• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

IBD: 27 September - Amsterdam - Results in first post!

Status
Not open for further replies.

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Shadow, I zou wel een team willen vormen met jou. Als je eerst wil zien hoe goed ik ben kan dat eventueel via WiFi.

Geen idee, istudying.
 

Zwabber

Smash Cadet
Joined
Aug 24, 2007
Messages
54
Location
The Netherlands, Noord-Brabant
Ok mensen.. na lang denken heb ik besloten om niet te komen ivm First Look, Neerlands enige gamesbeurs =P. Aangezien een dergelijk event maar één keer per jaar is en een SSBB tourney (waarschijnlijk) niet.

Dus.. haal me maar van de lijst af Gaki en geef één van die felbegeerde plaatsen af aan iemand op de reservelijst :'( :p
 

istudying

Smash Lord
Joined
Jul 6, 2008
Messages
1,958
Location
The Netherlands
@ Zwabber
Welke Game beurs heb je mss wat meer info stuur via pm, sinds we niet mogen spammen ( ik beschouw dit niet als een spam).
GamePlay game evenement oftewel geen beurs.

Ik wil best wel zien welke mensen gaan teamen.
 

Mizar

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2008
Messages
735
Location
Netherlands
Oh shi- zeker te laat om mee te doen?
Kan ik ook gewoon ff komen kijken en meedoen met wat friendlies als ik niet kan joinen?
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Oh shi- zeker te laat om mee te doen?
Kan ik ook gewoon ff komen kijken en meedoen met wat friendlies als ik niet kan joinen?
We hebben geen ruimte voor toeschouwers, sorry. De venue is gewoon niet groot genoeg.

Uhm, a question, is this tournament full?
Im planing to come to this otherwise :)
It's full, but the reserve list isn't that long yet, so you might have a chance. I can't guarantee anything though.

Also, I'm not sure whether we would be able to arrange housing for you.
 

@-Fly

Smash Rookie
Joined
Sep 25, 2007
Messages
21
Location
Klundert (Noord Brabant)
Hey Gaki,

kwou ff melden dat je Albert van de reservelijst kan halen en dat ik en Zudox teamen (als er nog plaatsje vrij komt voor hem )

grtz StaBman
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
even tussen door, die toernooi van mij/bij quality gaming, wordt waarschijnlijk 24 mensen
en ik moet evn horen van iedereen hier of 4 oktober beter zou zijn? of 11 oktober? voor de toernooi die ik organizeer, allebei op een zaterdag, maar zijn er geen andere evenementen bezig op die dag?
 

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
sommige gaan ook de week voor gaki naar dat toernooi in utrecht, nou ja dat denk ik(ik iig wel). 3 weken achter elkaar is dan veel.
 

DamianDDDDD

Smash Cadet
Joined
Apr 19, 2006
Messages
32
Location
Netherlands
Je **** je altijd inschrijven als reserve.
Klopt, maar de kans dat ik dan daadwerkelijk mee kan doen is niet erg groot. Ik neem aan dat de meeste mensen hun deelname gaan bevestigen. Mogen er mensen afwezig zijn, dan zijn er acht personen die voorrang krijgen op zo'n vrije plaats. Ook zie ik hier berichten staan over een toernooi in Utrecht, dus het is voor mij veel makkelijker om naar dat toernooi te gaan.
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Het is niet echt een grote kans, maar altijd nog meer kans dan dat je je niet inschrijft ;) Misschien flaken er op het laatst wel veel door ziekte, andere afspraak of omdat ze te laat zijn etc.
 

DamianDDDDD

Smash Cadet
Joined
Apr 19, 2006
Messages
32
Location
Netherlands
Het is niet echt een grote kans, maar altijd nog meer kans dan dat je je niet inschrijft ;) Misschien flaken er op het laatst wel veel door ziekte, andere afspraak of omdat ze te laat zijn etc.
Dat is waar. Toch denk ik dat het toernooi in Utrecht wat verstandiger voor mij is, aangezien ik in Utrecht woon.;)

E: Ik ben wel benieuwd wanneer dat toernooi is en waar. Is er al een topic over dat toernooi?
 

RebazTalei

Smash Apprentice
Joined
Aug 15, 2008
Messages
148
weer even tussen door, die Toernooi van Feben was ****ing pimp, sfeer etc alles was gewoon hard,
dus ik raad de meeste mensen aan, om op zijn volgende tourney te komen , en zijn schuur is wel tering groot ...****. eerder een woonkamer.

btw, deze keer neem ik me Wii mee. ik heb het nog niet gemerkt ofzo =P
maar als iemand iets verkeerds op mij Wii doet...of letterlijk 50 foto's neemt...
"cough"Darkrenji"cough" gaat diegene wel een ****ing Falcon punch krijgen xD

EDIT : FOUTJE GEMAAKT, 11 OKTOBER IS HET ZATERDAG, GEEN 14 OKTOBER.
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Ik zou graag van iedereen willen weten wie een wii + brawl kan meenemen.

En graag gaan beginnen met confirmen wegens hoge interesse van veel mensen voor dit toernooi ( inclusief buitenlanders ) wil ik graag weten wie er wel en niet komen zodat ik ruim van te voren nog eventuele ruimte heb op de inschrijf lijst.
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Weet niet of ik t al gedaan heb, maar bij dese confirm ik dat ik de mijne mee neem.

ff iets anders, ik denk dat t wel handig is om een lijst met teams bij te houden (veel mensen hebbe t al gesegd xD) zodat andere die geen partner heeft, kan kijken met wie hij eventueel kan teamen

edit: meteen een lijst met wie zn wii meeneemt zal ook goed zijn.
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
@ Gmoney

Als jij nog meer blijft switchen van signatures maak ik je dood deze is ook kk crazy

Ik werk de lijst vanavond wel even bij en die domme wii en teams list doe ik ook wel even posten of je wii meeneemt en met wie je teamed ik wil melden als ik voor een bepaalde datum geen confirmation heb ik zal dit later vanavond posten dan ga ik mensen van de reservelijst naar de normale lijst zetten ik vind het confirmen te langzaam gaan namelijk >_>

The game + ik qan jullie tantes zwaar ( behalve Gmoney )

@jarri jammer om dat te horen man.
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Nu jullie t tog over Ally hebben, hoeveel mensen uit Ally gaan komen op die tourney die ik niet ken :o??(btw Istudying we moeten s een x spelen, kom ook uit Ally namelijk ^^)
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom