istudying
Smash Lord
Hoeveel mensen doen er mee met teams?
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Same here, misschien is het handig om dit bij te houden op de beginpost
Ik wil best wel zien welke mensen gaan teamen.
We hebben geen ruimte voor toeschouwers, sorry. De venue is gewoon niet groot genoeg.Oh shi- zeker te laat om mee te doen?
Kan ik ook gewoon ff komen kijken en meedoen met wat friendlies als ik niet kan joinen?
It's full, but the reserve list isn't that long yet, so you might have a chance. I can't guarantee anything though.Uhm, a question, is this tournament full?
Im planing to come to this otherwise![]()
Klopt, maar de kans dat ik dan daadwerkelijk mee kan doen is niet erg groot. Ik neem aan dat de meeste mensen hun deelname gaan bevestigen. Mogen er mensen afwezig zijn, dan zijn er acht personen die voorrang krijgen op zo'n vrije plaats. Ook zie ik hier berichten staan over een toernooi in Utrecht, dus het is voor mij veel makkelijker om naar dat toernooi te gaan.Je **** je altijd inschrijven als reserve.
Dat is waar. Toch denk ik dat het toernooi in Utrecht wat verstandiger voor mij is, aangezien ik in Utrecht woon.Het is niet echt een grote kans, maar altijd nog meer kans dan dat je je niet inschrijftMisschien flaken er op het laatst wel veel door ziekte, andere afspraak of omdat ze te laat zijn etc.
kk lijer....Confirm. Aw, k heb echt kk geen zin hierin xD