Coolwhip
Joined
Likes
183

Profile posts Latest activity Postings About

  • Hey fellow mario main will you be doing any wii u footage?
    Coolwhip
    Coolwhip
    Sadly, I don't own a Wii U yet. But I will soon!
    PadWarrior
    PadWarrior
    Cool looking forward to seeing your awesome mario again when you get one
    Coolwhip
    Coolwhip
    Thanks! -d:]-
    Hey Coolwhip, I haven't been able to reply to you for a while, sorry. I have been visiting my family in Mexico for the past few weeks, they don't have a computer or any sort of internet connectivity. Anyways. That's great you have Wifi! When would be a good time to have a match with you?
    Yeah I'm back finally. Been back for like a month now. What's new Coolwhip? I see the progress with Mario in this game is at its hault. Oh well.
    Coolwhip
    Coolwhip
    Nothing much has been new for me, just working & taking care of myself. The progressing of Mario's metagame has reach it's peak back in 2010, you know that bro. I have gotten really good with Mario since the last time we played, I also picked up zss.
    MP8
    MP8
    I know the metagame reached its peaka long time ago. I mean that the effort to increase Mario usage in tournaments is done. No more expectations. Everything will reset when the new game comes out and people will reawaken to try again. I bet, you were already pretty solid with Mario before. Once you learn all the basics, its all left to understanding and adaptation. But sweet man, nice to hear from you again.
    Coolwhip
    Coolwhip
    Nice to hear from you again as well, MP8.
    You're so right about the understanding and adaptation part being the only thing left after mastering Mario's basic & advance play. we should play again sometime, I haven't really played anyone since the tourney i went to placing 13th w/Mario.
    Hey bro how you doing? So did they close aib down for good?
    Coolwhip
    Coolwhip
    I believe so, it sucks though. I'm doing pretty good tho. U?
    Are you no longer in the northern AL area? Just wondering haha.
    Coolwhip
    Coolwhip
    I'm still in the northern AL area (Huntsville) in fact, i live here now. hehe. why?
    Coolwhip
    Coolwhip
    Sorry for the late reply, had to run somewhere. That's good bro, hope everything goes your way. What position do you play?

    As for smash, i think i'm pretty much done with it. I was at a tourney this past march, placing 13th out of 40 something people. (all mario)
    - Theelitebrawler -
    - Theelitebrawler -
    Yeah I hope so too. I play shortstop/second. And you say your done with Smash altogether or just Brawl? and nice! Pretty sure not many people can say they went to a tourney and placed almost top ten all mario with 40 + attendees.
    Coolwhip
    Coolwhip
    May just be smash altogether. I'm willing to give smash 4 a try though, nothing promise for me on continuing playin smash.

    The only sports i enjoy playin the most are football & baseball. Centerfield for baseball, and free safety in football.

    Most of the people at that tourney were mindblown by my playstyle with mario, i also got a nice zss now.
    Im planning on going to a best buy to try out the smash 4 demo.
    Coolwhip
    Coolwhip
    Did they already showed the trailer at E3?
    Babatunde
    Babatunde
    It's not gonna be @ E3. It will be shown via NIntendo Direct.
    Google it.
    Hey Coolwhip, you up for some online tomorrow? Do you have time at like about 11 A.M or 12 P.M Pacific Time?
    Coolwhip
    Coolwhip
    I still don't have wi-fi right now, sorry. :/
    Cezz624
    Cezz624
    Ah, that's cool. Let me know when you get your wi-fi back so we could Brawl.
    What's up. Quick question, do you play project M?
    Coolwhip
    Coolwhip
    I did play it at the tourney we were at weeks ago.
    I'll never play it again. Besides, i was never good at melee.
    Babatunde
    Babatunde
    Awwwwww, HAHA, cmon, Who knows skills that you get from that game might even transfer to your brawl playstyle,
    Coolwhip
    Coolwhip
    nah, i'm good. XD
    Besides, the only two brawl hacks i play is brawl minus
    and balanced brawl.
    So I tried contacting you multiple time to no avail. You live in Huntsville, correct? And do you not have a cell phone I can contact you via text?
    Sure thing.

    Idk if I'll be able to make it for sure, since retribution is this weekend. We'll see when it gets closer.
    Awesome games CWhip, most of the matches were close, but I get to aggressive to get the KO. Did you save any matches? I'm just curious.
    Sent you a doubles game with me as Oli and the other one as Mario that I was telling you about. Will send you more later… I've got a few really nice games that I wanted to show you.
    I added your wii number so i could send you that replay. Just let me know when you add mine and I'll send it to you. Pretty sick stuff lol.
    I can get you a ride for sure and I'm probably taking a small car of people with me. What's the best way to contact you so I can have everything planned out for Saturday?
    I could most likely get you a ride to HASL 3. If not, pretty much everyone in the Huntsville area would be willing, so we'll get you there.
    Just tryna stay above even wins and losses is all, lol. These MKs are wrecking my **** tho.
    I played once, but it got annoying since no one is ever in doubles chat. But I'm always down to play.
    Yea Im waiting on kirk for sure lol. Back when i first started i got wrecked but...now days? Ima just say les do it lmao.
    Yea i had one for awhile but I dont really post much lol. I've been looking for someone to say they are hosting a smashfest on the IL thread before i leave for dealware.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top