Lawrencelot
Smash Lord
Nee maar misschien dat mn broertje meeging met mij maar die kan nog geen cpu lvl7 aan
. Oja de tijden en het adres krijgen we nog te horen zeker?
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Als je vanuit richting Utrecht komt, moet je nog in Gouda overstappen op de stopbus, volgens ns.nl56 man ophalen van het station? haha das ietsje teveel van het goede ^^ maar ja, allebei de venues liggen heel dichtbij... die klote randstad rail is weer uitgesteld, dus je moet via het centrale station (heet gewoon station zoetermeer, kan ook zijn dat ie station Driemanspolder genoemd wordt). Er is een verbinding vanaf utrecht (die vanuit arnhem komt volges mij) en vanuit den haag centraal.
idd, maar goed zo te zien niet leuk dus.Ik zou juist mijn main bewaren voor de laatste match![]()
Dat kwam dave echter niet en toch betaalde hij de zelfde entree fee als iedereen * runs*....dave zeik niet, als je met de trein kwam had je ook de luxe om met de auto heen en weer te worden gebracht. want, exalador, dat kan best wel![]()
Als je 2 keer moet betalen zuigt dat hard, behalve als de prijs dan eerst in 2en deelt natuurlijk. maar ik ga echt geen 20 euro betalen voor die veneu. Ik heb al het idee dat 10 euro voor een venue te winstgevend is. (zo duur kan een zaaltje huren echt niet zijn en zelfs ik kan best 10 tv's regelenHoe zit het nou eigenlijk precies met de venues?
Je had het een keer over 2 verschillende venurs, 1 op zaterdag, 1 op zondag.
Dus graag even dat stuk over de venues in de 1e post veranderen, ajb.
Ik had het over deze quote, maar je kan misschien wel gelijk hebben over de prijzen =\Ok, het is nu bijna zeker dat het twee verschillende venues gaan worden. Ik heb hier nu express voor gekozen omdat de beste venue alleen op zaterdag beschikbaar is. Deze venue is niet de grootste of mooiste die ik kon vinden (begrijp me niet verkeerd , het is een mooie venue), maar hij is zeker het beste bereikbaar (eind september zal een deel van de zoetermeer stadslijn, dan onderdeel van de randstadrail namelijk weer rijden). Dit deel van de stadslijn zou eigenlijk al 3 september klaar zijn, maar is uitgesteld tot eind september, deze zal echter vrijwel zeker weer rijden voor het tournooi begint, zo niet dan is deze zaal ook supergoed bereikbaar met de bus (stopt vrijwel voor de deur, net als de trein die ECHT voor de deur stopt). Ook zijn er meer dan genoeg stoelen en tafels aanwezig, dus dat scheelt ook een hoop moeite
Daarnaast is er ook binnen een minuut lopen een Albert Heijn, een LIDL en een snackbar, daarnaast kan er ook eten en drinken gehaald worden in de venue zelf (dit wordt wel benadrukt door de eigenaar van de zaal, want die heeft natuurlijk ook liever nog wat inkomsten naast de huurkosten van de zaal, dus het liefst eten en drinken kopen in de zaal, is waarschijnlijk nog goedkoper dan in de snackbar... Ik heb aanstaande zaterdag nog een afspraak met hem om details te bespreken). Ik probeer hem uiteraard nog over te halen om de venue het hele weekend te kunnen geven, dat zo wel zo makkelijk zijn als dat kan, maar ik geef het weinig kans.
hmm weird :/ er gaat ook gewoon een sneltrein en een stoptrein naar zoetermeer vanuit utrecht (die gaat idd via gouda, de sneltrein stopt echter niet in gouda groverwelle ofzoiets)Als je vanuit richting Utrecht komt, moet je nog in Gouda overstappen op de stopbus, volgens ns.nl
beetje foute berekening.... ALS er 56 man komen heb ik inderdaad 560 euro om aan de venue te besteden... maar daar moet ik venues voor TWEE dagen voor betalen (1 venue per dag) .. dus niet voor maar 1 venue voor 1 dag... zoals ik al zei: je hoeft het entree geld maar EENMALIG te betalen56 x 10 = 560,- voor 1 venue voor een dag :/
fout ik zou het niet erg vinden als je ook tv's gehuurd zou hebben en dat we voorzichtig moeten doen maar wat kan je serieus nou kapot maken aaan een venue ten koste van 100 eurodan zou ik in dit geval 100 euro overhouden....
Ik denk dat de meeste hier nooit in silvers kelder geweest zijnals het allemaal in Silvers kelder was hoeveel mensen waren er dan?
omdat die dood isoh kijk ik dacht dus dat het over mijn venue ging... vooral omdat beunhaas ook zei '56 x 10 = 560' aangezien ik op dit moment 56 deelnemers heb, en de quote die jij van mijn post maakte... ik dacht dus dat het over mijn tournooi ging... als het over een ander tournooi gaat waarom post je het dan in godsnaam dan ook hier en niet in de TNOT thread?????? ^^
Random crews zuigt, ik wil liever met mijn eigen crew spelen, ik weet ook wel dat we geen kans hebben om te winnen, maar ik denk dat we strategisch veel sterker staan met minder goede spelers dan in random crews wanneer ik in een crew zit met allemaal mensen waarvan ik niet precies weet welke characters/speelstijl ze rapen. Daarnaast vind ik ook dat mensen die goed zijn in dit spel het ook verdienen om een crew toernooi te winnen, wat is er nu aan als je wint omdat je bij een paar goede spelers in de crew zat, en zelf geen rol in de overwinning gespeeld hebt omdat je alleen een paar stocks gepakt hebt die de pro's in je crew zonder een stock te verliezen gepakt zouden hebben ofzo.
Oké, daar hebben jullie gelijk inben het met shoe eens.
eindelijk is onze complete crew een keer echt op een toernooi en dan wil ik ook daarmee crewen.
anders kan ik ook friendly's spelen, als ik toch geen binding heb met de mensen waarmee ik in een crew gedwongen wordt.