Jep, en dit keer wel naar een boot.
Maar goed, was leuk vandaag.
OMG Dave je hebt 1000 posts
Maar goed, was leuk vandaag.
OMG Dave je hebt 1000 posts
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Meestal volgens mij nog wel minder dan 35. Bij 35 was het druk.. Maar wel super daar. MOet toch eik nog ooit een toernooi georganiseerd worden in de kelder van matthijs.Ik denk dat de meeste hier nooit in silvers kelder geweest zijnEr waren dan altijd maximaal een stuk of 35 man. (alhoewel de lijst tot 40 kon gaan)
dat had ik al gelezen. maar 25/20 euro voor de winnende crew (die insingles toch al geld verdient) is nog geen 100 euro en je maakt mij niet wijs dat je voor 80 euro drinken gaat kopen. hoewel ik je niet tegenhou om acht kratten bier te halen dan klaag ik niet meer.ja doe maar BFmisschien wel handig als je dan ook dan tio Tournament maker heb enzo? en als je dan het 'voorbereidende werk' wil doen zou helemaal chill zijn
denk toch dat we ff een seeding gaan maken want je moet het ook via een seeding invoeren voor de pouls (kan spelers een rank van 1 tot 10 geven, en aan de hand daar van worden ze in goed, middelmatig, of slecht ingedeeld
BF je bent een beetje laat met die discussie ^^ en die ging of TNOT tournooi.. anyway: ik heb eigenlijk geen zin om het WEER te gaan herhalen maja: ik doe ook een extra prijs (prijsje voor crew toernooi, terwijl hiervoor geen entrance fee is) en regelen voor zondag wat met drinken, of het wordt gratis, of het word de helft van de inkoop prijs (zo krijgen jullie dus ook weer geld 'terug'... ik doe het in ieder geval nie voor de winst....
en dit is eigenlijk het laatste wat ik daar over wil zeggen, en ik ga het ook niet weer herhalen..
Ik denk dat het handig is als je de prijs in totaal (van de venue) zet op je laptopja doe maar BFmisschien wel handig als je dan ook dan tio Tournament maker heb enzo? en als je dan het 'voorbereidende werk' wil doen zou helemaal chill zijn
denk toch dat we ff een seeding gaan maken want je moet het ook via een seeding invoeren voor de pouls (kan spelers een rank van 1 tot 10 geven, en aan de hand daar van worden ze in goed, middelmatig, of slecht ingedeeld
BF je bent een beetje laat met die discussie ^^ en die ging of TNOT tournooi.. anyway: ik heb eigenlijk geen zin om het WEER te gaan herhalen maja: ik doe ook een extra prijs (prijsje voor crew toernooi, terwijl hiervoor geen entrance fee is) en regelen voor zondag wat met drinken, of het wordt gratis, of het word de helft van de inkoop prijs (zo krijgen jullie dus ook weer geld 'terug'... ik doe het in ieder geval nie voor de winst....
en dit is eigenlijk het laatste wat ik daar over wil zeggen, en ik ga het ook niet weer herhalen..
kan jij wel zeggen jij hebt vrienden die crews winnenIk denk dat het handig is als je de prijs in totaal (van de venue) zet op je laptop
en het aantal deelnemers dat binnen komt. als je genoeg hebt voor de venue doe je de rest in een andere pot voor crews en crews zijn dan gratis. is dat een idee ? Het ligt er natuurlijk aan hoeveel geld het is want als je honderd euro hebt kan je de 2e crew ook geld geven
just an idea though ^^
sorry niks dat je zegt zorgt dat je geld gaat winnen in singlesDoe 1 euro voor de winnaar en elke plek omlaag krijgt 5 cent minder ofso
kun je nog leuke moneymatches van spelen![]()
Ik wilde idd net aanbieden de seeding voor dit toernooi te maken ^^
Nee j/k, ik help al vaak zat mensen, iemand anders mag et deze keer doen, ik heb helemaal geen zin me met de organisatie te bemoeien.
Behalve natuurlijk als travel agency![]()