• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

IBD: 27 September - Amsterdam - Results in first post!

Status
Not open for further replies.

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
[size=+2]Results[/size]

Singles Final Bracket

1: Utto
2: Gaki
3: Biscuit
4: Boku
5: ShoDan
5: Coen
7: Aqua
7: Marc
9: Emo
9: Kappie
9: Katsu
9: Linkje
13: Izaw
13: Azeez
13: Dave
13: Feben

Bracket: http://www.smash-bros.nl/ibdbracketsingles.gif

Singles Poules

Poule 1:

  1. Gaki
  2. Emo
  3. Jumpman
  4. Mokro
  5. Ztevie
  6. Wander

Poule 2:

  1. Marc
  2. Katsu
  3. Rebaz
  4. Tenzo
  5. Sino
  6. Empy

Poule 3:

  1. Biscuit
  2. Kappie
  3. StaBman
  4. xBNJx
  5. Shadow
  6. Matt

Poule 4:

  1. Aqua
  2. Linkje
  3. Ryuker
  4. iStudying
  5. Aram
  6. VietPL

Poule 5:

  1. Coen
  2. Azeez
  3. Gymmo
  4. Ace
  5. Gmoney
  6. Kami

Poule 6:

  1. ShoDan
  2. Utto
  3. Renji
  4. Remi
  5. Zudox
  6. Keixas

Poule 7:

  1. Izaw
  2. Dave
  3. Mizar
  4. Mind Trick
  5. DK711
  6. Freak

Poule 8:

  1. Boku
  2. Feben
  3. Ivo
  4. Happosai
  5. Infiniar
  6. Oscar

Teams

1: Marc + Linkje
2: Kappie + ShoDan
3: Aqua + Gymmo
4: Biscuit + Coen
5: Gaki + Izaw
5: Azeez + Katsu
7: Renji + Emo
7: Dave + Ivo
9: Boku + Skippo
9: VietPL + Mokro
9: Kami + iStudying
9: Remi + Feben
13: Faab + Choco
13: Gmoney + Tenzo
13: Utto + Ztevie
13: Wander + Rukker
17: Empy + Sino
17: DK711 + Xbnjx
17: Shadow + Jumpman
17: Rebaz + Aram
17: Ace + Freak
17: Happo + Keixas
17: Zudox + Stabman

Bracket: http://www.smash-bros.nl/ibdbracketteams.gif

--------------------------------------------

It’s Been Decided

Ik heb het er al over gehad en nu is het eindelijk zover. Op zaterdag 27 september organiseer ik mijn eerste Brawl toernooi. Afhankelijk van hoe het uitpakt, komt er waarschijnlijk een vervolg (hopelijk maandelijks). Dit toernooi is Brawl only! Er worden Singles en Teams gespeeld.

Datum, Tijd en Locatie

Datum: 27 september 2008
Aanvang: 11:00 uur
Locatie: Amsterdam Noord

Alle informatie wat betreft tijden, locatie, kosten en regels kun je hier vinden:

[size=+2]http://www.smash-bros.nl/ibd.html[/size]

Let op! Er zijn een aantal dingen veranderd in de informatie ten opzichte van de eerste versie van deze thread. Lees de informatie op bovenstaande website dus goed door.

Daarnaast wil ik de volgende dingen hier nog een keer benadrukken.

  • Zorg dat je op tijd bent! Als je niet op tijd bent en je hebt een geldige reden, bel ons dan (zie nummer zaal). We zullen dan, mits de tijd het toelaat, een plaats voor je vrijhouden. Wie te laat is en geen contact met ons opneemt of geen geldige reden voor zijn/haar vertraging heeft (verslapen is bijvoorbeeld geen geldige reden), kan niet meer meedoen aan het toernooi.
  • Neem gepast geld mee! Als wij niet voldoende wisselgeld hebben, is dat niet onze verantwoordelijkheid. Er kan in de zaal niet gepind worden.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het bijhouden van welke wedstrijden je wanneer moet spelen. In de bracket worden alle wedstrijden omgeroepen, maar tijdens de poules dien je zelf op het speelschema te letten en te luisteren naar wat de pouleleider zegt. Ga niet zomaar weg als je nog wedstrijden moet spelen, zeker niet zonder het iemand te laten weten. Als een poule vastloopt omdat een speler niet op komt dagen bij een wedstrijd, verliest de speler automatisch zijn wedstrijd na vijf minuten. Zie voor uitgebreide regels hierover de in het begin genoemde website.
  • In de bracket geldt dat de winnaar van een match het resultaat doorgeeft aan de hosts.
  • Als je een Wii meeneemt: Markeer je spullen! Op het A4 vel dat aangeeft welk nummer een TV heeft, kun je invullen wie de eigenaar is van de Wii die erop aangesloten is.
  • Lees alle overige regels van tevoren goed door!

Ik wil iedereen die een Wii + Brawl meeneemt vragen om zo vroeg mogelijk aanwezig te zijn (dus rond 11 uur al) in verband met het opzetten ervan. Daarnaast doe je er verstandig aan om je Wii te markeren als je er één meeneemt.
 

Jarri

Smash Journeyman
Joined
Oct 21, 2007
Messages
387
Location
Belgium
Mhm... Zet me maar op de lijst, ik bevestig nog of ik kom of niet.
 

Feben

Smash Cadet
Joined
Aug 10, 2008
Messages
63
Location
IJsselmuiden, Netherlands
Sign mij maar gewoon onder mijn originele naam in, net zoals Remi. Zoals ik al zei, het is nog niet geheel duidelijk, maar ik laat het binnenkort weten.
 

Jarri

Smash Journeyman
Joined
Oct 21, 2007
Messages
387
Location
Belgium
You already did. :O

Gaki, Izaw zit hier net op MSN tegen me bezig en Emo zegt me ook dat hij niet zeker weet of je mensen buiten de Benelux aanvaardt op je eerste toernooi, kan jij hier even een antwoord op geven zodat ook Izaw weet wat hij moet doen?
 

Ace55

Smash Lord
Joined
Feb 18, 2008
Messages
1,642
Location
Amsterdam
Neem me Wii + Brawl wel mee, moet toch niet zo ver.

Maar hoezo boycotten we de back room? En waarom is Yoshi's Island (pipes) in godsnaam counterpick als we zo conservatief willen zijn?
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Neem me Wii + Brawl wel mee, moet toch niet zo ver.

Maar hoezo boycotten we de back room? En waarom is Yoshi's Island (pipes) in godsnaam counterpick als we zo conservatief willen zijn?
Uit de SBR thread: 'This list is not meant to be copied and pasted, but instead copied and adjusted to fit each tournaments situation (time limits, regional philosophies, etc.).' We willen trouwens ook niet per se conservatief zijn om conservatief te zijn.

Moreno, Marc en ik hebben overlegd over een degelijke stagelist wat betreft toernooien en stemmen uitgebracht. Deze lijst is naar onze meningen de lijst waar we op voort moeten bouwen. Waarschijnlijk gaan er nog dingen veranderen, maar daarom is dit toernooi er ook. Pipes staat aan omdat we niets konden bedenken wat een ban zou rechtvaardigen. De blokken in de midden naaien je niet zo makkelijk meer en characters leven langer. Characters als Fox killen er minder makkelijk, en chars die er wel makkelijk horizontaal kunnen killen (Dedede, Donkey Kong) ondervinden weer andere nadelen van die stage. Marc kan dit misschien iets beter uitleggen, ik heb weinig ervaring op Pipes.

Ik heb er veel zin in trouwens. Hopelijk verloopt alles soepel.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Uitgangspunt van de SBR was alles aanhouden wat niet 100% broken bewezen is. We zijn in Nederland sowieso altijd conservatiever geweest dan in de US.

Yoshi's Island (Pipes) werd in Melee gebroken door Fox. Dat gaat niet meer op en er is niets randoms of direct brokens aan. Toegegeven, het is een twijfelgeval, maar we zullen zien hoe het gaat.
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Neem me Wii + Brawl wel mee, moet toch niet zo ver.

Maar hoezo boycotten we de back room? En waarom is Yoshi's Island (pipes) in godsnaam counterpick als we zo conservatief willen zijn?
zijn we ook vandaar een stage van de 5000000 counters die de backroom aanraad by the way de backroom is niet heilig ik vind hun idee van een counter stage belachelijk bovendien hoeven we ons er niet aan te houden + nog eens het om te kijken wat voor invloed het heeft op toernooien nou ik kan zeggen dat bijna iedereen die een beetje smash speelt wel weet dat die lijst zwaar ingekort gaat worden.

The Game kk lijers.
 

Ace55

Smash Lord
Joined
Feb 18, 2008
Messages
1,642
Location
Amsterdam
Heb niet echt problemen met Yoshi's Island (lekker banjo muziekje er bij) vroeg 't me gewoon af.
 

Feben

Smash Cadet
Joined
Aug 10, 2008
Messages
63
Location
IJsselmuiden, Netherlands
Tegen mij natuurlijk vooral :p hmm. Ik heb wel het idee dat ik in ieder geval niet veel kans maak... vooral niet als ik met Remi team :p maar goed, uiterste best doen natuurlijk.
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Ok en dan? Zijn hier volgens mij nog heel veel mensen die hetzelfde denken maar die er gewoon niks van zeggen.
Of ze willen het in ieder geval een kans geven.
Het is dat kleine provocerende gedrag wat dat hele melee vs brawl gevoel naar boven kan brengen ( is er nog maar erger dan het nu is ) ik hoop dat marc hier ook wat over te zeggen zal hebben.

@Faab je gaat pak slaagh krijgen jij en je wolf en je DK XD
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom