet moet je gelijk na de overgang naar rechts (over het andere perron). Dan gewoon rechtdoor lopen en dan zie je het vanzelf. De bussen rijden om het kwartier, als je bijna bij de halte boswachtersveld bent, moet je maar even bellen, dan haal ik (of iemand anders) je daar op.w00t! w00t! w00terdew00tw00t! betekent dat dat ik ook mag komen? :d yay! gaat het toernooi toch nog ownen
edit: kun je me ff uitleggen wat ik moet doen om bij je huis te komen?
edit 2: lol ik vroeg de vraag voordat ik je hele post laszal ff in de 1e post kijken =)
edit 3: Hmm, ik heb dus geen idee waar je huis / de bus is en ben nog nooit naar een zo hard ownend toernooi geweest als ushost.. dus.. is er iemand die op hengelo - apeldoorn (9:36-10:26) zit? of zutphen-apeldoorn? (10:02-10:21)
En Utto, zou je mij je nummer even kunnen PM'en? (voor de zekerheid, als ik ergens in het levensgevaarlijke apeldoorn hopeloos verdwaalt ben![]()
de edit button ook -_-'Lezen is ook een kunst. ~~
Hij heeft geëdit voordat jij postte...de edit button ook -_-'
It's travel agency time!
Aangezien ik via Utrecht reis, wat neem ik aan ook veel anderen doen, leek et me wel verstandig dit te posten.
Dit is mijn route:
09:08 i Hertogenbosch ('s) 3 Utrecht Centraal Intercity 3528 NS
09:37 i Utrecht Centraal 7
09:50 Utrecht Centraal 11 Amersfoort Intercity 1731 NS
10:10 Amersfoort (tussenstation)
10:36 i Apeldoorn 4
Dus als er zoveel mogelijk anderen die ook via Utrecht reizen, ook die van 9.50 zouden willen pakken, zou dat makkelijker zijn voor ons en bovendien voor Utto.
Maak het jezelf dus makkelijk en reis met Jeffz0r's travel agency, het is handig en gratis! ^_^
I know my posts are boring, but that doesn't mean people have to ignore themso uh... can I come??