• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

IBD: 27 September - Amsterdam - Results in first post!

Status
Not open for further replies.

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
lawl, niet dat ik nu wil dickriden, maar waarom ben ik de enige die het heeft gemerkt XD?
die hele toernooi heeft moreno gefaald, ik weet waarom hij het zelf niet wilt zeggen, zodat hij niet whined dus ik zeg het even voor hem, hij begon door een andere team genoot te kiezen voor teams, die dag daarvoor heeft hij hele avond met Izaw gespeeld, zoveel, dat je gewoon gemerkt hebt dat ze allebei best crap speelde xD(trouwens, izaw heeft 1 combo op mij gezet die gewoon Juicy_mokro is =P)
en dat is mij theori waarom moreno heeft gefaald deze dag,samen met Izaw xD.

en dunno wat er met boku was...lol

oh en btw, Falcon tegen over snake maakt Altijd kans xD vraag maar aan marc =P

buiten dat bull**** , was wel keiharde toernooi, als mensen mij irritant hebben gevonden etc dunno.
of niet, dan meld even of je jezelf confirme'd voor mij toernooi.

EN WTF MAN, HOEVAAK MOETEN WE "THE GAME" horen, julie begrijpen die hele principe van die **** niet xD.



Ik wil zeggen dat ik nooit meer mee ga doen aan een singles brawl toernooi.
teams is leuk, er wordt niet in gestalled en je kan met tactiek spelen om je maatje te redden.

singles is voor veel mensen alleen maar weg rennen en schieten, of op het juiste moment zwaard uit steken. ik ren met mijn marth er achter aan, omdat het me te lang duurt en dat is frustrerend. (mensen doen dit dus echt als ze een stock achter staan :S)

Marc ik hoop dat je me het vergeeft hoe ik tegen je gespeeld heb. Ik moest als eerst tegen Coen, daarna tegen een wolf die wegrende, daarna tegen jouw. ik heb het eerste potje serieus gespeeld en kwam er snel achter dat ik kk spammer was. Ik heb dus inplaats van op geven Ike genomen en er een leuke aanvallende match van geprobeerd te maken waar in je me dik rapede.

thanks for teams :)

gratz Rutger (OMG)

hoe kun jij dat nou zeggen xD?
ik heb jou zien wachten aan de zeikant van de stage , door alleen maar te lazeren met Falco(edit : of was het pit?) xD je maakt het voor jezelf saai, anders kies je gewoon Captain Falcon.
 

Yasuo

Smash Rookie
Joined
Aug 7, 2008
Messages
8
Location
Netherlands, Amersfoort
Ik wil zeggen dat ik nooit meer mee ga doen aan een singles brawl toernooi.
teams is leuk, er wordt niet in gestalled en je kan met tactiek spelen om je maatje te redden.

singles is voor veel mensen alleen maar weg rennen en schieten, of op het juiste moment zwaard uit steken. ik ren met mijn marth er achter aan, omdat het me te lang duurt en dat is frustrerend. (mensen doen dit dus echt als ze een stock achter staan :S)

Marc ik hoop dat je me het vergeeft hoe ik tegen je gespeeld heb. Ik moest als eerst tegen Coen, daarna tegen een wolf die wegrende, daarna tegen jouw. ik heb het eerste potje serieus gespeeld en kwam er snel achter dat ik kk spammer was. Ik heb dus inplaats van op geven Ike genomen en er een leuke aanvallende match van geprobeerd te maken waar in je me dik rapede.

thanks for teams :)

gratz Rutger (OMG)
Woooooow. Hoe kan jij dit zeggen. Als ik me niet vergis, was jij die gozer die 2-1 tegen mij heeft gespeeld ( Aram a.k.a. Danny ), met pit. Bijna elke stock ging jij aan de zijkant van de stage hangen, en die pijlen schieten. Ik vind het een beetje lastig om tegen zo iemand aanvallend te spelen. Maarja, ik moest wel. Defensief spelen betekent dat ik nog meer pijlen zou opvangen, dus ging ik wel voor de aanval. Meerdere keren stond jij ook je b-button pijlen te spammen zodat ik naar je toe kwam ( rollend ), wat meestal fout ging door je down-smash.

Kijk, ik vind dit allemaal niet zo erg, maar als jij gaat zeiken dat mensen als *****'s spelen, moet je zelf niet als een ***** spelen man, wtf.

PS, was een leuk toernooi :D - m'n eerste keer, maar zal zeker vaker komen!
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
volgens mij heb ik ook geroepen dat ik het niet leuk vond om zo te spelen, maar ik speelde (sommige matches) zo om dat er zo tegen mij gespeeld werd. En dat is waarom ik singles niet leuk vond.

leek mij een goede reden
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
Het was weer leuk, kwam vooral door bepaalde mensen en de tv met melee though -_-
utto gefeliciteerd ^^
 

Mizar

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2008
Messages
735
Location
Netherlands
He Marc je hebt wel gelijk hoor.

Ik was 3e bij mij in de poule, speelde tegen een paar 2-0 en eentje 2-1.
Daarna moest ik tegen Izaw die bij mij in de poule zat. Die heeft hij 2-0 gewonnen, en verdiend. Daarna moest ik nog tegen Dave. Wie die game zou winnen ging naar de bracket. Ik speel de eerste match gewoon mn main: Samus. Die kk MK spammer (niet persoonlijk bedoelt Dave, je bent wel een toffe gast :p) hoekt me inelkaar de eerste match. Dus ik voelde me een beetje gedwongen een hogere tier char te spelen en koos Falco maar. In die match hadden we allebij 1 stock over en ik verneukte heel dom mn recovery.

Dave zei zelf al: ''MK is cruise control naar de bracket'' en helaas had ie daar nog gelijk in ook.
Ik heb wel genoten van de friendlies en de singles toernooi hoor, maar het voelde zoals Marc als zei echt aan alsof het om matchups draaide. En tjsah, met samus krijg je het dan wel aardig moeilijk :p
Volgende keer doe ik mee met de teams, en hoop Tears of Sephiroth in nederland te kunnen laten overvliegen.

Thanks nogmaals aan de Hosts. Strakke shiz gasten.
 

Yasuo

Smash Rookie
Joined
Aug 7, 2008
Messages
8
Location
Netherlands, Amersfoort
volgens mij heb ik ook geroepen dat ik het niet leuk vond om zo te spelen, maar ik speelde (sommige matches) zo om dat er zo tegen mij gespeeld werd. En dat is waarom ik singles niet leuk vond.

leek mij een goede reden
Dus; If you can't beat them, join them?! Als je zo speelt, is er geen ****ing reet aan. Kun je net zo goed stoppen met brawl.

PS, vond eerste potje wel leuk. Best wel mazzel aan mijn kant dat ik je toch nog pakte ;)
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
volgens mij heb ik ook geroepen dat ik het niet leuk vond om zo te spelen, maar ik speelde (sommige matches) zo om dat er zo tegen mij gespeeld werd. En dat is waarom ik singles niet leuk vond.

leek mij een goede reden
bullshiet xD, je hebt blijkbaar je hoofd niet echt bij de hele toernooi gehouden, je maakte zelfs 1 foutje, dat je had opgeschreven 2-0 , terwijl Danny/Aram 2-1 had verloren wat ik wel unpimp vond x_X. en Diddy kong kan niet **** spammen xD....wth
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Hij zegt alleen dat het saai is. En die pit van hem is ook saai :p
-The game-

Anyway, was zeer strak gehost toernooi :chuckle: Eindelijk een toernooi waarbij alles snel ging. Dit is voor een grood gedeelte aan utto te danken, good job :) Enige nadeel is dat brawl singles gewoon langer duren en het ook vaker 2-1/3-2 word.
Misschien is dit op te lossen door poules 2 stock te maken? Of bijvoorbeeld grote poules (12 man) best of 1 en dan meerdere tv's per poule en 4, 5 of 6 mensen door? En wat ook nog kan is poules helemaal skippen en direct de bracket in.
-The game-

Had verder wel een echt leuke dag, teams was leuk met dave, en we deden het niet zo slecht nog. Singles had ik meteen m'n eerste poulematch verneukt (gimped op 30% op m'n laatste stock terwijl ik de hele match dik voorstond) waardoor ik feitelijk al niet meer door kon tenzij ik mounir kon verslaan. Wat me niet lukte en dus een slechte 3de plaats in m'n poule opleverde. xD Nadat dat was gebeurd lekker melee gespeeld wat toch wel het leukste spel is, brawl is leuk voor event maar daarna ben ik het toch wel zat en dat singles gebeuren mag wat mij betreft wel geschrapt worden.
Het was verder natuurlijk wel weer gezellig om een aantal oude bekenden tegen te komen, dit was voor mij ook 1 van de belangrijke redenen dat ik gekomen was (en omdat het lekker dichtbij is) Zal waarsschijnlijk ook weer de reden zijn als ik volgende keer kom :p
-The game-

En natuurlijk nog congratz aan utto met het winnen van singles en aan marc en linkje met hun team overwinning. Good ****. En Moreno bedankt voor het vinden van zo'n chille locatie.
-The game-

PS: The game zuigt, welke idioot heeft dat verzonnen?
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Yooo!
Bedankt voor dit vette toernooi Moreno, ik hoop dat dit maandelijks wordt man. ;D
Teleurstellende resultaten van mezelf... maarja, schijt. Volgende keer beter, SOWIESO. ;)

Utto, DDD power. :D Ik zal mijn DDD beter opvoeden, want gisteren leek hij wel de Charizard van Ash.
 

Kappie

Smash Apprentice
Joined
Jun 29, 2008
Messages
195
Location
Amsterdam
Iedereen Lucario kiezen, dan is het nooit saai, azeez vs kappie match van et toernooi die was echt kk spannend.

en ik kan me wel voorstellen dat je et saai vindt als je pit kiest.

results:

Teams:
Marc en Linkje
Kappie en fo' Shodan
Aqua en Gymmo

Singles:
Utto
Gaki
???

Geachte bezoekers, the game gaat over enkele minuten sluiten, gelieve uw tapes in de daarvoor bestemde vuilnisbakken te deponeren, en u richting de uitgangen te begeven, u wordt bedankt, nog een fijne dag :p

volgende maand weer?
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
het heeft niks met character maken, maar met het spel. in melee had je ook van die kk falco's. En ik heb alle singles potje aanvallend gespeeld om voor te komen. wanneer ik voor stond moest ik terug vallen op lame spammen, anders deed men precies hetzelfde.......


3e biscuit btw
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
nog een berichtje van de beste sonic van het toernooi.

het was echt strak gehost. vond het ook leuk poul leider te zijn en wij waren ook redelijk snel klaar.

teamen was leuk ookal lag k er vrij snel uit.
mensen laten opkijken dat sonic toch meer kan dan alleen rondjes rennen.
en t was gewoon gezellig ^^

alle chille gasten die er waren nodig ik ook hartelijk uit voor mijn aanstaande toernooi TNOT2.
morgen ga ik datums prikken waarop het zou kunnen. ik schat zo rond eind november.

:)
 

ShoDan

Smash Apprentice
Joined
Jul 23, 2007
Messages
121
De teamtoernooi
Ik en kappie gingen teamen, ik nam de ROBOT en kappie nam zijn lucario. We hebben 1 voor de grap in een team gezeten, en toen waren we niet echt goed. Toen begon de eerste battle, de spanning was te snijden want we waren benieuwd hoe ons team zou spelen. En de eerste battle ging makkelijk, we waren veel beter dan hun en het was een mooi manier om ons de toernooi te beginnen. Onze volgende tegenstander was nog makkelijk, en intotaal was alleen kappie 1 leven kwijt. Toen nog een makkelijk wedstrijd en daar bliezen we ook doorheen, en er waren nog paar matches over voor ons en waren we bijna in de top 3 en daar is waar het geld ligt. Dus toen moesten we tegen gaki en nog iemand, en gaki is de favoriet van het toernooi. Dus op het begin ging het stroef ik maakte zelfs een suicide, en hun waren heel goed. Het was best of 3 en hun wonnen als eerste, daarna wonnen wij en het was super spannend en net op het einde wonnne we de 3 matche en gingen we door. We werden toen gelijk bekend omdat wij de pros uitschakelde.

Daarna moesten we tegen aqua en nog iemand, en hun waren heel goed als team en dat is onze zwakte want wij werken niet echt samen. Hij had falco en die schoot en ander had link en dat was de beste link die ik ken, gelukkig kon je link nog makkelijk edgehoggen alleen het was niet goed genoeg en we verloren. Maar het was zo close, we verloren echt met een haartje en dat was jammer. Toen gingen we naar de loserpoule en moesten we weer tegen gaki en dat was niet niet leuk, maar we wonnen weer net met een haartje. Daarna kwamen we de personen tegen die ons versloegen, auqa en remi. Ik wou dit zo graag, want we verloren net dus we moesten wraak nemen en we deden best of 5. Het ging snel slecht door domme fouten van ons, en we raakt elkaar steeds en dat i sniet goed. Het stond 2-0 voor hun en we moesten nu echt uitkijken, gelukkig wonnen we toen 2 keer en stond het 2-2. En als we deze match wonnen hadden we geld en daar draait het om, dus toen begon de laatste match en het ging gelijk slecht en het was zo moeilijk. Toen ging kappie dood en hun waren met ze 2en, falco had 2 levens en 120 procent en link had 120 procent en 1 leven. En ik had 1 leven en 100 procent, en gelukkig maakte ik link dood en daarna falco. Toen kwam falco uit zijn wolkje met 0 procent en ik had 140 procent, en iedereen weet dat elke aanval van falco me nu dood zou maken. Dus ik bleef sschieten en hem pakken, ik kwam steeds erop bij de kant en deed forward a en hij deed dan forward smash en als hij me raakte was ik dood. En gelukkgi was mijn aanval net eeder, toen had hij 100 procent en ik had 160 ofzo. Ik forward smashde hem en hij sloeg mij en we vlogen beide weg en probeerde op het scherm te komen, toen deed ik de laser van rob om hem procent te geven maar de 20 seconden waren voorbij dus het was een grote laser en ik raakte hem en hij ging dood. Toen sprong kappie me in me armen en we zaten beide te schreeuwen, want **** dat was echt kapotspannend. En de money was binnen, en toen moesten we finale doen. En we gingen tegen een snake en een pit, en hun waren een superteam met teamstrategie, en onze strategie was elkaar niet te vermoorden. En toen we 1 vs 1 op hun gingen maakte wij ze af, maar toen vlogen ze snel weg en vielen ze tegelijk aan en elke keer als ik snake bijna kilde kreeg ik een pijl van pit in me lijf en kon me aanval niet afmaken. Toen wonnen hun van ons met 3-1, en dat vond ik oke want hun hadden beide een goede team strategie en daar ga ik en kappie ook aanwerken. En we wonnen beide 30 euro

Singletoernooi
Eindelijk mochten we alleen, niet dat ik kappie niet goed vond want zonder hem was ik nooit zo ver gekomen in het teamtoernooi. Maar in teams kon ik niet veel schieten met rob en dat is me kracht, we begonnen allemaal met poules en ik zat niet bij de beste dacht ik. Maar me eerste macht moest ik tegen de superlink, en hij is echt goed maar hoewel hij goed was kan hij niet de zwaktes van link uitschakelen en ik edgehogde hem veel en won 2-0. Daarna moest ik tegen een king dedede, en ik speel veel brawl maar weet niet veel. En het is dus zo dat king dedede je kan chaingrabben dus als hij je 1 keer pakt dan zit je vast tot hij je pakt tot de andere kant van de level, maar hij koos de level castle siege en daar kan hij me chaingrabben en killt hij me zo in 1 keer en dat was echt supernep. Maar toch won ik 2-1 van hem, en toen moest ik tegen iemand die niet zo goed is en won ik 2-0 en verloor intotaal 1 leven. Daarna moest ik tegen utto de chaingrabbende king dedede en die was heel goed maar gelukkig won ik, en toen won ik weer van iemand met 2-0 en ik ging door de poules heen. En jumpman moest gelijk tegen de beste en lag eruit, en kappie was door.

Toen werden de matches bekend en ik moest gelijk tegen kappie en dat vond ik echt jammer, als eerste omdat hij zo goed is en ten tweede dat we elkaar anders zouden uitschakelen. Dus we speelde en ik won net van hem en toen ging ik door en hij naar de loserpoule, toen had ik nog wat matches en ik won ze allemaal. En ik moest tegen marc die was volgende veel mensen goed maar hij had ee nsnake en daar kan ik goed tegen, dus hij nam een metaknight om mij te verslaan maar dat lukte niet. En toen dacht hij, ik neem toch maar snake en toen won ik makkelijk. En daarna was ik bijna in de halve finale en toen moest ik tegen de chaingrabbende king dedede, hij wacht tot ik dichtbij kom en dan grabt hij me en doet 40 procent, dan wil ik van afstand vechten maar gooit hij zijn beestjes en dan pakt hij me weer 40 procent en dna weer 40 procent en doet hij boven a. En dat was echt stom, ik hoop dat het snel geband word net als de cape glitch van metaknight. =p Maar dus ik verloor en ging naar de loserpoule, en ondertussen zag ik kappie tegen een dittokappie en dat was superspannend en hij won. Toen moest hij tegen aqau en toen verloor hij net, en werd hij 8ste. Toen moest ik in de loserpoule tegen de favortiet gaki, en hij nam op het begin wolf en die maakte ik af. Maar toen nam hij toon link, en daar is hij heel goed mee. Hij won gelijk 2 keer achterelkaar, maar toen kwam ik snel terug en stond het 2 tegen 2. Toen de laatste match was zo spannend, we gingen zo gelijk op maar op het einde was hij me te slim af en won hij van me en werd ik 5des *epic fail* Maar het toernooi was leuk, en de beste spelers vond ik gaki, en daarna aqua, jumpman en kappie. En voor de rest waren de andere ook heel goed.

Maar het was een leuk toernooi en utto gefeliciteerd en de rest natuurlijk ook, dit moeten we zeker vaker doen. En er was wel ruimte, dus je kan de volgende keer 60 mensen doen.
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Daarna moest ik tegen een king dedede, en ik speel veel brawl maar weet niet veel. En het is dus zo dat king dedede je kan chaingrabben dus als hij je 1 keer pakt dan zit je vast tot hij je pakt tot de andere kant van de level, maar hij koos de level castle siege en daar kan hij me chaingrabben en killt hij me zo in 1 keer en dat was echt supernep.
Eckz fuaking dee. XD
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
hey showdown xD je hebt niet eens de ECHTE team gezien die hebben gespeeld, ik lijkt wel dickrider , dit is kanker gay, maar ik moet het gewoon zeggen Moreno en Izaw gaan niet samen xD Moreno en Mounir gaan julie ownen in de Next Team Vs matches >_<

JULIE ZIJN ALLEMAAL NEP, GEWOON CAPTAIN FALCON FOR THE WIN =)

nog een berichtje van de beste sonic van het toernooi.
....dude xD wtf, je bent waarschijnlijk de enige die met Sonic speelt, ik zeg toch ook niet ik ben beste falcon ? ik ben enige die falcon speelt, wtf
 

Tiersie

Smash Ace
Joined
Sep 26, 2008
Messages
843
Location
Leiden, Netherlands, Europe
Chille samenvatting ShoDan. Als dit maandelijks word kom ik zeker ook een keer. Oh en ik ben Aqua's trainingsmaatje. Zo'n toernooi lijkt me wel chill. Maakt niet uit hoever ik kom. Maar ik ben wel verbaasd dat je Utto niet goed vond. Hij is uiteindelijk wel eerste geworden.
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
Chille samenvatting ShoDan. Als dit maandelijks word kom ik zeker ook een keer. Oh en ik ben Aqua's trainingsmaatje. Zo'n toernooi lijkt me wel chill. Maakt niet uit hoever ik kom. Maar ik ben wel verbaasd dat je Utto niet goed vond. Hij is uiteindelijk wel eerste geworden.
"cough" chaingrabs "cough"
 

Feben

Smash Cadet
Joined
Aug 10, 2008
Messages
63
Location
IJsselmuiden, Netherlands
ShoDan, Ik teamde met Remi, Aqua teamde met Gymmo, voor zover ik weet. Ze waren idd goed, vreemd genoeg. Op het toernooi dat ik organiseerde waren ze helemaal niet zo goed in teams, en vanaf dat moment hebben ze ook samen niet meer gespeeld. Op dit toernooi waren ze opeens veel te goed.
Trouwens, als je tegen Aqua in single had gespeeld, dan had je waarschijnlijk de chaingrab van falco willen bannen in plaats van die van d3 :p
 

Mizar

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2008
Messages
735
Location
Netherlands
Ja man die CG's zijn wel kk lame man. Ik denk dat Izaw wel van Utto zou hebben gewonnen als ie niet steeds die gaye cg's deed met d3.
 

Tiersie

Smash Ace
Joined
Sep 26, 2008
Messages
843
Location
Leiden, Netherlands, Europe
Ja man die CG's zijn wel kk lame man. Ik denk dat Izaw wel van Utto zou hebben gewonnen als ie niet steeds die gaye cg's deed met d3.
Tja als DDD CG's zouden worden gebanned zou hij zoiezo ergens in mid tier tercht komen. maar CG's zijn gewoon een deel van t spel. Of je moet gewoon heel defensief spelen of je moet een secondary nemen die door zowel DDD en falco niet ge CG'd kan worden.
 

ShoDan

Smash Apprentice
Joined
Jul 23, 2007
Messages
121
ShoDan, Ik teamde met Remi, Aqua teamde met Gymmo, voor zover ik weet. Ze waren idd goed, vreemd genoeg. Op het toernooi dat ik organiseerde waren ze helemaal niet zo goed in teams, en vanaf dat moment hebben ze ook samen niet meer gespeeld. Op dit toernooi waren ze opeens veel te goed.
Trouwens, als je tegen Aqua in single had gespeeld, dan had je waarschijnlijk de chaingrab van falco willen bannen in plaats van die van d3 :p
Maar uit de chaingrabs van falco kan je toch wel uitkomen? =p
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Ik heb ondertussen al een aantal toernooien georganiseerd, maar dit was de beste waar ik aan meegeholpen heb. De voorzieningen waren goed, de opkomst was beter dan ik ooit gezien heb en ik geloof dat mensen het goed naar hun zin hebben gehad. Ondanks dat mensen de hele dag door aan je hoofd zeuren, vond ik het leuk om te doen en ik hoop dat ik niet te kortaf tegen bepaalde mensen ben geweest. Als host is het nou eenmaal tering druk.

Daarnaast zijn jullie scrubs. Als je klaagt dat chaingrabs lame zijn of zelfs vindt dat ze gebanned moeten worden, lees dan dit:

http://www.sirlin.net/Features/feature_PlayToWinPart1.htm

Een klassieker binnen de competitieve gamewereld en een must-read voor iedereen die Smash competitief wil spelen. Het boeit niet wat er zou gebeuren als er geen chaingrabs waren, want ze zijn er wel en dus won ik. Als het spel daardoor niet leuk wordt, is het de fout van het spel, niet van mij. Kortom, allemaal terug naar Melee.

Bovendien speelde Moreno de laatste twee wedstrijden Meta Knight, die niet gechaingrabbed kan worden en bovendien nog veel meer overpowered is dan DDD. Toch won ik. Dus lees dat artikel en zeur niet.

Dan nog wat shout-outs.

Moreno: Good **** om dit allemaal te regelen en zo. Je wordt wel heel erg aangetrokken door het spel, maar daarom had je mij en Coen ook gevraagd om te helpen. Ik heb het naar m’n zin gehad en we gaan dit hopelijk vaker doen. Alleen jammer dat de finale zo laat gespeeld moest worden, wie weet hoe het gelopen was waren we allebei nog helder geweest. Ook jammer dat de finale niet opgenomen is, maar het liep nou eenmaal zo.

Izaw: Thanks for attending, it was really interesting to see such a good Link. I hope you enjoyed the tournament and don’t hate me for kicking you to losers. ;)

Ztevie: Te goed dat je er weer was, altijd leuk om een speler van de oude garde te zien. Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad en goede wedstrijden hebt gespeeld voor zover dat mogelijk is met dit spel. We spreken elkaar nog en een aantal smashers komen zeker langs zodra je restaurant geopend is.

Coen, Steven, Marc, Dave, Ivo, Shadow: Bedankt voor het helpen met hosten op welke manier dan ook. Coen in het bijzonder met het bijhouden van resultaten en zo. Ik hoop jullie volgende keer weer te zien, maar ik weet dat sommigen van jullie het spel niet echt mogen. Maar goed, jullie zie ik sowieso wel weer lijkt mij.

Matt: Nog steeds te sexy.

Biscuit: Gelukkig nog één tegenstander in de bracket die hetzelfde over het spel denkt als ik. Toch leuk, twee motivatieloze mensen in de winners finals.

Emo: Gestoord, maar op een positieve manier.

Renji: Beter ga je DDD beter opvoeden, je mag zo’n stoer personage niet zomaar verwaarlozen.

Marcel: Volgende keer tafelvoetbal re-match.

Geertsen: Flaker.

Ten slotte wil ik nog zeggen dat ik het eens ben met wat Marc zegt over singles. Ik vind het nog enigszins leuk om met D3 te spelen omdat hij stoer is, maar buiten dat om vind ik het spel oppervlakkig en saai. Ik denk ook niet dat ik dit spel nog al te fanatiek ga spelen, ik ga liever terug naar Melee. De bracket duurde inderdaad ook te lang, wat meer aan het spel lag dan aan de organisatie. Volgende keer gaan we meteen naar de brackets, maar er veranderen de volgende keer sowieso wel een paar kleine dingetjes.

De results staan hieronder en in de eerste post. Tot volgende keer.


Singles Final Bracket

1: Utto
2: Gaki
3: Biscuit
4: Boku
5: ShoDan
5: Coen
7: Aqua
7: Marc
9: Emo
9: Kappie
9: Katsu
9: Linkje
13: Izaw
13: Azeez
13: Dave
13: Feben

Bracket: http://www.smash-bros.nl/ibdbracketsingles.gif

Singles Poules

Poule 1:

  1. Gaki
  2. Emo
  3. Jumpman
  4. Mokro
  5. Ztevie
  6. Wander
Poule 2:

  1. Marc
  2. Katsu
  3. Rebaz
  4. Tenzo
  5. Sino
  6. Empy
Poule 3:

  1. Biscuit
  2. Kappie
  3. StaBman
  4. xBNJx
  5. Shadow
  6. Matt
Poule 4:

  1. Aqua
  2. Linkje
  3. Ryuker
  4. iStudying
  5. Aram
  6. VietPL
Poule 5:

  1. Coen
  2. Azeez
  3. Gymmo
  4. Ace
  5. Gmoney
  6. Kami
Poule 6:

  1. ShoDan
  2. Utto
  3. Renji
  4. Remi
  5. Zudox
  6. Keixas
Poule 7:

  1. Izaw
  2. Dave
  3. Mizar
  4. Mind Trick
  5. DK711
  6. Freak
Poule 8:

  1. Boku
  2. Feben
  3. Ivo
  4. Happosai
  5. Infiniar
  6. Oscar
Teams

1: Marc + Linkje
2: Kappie + ShoDan
3: Aqua + Gymmo
4: Biscuit + Coen
5: Gaki + Izaw
5: Azeez + Katsu
7: Renji + Emo
7: Dave + Ivo
9: Boku + Skippo
9: VietPL + Mokro
9: Kami + iStudying
9: Remi + Feben
13: Faab + Choco
13: Gmoney + Tenzo
13: Utto + Ztevie
13: Wander + Rukker
17: Empy + Sino
17: DK711 + Xbnjx
17: Shadow + Jumpman
17: Rebaz + Aram
17: Ace + Freak
17: Happo + Keixas
17: Zudox + Stabman

Bracket: http://www.smash-bros.nl/ibdbracketteams.gif
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Marc ik hoop dat je me het vergeeft hoe ik tegen je gespeeld heb. Ik moest als eerst tegen Coen, daarna tegen een wolf die wegrende, daarna tegen jouw. ik heb het eerste potje serieus gespeeld en kwam er snel achter dat ik kk spammer was. Ik heb dus inplaats van op geven Ike genomen en er een leuke aanvallende match van geprobeerd te maken waar in je me dik rapede.

thanks for teams :)
Natuurlijk vergeef ik je, ik ken je Melee Young Link toch. =p Dat ik je uit moest schakelen was sowieso jammer. Teams was ook jouw verdienste, dus jij ook bedankt. =]

Woooooow. Hoe kan jij dit zeggen. Als ik me niet vergis, was jij die gozer die 2-1 tegen mij heeft gespeeld ( Aram a.k.a. Danny ), met pit. Bijna elke stock ging jij aan de zijkant van de stage hangen, en die pijlen schieten. Ik vind het een beetje lastig om tegen zo iemand aanvallend te spelen. Maarja, ik moest wel. Defensief spelen betekent dat ik nog meer pijlen zou opvangen, dus ging ik wel voor de aanval. Meerdere keren stond jij ook je b-button pijlen te spammen zodat ik naar je toe kwam ( rollend ), wat meestal fout ging door je down-smash.

Kijk, ik vind dit allemaal niet zo erg, maar als jij gaat zeiken dat mensen als *****'s spelen, moet je zelf niet als een ***** spelen man, wtf.
Het punt is dus dat hij zich gedwongen voelt tot zulk defensief spel. En ik kan hem geen ongelijk geven. Het is waar dat je het voor jezelf leuker **** maken, maar met een aantal characters heb je niet zoveel keuze. Mijn Snake bleek echt te offensief, ik ging dus ook steeds meer met grenades werken naarmate het toernooi vorderde (en die dingen gebruikte ik eerst bijna nooit).

Maar uit de chaingrabs van falco kan je toch wel uitkomen? =p
Alleen krijg je er nog een dash attack - upsmash achteraan, van 0 tot 50% is vrij standaard voor Falco. Niet op Robot overigens. Oh, en de finale was best out of 7 en dus 4-1.
 

Kappie

Smash Apprentice
Joined
Jun 29, 2008
Messages
195
Location
Amsterdam
wowww shodan dat was wel lichtelijk overdreven :p die laatste match met die falco, het was 1 vs 1 en je won kk spannend, maar je haalde niet 3 stock af van hun in je eentje lol dat was in de 2e ronde ofzo dat je dat deed. Tegen Gaki was die 0-2 comeback trouwens ;) kapot spannend was dat.
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
ff een vraagje over poule 5, ik kan onmogelijk laatste staan, ik weet voor bijna 100% zeker dat ik of 3e was of 4e o.O
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ff een vraagje over poule 5, ik kan onmogelijk laatste staan, ik weet voor bijna 100% zeker dat ik of 3e was of 4e o.O
er was een Tie uitgekomen. eerste 2 waren door without a doubt, maar er was een 3 man tie en we hebben ze op punten (bij winst ook nog een potje verliezen, en bij verlies nog eenpotje winnen) ingedeeld
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Gratz to the winners ^^. Utto en co thnx voor het soepele verloop van het toernooi. Kben het er mee eens dat singles erg lang tijd in neemt. Khoop dat we daar een oplossing voor vinden want de matches zijn al 3 stock. Hoeveel melee toernooien hadden we er wel niet doorheen gehad op 1 dag met deze flow ;)?

Kheb me best gedaan met diddy dit keer maar het was niet genoeg. Het is tamelijk vervelend om je tegenstander na al die hits zien terug te komen en je een paar hits geeft en je op gelijke voet staat maja dat heb je met die char. Als ik geen meteor weet te scoren duurt elke stock een eeuwigheid en is het me echt onduidelijk vaak wanneer me smash attack nou een KO gaat bezorgen en wanneer niet :'(.

Leuke pit ditto's vs linkje ^^. Khoop dat kheb kunnen tonen dat pit ook offensief met arrows kan spelen en niet alleen campy wegrennen. Gebruik dat onder de stage gaan ook dan loop je geen risico gearrowd te worden tijdens je up-b :). Dat we uit eindelijk moeten vervallen in flink veel f-smashen is dan weer jammer.

Het is mij nu denk ik wel duidelijk dat de voortgang die je in dit spel kan maken (offensief gezien) em in je gimp bekwaamheid zit. Zo haal je het snelst stocks weg en daar zit denk ik de meeste variatie. Volgende keer ga ik me daar dus ook volop op richten want edgehoggen werkt voor geen hol voor me(zelfs opstappen is te snel :S). Maybe dan toch maar weer naar marth gaan uiteindelijk.

Ik denk dat ik nog steeds te veel melee achtige zaken in me hoofd heb als ik brawl speel. Ik blijf ook liever bij melee. Je zal mij af en toe nog wel bij brawl toernooien zien maar ik heb er niet de motivatie voor die ik voor melee had.

Ik vind het leuk om te zien dat de nieuwe spelers die wel erg gemotiveerd zijn om hoog te komen dat ook vaak gekomen. Khoop voor de brawl scene dat dat ook zo blijft ^^.
 

@-Fly

Smash Rookie
Joined
Sep 25, 2007
Messages
21
Location
Klundert (Noord Brabant)
Cker goed toernooi Moreno, alles liep goed en iedereen had er veel plezier in gister.
Khoop bij de volgende weer aanwezig te zijn al is het nogal een eindje hiervandaan:ohwell:
Verder kwam ik niet zover in teams of singles maar heb wel het gevoel dat ik wat heb geleerd en een aantal chille mensen heb ontmoet.
Khoop dat ik in het volgende toernooi hoger scoor maar dat zullen we dan wel zien.

nog een berichtje van de beste sonic van het toernooi.

het was echt strak gehost. vond het ook leuk poul leider te zijn en wij waren ook redelijk snel klaar.

teamen was leuk ookal lag k er vrij snel uit.
mensen laten opkijken dat sonic toch meer kan dan alleen rondjes rennen.
en t was gewoon gezellig ^^

alle chille gasten die er waren nodig ik ook hartelijk uit voor mijn aanstaande toernooi TNOT2.
morgen ga ik datums prikken waarop het zou kunnen. ik schat zo rond eind november.
Hey man, het was chill in onze poule en kheb veel lol gehad met iedereen ook genoten van je sonic, biscuit **** irritante snake had je >.< + die screenshots = win :laugh: oh en xBNJx srry dat ik meteen voor olimar ging tegen je G&W maar ik wist dat het een nice counterpick was door een vriend van me die ook G&W maint :p.

Verder kun je me alvast inschrijven voor je toernooi shadow al zal ik het ook nog wel doen als je een thread aanmaakt. hoop dat het dan wel dichterbij is >.< (zal wel sinds je uit Etten-leur komt).

grtz -Stabman-
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
er was een Tie uitgekomen. eerste 2 waren door without a doubt, maar er was een 3 man tie en we hebben ze op punten (bij winst ook nog een potje verliezen, en bij verlies nog eenpotje winnen) ingedeeld
Kan je dit even duidelijker vertellen, want ik snap er gewoon niks van, lol. en ik zeg het gewoon nog steeds. Ik kan onmogelijk laatste staan.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Kan je dit even duidelijker vertellen, want ik snap er gewoon niks van, lol. en ik zeg het gewoon nog steeds. Ik kan onmogelijk laatste staan.
dan zijn de results verkeerd neergezet. ik heb de results doorgegeven aan Rutger die op het blaadje stonden. dan heeft de poule leider het niet bij gehouden.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom