• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

IBD: 27 September - Amsterdam - Results in first post!

Status
Not open for further replies.

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
BISCUIT!!!

Als je dit leest, ik kom hier alleen nog heen als jij nog wilt teamen, maar ik heb sinds balance vrijwel geen brawl aangeraakt. Ik wil nog wel komen om met je te teamen, en om Moreno te helpen met organiseren maar als je niet meer op me gerekend had of iets dergelijks dan zal ik Moreno ook teleur moeten stellen, want dan kom ik niet meer.

Heb het gewoon echt gehad met dit spel en de community (behalve een aantal mensen dan).
 

Thomaz

Smash Lord
Joined
May 2, 2004
Messages
1,055
Location
Leiden, The Netherlands
BISCUIT!!!

Als je dit leest, ik kom hier alleen nog heen als jij nog wilt teamen, maar ik heb sinds balance vrijwel geen brawl aangeraakt. Ik wil nog wel komen om met je te teamen, en om Moreno te helpen met organiseren maar als je niet meer op me gerekend had of iets dergelijks dan zal ik Moreno ook teleur moeten stellen, want dan kom ik niet meer.

Heb het gewoon echt gehad met dit spel en de community (behalve een aantal mensen dan).
Met mij? :(
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Coen: Mocht je echt niet willen komen, dan kunnen Utto en ik het wel overnemen qua organisatie. Wat Biscuit betreft, Dave heeft geen teampartner en heeft aangegeven met Linkje te willen teamen, maar vooralsnog zit die vast aan mij. =p Als ik met Biscuit ga in jouw plaats en hij het geen probleem vindt en Linkje het geen probleem vindt met Dave te teamen, hebben we een oplossing.
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Hmm, ik zou zweren dat ik me hier voor ingeschreven had, maar blijkbaar niet xD

Naja, dat maakt de beslissing ook makkelijk of ik wel of niet zou komen, als ik niet eens op de lijst sta.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Coen: Mocht je echt niet willen komen, dan kunnen Utto en ik het wel overnemen qua organisatie. Wat Biscuit betreft, Dave heeft geen teampartner en heeft aangegeven met Linkje te willen teamen, maar vooralsnog zit die vast aan mij. =p Als ik met Biscuit ga in jouw plaats en hij het geen probleem vindt en Linkje het geen probleem vindt met Dave te teamen, hebben we een oplossing.
Waarom teamen dave en thomas niet gewoon. Dat hebben ze eerder ook al gedaan
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
biscuit!!!

Als Je Dit Leest, Ik Kom Hier Alleen Nog Heen Als Jij Nog Wilt Teamen, Maar Ik Heb Sinds Balance Vrijwel Geen Brawl Aangeraakt. Ik Wil Nog Wel Komen Om Met Je Te Teamen, En Om Moreno Te Helpen Met Organiseren Maar Als Je Niet Meer Op Me Gerekend Had Of Iets Dergelijks Dan Zal Ik Moreno Ook Teleur Moeten Stellen, Want Dan Kom Ik Niet Meer.

Heb Het Gewoon Echt Gehad Met Dit Spel En De Community (behalve Een Aantal Mensen Dan).
RELEASE YOUR ANGER AND BAN EVERY MOTHER****ER HERE!!!o
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Waarom teamen dave en thomas niet gewoon. Dat hebben ze eerder ook al gedaan
Op MSN kreeg ik de indruk dat Dave een beetje gepikeerd is omdat ik steeds met jou team, vandaar dat ik het op deze manier voorstel. Dave en Biscuit is ook best wat mij betreft, ik toon alleen m'n flexibiliteit hier. =p
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
MK is een blauwe Kirby met een maskertje op, al heb ik ook nooit gesnapt waarom Dave zich Kirby Squad noemt.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
vraagje over het stallen:

stel k kom met sonic bijv op final destination onder het lvl en kan alleen nog terug komen door homing attack tig keer op het plaffon te doen.
k zuig met het sturen van die move op plaffons, maar het is de enigste manier om terug te komen.

wordt dit gezien als stallen en moet k mezelf dood laten gaan? 0_o
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
vraagje over het stallen:

stel k kom met sonic bijv op final destination onder het lvl en kan alleen nog terug komen door homing attack tig keer op het plaffon te doen.
k zuig met het sturen van die move op plaffons, maar het is de enigste manier om terug te komen.

wordt dit gezien als stallen en moet k mezelf dood laten gaan? 0_o
Het lijkt me dat het afhangt van de situatie. Als jij jezelf in een negatieve positie bevindt lijkt het me dat je mag recoveren zo lang als je wilt aangezien de tegenstander zal winnen als er geen tijd meer over is.
 

Infiniar

Smash Rookie
Joined
Jun 11, 2008
Messages
4
Location
The Netherlands, Europe
/beginnerpost formaliteit
Zó, geen flauw idee of ik veel te laat ben, maar eh laatste paar pagina's doorgenomen -geen bevestigingen.

Is er nog plaats? Aangezien er 10? geloof ik nog niet hebben geconfirmed. Ik zou dus graag op de reservelijst gezet willen worden.

En nog wat -kan je komen puur voor random matches (en dus niet per se aan de toernooi meedoen), wil eigenlijk gewoon weten hoe ik ervoor sta.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Fock it, ik kom wel gewoon. Niet voor niets vrij van werk genomen en als thomas nog wil teamen is het best (heb dit spel trouwens ongeveer 2 maanden niet aangeraakt, dat je het even weet, maar ik kan het vast nog wel :p zo makkelijk is het gewoon.)

Confirm maar.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
/beginnerpost formaliteit
Zó, geen flauw idee of ik veel te laat ben, maar eh laatste paar pagina's doorgenomen -geen bevestigingen.

Is er nog plaats? Aangezien er 10? geloof ik nog niet hebben geconfirmed. Ik zou dus graag op de reservelijst gezet willen worden.

En nog wat -kan je komen puur voor random matches (en dus niet per se aan de toernooi meedoen), wil eigenlijk gewoon weten hoe ik ervoor sta.
De antwoorden op beide vragen had je kunnen weten als je goed gelezen had.

Confirmen kan tot 24 uur voor het toernooi. Dat betekent dat we alle mensen op de reservelijst pas 26 september definitief kunnen zeggen of ze kunnen komen (tenzij iedereen confirmt, wat meestal niet gebeurt). Je wordt nu op de reservelijst gezet, maar zoals je waarschijnlijk begrijpt is de kans dat er nog een plek vrij komt op dit moment niet al te groot. Ik weet trouwens van één persoon dat 'ie geconfirmed heeft (Ztevieman) en van een ander dat hij niet komt (Johnny), maar Gaki is niet zo vlot in het updaten van zijn topic (als het goed is komt er vandaag of morgen een redelijk grote update).

We hebben in deze topic ook twee keer gezegd dat we geen ruimte voor toeschouwers hebben. Op zich kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt om de topic helemaal door te lezen, en toeschouwers zijn natuurlijk niet per definitie hetzelfde als mensen die friendlies willen spelen, dus ik zal je vraag als volgt beantwoorden: we hebben geen ruimte voor mensen die niet meedoen aan het toernooi. Dit had eigenlijk ook in de eerste post moeten staan, maar zoals ik al zei heeft Gaki geen haast met updaten. ;)

Maar goed, hopelijk komt er dus zeer snel een update van de eerste post (en nog wat aanvullende opmerkingen).

@ Coen: Niemand houdt van flakers, dus yayhuz!
 

Mizar

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2008
Messages
735
Location
Netherlands
Ik kan confirmen zodra ik op de lijst sta. Kan eventueel ook nog wel brawl met een wii meenemen als het nodig is. update?
 

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
@kaak: Je kan je nog inschrijven, er zijn nog 11 plekken niet geconfirmed en 8 op de reserve ofzo. Was jij trouwens ook niet gister bij gamersdag?
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
"The act of deliberately avoiding any and all conflict so that one may make the game unplayable. Running away from an opponent to reach a better position is not stalling, while doing an infinite grab endlessly against a wall is. Any infinite chain grabs most end quickly after 300% has been reached so as to prevent excessive stalling."

tis niet expres om te stallen maar om mn hachje te redden. dus k ga dr vanuit dat het dan wel mag om met sonic op die ceiling te bouncen om terug te komen.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom