• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST Tournament 30 september & 1st of October, All Invited

Status
Not open for further replies.

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
jazeker... die worden heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel binnekort gepost :D tijden kan ik wel al geven: op zaterdag zijn jullie vanaf 10:30 welkom, maar als je er tussen 11 en half 12 pas bent is ook goed (rond 12 uur gaat het tournooi zeker beginnen, dus dan hebben we wat speling, tijd voor opwarm matches, whatever :) ) De eindtijd van zaterdag staat niet op een vast tijdstip, maar rond 22:00 stoppen we (dan heb ik nog een uur om alles op te ruimen en af te koppelen enzo)

Zondag: hebben we van ongeveer 11 tot 20 uur voor de toernooien (denk nog tot wel later)

adressen post ik binnenkort, ik zal duidelijk vermelden welke venue voor zaterdag en welke voor zondag geldt...

de toeschouwer vraag: je broertje kan uiteraard meekomen. voor de rest zullen er waarschijnlijk niet veel toeschouwers zijn, dus dat is geen probleem
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Lukt het een beetje met het programma uitvogelen Exalador?

Dave, wat een noob ben je toch >_<
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
56 man ophalen van het station? haha das ietsje teveel van het goede ^^ maar ja, allebei de venues liggen heel dichtbij... die klote randstad rail is weer uitgesteld, dus je moet via het centrale station (heet gewoon station zoetermeer, kan ook zijn dat ie station Driemanspolder genoemd wordt). Er is een verbinding vanaf utrecht (die vanuit arnhem komt volges mij) en vanuit den haag centraal.

vanaf daar moet je dan met de bus. als het goed is zijn er voor allebei de venues directe busverbindingen (dus je hoeft niet over te stappen op verschillende bussen) er zijn extra bussen ingezet in verband met het niet rijden van de stadslijn dus ze rijden behoorlijk regelmatig (de meeste ieder kwartier).

bij de venue van zaterdag stopt de bus zo goed als voor de deur (aan de overkant van de straat :D)
voor de venue van zondag is het nog 2 of 3 minuutjes lopen naar de venue vanaf de halte.

@NGCXX: helaas nog geen tijd gehad voor het programma... heel erg druk gehad... zal er zometeen of vanavond wel even naar kijken :)
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
56 man ophalen van het station? haha das ietsje teveel van het goede ^^ maar ja, allebei de venues liggen heel dichtbij... die klote randstad rail is weer uitgesteld, dus je moet via het centrale station (heet gewoon station zoetermeer, kan ook zijn dat ie station Driemanspolder genoemd wordt). Er is een verbinding vanaf utrecht (die vanuit arnhem komt volges mij) en vanuit den haag centraal.
Als je vanuit richting Utrecht komt, moet je nog in Gouda overstappen op de stopbus, volgens ns.nl
 

Kragen

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2006
Messages
517
Location
The Netherlands, Venlo
Hoe zit het nou eigenlijk precies met de venues?

Je had het een keer over 2 verschillende venurs, 1 op zaterdag, 1 op zondag.

Dus graag even dat stuk over de venues in de 1e post veranderen, ajb.
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Hoe zit het nou eigenlijk precies met de venues?

Je had het een keer over 2 verschillende venurs, 1 op zaterdag, 1 op zondag.

Dus graag even dat stuk over de venues in de 1e post veranderen, ajb.
Als je 2 keer moet betalen zuigt dat hard, behalve als de prijs dan eerst in 2en deelt natuurlijk. maar ik ga echt geen 20 euro betalen voor die veneu. Ik heb al het idee dat 10 euro voor een venue te winstgevend is. (zo duur kan een zaaltje huren echt niet zijn en zelfs ik kan best 10 tv's regelen :p )

20 euro is echt te veel voor venue, dat je het even weet.
 

Kragen

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2006
Messages
517
Location
The Netherlands, Venlo
Ok, het is nu bijna zeker dat het twee verschillende venues gaan worden. Ik heb hier nu express voor gekozen omdat de beste venue alleen op zaterdag beschikbaar is. Deze venue is niet de grootste of mooiste die ik kon vinden (begrijp me niet verkeerd , het is een mooie venue), maar hij is zeker het beste bereikbaar (eind september zal een deel van de zoetermeer stadslijn, dan onderdeel van de randstadrail namelijk weer rijden). Dit deel van de stadslijn zou eigenlijk al 3 september klaar zijn, maar is uitgesteld tot eind september, deze zal echter vrijwel zeker weer rijden voor het tournooi begint, zo niet dan is deze zaal ook supergoed bereikbaar met de bus (stopt vrijwel voor de deur, net als de trein die ECHT voor de deur stopt ;) ). Ook zijn er meer dan genoeg stoelen en tafels aanwezig, dus dat scheelt ook een hoop moeite

Daarnaast is er ook binnen een minuut lopen een Albert Heijn, een LIDL en een snackbar, daarnaast kan er ook eten en drinken gehaald worden in de venue zelf (dit wordt wel benadrukt door de eigenaar van de zaal, want die heeft natuurlijk ook liever nog wat inkomsten naast de huurkosten van de zaal, dus het liefst eten en drinken kopen in de zaal, is waarschijnlijk nog goedkoper dan in de snackbar... Ik heb aanstaande zaterdag nog een afspraak met hem om details te bespreken). Ik probeer hem uiteraard nog over te halen om de venue het hele weekend te kunnen geven, dat zo wel zo makkelijk zijn als dat kan, maar ik geef het weinig kans.
Ik had het over deze quote, maar je kan misschien wel gelijk hebben over de prijzen =\
Dus, Exalador, wat is 't nou geworden? Ik ben het overzicht een beetje kwijt :psycho:
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Als je vanuit richting Utrecht komt, moet je nog in Gouda overstappen op de stopbus, volgens ns.nl
hmm weird :/ er gaat ook gewoon een sneltrein en een stoptrein naar zoetermeer vanuit utrecht (die gaat idd via gouda, de sneltrein stopt echter niet in gouda groverwelle ofzoiets)

@Kragen en Z-N: ja er zijn inderdaad 2 venues, en uiteraard hoef je maar één keer entree te betalen. Alle namen van de mensen die op zaterdag zijn gekomen worden bewaard (en een aantal mensen zal ik ook sowieso herkennen) dus dat is ook gewoon bij te houden. Misschien inderdaad wel een goed idee om in 'helften' te betalen, de ene helft op zaterdag en de andere helft op zondag. maar als er veel mensen zijn die alleen op zaterdag of zondag komen, dan red ik het niet met de huurprijs....

Ik verander zsm nog ff in de eerste post het stuk over de venues, welke op zaterdag, welke op zondag, adressen etc.... verder wil ik ook nog wel mijn mobiele nr geven... maar ben een beetje sceptisch om dat zomaar op i-net te zetten :/...

Ik ben ook nog bezig met dingen te bepalen om de mensen ook zoveel mogelijk waar voor hun geld te geven, daarom heb ik het ook eerder gehad over een kleine prijs voor het Crews tournooi (wat gratis entree heeft) en zit ik er aan te denken om het drinken op de zondag gratis te maken (blikjes drinken, als ik dit doe stel ik wellicht een maximum in per persoon via het geven van drankbonnetjes ofzo, zodat mensen niet extreem veel gaan halen omdat het toch maar gratis is) maar ik ben dit nog aan het uitwerken, en het hangt ook een beetje af van de opkomst natuurlijk...

Verder nog vragen? :)

oh: @ NGCXX: ik heb ff gekeken naar het programma, ziet er wel goed uit en volges mij moet het wel lukken, vindt het nog wel best ingewikkeld... maar das een kwestie van ff doorkrijgen :) als er problemen zijn geef ik het binnenkort nog even door...

Edit: Ik vindt het natuurlijk ook heel jammer dat we in 2 verschillende venues moeten spelen... is ook meer sjouw-werk voor mij met TV's etc om het van de ene naar de andere venue te brengen... Ik ben nog geen toernooi organiseer Guru... dus ^^... leuk om te weten: volgend toernooi zal 100% zeker maar in 1 venue plaats vinden.. BELOOFD :)

ik hoop dat deze post wat dingen verhelderd heeft :) venue info is in de eerste post veranderd... hoef alleen nog de adressen toe te voegen... dit gebeurt uiterlijk zaterdag
 

Thomaz

Smash Lord
Joined
May 2, 2004
Messages
1,055
Location
Leiden, The Netherlands
Volgens mij is het een soort van "oh hey, iedere host vraagt tien euro entree fee, dus doe ik dat ook maar regardless of venue" geval. Sorry to say, maar dat van de TNOT was het niet waard, want het eten was ook al zo duur. En voor velen de reis ook. Not worth it I say.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
56 x 10 = 560,- voor 1 venue voor een dag :/
beetje foute berekening.... ALS er 56 man komen heb ik inderdaad 560 euro om aan de venue te besteden... maar daar moet ik venues voor TWEE dagen voor betalen (1 venue per dag) .. dus niet voor maar 1 venue voor 1 dag... zoals ik al zei: je hoeft het entree geld maar EENMALIG te betalen

dat komt dus neer op ongeveer 280 euro per venue... en dan moet je er ook nog eens op vertouwen dat ook aal die mensen komen... laten we even een kleine marge houden en er vanuit gaan dan er 50 man komen dan is het dus 500 = 250 euro per venue. meeste redelijke venues ben je tussen de 180 tot 250 voor een dag kwijt... dat zou op (even makkelijk: 200 euro per venue per dag=) 400 euro voor 2 dagen uitkomen... dan zou ik in dit geval 100 euro overhouden... als er dingen kapot gaan moet ik die daar ook nog van betalen enzo, dus ik vindt dit zeker niet onredelijk....

Daarnaast heb ik ook al gezegd dat ik dit niet voor winst doe... ik ben er over na aan het denken om de drankjes op zondag gratis te maken (en anders voor vrijwel inkoop prijs), en toch wel gekoeld en stel eventueel een prijs beschikbaar voor het CREW tournooi, wat geen entry fee heeft... dat komt daar ook allemaal nog uit... dus geloof me maar, ik hou er geen wonderbaarlijk bedrag aan over ofzo....

daarnaast ben ik ook nog van mening dat de mensen die tournooien organiseren om er wel wat aan over te houden niet fout bezig zijn... het is een pokkewerk om het allemaal te regelen en mogelijk te maken.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
@linkje: nou je haalt wel het meest negatieve stukje uit de post ^^

daarom probeer ik ook dingen te doen om dat geld 'terug te geven' zoals ik zei: een prijsje bij het crews tournooi, waarschijnlijk gratis drinken op zondag etc....

Ik snap nou niet echt wat precies het probleem is... voor mij is het ook veel werk en moeite om zoiets te doen, en ik vraag echt niet extreem veel ofzo :/ ook besluiten asl 5 euro p.p. voor het team tournooi ipv 10 is om het minder duur voor jullie te maken.

en ja er zijn genoeg dingen die kapot kunnen gaan... stoelen, TV (bij de tweede venue staat een tv die we ook mogen gebruiken), tafels... ik ga er ook niet van uit dat er wat kapot gaat hoor, want ik verwacht ook gewoon dat jullie voorzichtig doen met alles, maar het kan gebeuren... en ik been aansprakelijk en verantwoordelijk voor alles wat er gebeurt...

Ik snap sowieso niet waarom ik hier in een keer allemaal gezeik over krijg...

en anders wil ik zelf ook wel eens een tournooi meemaken waar het veel goedkoper is....als jij denkt dat het veel goedkoper kan laat dan maar zien hoe het moet zou ik zeggen^^
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
dude ik moet toch ergens over zeiken en aangezien ik hier best wel heen wil maar het zonde vind van men geld :p

Ik herriner de goeie oude tijd nog 5 euro per toernooi bij silver beneden in de kelder geen venue :p

of het 1 daagse toernooi in hoorn :)
dat je 5 eurie moest betalen om binnen te komen en singles en teams op 1 dag hah <3 the old days XD

EDIT: o ja exalador we hadden het over de venue van tnot jij begint over jou venue en waarom het zo duur is ;) of vergeet ik nu iets :O ?
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
oh kijk ik dacht dus dat het over mijn venue ging... vooral omdat beunhaas ook zei '56 x 10 = 560' aangezien ik op dit moment 56 deelnemers heb, en de quote die jij van mijn post maakte... ik dacht dus dat het over mijn tournooi ging... als het over een ander tournooi gaat waarom post je het dan in godsnaam dan ook hier en niet in de TNOT thread?????? ^^

blij dat het in ieder geval niet om trashtalk over mijn tournooi ging :)

maja ik hoor ook wel allemaal gezeik over kosten, maar nergens een 'cool' of een 'tof' dat ik drinken waarschijnlijk gratis doe op zondag en ook een prijsje voor de crew battles erbij doe.... ^^ :p

EDIT: als het allemaal in Silvers kelder was hoeveel mensen waren er dan? :/ en wees gerust Linkje... wellicht organiseer ook nog eens een 1 dags tournooi, want er zijn nog best wat mensen die 2 daags tournooien sowieso te duur vinden en te veel moeite om het allemaal bij te wonen :) en idd... als het een 1 dags tournooi is hoeft de entree ook maar 5 euro te zijn :)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
dat hangt er een beetje vanaf... sommige mensen vinden het een leuk/goed idee.. andere hebben liever de crew die ze altijd gebruiken / zelf hebben gemaakt (zoals bijv TNOT dat al een crew is enzo) misschien maar bepalen op het tournooi zelf aan de hand van stemmen ofzo? want als iedereen hier weer een post met 'JA DOEN' of 'NEE ECHT NIET' dat wordt allemaal een beetje een rommeltje...

btw: amsah... als de crews niet random worden.. kom je dan met mij in een crew voor ZEST? ^^ dat gun je de host toch wel? :p
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Random crews zuigt, ik wil liever met mijn eigen crew spelen, ik weet ook wel dat we geen kans hebben om te winnen, maar ik denk dat we strategisch veel sterker staan met minder goede spelers dan in random crews wanneer ik in een crew zit met allemaal mensen waarvan ik niet precies weet welke characters/speelstijl ze rapen. Daarnaast vind ik ook dat mensen die goed zijn in dit spel het ook verdienen om een crew toernooi te winnen, wat is er nu aan als je wint omdat je bij een paar goede spelers in de crew zat, en zelf geen rol in de overwinning gespeeld hebt omdat je alleen een paar stocks gepakt hebt die de pro's in je crew zonder een stock te verliezen gepakt zouden hebben ofzo.
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
ben het met shoe eens.
eindelijk is onze complete crew een keer echt op een toernooi en dan wil ik ook daarmee crewen.
anders kan ik ook friendly's spelen, als ik toch geen binding heb met de mensen waarmee ik in een crew gedwongen wordt.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Wtf, 200 euro per dag is veel zeg. Mijn venue is slechts 250 euro voor 2 dagen. Ochtend, middag en avond op zaterdag, middag en avond op zondag (ze rekenen per dagdeel) En dan mag ik ook gewoon gebruik maken van alle verlengkabels die ze hebben.
Het is nu trouwens 100% zeker dat ik ook op zaterdag kan, daar moest ik nog vrij voor vragen :p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Silver's enige toernooi waar ik geweest ben was DT10, maar die was niet in z'n kelder, dus ik ben er ook nooit geweest :/
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
oh kijk ik dacht dus dat het over mijn venue ging... vooral omdat beunhaas ook zei '56 x 10 = 560' aangezien ik op dit moment 56 deelnemers heb, en de quote die jij van mijn post maakte... ik dacht dus dat het over mijn tournooi ging... als het over een ander tournooi gaat waarom post je het dan in godsnaam dan ook hier en niet in de TNOT thread?????? ^^
omdat die dood is :p

en bij ons was het idd het geval van "iedereen vraagt €10, dus wij ook." admitted ^^
maar ik denk niet dat er te veel geklaagt mag worden.
tis sowieso voor 2 dagen, gratis housing (duh, daar mocht ik ook echt niet voor vragen ><) gratis ontbijt, gratis vervoer vanaf het station.
let it rest >< dan kan ik dat ook ^^
 

Kragen

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2006
Messages
517
Location
The Netherlands, Venlo
Random crews zuigt, ik wil liever met mijn eigen crew spelen, ik weet ook wel dat we geen kans hebben om te winnen, maar ik denk dat we strategisch veel sterker staan met minder goede spelers dan in random crews wanneer ik in een crew zit met allemaal mensen waarvan ik niet precies weet welke characters/speelstijl ze rapen. Daarnaast vind ik ook dat mensen die goed zijn in dit spel het ook verdienen om een crew toernooi te winnen, wat is er nu aan als je wint omdat je bij een paar goede spelers in de crew zat, en zelf geen rol in de overwinning gespeeld hebt omdat je alleen een paar stocks gepakt hebt die de pro's in je crew zonder een stock te verliezen gepakt zouden hebben ofzo.
ben het met shoe eens.
eindelijk is onze complete crew een keer echt op een toernooi en dan wil ik ook daarmee crewen.
anders kan ik ook friendly's spelen, als ik toch geen binding heb met de mensen waarmee ik in een crew gedwongen wordt.
Oké, daar hebben jullie gelijk in :)
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Yay, Chris (Helios) en Joeri zijn net weg naar Armada ^^ Ik hoop dat het ze goed afgaat, zal wel tof worden =p

(LOL RANDOM POST)
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom