• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

LostHost - Results are up!

mr_joey132

Smash Ace
Joined
Jul 15, 2006
Messages
745
Location
Ordon Village
ik 10:26, en ik ga met de bus mee met jeffz0r enzo.. die om 10:36 aankomen.
Maar Utto.. heb je nou nog cubes nodig of niet?
En heeft er nog iemand geen teampartner? :/
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
ik 10:26, en ik ga met de bus mee met jeffz0r enzo.. die om 10:36 aankomen.
Maar Utto.. heb je nou nog cubes nodig of niet?
En heeft er nog iemand geen teampartner? :/
Ik heb ze denk ik niet meer nodig, maar neem voor de zekerheid maar mee :)
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
mooi, laat ik mijn cube met streepjes lekker thuis :p

@die edit-time Vs mijn post time
ik begrijp dat ook niet. toen ik poste stond het er nog niet iig :ohwell:

nieuwe pispaal? denk het niet. zolang jeffz0r nog steeds giebelt als een 12-jarig meisje, sta ik daar ver van ;)

jeffz0r, don't even think about protest anders neem ik morgen het bewijs materiaal op tape mee.
leuk zo'n dasspelt microfoon. hoor je alleen diegene die m om heeft en zijn reacties op bepaalde dingen ;) (zest1)
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Je had dat intervieuw zooi ook met mij gedaan toch? hmm, die zal wel toffer zijn, ik herinner me een vraag over wat ik van miyamoto vond XD
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
@jeffzor :

heb jij toevallig een ov?
zo ja, kan ik dan met korting met je meerijden? scheelt me weer 7 euro :p
hopelijk lees je dit nog voor morgen en kan je ook je nummer geven.

bedankt.

als iemand anders een ov heeft en met dezelfde trein rijd hoor ik dat ook graag :p
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
sul!
je was gister nog bij mij...
ik heb een ov, en reis met de zelfde trein

@jeffzor :

heb jij toevallig een ov?
zo ja, kan ik dan met korting met je meerijden? scheelt me weer 7 euro :p
hopelijk lees je dit nog voor morgen en kan je ook je nummer geven.

bedankt.

als iemand anders een ov heeft en met dezelfde trein rijd hoor ik dat ook graag :p
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
1. Amsah
2. Dave
3. Faab
4. Johnny
5. Remen
5. Ivo
7. Marc
7. Linkje
9. Utto
9. A-D
9. Reffie
9. Zgetto

teams:

1. Dave & Marc
2. Faab & Johnny
3. Amsah & Rinda

Volledige results, verslagen en shout-outs later.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Johnny is te goed. En Amsah die teamt met het zusje van Utto , te mooi XD

ADAM MY MAN, GOOD SHIZZ =D
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Zekers een leuk toernooi ^^. Huiselijke sferen ownen. Good**** at de top 3. Matches tussen dave en faab waren echt te close voor woorden. Good**** at johnny for beating remen ^^. En dave altijd nog te goed ( nou nog amsah pakken:p). Thnx utto voor het hosten^
Shout out later denk ik... .
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Ik zal eens een write-up maken

Eerst maar m'n matches
Teams:
Hmm, van teams weet ik niks meer af behalve dat amsah me keihard ownde toen ik een beetje dom aan het spelen was :p Sorry linkje, volgende keer zal ik wel goed op letten. Bedankt voor het teamen

Singles
Bye: PWND

C&B: Hmm, het waren best wel close matches, maar je laat je te makkelijk naaien en speelt ook nog te lomp vaak :p Voor de rest ben je wel een goede speler maar helemaal niet constant. Uitslag: 2-1 Yay :lick:
En ik krijg nog 5 Euro van je

Marc: Hmm, het waren allemaal wel spannende wedstrijden, maar je werd wel dik genaaid in die laatste match toen je springknop het niet meer deed :urg: Anders had het nog wel spannend kunnen worden. En wel mee gaan naar zweden he ;) Uitslag: 3-1

Amsah: Ik ben geownd. De enige match die nog enigzins spannend werd was op mute city. Congratz met je eerste plek ook. Uitslag 0-3

Faab: ****ed, Falco vs Falco 1-0, Falco vs Fox 1-1, Falco vs Fox 2-1, Falco vs Sheik 2-2, Fox vs Sheik 2-3 :mad: :mad: :urg: Volgende keer pak ik je wel ;) . En netjes met die 3de plek

Dat was singles alweer, maar ik doe ook nog wel wat shoutouts
Utto: Bedankt voor het hosten. De sfeer was echt weer top. Ik ben blij dat je over je pc chris gekte heen bent want het was nogal irritant vorige keer. Mijn excuses als ik een keer godverdomme oid heb gezegd want dat floept er plotseling uit soms :p (en ik heb het wel meer keer gehoord XD)

Linkje: Hamburgers bakken = Too Good

Dave: Respect. Nu nog op ZEST2 ;) Ik denk overigens nog steeds dat ik je wel kan verslaan tot je smash DI uit upthrow upair hebt geleerd :p

Adam: Jij bent echt verslaafd aan smash ;) (niks mis mee overigens) Wel leuke matches gespeeld tegen je.

Down A: Leuke gesprekken, en leuke matches. Volgende keer doen we de dreamland 64 uitdaging ipv Mute City.

Iedereen die ik vergeten ben (dat zijn er nog wel wat XD) Bedankt voor het komen, het was gezellig
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
uhm shoet oets.

Linkje : hou is op met sandbaggen man.

Ivo thnks voor teamen maar tegen amsah dacht ik echt van wtf :p

Amsah je bent te goed maar niet goed genoeg voor orly en pc chris.

Zusje van rutger (naam vergeten sorry) good **** met de uptilts.

uchiha jp en ???? herriner me niks meer van deze match alleen yoshi's story toen ik ivo naaide.

Remen en robert. close matches robert blijft ownen en remen had me te vaak

-------------------------------------------------------------------------------------
Singles

aller eerst thnks voor het toernooi rutger ikheb alleen weer last van mijn keel en heb niet kunnen slapen :p

vincent : grappige matches maar je bent geen ervaren fox anders had je met tot 3 keer aan ge shine spiked :p

robert!!! : chille matches aight waarom je rainbow ride koos is mij nog steeds een raadsel.

Remen: good **** jij ownt ik zuig eerste match was close.

Adam je wraak was niet erg zoet :s

Faab : hier heb ik niks op aan te merken alleen dat je hoerderig speelde en dat ik de eerste 2 matches close maakte. dat met fox sloeg echt nergens op though.
En ik heb je ganondorf officieel geraped :)

Dave thnks for the ride en the fekking cool dave en steven on the road cd.

Beunhaas: waar de neuk was je!!!!!

marc leuk je weer te zien .... HAAHAHAHAAH ik ben gelijk met je geindigt ik lach je uit.

Tijmen good**** man je bent niet meer ficking irritant :p alhoewel ik zei dat je ons niet teleur zou stellen heb je dat toch een beetje gedaan (onze tijmen is volwassen :p) leuke match :)

joey : tja wat valt er te zeggen mischien moet je spelen zoals je op de boards doet .

Jeffrey Good**** op de dans mat alhoewel ik je daar waarschijnlijk ook mee own.

wie nog meer good ****

zusje van rutger (ben nog steeds niet op je naam gekomen) je ownde zwaar op die dansmat volgende keer heb je jeffzor in smash.

De lamp : vieze lamp blijf is hangen

Het tapijt: ik denk dat ik allergisch voor jouw stof ben 2 bad for you .

aight respect for me self
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
heyzz

singles
Tirune: ja ik had gelijk sheik moeten gaan. had ik waarschijnlijk ook verloren, maar het was wel een leukere match.

Menno: ik speel echt nooit tegen jiggly's. je bent te eng!

Adam: GVD, waarom moet jij nu alweer degene zijn die me het toernooi uitkickt? T_T

teams:

Cypher (als je het ooit leest XD ): mss moeten we eens echt team tactieken gaan gebruiken :p

ehm... tegen wie vochten we eerst?

Jeffz0r en Tirune: 3 peaches en een samus, hahaha. cypher wou eigelijk falco gaan. would it help?


andere shouts:

Utto: goed toernooi. ook goed idee om boven ook tv's neer te zetten.

Faab: goed bezig man :) onze match was raar. 1 stock over? come on

Jeffz0r: de quotes die ik gehoort heb!! XD bijvoorbeeld "jeffz0r ***** me!!" "huh?!?!" "ja ik team met hem"
en dat dans spel. hij faalt al voordat ie begint XD
maar gelukkig liet je daarna zien dat je het wel kan ;)

UchihaJP: k kan wel merken dat je beter bent geworden

MR_Joey: weet je echt wie utto is? -_-' hier spam je te veel en op het toernooi houdt je je mond... faker

Zgetto: waar woon je eigelijk? mss intresse om bij The New Order te komen? ;)

Ryuker: kan ik eens een keer langs komen zodat je me echt een dag lang tips kan geven?

Johnny: je bowzer owned nog steeds.

de rest: zuigt ;)




oja! ik deed het deze keer op kleinere schaal maar volgend toernooi kan het mss weer dus ik meld het alvast:
ik kan 's avonds bij een takeout restaurant wat meenemen voor degene die wat bestellen. tegen een tarief van 'het menu'+ 1 of 2 euro extra. kunnen jullie lekker blijven smashen terwijl het eten naar jullie toe komt.
en wie mee wilt rijden is welkom :p
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Adam: Redelijke Sheik, maar dram de volgende keer niet zo over ditto's. Ik heb daar echt een hekel aan (zowel aan het drammen als de ditto's zelf). Kom voorbij m'n Peach en dwing me om Sheik daadwerkelijk in een toernooimatch tegen je te spelen, als je dat zo graag wilt.

Amsah: We hebben uiteindelijk nauwelijks friendlies kunnen spelen, volgende keer beter. Wederom gefeliciteerd met het winnen van singles.

Dave: Eindelijk dan die 1e plek in teams, jammer dat ze de inleg gehalveerd hadden. =p Ik ben benieuwd hoe ZEST2 verloopt, met ons in verschillende teams.

Down A: Een goede Peach speler die lijkt na te denken over wat hij doet. Met meer ervaring kun je ver komen.

Faab: Je hebt het goed gedaan, zou wel weer eens tegen jou willen spelen in een toernooimatch.

Ivo: Je hebt je overwinning op me wel weer verdiend, maar ik denk wel dat ik op Mute City gewonnen zou hebben zonder dat zure einde. De rest van de matches verliep normaal, dus no johns. Volgende keer beter...

Jeffzor: Zelfs de shout-out naar je faalt. =[

Joey: Je bent in het echt een nog grotere kneus dan op Smashboards.

Johnnyboy: Goed gespeeld, je C. Falcon was indrukwekkend. Ik denk ook nog steeds dat je het daarvan moet hebben en niet van een character als Samus (dat is gisteren ook wel weer bewezen). Nog iets minder fouten en iets meer zelfvertrouwen en je plek in de top zal stabiel zijn.

Linkje: Good **** dat je voedsel voor me gehaald hebt, maar dat kan sneller de volgende keer. =p

Nnja: Een gemiste kans voor jou.

Remen: [random terroristen grap] En koop een nieuwe controller!

Reffie: Ik krijg nog geld van je. =D

TiRune: Net zo'n spraakwaterval als ik, alleen de onderwerpkeuze laat soms te wensen over.;)

Utto: Het was leuk, goed gehost. =]
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Utto heel erg bedankt voor het hosten, je toernooi ownde zwaar. Vet gezellig, veel lol en dikke ownage.

MR.JOEY!!: Hahahahaha.. Mijn Ganon lacht je uit :D

Johnny-B: Bowzer is Cute =D

Natta: Thanks for teaming up, sorry voor de vele fouten die ik maakte :p.

Linkje: Je ownt.

Shadow: ahh.. thanks ^^. Nice friendlies met je gespeeld, nog bedankt voor het meerijden in ya pimpin ride. MacDonalds FTW!

Mr.Joey: Vette 4 stocks in je gezicht :D

Zgetto: Je technische fox skills zijn devine~, nu focussen op mindgames. Congratz met het winnen van ons match.

Cypher: "Falco is voor homo's :D!", kijk maar naar Mr....
24/7 Laserspammen in friendly matches is niet koel :(
Funny matches gespeeld though =]

Tirune~!: Je moet vaker naar toernooien komen! nihongo no tomodachi or something :D

Mr.Joey: Men ganon heeft honger! Hij eist een foodmatch!

JD: Nice meeting you yo~! Nice conversating with you. Goodluck with the legalisation of weed and your own coffeeshop haha =)

Markel: Congratz met teams =] lol @ terugreis =p.

Down A: Leuk je te leren kennen. Je bent een chille gozer xD. Nice Peach/Ganon friendly. Kzal wel is een keer langs utrecht komen. =]

Adam: Smash mattie, blijf zo doorownen. Volgende keer beter tegen linkje. =]

Amsah: Voor de zoveelste keer weer congratz. Very close though. Get your *** to Norway and **** KEN ^^.

Ryuker: Zoals altijd goed je weer te zien. Niet tegen je gespeeld though, maja dat kunnen we nog zat doen. Den Haag pride :p.

Mr.Joey: Na al die arrogante praatjes van je op msn and smashboards, heb ik je toch ff hard geraped ne?=o Zoals ik zei: Mindgames > everything. Dat ik jou niet kan lezen als je niet nadenkt is bullsh*t dus :p. Ik heb dus al mijn smashstellingen beargumenteerd en bevestigd in echte matches.
Naja,doe niet meer zo arrogant=p, niet meer spammen op smashboards en blijf improven, probeer ook is te focussen op mindgames. Men Ganon verwacht je op Zest2.

De rest: hmm... het was gezellig =p.
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
Johnyboy: je falcon is te assrapend goed! te mannelijk gewoon

reffie: jammer, volgende keer lukt het me wel, met je rare fox.

ivo: heb nu al zin in de dreamland challenge, dan gaat het wel jou geld kosten.

adam: doe rustig, heb geduld...

remen: bijna....

jeffrey: met welke character ga je volgende keer proberen te winnen?

marc: 1-1, ik wil de set afmaken!

linkje: je bent echt beter geworden, hoop je in het volgend toernooi tegen te komen.

tirune: wavedashen is voor mietjes!;)

amsah: mewto is niet tof

utto's zusje: mooi dat je bijna won van jeffrey en dat je hem dwong te counterpicken

faab: je spacing is niet eerlijk

Shoe: door jou had ik geen teammate, hoer!

utto: ik vond het erg gezellig en je hebt het goed gehost, volgende keer wil ik een uitnodiging!

zgetto: te snel

ryuker: een marth die een hekel heeft aan peaches:confused: ... dacht dat het andersom hoorde

de rest: tot zest, opdat jullie dan wel een blijvende indruk op me mogen maken
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Utto, bedankt vor het hosten het toernooi was te goed =)

SINGLES:

JP, tegen ganon speel ik graag daardoor ging het best makkelijk =)
tegen sheik daarintegen niet en de match was echt close, goede potjes =) 2-0

Amsah, 0_o 1 Up-air en ik had je verslagen o_0 dat mag niet gebeuren heh =p
volgende keer pas je wel beter op =p eerste plek zoals normaal =) 1-2

Cypher, de 2 matches tegen je falco waren echte close totdat je suidicide, zonde=( 2-0

Tirune, gelukkig heb ik deze maand genoeg peach practise gehad=) 2-1

Faab, jij: te goed ik:uit het toernooi =(
het is wel duidelijk: mindgames>techskill =p
gefeliciteerd met de derde plek =) 0-2

9de plek =)


TEAMS:

ik was te slecht, sorry adam =(
ik probeer het zo snel mogelijk te vergeten :/


ANDERE:

Down-A, goed gespeeld tegen remen =) helaas weer verloren tegen reffie =(
volgende keer heb je hem =p
en die powerrankings moet te doen zijn =p

Adam, hetzelfde geld voor jouw =) weer goed gedaan in singles zelfde plek als mij =p
als we weer teamen doe ik het beter maar dan moeten we voor de verandering wel een keertje inspelen voor het toernooi begint =p

Shadow, niet zoveel tegen je gespeeld volgens mij maar in frankrijk moet dat genoeg te doen zijn =) tot dan =)

johny, had ik ook maar net zo falcon als de jouwe=(
mooie 4de plek =)

jeffzor, bijna 4stock tegen je peach maar de druk van de mensen werdt me teveel =p
mooie show met het dansen =)

Joey, het enige wat ik nog kan herrinneren is de 4stock =p
iets minder spammen en meer daden dan moet het goed komen =)

JD, See you in france hopefully =)

het was gezellig, tot de volgende keer mensen =)
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Shout-outs.

Teams
Tirune: Te goed man, geschiedenis geschreven (okee, misschien bijna ^^), we moeten vaker teamen, double Peach is me nog nooit zo goed afgegaan denk ik.
Vincent&Menno: Ga naar toernooien, het scheelt.
Dave&Marc: Lol, wij winnen de eerste match, what’s up with that? En nog bijna de set gepakt ook zeg, ****. Congratz on winning teams though.
Shadow&Cypher: netjes, jullie hadden nog bijna een match gewonnen, was closer dan ik verwacht had.
Reffie&Remen: Ahh kutrandje @ Konga Jungle 64 XD Good matches :)

Singles
Dave: Ah ging niet slecht, 2 match dikke flashback aan GV Party 3 zeg. Peach vs Doc, Mute City, ik sta de hele match voor en op et eind pak je me. Next time you’re mine :p
Rinda: Sorry dat ik lame Sheik ging, had ik niet mogen doen eigenlijk :p Goed gespeeld iig. En erg netjes van Dancing Stage Mario Mix, maar waarom koos je niet een moeilijker nummer? B)
Down A: Hmmm, zonde van die foutjes van me, vooral in de tweede match. M’n Marth is nog niet toernooiwaardig ben ik bang, volgende keer beter. Cool dat je Remen bijna verslagen had, dat zou echt te mooi geweest zijn.

Overig:
Utto: Ownend toernooi, zoals het hoort. Good **** dat je JD versloeg trouwens _O_
Amsah: Gefeliciteerd on winning another one. En stop met sandbaggen tegen Dave, je rekt slechts het onvermijdbare uit XD
Linkje: Je Ganondorf lacht ons weer allemaal uit, te makkelijk.
Ivo: Alweer verloren van Faab jonge? Wie had dat verwacht zeg…
Johnnyboy: Remen weer verslagen, deze keer z’n Falco in loser’s bracket, zeer netjes.
Adam: Iets minder opdringerig volgende keer als het kan misschien? Met 4 tv’s kan je niet verwachten dat je elk moment van de dag friendlies kan spelen tegen wie je maar wilt :lol:
JD: …And so we still haven’t played each other in a tournament yet XD

De rest:
Tot de volgende keer misschien :)
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Tja, Jeffz0r, er is een reden dat ik Dave uit m'n team gekickt heb (naast Shadow of the Colossus).;)

j/k Dave <3
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Opnieuw een geslaagd toernooi. Ik zei dat het zou ownen, en het ownde ook. Een citaat van Adam:

Adam Mijn chi Meid JARiG! zegt:
je toornooi was echt leuk
Adam Mijn chi Meid JARiG! zegt:
serieus
Adam Mijn chi Meid JARiG! zegt:
leukste tot nu toe
Adam Mijn chi Meid JARiG! zegt:
leuker dan jst5

De lamp is inmiddels weer gefixed en het huis ruikt niet meer naar wiet, dus we hebben zowaar geen blijvende schade aan het toernooi overgehouden. De foto's en de video van Jeffz0r (allen gemaakt door Adam) komen later.

Results

Teams:

1: Team LiveJasmin (Dave + Marc) (€ 80,00)
2: Faab + Johnny (Faab + Johnny) (€ 30,00)
3: Team Veggie (Rinda + Amsah) (€ 10,00)
4: Ek is gek (Remen + Reffie)
5: Zo stoned als een garnaal (Ryuker + JD)
5: The Fellowship (Linkje + Ivo)
7: Team Fair Ban (Utto + Huibert)
7: PURE PWN4G3 (Tijmen + Jeffz0r)
9: UchihaJP + Natta (UchihaJP + Natta)
9: Babyfaces (Zgetto + Adam)
9: Vincent + Menno (Vincent + Menno)
9: Team Supreme (Shadow + Cypher)

Bracket: http://home.student.uva.nl/rutger.mensch/smash/bracketteams.gif

Singles:

1: Nihonjin (€ 60,00)
2: Kirby_Squad (€ 35,00)
3: Faab (€ 25,00)
4: Johnnyboy
5: Remen
5: Ivootjes
7: Marc
7: Linkje
9: Utto
9: Reffie
9: A-D
9: Zgetto
13: JD
13: Down A
13: Crash & Burn
13: TiRune
17: Natta
17: Ryuker
17: Mr_Joey132
17: Jeffz0r
17: Prince Shadow
17: UchihaJP
17: Huibert
17: Cypher
25: Vincent
25: Rinda
25: Menno

Bracket: http://home.student.uva.nl/rutger.mensch/smash/bracketsingles.gif

Er was iets geks met de pot. Iedereen had betaald en toch kwam ik 15 euro tekort. Achteraf vond ik nog 10 euro, dus die heb ik maar met mijn zusje gedeeld. Sorry Amsah, als je in geldnood zit, kan je die 10 euro altijd bij me op komen halen...

Shout-outs:

Marinda: Je hebt een keer meegedaan, dus nu mag je voortaan niet meer zeuren. Als je volgende keer ook mee wilt doen, moet je eerst maar eens leren shielden (tenminste, dat zei Faab, en hij heeft altijd gelijk).

Linkje: Opnieuw goed gepresteerd, ik had ook niet anders verwacht. Die training tegen mij heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen. Jouw Ganondorf lacht ze uit. Sorry dat mijn huis je altijd ziek maakt, volgende keer verzinnen we wel weer een nieuwe oplossing.

Dave: Je hebt bewezen dat ATM1:2 een éénmalig dipje was. Bedankt voor de TV nog.

Amsah: Mooi dat je niet vergeten was dat je met mijn zusje zou teamen, jullie hebben je goed geweerd.

Faab: Te cool. Toch maar teamen op ZEST2 dan? Ik wil wel met Amsah teamen, maar dan zul je net zien dat Zeta toch op komt dagen.

Jeffz0r: Keihard geowned door mijn zusje op de dansmat. Falen in DDR voordat je begon was waarschijnlijk het mooiste moment in de smashscene van dit jaar tot nu toe. Maar voor de rest ben je een toffe smasher hoor =) Trouwens, hoorde ik nou goed dat PC Chris de site over zichzelf heeft gezien? Waarom heeft hij dan nog geen contact met mij opgenomen?

Marc: Nu weet je eindelijk hoe hard mijn toernooi (en Linkje) ownt.

Adam: Thanks voor het meenemen van de TV, ik had niet zonder gekund. Je bent een goede gozer.

Shadow: Thanks voor het rijden van Adams TV. Je bent ook een goede gozer.

JD: Sorry about that match on Pokemon Stadium. Dutch rules for the win.

Robert: Ik wou hier een shout-out plaatsen, maar toen bedacht ik me dat Robert toch nooit op Smashboards kijkt.

De rest: bedankt voor het komen, het was weer ouderwets gezellig.

Er moeten meer toernooien in de huiskamer georganiseerd worden. De volgende Ushost of LostHost gaat in ieder geval niet plaatsvinden voor Juli, maar Linkje en ik hebben nog wel een paar andere ideeën. Poker? Fifa 2003? Pro Evolution Soccer 6? Gewoon voetbaltoernooi? Anyone? Stay Tuned…

Oh, en jullie hebben je goed gedragen wat betreft het schelden en zo hoor. Huibert zei achteraf dat hij zich aan niemand gestoord heeft, hij vond jullie erg tof. Diegene die volgende keer zijn naam belachelijk maakt, krijgt wel klappen though.

Ten slotte: Er is hier een jas blijven liggen. Hij is bruin, de stof is blijkbaar corduroy, alhoewel ik dat woord voor vandaag nog niet kende. Als iemand hem mist, hoor ik het wel.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
naja eerder een all round toernooi je legt geld in om aan 5 toernooien mee te doen je verdient punten met bepaalde plaatsen de gene met de meeste punten wint (pokerf toernooi zal meeste punten zijn waarschijnlijk)
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Lol is dat dansen gefilmd? Wist ik niet XD

Maar als Adam daarmee net zo snel is als met die matches van mij tegen Shadow, dan ben ik voorlopig nog wel veilig :p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Wie riep daar ''Jeffz0r heeft gevoel voor ritme!'' ? XD Dat was ik XD ~Amsah
En wie noemde me ''de nieuwe Herman?'' _O-
 
Top Bottom