• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

IBD: 27 September - Amsterdam - Results in first post!

Status
Not open for further replies.

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Ryuker "Ik mis alle nieuwe brawl spelers het lijkt niet zo snel te gaan" ofzow iets zei hij
KIJK NAAR MIJN THREAD na 24 uur is ie vol en ik moet die kk reserve lijst ook nog updaten. XD
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
...

de brawl spelers zijn tog wel groter dan gedacht xD. maja Ik dnek dat ik me wii + brawl kan meenemen, dat zal geen prob zijn ^^

Ik zal er zijn voor de organisatie. En om weer ff wat easy money te verdienen
O je bent er dus zeker van dat je 1e, 2e of 3e gaat worden :p
 

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
Nu al vol, was natuurlijk te verwachten. Het is natuurlijk wel een high class toernooi van een high class speler. Feben's toernooi zit nog niet vol na 1 maand met 32 personen, nu heeft ie er 20. En bij dit toernooi moet je gewoon haasten :p.
13de op de lijst, ehhhh...ok

Er zijn nog wel een aantal mensen die nog geen teampartner hebben. Ik ook :0.
 

ShoDan

Smash Apprentice
Joined
Jul 23, 2007
Messages
121
Je hé ShoGun en je had al vervoer ook: http://forum.powerweb.nl/showpost.php?p=686408&postcount=36

Maar misschien gaat het alsnog wel door. Heb je nu trouwens een "permanent ban" wegens verneuking van de Nederlandse taal of... ?
Ja lief dat ze ook vervoer regelde voor mij =p en ik heb een permban omdat ik het forum onderspamde met pron en 340 ShoDantopics, ik had geen zin meer in het forum dus ik ging weg met een BANG om zomaar te zeggen. Ik zit nu op een ander forum en daar ben ik zelfs mod, en daar post ik dus wel ABN. =p

@Jeffz0r
Jij niet meer zoveel melee spelen, en net dat je denkt alles gezien te hebben. =p Ik vind het wel jammer, en ik vind brawl wel leuk hoewel de grens tussen noob en god veel meer dichterbijer is gekomen. Nu 3 stock ik iedereen inplaats van 4 stock, en daarin was melee dus wel leuker. =p Maar als je ooit is brawl online wilt spelen dan roep je me maar. =p

En ik bevestig mijn deelname.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
@Jeffz0r
Jij niet meer zoveel melee spelen, en net dat je denkt alles gezien te hebben. =p Ik vind het wel jammer, en ik vind brawl wel leuk hoewel de grens tussen noob en god veel meer dichterbijer is gekomen. Nu 3 stock ik iedereen inplaats van 4 stock, en daarin was melee dus wel leuker. =p Maar als je ooit is brawl online wilt spelen dan roep je me maar. =p
Ik kan niet eens meer Brawl spelen. Ik heb wii-updates uitgevoerd zodat m'n freeloader niet meer werkt... maar kgeef er niks om XD
Anyway, kspeel liever DDR :p
Maargoed ga maar back on topic people, want al deze slowchat gaat te ver :/

EDIT: Lol zijn er net posts gewist zie ik terwijl ik deze post maakte... problem solved I guess XD
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Ik zet Wander reserve trouwens.

@ moreno:
Op die opmerking wordt ik graag ongelijk gewezen ^^.
Dat die lijst vol is van veel new guys moet genoeg aantonen nietwaar ?
zitten genoeg locals op maar dat komt denk ik eerder doordat er een flink aantal is gevraagd om te komen helpen.
 

Jarri

Smash Journeyman
Joined
Oct 21, 2007
Messages
387
Location
Belgium
'k Ga het morgen eens bekijken (vervoer) en ook eens bespreken met ouders. School (1e jaar universiteit =O) begint de 22e voor mij en ik ga op kot (voor de Nederlands: kamers). Dit betekent dus dat ik tot vrijdag in Leuven ben en dan normaal gezien terug naar huis kom om dan het weekend thuis door te brengen. Moet het dus eens bekijken...

Boku: als ik zou komen (ik laat het goed op tijd weten), wil ik wel met je teamen. Als jij niet wil teamen met me, geen probleem. Je laat me maar iets weten. :)
 

Kappie

Smash Apprentice
Joined
Jun 29, 2008
Messages
195
Location
Amsterdam
Er is 99% kans dat ik kom, echte bevestiging komt later. Tenzij er opeens een borrel van familie of een verzette wedstrijd tussenkomt ben ik er zeker. Ik hoop dat dit maandelijks wordt.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Gmoney: Ja ik ga ervanuit dat ik en biscuit minstens 3e worden in teams. Makkelijk kankerspel. Singles doe ik niet aan, dat vind ik echt te saai. Maar dan zou ik waarschijnlijk alsnog top 3 halen xD *kapsoneslijer*
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
Gmoney: Ja ik ga ervanuit dat ik en biscuit minstens 3e worden in teams. Makkelijk kankerspel. Singles doe ik niet aan, dat vind ik echt te saai. Maar dan zou ik waarschijnlijk alsnog top 3 halen xD *kapsoneslijer*
wel veel zelfvetrouwen xD, ik ga je DOOD hard uitlachen waneer je 4e of lager wordt, gewoon hard he xD want je verdient dan wel dat geschreeuw in je face, niets persoonlijks xD

en btw, iedereen weet ik ga in top 3 komen, IEDEREEN.....behalve Chibi
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
tja als je er echt zo zeker van bent dat je in top 3 komt van singles moet je maar meedoen, je weet nooit wie er in de tussentijd beter is geworden. Deze tourney gaat toch ietsje anders zijn dan balance he ^^
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Rebaz hou je bek :p

Maakt niet uit of mensen beter worden, bair spam met G&W blijft toch wel werken. En ik kan niet meedoen aan singles, ik moet de organisatie qua geldbeheer en toernooiresultaten volledig in de gaten houden.
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
kk gespam ook hou nou maar op jullie weten dat izaw en ik teams gaan rapen en dat ik singles ga dominaten bekken houden this is a closed discussion now XD
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
Rebaz hou je bek :p

Maakt niet uit of mensen beter worden, bair spam met G&W blijft toch wel werken. En ik kan niet meedoen aan singles, ik moet de organisatie qua geldbeheer en toernooiresultaten volledig in de gaten houden.
OK **** MAN NIET SLAAN.

maar yeah, ik ga voor zorgen dat ik ook B-air op je *** kan spammen met Gayandtouch.
HYESH!

ok eigenlijk niet,

-Spam
 

Jarri

Smash Journeyman
Joined
Oct 21, 2007
Messages
387
Location
Belgium
Hoelang zit Izaw wel niet op de trein? En komt hij al 'n dag op voorhand, of zo?
 

Chivaro

Smash Apprentice
Joined
Aug 6, 2007
Messages
112
You don’t have time to ponder such questions, as Link has just grabbed a Smash Ball.

 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom