Gymmo
Smash Rookie
Ik bevestig hierbij mijn deelname.
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
O je bent er dus zeker van dat je 1e, 2e of 3e gaat wordenIk zal er zijn voor de organisatie. En om weer ff wat easy money te verdienen
Ja lief dat ze ook vervoer regelde voor mij =p en ik heb een permban omdat ik het forum onderspamde met pron en 340 ShoDantopics, ik had geen zin meer in het forum dus ik ging weg met een BANG om zomaar te zeggen. Ik zit nu op een ander forum en daar ben ik zelfs mod, en daar post ik dus wel ABN. =pJe hé ShoGun en je had al vervoer ook: http://forum.powerweb.nl/showpost.php?p=686408&postcount=36
Maar misschien gaat het alsnog wel door. Heb je nu trouwens een "permanent ban" wegens verneuking van de Nederlandse taal of... ?
Ik kan niet eens meer Brawl spelen. Ik heb wii-updates uitgevoerd zodat m'n freeloader niet meer werkt... maar kgeef er niks om XD@Jeffz0r
Jij niet meer zoveel melee spelen, en net dat je denkt alles gezien te hebben. =p Ik vind het wel jammer, en ik vind brawl wel leuk hoewel de grens tussen noob en god veel meer dichterbijer is gekomen. Nu 3 stock ik iedereen inplaats van 4 stock, en daarin was melee dus wel leuker. =p Maar als je ooit is brawl online wilt spelen dan roep je me maar. =p
Dat die lijst vol is van veel new guys moet genoeg aantonen nietwaar ?Ik zet Wander reserve trouwens.
@ moreno:
Op die opmerking wordt ik graag ongelijk gewezen ^^.
Geld hetzelfde voor mij.Er is 99% kans dat ik kom, echte bevestiging komt later. Tenzij er opeens een borrel van familie of een verzette wedstrijd tussenkomt ben ik er zeker. Ik hoop dat dit maandelijks wordt.
Ik moet nog een teampartner hebben en van de mensen die er 1 zoeken ben jij de enige die ik ken.Ok... ik zoek misschien een team partner.
anyone?
wel veel zelfvetrouwen xD, ik ga je DOOD hard uitlachen waneer je 4e of lager wordt, gewoon hard he xD want je verdient dan wel dat geschreeuw in je face, niets persoonlijks xDGmoney: Ja ik ga ervanuit dat ik en biscuit minstens 3e worden in teams. Makkelijk kankerspel. Singles doe ik niet aan, dat vind ik echt te saai. Maar dan zou ik waarschijnlijk alsnog top 3 halen xD *kapsoneslijer*
zolang je mensen maar niet F-smash'd in team's xDIk heb het gevoel dat ik alleen maar slechter in Brawl wordt.![]()
Duidelijk ik ga jou keiharde Fsmashes geven in teams. :3Gmoney: Ja ik ga ervanuit dat ik en biscuit minstens 3e worden in teams. Makkelijk kankerspel. Singles doe ik niet aan, dat vind ik echt te saai. Maar dan zou ik waarschijnlijk alsnog top 3 halen xD *kapsoneslijer*
OK **** MAN NIET SLAAN.Rebaz hou je bek![]()
Maakt niet uit of mensen beter worden, bair spam met G&W blijft toch wel werken. En ik kan niet meedoen aan singles, ik moet de organisatie qua geldbeheer en toernooiresultaten volledig in de gaten houden.
Chibi is kk win.You don’t have time to ponder such questions, as Link has just grabbed a Smash Ball.
![]()
FixedYou don’t have time to ponder such questions, as Boku has just grabbed a Smash Ball.
![]()