RebazTalei
Smash Apprentice
lawl, niet dat ik nu wil dickriden, maar waarom ben ik de enige die het heeft gemerkt XD?
die hele toernooi heeft moreno gefaald, ik weet waarom hij het zelf niet wilt zeggen, zodat hij niet whined dus ik zeg het even voor hem, hij begon door een andere team genoot te kiezen voor teams, die dag daarvoor heeft hij hele avond met Izaw gespeeld, zoveel, dat je gewoon gemerkt hebt dat ze allebei best crap speelde xD(trouwens, izaw heeft 1 combo op mij gezet die gewoon Juicy_mokro is =P)
en dat is mij theori waarom moreno heeft gefaald deze dag,samen met Izaw xD.
en dunno wat er met boku was...lol
oh en btw, Falcon tegen over snake maakt Altijd kans xD vraag maar aan marc =P
buiten dat bull**** , was wel keiharde toernooi, als mensen mij irritant hebben gevonden etc dunno.
of niet, dan meld even of je jezelf confirme'd voor mij toernooi.
EN WTF MAN, HOEVAAK MOETEN WE "THE GAME" horen, julie begrijpen die hele principe van die **** niet xD.
hoe kun jij dat nou zeggen xD?
ik heb jou zien wachten aan de zeikant van de stage , door alleen maar te lazeren met Falco(edit : of was het pit?) xD je maakt het voor jezelf saai, anders kies je gewoon Captain Falcon.
die hele toernooi heeft moreno gefaald, ik weet waarom hij het zelf niet wilt zeggen, zodat hij niet whined dus ik zeg het even voor hem, hij begon door een andere team genoot te kiezen voor teams, die dag daarvoor heeft hij hele avond met Izaw gespeeld, zoveel, dat je gewoon gemerkt hebt dat ze allebei best crap speelde xD(trouwens, izaw heeft 1 combo op mij gezet die gewoon Juicy_mokro is =P)
en dat is mij theori waarom moreno heeft gefaald deze dag,samen met Izaw xD.
en dunno wat er met boku was...lol
oh en btw, Falcon tegen over snake maakt Altijd kans xD vraag maar aan marc =P
buiten dat bull**** , was wel keiharde toernooi, als mensen mij irritant hebben gevonden etc dunno.
of niet, dan meld even of je jezelf confirme'd voor mij toernooi.
EN WTF MAN, HOEVAAK MOETEN WE "THE GAME" horen, julie begrijpen die hele principe van die **** niet xD.
Ik wil zeggen dat ik nooit meer mee ga doen aan een singles brawl toernooi.
teams is leuk, er wordt niet in gestalled en je kan met tactiek spelen om je maatje te redden.
singles is voor veel mensen alleen maar weg rennen en schieten, of op het juiste moment zwaard uit steken. ik ren met mijn marth er achter aan, omdat het me te lang duurt en dat is frustrerend. (mensen doen dit dus echt als ze een stock achter staan :S)
Marc ik hoop dat je me het vergeeft hoe ik tegen je gespeeld heb. Ik moest als eerst tegen Coen, daarna tegen een wolf die wegrende, daarna tegen jouw. ik heb het eerste potje serieus gespeeld en kwam er snel achter dat ik kk spammer was. Ik heb dus inplaats van op geven Ike genomen en er een leuke aanvallende match van geprobeerd te maken waar in je me dik rapede.
thanks for teams
gratz Rutger (OMG)
hoe kun jij dat nou zeggen xD?
ik heb jou zien wachten aan de zeikant van de stage , door alleen maar te lazeren met Falco(edit : of was het pit?) xD je maakt het voor jezelf saai, anders kies je gewoon Captain Falcon.