• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST Tournament 30 september & 1st of October, All Invited

Status
Not open for further replies.

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
thx Thomaz :)

ja het leek me wel een leuk idee om de crews random te doen en dan een klein prijsje erbij, zoals ik al zei kunnen we ook gewoon normale zelf samengestelde crews doen (waarschijnlijk dan wel zonder prijs). Mij maakt het niet veel uit
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
the idea of the crews sounds fine to me. it has to stay fun after all. anyhow i think i will need housing now too if i'm going to join in on the crew battles because i really cant go home between the 2 days.

@Z-N freak ik weet niet precies of je het al hebt gelezen daarom kon je mij waarschijnlijk niet maar in iedergeval ben ik geen complete noob die geen advanced techs kan. ik heb trouwens wel heel weining tegen andere mensen gespeelt. maar ik hoop dat we nog een paar in onze crew kunnen krijgen.
Kom dan ook gezellig met mij mee naar Savior :p
(je snapt dat je dat dus aan savior moet vragen :p )

iig, ik vraag me af; hoe gaan we onze crew noemen?
Ff wat brainstormen :p

@ Kragen
Zit jij al in een crew? Zo niet wil je dan bij ons? (kneem aan dat je geen total n00b bent :p )
En dit is natuurlijk alleen nodig als de crews niet random zijn.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Soft G-Unit heeft nu 5 man (ik zit er bij) dus ik denk niet dat je erbij kan. ATM heeft nu echter ook 6 man, dus misschien wel (*kijkt naar Soft G-Unit* XD)
 

Sparkie009

Smash Apprentice
Joined
Jun 24, 2005
Messages
123
Location
Susteren, The Netherlands
Soft G-Unit is 'n gesloten organisatie, is dat ook geweest vanaf de dag dat ze werd opgericht.

Edit: En als dat niet 't geval was, dan is 't dat nu wel. Ik wil geen mensen meer die komen vervuilen op de plek waar 't nog mooi is.
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Neej, ik zit (kijkt naar S G-unit?) nog niet in een crew.

En we hebben vet veel friendlies gedaan op TNOT >_> (ik was er alleen zaterdag)
O ja :p

Dat was jij, k, je zei dat je er kwam via een vriend dacht ik. Dus kdacht niet dat je op smashboards zat. na ja. als je wilt kun je er denk ik wel bij he zero212? mag best :)

*denkt nog steeds over een coole niet te arrogante naam na :p *
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Soft G-Unit is 'n gesloten organisatie, is dat ook geweest vanaf de dag dat ze werd opgericht.

Edit: En als dat niet 't geval was, dan is 't dat nu wel. Ik wil geen mensen meer die komen vervuilen op de plek waar 't nog mooi is.
ROFLMAOX69 de Don van de unit heeft gesproken :p
Ik geloof dat een seeder hem heeft boos gemaakt.

R.I.P. Jeffzor, sleeping with the fishes rofl j/k mij boeit dat crew gedoe niet bijzonder veel.
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
jeffrey, je ziet niet bij onze crew...

Dan moet je op zijn minst af en toe mee oefenen en daar zouden we het over moeten hebben met de hele crew.
Ik vind je wel aardig maar dit is een beetje voorbarig.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Shoe zei letterlijk dat ik bij de crew mocht. En ik wil best af en toe komen oefenen, graag zelfs, maar het is voor mij verder dan voor jullie (mits DownA en greenmachine dan al in Limburg zijn) en ik kan nou eenmaal niet elke zondag >_>
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
blijf uit soft g unit en maak weer een *jeffzor crew* zoals altijd die vreselijk laatste wordt, net boven *the noobs* gemaakt door JP en korhan xD
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
lol savior...

ik ben ook nog na aan het denken wat voor crew ik ga doen... misschien gewoon met een paar vrienden (waarvan de meeste niet de eerste dag komen) maar misschien kijk ik op het toernooi zelf wel met wie ik een crewtje maak..

kan niet wachten op onze rematch savior :p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Savior we versloegen the new order vorige keer >_>

Btw, 3 september wilde ik wel langs komen om te oefenen met de crew, maar toen moest shoe werken. Dus het ligt niet alleen maar aan mij dat ik nog niet ben langsgekomen.
 

zero212

Smash Apprentice
Joined
Jul 29, 2006
Messages
129
Location
The Netherlands
O ja :p

Dat was jij, k, je zei dat je er kwam via een vriend dacht ik. Dus kdacht niet dat je op smashboards zat. na ja. als je wilt kun je er denk ik wel bij he zero212? mag best :)

*denkt nog steeds over een coole niet te arrogante naam na :p *
ik vind het best. ik heb trouwens nog geen flauw idee wat onze crew naam moet zijn.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
Savior we versloegen the new order vorige keer >_>
technicly, you did not :p

onze crew is vanzelfsprekend al compleet. zou eventueel wel iemand bij kunnen, zolang ie maar ons niveau of hoger is.
alleen de naam is nog in ontwikkeling... (www.theneworder.org) daarom dus.
met zoveel verschillende afkomsten bij ons kan het geeneens aan ons gelinkt worden >_<
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
wat nou?
ik was er toen ik in jeffreys crew vanwege afwezigheid van mijn eigen.

we hebben wel degelijk gewonnen van de crew van je, ik was laatste en had nog 3/4 stock of zo over.

Die n00bcrew was ook niet bepaald close, alleen had ik er 12 stock afgekregen.
Ik kan niet zeggen dat onze crew echt geweldig was maar wel beter dan new order.
Hoezo zouden we later geeindigd zijn?

EDIT: ik heb vrij kunnen krijgen dus ik kan nu wel confirmen dat ik kom.
Als mijn crew nog hier wilt slapen(hoewel ik niet weet hoe ver het vanaf hier is) dan kan dat dus.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Conclusie, eenmaal friet eindigde boven atm en mijn crew eindigde boven the new order.

@DownA: We zouden lager geëindigd zijn omdat hun crew het blijkbaar iets beter deed tegen de andere crews >_>
Natuurlijk slecht argument, want toen we tegen the n00bs speelde, waren kragen en ik nog over tegen 1 van hun. Kragen wilde graag, dus speelde en verloor een paar stock, ik kwam niet aan de beurt. Stel dat ik was gegaan, had ik ongetwijfeld minder stock verloren en dan zouden we boven tno zijn geëindigd. Zelfde geldt voor eenmaal friet tegen ons, die Faab niet nodig heeft gehad terwijl Linkje wel heeft gespeeld.
Point is, zoals Ivo als zei, wins is waar het om gaat, niet stock.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ik heb even een vraagje: wie neemt er nou een laptop mee? diegene moet ik even spreken...
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
das nog niet helemaal zeker... of ik neem er zelf een mee (wat waarschijnlijk niet mogelijk is + ik heb dat bracketproggie niet :( ), of thomaz neemt er een mee in ruil voor gratis entree van de venue...

maar stel dat ik het wordt... wat wil je vragen?

Ik heb wel ff een vraagje aan Thomaz: ben jij er beide dagen?
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
das nog niet helemaal zeker... of ik neem er zelf een mee (wat waarschijnlijk niet mogelijk is + ik heb dat bracketproggie niet :( ), of thomaz neemt er een mee in ruil voor gratis entree van de venue...

maar stel dat ik het wordt... wat wil je vragen?

Ik heb wel ff een vraagje aan Thomaz: ben jij er beide dagen?

omg, ik zou er een meenemen voor gratis entree ^^
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
lol allemaal leuk en aardig... maar ik heb natuurlijk wel maar 1 laptop nodig ^^.... volges mij bood thomaz het als eerste aan toch?

anyway: na lang gezwoeg, gezeik en geregel is de tweede venue (die voor zondag) 100% zeker geregeld en kan ik em gebruiken :)... ik heb zelfs nog keuze uit 2 venues... nou wil ik het een beetje aan jullie overlaten... waar hechten jullie meer waarde aan? :

bereikbaarheid
grootte
voorzieningen (eten/drinken in de buurt, misschien zelfs in de venue zelf)
misschien nog andere dingen die jullie op prijs stellen?

gaarne snel antwoorden, ik heb vanavond een afspraak met de beheerder van de venue waar ik nog niet alles van weet.. (kan ik de zaal ff bekijken, afspraken maken etc)
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
hehe zo wasted vond ik die post niet.
omdat je TNOT heb gewonnen mag je dr bij.
alleen daarom hoor ;) :laugh:

@iedereen die zeikt en denk dat Jeffzor's crew hoger werd geplaatst en het argument van Ivo

Het ging weldegelijk om de stocks die over waren. het aantal stock dat over was bij de winnende crew, was het aantal punten.
dus hoewel jullie ons wel hebben verslagen in onze match, zijn wij hoger geëindigd :p
 

Thomaz

Smash Lord
Joined
May 2, 2004
Messages
1,055
Location
Leiden, The Netherlands
Je moeder ook.

Anyway, ik kom zowieso beide dagen, maar ik moet de zondag wel eerder weg. >_>

En over de laptop weet ik nog niet. Ik word al dat gepruts eraan echt zat namelijk.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
lolz :p welk gepruts? bedoel je alle namen etc. invoeren omdat je liever niet hebt dat iemand anders aan je laptop zit?

maja... wel handig als ik antwoord op mn eerder gestelde vraag krijg..:

anyway: na lang gezwoeg, gezeik en geregel is de tweede venue (die voor zondag) 100% zeker geregeld en kan ik em gebruiken ... ik heb zelfs nog keuze uit 2 venues... nou wil ik het een beetje aan jullie overlaten... waar hechten jullie meer waarde aan? :

bereikbaarheid
grootte
voorzieningen (eten/drinken in de buurt, misschien zelfs in de venue zelf)
misschien nog andere dingen die jullie op prijs stellen?
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
hehe zo wasted vond ik die post niet.
omdat je TNOT heb gewonnen mag je dr bij.
alleen daarom hoor ;) :laugh:

@iedereen die zeikt en denk dat Jeffzor's crew hoger werd geplaatst en het argument van Ivo

Het ging weldegelijk om de stocks die over waren. het aantal stock dat over was bij de winnende crew, was het aantal punten.
dus hoewel jullie ons wel hebben verslagen in onze match, zijn wij hoger geëindigd :p
Respect voor Prince Shadow = 10pt gedaald
Reden: Gekloot met de standaard set regels.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom