• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

IBD: 27 September - Amsterdam - Results in first post!

Status
Not open for further replies.

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
- Tech n9ne
- Hiraku
- Happosai
- Shodan
- Phat

Deze vijf mensen hebben nog niet geconfirmed. Als jullie voor middernacht (vandaag dus) niet geconfirmed hebben, haal ik jullie van de lijst en zet ik mensen van de reservelijst erop.

Just a reminder. :)

BTW: ik zag een aantal mensen posten dat je niet mag eten in de zaal, dat is niet waar. Op SmashNL staat duidelijk dat eigen consumpties WEL toegestaan zijn.
 

ShoDan

Smash Apprentice
Joined
Jul 23, 2007
Messages
121
Ik had me al confirmed, maar ik doe het wel voor de 2de keer.

Kijk maar me post hiervoor.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
@ ShoDan: Sorry, over het hoofd gezien.

Ik heb zojuist de mensen die niet geconfirmed hebben van de lijst gehaald en deze mensen ervoor in de plaats op de lijst gezet.

- DK711
- Mizar
- Terror_Nick (hij noemt zich Mo, maar iedereen weet dat het eigenlijk Terror_Nick is)

Er staan nog twee mensen niet op de lijst, namelijk Infiniar en Keixas. Aangezien Biscuit niet komt als Keixas niet kan komen, heb ik toegezegd dat Keixas kan komen, maar dat hij niet aan singles mee kan doen als iedereen op komt dagen.

Hetzelfde wil ik tegen Infiniar zeggen. Je **** komen, op zich hebben we de ruimte en kunnen we je toelaten, alleen als alle mensen die op de lijst staan op komen dagen, is er in het toernooi zelf geen ruimte. Als je komt, bereid je er dan op voor dat je aan het toernooi zelf niet mee **** doen.
 

ShoDan

Smash Apprentice
Joined
Jul 23, 2007
Messages
121
Ik heb ook afgesproken met Jumpman bij de free record shop, ik ga sta daar om half 11. We kunnen daar allemaal gaan staan, en dan samen met ze alle op de bus gaan. Dat is vooral handig voor de mensen die niet echt bekend zijn met amsterdam.
 

Infiniar

Smash Rookie
Joined
Jun 11, 2008
Messages
4
Location
The Netherlands, Europe
Hetzelfde wil ik tegen Infiniar zeggen. Je **** komen, op zich hebben we de ruimte en kunnen we je toelaten, alleen als alle mensen die op de lijst staan op komen dagen, is er in het toernooi zelf geen ruimte. Als je komt, bereid je er dan op voor dat je aan het toernooi zelf niet mee **** doen.
Als in, genoeg ruimte voor toeschouwers -voor eventuele friendlies-? Zoja dan helemaal mooi o.o

Hoeveel Wii's/Brawldinges zijn er nou eigenlijk nodig? Als het goed is kan ik er nog steeds een probleemloos meebrengen.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Als in, genoeg ruimte voor toeschouwers -voor eventuele friendlies-? Zoja dan helemaal mooi o.o

Hoeveel Wii's/Brawldinges zijn er nou eigenlijk nodig? Als het goed is kan ik er nog steeds een probleemloos meebrengen.
Je zou friendlies kunnen spelen mits de tijd het toelaat. We hebben wel een strak schema dus het zal niet altijd mogelijk zijn.

Als je een Wii/Brawl mee zou kunnen nemen, graag. Ik heb op dit moment niet echt meer een goed overzicht van wie nou wel en niet een Wii meeneemt en hoeveel er eigenlijk nodig zijn, dus op dit moment geldt hoe meer hoe beter. Het zou goed kunnen dat 'ie niet gebruikt wordt though.
 

Kappie

Smash Apprentice
Joined
Jun 29, 2008
Messages
195
Location
Amsterdam
Mooi jongens, ik kom morgen met tram 51 ingevlogen, verwachte landingstijd 10.30, kzie jullie bij de Free Record shop?

Wordt hartstikke leuk :D
 

ShoDan

Smash Apprentice
Joined
Jul 23, 2007
Messages
121
Ik heb er zin in, hopelijk bakken kappie en ik er wat van als team. Maar ik zie jullie ook morgen om 10.30 bij de free record shop.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Moreno, k heb net nog snel ff mn reis uitgevogeld, ik ben er al alles goed gaat om 11 uur stipt.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Als alles goed gaat ben ik om 10.52 op Amsterdam CS, ik sta tot iets na 11.00 bij de FRS. Ik ga ervanuit iig Jumpman daar te zien.
 

Mizar

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2008
Messages
735
Location
Netherlands
Goeie shiz ouwe

Wat istud hierboven al zegt: Sfeer een tien ;)

Edit: Update over de singles results? Ik moest helaas vroeg weg. Was 00:15 thuis ofzo man kaaaaanker
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
zo ver ik t weet hebben linkje en marc teams gewonnen.
2e werden shodan en partner (naam weet ik f nie :p) 3e weet ik nie.
Toen ik zelf vertrok (mensen moesten ergens naartoe *sigh*) gingen gaki en utto of rutger in de finals. maja, verwacht morge wel een complete results ^^
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Utto heeft singles gewonnen. Moreno won de eerste set met 3-2, Utto de tweede set met 3-2. Linkje en ik hebben inderdaad teams gewonnen.

Laat ik vooropstellen dat ik een leuke dag heb gehad. De opkomst was erg goed, de venue prima en het was één van de strakst gehoste toernooien van de laatste jaren (wat ook wel mag met 3-4 hosts). Het was leuk om een aantal mensen weer te zien (Ztevie, Faab, Choco, de Almere gang etc) en de sfeer was prima.

Teams was minstens zo leuk als de vorige keer en in ieder geval een stuk competitiever. Veel van de problemen die singles kent zijn hier niet aanwezig, wat onderstreept wordt door het feit dat ik alleen in 1 match up van Snake naar Meta Knight gewisseld heb en Linkje de hele tijd Pit (nog maar net high tier) gespeeld heeft. Het is goed te zien dat dit nu minstens zoveel aandacht als singles krijgt.

Over singles ben ik minder te spreken om meerdere redenen. Ten eerste is het onmogelijk om Brawl singles binnen de tijd af te krijgen. We hadden zeker een paar uur eerder klaar willen zijn en we hadden nota bene slechts een 16-mans bracket (32 man is veel beter). Als ik terugdenk hebben we nergens echt tijd verloren omdat er zo strak gehost werd, dus dit is echt een probleem. Ten tweede heb ik er zelf gewoon weinig plezier aan beleefd. Ik heb m'n poule plichtmatig afgewerkt en het zegt al genoeg dat ik tijdens de bracket al Melee zat te spelen met Ivo en Happosai. De hele defensieve speelstijl en saaiheid in het algemeen is gewoon niets voor mij. Dit punt was waarschijnlijk sterker geweest als ik 1e was in plaats van 7e, maar ik voelde dit dus al voordat ik verloor. Ten derde lijkt het skillplafond behoorlijk laag te zijn. Bijna iedereen die de bracket haalde zat qua niveau vrij dicht bij elkaar en bijna elke match was close. Toegegeven, dit leverde wat spannende eindes op, maar ik vraag me af wie dit echt leuk vond. Het spel lijkt in singles veel meer om match ups te draaien dan iets anders. Ik weet precies wat ik moet trainen om te winnen waar ik vandaag verloor en het is puur een technisch iets met een andere character.

Waar de oplossing ligt, weet ik niet. Ik ben helaas vooral goed in problemen aankaarten. Zoals het vandaag ging is het in ieder geval voor herhaling vatbaar, ik zal persoonlijk misschien de afweging maken om tijdens singles fulltime te gaan hosten.
 

Feben

Smash Cadet
Joined
Aug 10, 2008
Messages
63
Location
IJsselmuiden, Netherlands
Twas idd netjes Moreno, top! Ik heb in ieder geval niet gewonnen :p helaas ook deze keer weer naast de prijzen gegrepen.

Nu nog even een heel belangrijke vraag: heeft Moreno zijn muts nog afgezet of niet?
 

Kappie

Smash Apprentice
Joined
Jun 29, 2008
Messages
195
Location
Amsterdam
Danny en ik tweede in teams :D, singles vond ik wel hard zeker die match tegen danny en lucario ditto tegen azeez.
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Nou gefliciteerd utto vor het winnen van de singles, ik kan zien aan de scores dat de matches erg spannend waren. Ik wil die matches wel zien ^^ (Ze zijn wel opgenomen hoop ik :O?) en gefeliciteerd Marc en Linkje.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Ik wil zeggen dat ik nooit meer mee ga doen aan een singles brawl toernooi.
teams is leuk, er wordt niet in gestalled en je kan met tactiek spelen om je maatje te redden.

singles is voor veel mensen alleen maar weg rennen en schieten, of op het juiste moment zwaard uit steken. ik ren met mijn marth er achter aan, omdat het me te lang duurt en dat is frustrerend. (mensen doen dit dus echt als ze een stock achter staan :S)

Marc ik hoop dat je me het vergeeft hoe ik tegen je gespeeld heb. Ik moest als eerst tegen Coen, daarna tegen een wolf die wegrende, daarna tegen jouw. ik heb het eerste potje serieus gespeeld en kwam er snel achter dat ik kk spammer was. Ik heb dus inplaats van op geven Ike genomen en er een leuke aanvallende match van geprobeerd te maken waar in je me dik rapede.

thanks for teams :)

gratz Rutger (OMG)
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom