• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

IBD: 27 September - Amsterdam - Results in first post!

Status
Not open for further replies.

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Lol, als mensen in et Melee tijdperk zo dachten... Vorig jaar stonden er wel es 5 of meer toernooien tegelijk in de planning. In totaal zijn er zo'n 25 geweest in 2007, elke 2 weken gemiddeld XD
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
Het gaat over treinen. Jullie lezen allemaal niet goed =/.
....1chan..lol



Ik help i studying wel het we need more brawl anyways.

moreno, binnekort is er mischien ergens een tournooi in almere, bij een winkel/lan center genaamd Quality Gaming, waar ik nu namelijk stage loop/werk , en Mounir helpt me erbij, voor het geval als ik iets zou vergeten zijn en met apparatuur mee te nemen denk ik. kan je mounir dan zeggen wat er nog bij moet? omdat jij namelijk NU je eigen tournooi heb georganiseerd.

http://img152.imageshack.us/img152/193/toonlinksigcopyzh3.png



hier die sig, alleen omdat ik weet je bent Ghey voor Toon link xD
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
....1chan..lol






moreno, binnekort is er mischien ergens een tournooi in almere, bij een winkel/lan center genaamd Quality Gaming, waar ik nu namelijk stage loop/werk , en Mounir helpt me erbij, voor het geval als ik iets zou vergeten zijn en met apparatuur mee te nemen denk ik. kan je mounir dan zeggen wat er nog bij moet? omdat jij namelijk NU je eigen tournooi heb georganiseerd.
Sure laat me weten op msn wat je allemaal al hebt heb je al een gepaste ruleset?
 

istudying

Smash Lord
Joined
Jul 6, 2008
Messages
1,958
Location
The Netherlands
Qaulitygaming was de plek waar ik me toernooi wou organiseren maar, er is waarschijnlijk niet zoveel plek en kost dan ook wel veel?
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
Qaulitygaming was de plek waar ik me toernooi wou organiseren maar, er is waarschijnlijk niet zoveel plek en kost dan ook wel veel?

er is niet veel plek, maar het gaat denk ik vast wel lukken man. boku en jij zullen me dus helpen bij het maken van deze toernooi?
 

Jarri

Smash Journeyman
Joined
Oct 21, 2007
Messages
387
Location
Belgium
Waar zou dat andere toernooi doorgaan en is er al een datum?

Gaki'tje, deadline wanneer 'k moet confirmen ten laatste? Je kent nu m'n huidige situatie thuis en 'k hoop dat je daar ook respect voor hebt :).
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
als dat andere tournooi doorgaat, dan maak ik wel een thread/datum etc alles, ik moet het eerst allemaal regelen, want ik wil dat alles geconfirmed wordt voordat ik dingen ga zeggen, en nu terug naar 27ste tourney xD ***s.
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
ja het is niet echt klein, want bepaalde dingen worden natuurlijk verplaats..
en ik weet niet of er 32 mensen kunnen, maar het minimale wordt zowiezo 24 mensen, dat gaat denk ik wel lukken. en hou je kanker bek Tenzo xD, GAAT LUKKEN G. tenminste dat lijkt zo tot nu toe.

heb namelijk al 3 wii's en 3 tv's(1 ervan is beamer, geloof ik)
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Tja, dat is het nadeel van eenzame mod zijn... als je even geen access hebt, gaat iedereen meteen weer raar doen. :3

Maar serieus, alles wat vanaf deze post offtopic is, wordt gemod. Spam hoort buiten de toernooitopics te blijven.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ja Marc je moet nu alles zelf doen. Ik weiger. Wil je me daarom een warning geven?

Ik post nog even omdat ik wil weten welke *****es er MMs willen :D
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Haal die rode kleur uit je naam weg nu!

En ik denk dat ik wel wil money matchen, of anders gewoon friendlies spelen.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Mods kunnen elkaar niet bannen, dus je moet zelfs nog een rank hoger. =p

Genoeg offtopic nu. ><
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Faab en Marc beide MM? Wil ik best proberen :p k heb alleen Brawl al anderhalve maand niet aangeraakt minstens. Verder nog iemand?

Trouwens Moreno, hoe laat wil je dat ik aanwezig ben?

En ik wil die rode kleur best weg, maar KiKi reageert maar niet op mn PM.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
Coen heeft min of meer de oplosing voor het rook verbod!! nouja, moest er iig aan denken toen k z'n post las :p
"met de politie? ja er zit een roker in mn kroeg en die wilt z'n sigret niet uitmaken of weggaan. kunnen jullie komen? danku."

politie komt binne, roker is net weg.

na een half uurtje bel je weer enzovoort

krijg je controle in de tussetijd? "ik heb de politie al gebelt"
nooit bekeuring. en na 2x langkomen heeft die politie ook genoeg dr van.



nog een beetje ontopic:
teamen iemand?
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom