• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST Tournament 30 september & 1st of October, All Invited

Status
Not open for further replies.

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Al die kuthongaren.... no offence :p maar wij zijn er een keer door beroofd in Budapest en een keer bijna ernstig afgezet maar mijn papa ownde ze :p (hij rende trouwens ook achter degene aan die zijn spullen gejat hadden en had ze nog gepakt ook :p, maar ze hadden alles snel aan een vrouw gegeven die erbij hoorde de fockers)
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Helaas spullen kwijt.. en mijn pa kreeg op zijn kop van de politie dat ie dat nooit meer moet doen :p kan ie nu ook niet meer... toen was ie nog wat jonger :p
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Houd je bek, kutbelg (let the flamewars begin :p )

Trouwens, als Marc ook komt hebben we alsnog een duitser, en als remen komt een pakistaan.

En er zijn vast nog wel meer mensen die ouders of grootouders hebben uit het buitenland
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
STFU Hobbit, ik ben net zo Duits als dat Jeffz0r goed is in smash.

Ik ga sowieso proberen de tweede dag van het toernooi te komen, wat is er dan allemaal? (geen zin om alles door te lezen)
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Ik wil zaterdag met de auto komen (kwordt dan gebracht) Alleen het vervoer terug is niet echt aanwezig. Dit leek mij een mooie kans om bij jullie te blijven overnachten waarna ik er de 2e dag dan ook ben. Slaapzak en **** neem ik zelf mee natuurlijk ;)
maar zijn er nog slaapplekken open (op de grond is geen probleem; kheb een opblaasbaar matje)

Dan ga ik daarna dus (zondag) met de trein terug.
Als dit niet mogelijk is weet ik niet of ik toch zoveel reisgeld ga verspillen aan de trein (kben een krent en de Wii komt eraan... ) voor 1 dagje smash. Kga namelijk ook al 2&3 december en ik moet een beetje op mijn geld letten.

Tis bijna zeker dat ik kan maar als dit kan ga ik er nog meer aan doen zodat ik kan komen :)
Khoop jullie allemaal te zien 3o september ;)
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
^^

Ik wil nog steeds weten wat er de tweede dag is though. En ook meteen hoe laat het dan begint. =p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Tweede dag staat voor nu om 11 uur starten gepland... (nah ja, laat zeggen dat je vanaf 11 uur welkom bent, rond 12 zal waarschijnlijk het eerste tournooi beginnen...) en zoals het nu staat wordt er dan Teams en Crews gespeeld (zaterdag dus single en low tier)

thomaz: nog steeds geen reply of je je laptop mee kan nemen ^^

Z-N Freak, ik denk dat het wel moet lukken, als ik de post van savior lees al helemaal (thx alvast voor de mogelijkheid om eventueel een paar mensen te housen), maar kan waarschijnlijk anders gewoon bij mij...

@savior: misschien handiger als jij de paar 'losse' mensen housing geeft, dan kan ik de 2 groepen nemen die op dit moment housing vragen (de limburgers en TNO). volgens mij zijn er naast die 2 groepen op dit moment alleen Z-N Freak en Fire die housing nodig hebben.

Ik heb zelf wel een paar matrasjes, maar ik raad inderdaad wel aan luchtbed of iets dergelijks en slaapzak mee te nemen, om tekort aan slaapplekken te voorkomen...
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Ik kan wel housen enzo, ik woon wel 5 strippen van het toernooi af met de bus tough,
Als er niemand dichterbij woont kom ik wss bij jou slapen dan (als het mag :) )
Alvast bedankt voor het aanbod ;)

(mijn rit is bijna zeker btw, degene die me gaat brengen ging vandaag nog in de agenda kijken :) )

hopefully this is gonna turn out fantastic :D
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
i hope so too ZN :) misschien kan je uiteindelijk gewoon bij mij blijven slapen, maar sowieso tof dat savior waarschijnlijk ook wat kan regelen (nogmaals bedankt :) )

@bf: eerst nog ff zeuren bij mn ma, maar daar kan inderdaad misschien wel wat geregeld worden :) ik laat het nog weten
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Ik krijg 1 oktober m'n OV, en als ik hem moet ophalen op een tijdstip tijdens het toernooi kom ik niet naar het toernooi want anders moet ik maandag weer betalen voor m'n trein naar amsterdam -_-

30 september ben ik uiteraard wel aanwezig
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
zijn er trouwens ook nog mensen die mij in een crew willen hebben voor dit toernooi? >>;
Als de crew gratis zijn of 1 euro wil ik dat wel. Anders doe ik er denk ik niet aan mee. Kben een redelijk smasher en hoop weer wat beter te zijn dan het vorige toernooi. Ik ken jou verder niet maar goed, mss kunnen we wel een crew vormen :)

*gaat kijken hoe duur de crews zijn/worden*

edit1: Ja ik vergat te zeggen dat we dan natuurlijk meer mensen nodig hebben, meer mensen die in deze n00b crew willen? :p

crews zijn tot nu toe gratis zie ik, dan doe ik mee. Zodra het meer dan een euro wordt doe ik niet meer mee.

(ik ben een krent want ik doe deze keer ook niet mee met de singles >_> (wel low tier) Dit mede dankzij het feit dat er een nieuwe console uitkomt en dat ik daar meer games voor wil gaan kopen dan alleen smash + ik wil ook nog naar het toernooi 2 en 3 december. Dus of singles of 2 december ook naar het toernooi, tgaat mij om het smashen dus ik koos voor de 2e optie :) )
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
@UchihaJP: I will sign you up :) may i ask where you are from?

@Z-N: yes the crews are free at the moment, and will remain free :) so no worries there, i am even considering making a small price for the winner of the crews tournament. If this will be the case, crews will be formed random, so that it will stay fun, and doesnt end up in 1 extremely good crew (like Amsah, NNja, Kirby squad and 1 other in a crew). Ofcourse the price wont be too much, but like 5 euros for each member in the crew (so 20 or 25 euros), since i do have to pay for the price by myself.

sounds like a fun idea? :)
NOTE: i said i am considering this idea... so it is not for sure yet!!
 

zero212

Smash Apprentice
Joined
Jul 29, 2006
Messages
129
Location
The Netherlands
the idea of the crews sounds fine to me. it has to stay fun after all. anyhow i think i will need housing now too if i'm going to join in on the crew battles because i really cant go home between the 2 days.

@Z-N freak ik weet niet precies of je het al hebt gelezen daarom kon je mij waarschijnlijk niet maar in iedergeval ben ik geen complete noob die geen advanced techs kan. ik heb trouwens wel heel weining tegen andere mensen gespeelt. maar ik hoop dat we nog een paar in onze crew kunnen krijgen.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom