• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST Tournament 30 september & 1st of October, All Invited

Status
Not open for further replies.

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Jep, en dit keer wel naar een boot.

Maar goed, was leuk vandaag.

OMG Dave je hebt 1000 posts
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Ok... thx Shoe... das tenminste duidelijke taal... bij deze is het dan besloten dat de crews gewoon 'handmatig' worden samengesteld... (dus de al bestaande crews, en crews die gewoon op het tournooi gevormd worden door mensen die dat met elkaar het crew tournooi willen spelen) Verder heb ik besloten alsnog een kleine prijs voor de winnende crew te doen :) dit zal worden: 5 euro per crew member van de winnende crew :)

Verder... Great Mizuti en Dodo toegevoegd aan de lijst :) mag ik vragen of jullie één dag (zo ja welke?) of allebei de dagen komen? en waar jullie vandaan komen :)

EDIT: adressem voor de venues toegevoegd in post een... voor de venue van zaterdag ook een kaartje erbij :)
TWEEDE EDIT: jeez... ik gebruik echt te veel smileys ^^
 

rensie nr1

Smash Journeyman
Joined
Aug 31, 2003
Messages
315
Location
hoorn
Ik denk dat de meeste hier nooit in silvers kelder geweest zijn :p Er waren dan altijd maximaal een stuk of 35 man. (alhoewel de lijst tot 40 kon gaan)
Meestal volgens mij nog wel minder dan 35. Bij 35 was het druk.. Maar wel super daar. MOet toch eik nog ooit een toernooi georganiseerd worden in de kelder van matthijs.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
DT-9 toen ik met teams joeri en piisuke versloeg en ik had een cpu in mijn team bijna net zo geweldig als het verslaan van thomazzz met een gebroken arm :p

nee ik denk dat thomazz mij nu zou rapen.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
lol ineens drie posts achter elkaar dat mensen alleen op zaterdag komen :(... opzich wel jammer... maja.. ja ik moet helaas aan de mensen die maar 1 dag komen ook 10 euro vragen... ik denk dat iedereen anders maar 5 euro wil betalen op zaterdag en 5 op zondag (in helften betalen dus). Ik kan dit helaas nu nog niet doen, omdat ik geen zekerheid heb van het aantal man dat komt...

Daarom zou het zo leuk zijn dat het toernooi een succes wordt. Dan heb ik op het volgende toernooi een wat zekere opkomst. (als iedereen tevreden is over het toernooi heb je meer kans dat ze de volgende keer ook komen, en dat mensen die uiteindelijk niet zijn gekomen ook komen). Dus volgend tournooi zou ik waarschijnlijk wel zoiets kunnen doen... Daarnaast heeft de beheerder van de venue nu al gezegd: 'als alles goed goed en er zijn geen grote problemen, dan kan je de volgende de venue op zaterdag EN zondag krijgen, en misschien kunnen we dan ook nog wat van de huur af halen'. Dus ik denk dat dat wel goed komt

kortom: Het ziet er naar uit dat iedereen op dit tournooi gewoon 10 euro moet betalen voor de entree....
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ja ik weet het... wat ik zelf vervelend von op SOTF (laatste tournooi waar ik was) is dat er welliswaar 6 of 7 TVs waren (waarvan 1 het begaf), opzich genoeg, maar er werden veel te veel friendlies gespeeld tijdens de tournooi matches... daardoor duurde het imo te lang voordat je weer kon spelen.

Edit: vraagje trouwens... sommige TVs spelen 60 hertz wat minder goed af, bijvoorbeel de kleur rood wordt een beetje 'fuzzy' dit maakt verder toch niet uit?

oh, en marc ik heb je van de lijst gehaald... was zeker dat je niet kwam zei je...
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
dat was niet echt wat ik bedoelde met die vraag ^^ ik bedoelde: als dat rood een beetje fuzzy is, speelt het dan wel nog steeds met 60 hertz beeldsnelheid? ik had ook 2 tv's gezien bij sotf die dat hadden, niemand leek er een probleem mee te hebben...

en die tv van jeffz0r (tenminste... zijn cube zat er op aangesloten) was wel erg gaar ... soort van niet scherp dubbel beeld ^^
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
lol, winst maken aan een toernooi for the lose.
het geld dat joverhoudt zou je aan de prijzengelden kunnen besteden. kleine prijsjes voor de nrummers 5, 7 misschien zelfs 9 als je inderdaad ****ing honderd euro overhoudt.

als toernooien oragniseren geld opbracht was ik rijk na ATM 1, 2 en 3 en zouden we nu aan ATM 54 bezig zijn.

anyway
moet ik nog laptop meenemen? tegen kwijtschelding van entrance fee? :p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ja doe maar BF :) misschien wel handig als je dan ook dan tio Tournament maker heb enzo? en als je dan het 'voorbereidende werk' wil doen zou helemaal chill zijn ;) denk toch dat we ff een seeding gaan maken want je moet het ook via een seeding invoeren voor de pouls (kan spelers een rank van 1 tot 10 geven, en aan de hand daar van worden ze in goed, middelmatig, of slecht ingedeeld

BF je bent een beetje laat met die discussie ^^ en die ging of TNOT tournooi.. anyway: ik heb eigenlijk geen zin om het WEER te gaan herhalen maja: ik doe ook een extra prijs (prijsje voor crew toernooi, terwijl hiervoor geen entrance fee is) en regelen voor zondag wat met drinken, of het wordt gratis, of het word de helft van de inkoop prijs (zo krijgen jullie dus ook weer geld 'terug'... ik doe het in ieder geval nie voor de winst....

en dit is eigenlijk het laatste wat ik daar over wil zeggen, en ik ga het ook niet weer herhalen..
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
ja doe maar BF :) misschien wel handig als je dan ook dan tio Tournament maker heb enzo? en als je dan het 'voorbereidende werk' wil doen zou helemaal chill zijn ;) denk toch dat we ff een seeding gaan maken want je moet het ook via een seeding invoeren voor de pouls (kan spelers een rank van 1 tot 10 geven, en aan de hand daar van worden ze in goed, middelmatig, of slecht ingedeeld

BF je bent een beetje laat met die discussie ^^ en die ging of TNOT tournooi.. anyway: ik heb eigenlijk geen zin om het WEER te gaan herhalen maja: ik doe ook een extra prijs (prijsje voor crew toernooi, terwijl hiervoor geen entrance fee is) en regelen voor zondag wat met drinken, of het wordt gratis, of het word de helft van de inkoop prijs (zo krijgen jullie dus ook weer geld 'terug'... ik doe het in ieder geval nie voor de winst....

en dit is eigenlijk het laatste wat ik daar over wil zeggen, en ik ga het ook niet weer herhalen..
dat had ik al gelezen. maar 25/20 euro voor de winnende crew (die insingles toch al geld verdient) is nog geen 100 euro en je maakt mij niet wijs dat je voor 80 euro drinken gaat kopen. hoewel ik je niet tegenhou om acht kratten bier te halen dan klaag ik niet meer.
maar like
prijzen voor de nummers 5/7/9 lijken me eigenlijk wel een zeer tof idee
dan doen die mensen het ook nog ergens voor
maargoed het is jouw toernooi en ik betaal geen entrance fee dus het is toch niet mijn geld dat je in je zak houdt ^^

oh en de seeding
die laten we natuurlijk gewoon doen door jeffz0r
want die heeft daar zooooooveel verstand van
:p
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
ja doe maar BF :) misschien wel handig als je dan ook dan tio Tournament maker heb enzo? en als je dan het 'voorbereidende werk' wil doen zou helemaal chill zijn ;) denk toch dat we ff een seeding gaan maken want je moet het ook via een seeding invoeren voor de pouls (kan spelers een rank van 1 tot 10 geven, en aan de hand daar van worden ze in goed, middelmatig, of slecht ingedeeld

BF je bent een beetje laat met die discussie ^^ en die ging of TNOT tournooi.. anyway: ik heb eigenlijk geen zin om het WEER te gaan herhalen maja: ik doe ook een extra prijs (prijsje voor crew toernooi, terwijl hiervoor geen entrance fee is) en regelen voor zondag wat met drinken, of het wordt gratis, of het word de helft van de inkoop prijs (zo krijgen jullie dus ook weer geld 'terug'... ik doe het in ieder geval nie voor de winst....

en dit is eigenlijk het laatste wat ik daar over wil zeggen, en ik ga het ook niet weer herhalen..
Ik denk dat het handig is als je de prijs in totaal (van de venue) zet op je laptop
en het aantal deelnemers dat binnen komt. als je genoeg hebt voor de venue doe je de rest in een andere pot voor crews en crews zijn dan gratis. is dat een idee ? Het ligt er natuurlijk aan hoeveel geld het is want als je honderd euro hebt kan je de 2e crew ook geld geven ;)

just an idea though ^^
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Ik denk dat het handig is als je de prijs in totaal (van de venue) zet op je laptop
en het aantal deelnemers dat binnen komt. als je genoeg hebt voor de venue doe je de rest in een andere pot voor crews en crews zijn dan gratis. is dat een idee ? Het ligt er natuurlijk aan hoeveel geld het is want als je honderd euro hebt kan je de 2e crew ook geld geven ;)

just an idea though ^^
kan jij wel zeggen jij hebt vrienden die crews winnen :p of tweede worden in crews maargoed
ik vind toch het 7e en 9e plaats ook geld geven een beter idee :p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ik wilde idd net aanbieden de seeding voor dit toernooi te maken ^^


Nee j/k, ik help al vaak zat mensen, iemand anders mag et deze keer doen, ik heb helemaal geen zin me met de organisatie te bemoeien.
Behalve natuurlijk als travel agency :p
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
lol @ bf z'n sig :p

en laat die sseding nou is liggen. Ga gewoon loten ofso, maak gewoon een groep met goeie (mensen die bij de top horen) En plaats daar gewoon mensen bij. Wat maakt het verder echt uit? Je krijgt er alleen maar meer grappige sigs van die op die van bf z'n sig lijken :p
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Ik ben het wel met BF eens.. geldprijzen voor de 4e tot 9e plek is veel leuker dan iets waar veel mensen of niet eens aan mee doen of al helemaal niet serieus nemen...
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Ik snap hem nu nog niet, En ik doe niet een mee aan de singels bf. Ik ga namelijk ook naar Zest en moet nog wat geld sparen voor de Wii. Het gaat mij om een middagje (2 middagjes) smashen :)
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Ik wilde idd net aanbieden de seeding voor dit toernooi te maken ^^


Nee j/k, ik help al vaak zat mensen, iemand anders mag et deze keer doen, ik heb helemaal geen zin me met de organisatie te bemoeien.
Behalve natuurlijk als travel agency :p

Kenny would do it.
I remembered how good a friend kenny was, he would seed and pay a prize to anyone.
god kenny was the best.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
lol.... ok... we gaan dus seeden of niet?

ik zou het graag willen doen, maar ik heb er zeker geen verstand van, ik ken namelijk maar ongeveer een kwart van de spelers, en die ken ik ook maar een klein beetje :/

dus als iemand ff de spelers een rank van 1 tot 10 geven ;) (10 was het beste in Tio tournament maker volges mij)

@bf drinken is niet goedkoop... als ik een traytje coca-cola of fanta haal ben ik al 9,60 kwijt (40 cent p/blikje), er zullen tog zeker 5 a 6 traytjes drinken moeten komen denk ik... (5 traytjes = 120 blikjes = 2 blikjes de man.... als er 60 of minder man zijn...)
6 x 9,60 = 57,40.... maar ja... ik kan natuurlijk ook de drankjes dan voor 20 cent verkopen en wat meer prijzengeld maken... en dan hebben jullie ook nog eens de drankjes voor de helft van de supermarkt prijs...

zoals ik al zei blijft er ook nog steeds speling... prijzen gaan bereken op zaterdag voor extra geld in de prijzenpot is lastig, aangezien er ook mensen zijn die alleen op zondag komen, en je ook maar de zekerheid moet hebben dat die ook daadwerkelijk komen... het geld terug in het tournooi steken is geen probleem, maar zelf met verlies gaan eindigen (afgezien van mn eigen entreegeld dan ;) want ik win toch niet) gaat dus echt niet gebeuren....

pffff... en ik had nog wel gezegd dat ik er geen woorden meer aan vuil wou maken... en dat ga ik nu ook niet meer doen... ik organiseer dit tournooi en ik kijk wel wat ik ga doen... begin een beetje moe te worden van deze discussie....

@BF: ik neem aan dat jij de laptop dan ook wel zelf gaat bedienen? (deelnemers invoeren) je moet wel iets doen voor die gratis entree he? ;)

p.s. nog ff voor de duidelijkheid: zondag regel ik wel wat met het drinken, maar zaterdag kan het niet, om dat er ook mensen van die venue achter de bar staan daar... ik kan je niet verplichten daar drinken/eten te halen, want er is ook een supermarkt... maar ze hebben uiteraard liever dat je daar haalt en de prijzen daar vallen best mee...
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
je moet begrijpen dat het een soort ongeschreven regel is(zo had ik het iig begepen) dat je niets mag over houdt aan het organiseren van een toernooi en dat men daarom zo zeurt terwijl je wel degelijk de beste bedoelingen hebt.
er wordt vanuit gegaan dat je het puur voor smash doet. je kan het beste idd gewoon zodra je kostendekkend bent de rest terug in het toernooi stoppen(dmv preizengeld plaats t/m 9 of drank etc, dat doet er niet toe) puur om er vanaf te zijn en uiteraard eist niemand van je dat je zelf entree betaald na al die moeite te doen om iets te organiseren.
het gaat de mensen niet over het geld maar om het principe en als je per ongeluk wat overhoud is dat niet erg.

niemand bedoelt het lullig of gaat er van uit dat je het voor de winst doet maar het hoort gewoon niet in de community omdat (bijna) niemand dat doet.

verder zou ik niet te ver van te voren seeden maar gewoon op het moment zelf kijken, dan trap je ook niemand op de soms ietswat gevoelige tenen. Hoef je ook niet te vertellen waar iemand op ingeschat was. je moet ook alleen hooguit de top 4 per pool(toch?, ben de draad kwijt) seeden, daarna wordt het zinloos om nog cijfers te geven.
Leer aub van andermans fouten!
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
pff eindelijk weer een keer een behulpzame post tussen al deze rommel ^^ thx down a

seeden op het tournooi zelf vind ik geen probleem... ik vond dat ook best goed gaan bij SOTF... ik was idd niet van plan om entree aan de venue te betalen... die tientallen uren werk die er in zitten om alles te regelen vind ik daar al betaling genoeg voor..

en idd begrijp ik ook best dat mensen allemaal hun eigen idee hebben over wat er met het extra geld moet gebeuren... maar het lijkt alsof ze geen rekening houden met dingen zoals mensen die niet op komen dagen enzo (of maar 1 van de 2 dagen komen...) wat dat betreft is een 1 daags tournooi een stuk makkelijker om te organiseren..maja.. komt allemaal wel goed
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Als je 100 euro over houdt, wat is daar mis mee? Weet je hoe ziekelijk veel hij hier mee bezig is. Als het een betaalde baan was had ie wss meer verdient >_>

Maa goed. Heel cool als dat geld in een pot komt en er iets leuks mee wordt gedaan. Eigenlijk zou ik best snappen als je het zelf houdt :p
zeker na al dat gezeur van iedereen >_>

(ik zie dit altijd als een erg goedkoop pretpark :) )

en over dat seeden:
@ Down A/Exalador

Dat zei ik ook al. Wat boeit het nou waar iedereen komt. Als the best of the best maar niet bij elkaar komen :)
anders krijg je de "finale" matches al in de Pouls.....
De rest moet gewoon geloot worden in de Pouls en gewoon een beetje op gevoel indelen imo.

veel succes verder met het toernooi Exalador (spelt de naam goed :) :p )

@ Savior (als die nog een keer hier kijkt :p )
Ik kan nog steeds overnachten bij je?
Nogmaals bedankt iig voor het aanbod :)
hopelijk mag en kan het nog steeds :)

@ Kragen
een nieuwe naam voor onze crew: :p
*** kicking Newbies (AKN) :p
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
wie heeft hier modpower? er moet een vote komen wat we met het overgebleven geld doen. keuzes tot nu toe zijn al 1) in crews steken 2) in singles steken voor plaatsen t/m 9 en 3) drankjes kopen die iedereen ook zelf in de supermarkt kan halen. hmmmz :p
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Z-N freak weet je wat daar mis mee is.zo een toernooi is voor de gezeligheid ook op XTC-3 dat was zo een groot toernooi dat we(naja dave en matt) tv's moesten huren.
ik weet niet precies hoeveel verlies er geleden is maar het was veel. en toch hadden we er lol in. wat ik bedoel te zeggen het is ok als je 20-30 euro winst maak maar anders word de rest pissig snap je want wij betalen voor de venue niet om de rest rijk te maken.
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
"1) in crews steken 2) in singles steken voor plaatsen t/m 9 en 3) drankjes kopen die iedereen ook zelf in de supermarkt kan halen. hmmmz "

4) met zn allen naar Walibi Flevo aan het Veluwemeer!
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom