Linkje
Smash Lord
er is grote kans dat zelfs de mensen van de reserve lijst niet eens aan de beurt komen laat staan de laattste van de reserve lijst. het toernooi word anders groter dan die moet zijn
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Ja, lekker.Nobel van je hoor Thomaz, wil je nou een koekje?
Ga ik hier niet posten. Als je hem wil hebben, stuur je maar een PMhey utto.
"Plaats: Apeldoorn, mijn huis." een adres zou handig zijn![]()
BF komt niet.Er moeten nog acht mensen confirmen, te weten:
1. Reffie
2. Player Pink
3. Joey
4. Zeta
5. Bornfidelity.com
6. Beunhaas
7. Shoe
8. Shadow
Van Joey en Zeta verwacht ik eigenlijk niet dat ze nog komen, en van Player heb ik ook al een tijd niets gehoord. Van Shoe en Shadow hoor ik het binnenkort en van Reffie en Beunhaas weet ik eigenlijk wel vrij zeker dat ze komen, maar hoe zit het dan met BF?
You have to understand, my house is small and there are still a couple of smashers that I can't invite because there's simply not enough room for them. So it kind of depends on how many people cancel. However, if you are staying with Ryuker and you really have no place else to go, I guess it wouldn't be a problem.can I come?
Zullen wij anders teamen?oke, duidelijk lijkt me he.
Maar betekend dat, als hij niet komt, jij nog niemand hebt?
Ik team het liefst met iemand die ik ook persoonlijk echt ken maar ik vind teams leuk genoeg om er ook met andere (op zijn minst degelijke) spelers aan mee te doen.
ik heb gehoord dat meth en zellos niet komen =DMijn allerbeste Utto!
Mag ik je erop attenderen, dat ik (als #1 geconfirmde reservespeler (sorry Zgetto =]) ) heeeel erg graag aanwezig zou willen zijn op jouw toernooi.![]()
Ik heb al 22 mensen geconfirmed en dat vind ik al zat eigenlijk, dus alle mensen die op de reservelijst staan, moet ik helaas teleurstellen.
jij wilt echt dat mensen je haten ofniet?omg I got owned :/ ik sta net 1 plek onder jullie. -__-'
Maar hoe zit het dan met dit?![]()