• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST Tournament 30 september & 1st of October, All Invited

Status
Not open for further replies.

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ah ok... anyway fireman.EXE: zoetermeer is niet veel verder... utrecht centraal naar zoetermeer is 20/25 min met sneltrein... daarna nog bus(sen) naar venue komt ongeveer op 40 min uit.

@ savior: thanx voor de cube alvast :D

@shoe: jullie kan ik denk ik ook wel housen... maar zoals ik al meerdere malen heb gezegd: ik mag maar max 10 man housen! dus ik moet sowieso afwegingen gaan maken wie wel en niet kunnen blijven (waarschijnlijk redeneer ik op mensen die het verste weg wonen). Als down-A inderdaad die kamer in utrecht heeft en daar kan wat geregeld worden zou ook chill zijn :)
 

zero212

Smash Apprentice
Joined
Jul 29, 2006
Messages
129
Location
The Netherlands
hmmm, dus ik kan geen 2 dagen blijven begrijp ik? of heb ik het mis? anyhow,ik zou het liefst toch 2 dagen blijven bij het toernooi maar als het niet anders kan.
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Dave: flaker ;_; ik was niet op Ushost omdat ze me op Utrecht centraal verkeerd stuurden, en voor tnot had ik me voor zover als ik me kan herinneren nooit ingeschreven, en naar Engeland ben ik al eerder geweest, maar ik heb het gewoon erg druk de laatste tijd en kan er ook niet veel aan doen...
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Hm, 30 september gaat waarschijnlijk niet lukken voor me (en 1 oktober dan dus ook niet vanwege een kater).
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
ja, ik heb idd een kamer in utrecht en deze is idd klein.
er kunnen wel 2(3 als ze graag dicht tegen elkaar aan liggen) mensen slapen als ze matjes meenemen en dat is geen probleem.

Dit is echter wel alleen als ik uberhaupt zelf komen kan.
kom er net achter dat ik ingeroosterd sta om te werken en aangezien we momenteel een bezettingsprobleem hebben wordt het misschien lastig om te ruilen.
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Jip: Als het kan zou ik graag bij jou slapen, echter, een vriend van me woont in Leiden en is MISSCHIEN daar, zijn kamer is zo klein dat er waarschijnlijk alleen plaats is voor mij, hooguit voor mij en nog 1 iemand, dat is dan hoogstwaarschijnlijk Joost, of jij, of Aart. Ik weet alleen niet zeker of hij er dan is.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
lol ok.... als ik het goed begrijp kan marc dus zeker niet komen (toch?)
en Down A misschien niet?

laat nog even weten of je kan komen dan Down A, jij natuurlijk ook marc, maar het klonk alsof het zeker is dat je (in ieder geval zaterdag) niet kan komen...

ik laat jullie tot confirmation nog ff op de lijst staan
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Ik schrijf jullie in Toetmeister, De singles worden op zaterdag gespeeld en de duos op zondag, dus ik neem aan dat jullie wel moeten blijven slapen als jullie aan beide mee willen doen... aangezien jullie uit belgie komen krijgen jullie voorang op de housing lijst.

maar een paar andere mensen die een beetje in de buurt wonen kunnen ook wel verblijfplaatsje regelen denk ik voor de mensen die dan van de ijst af vallen bij mij

PS: nu is het een internationaal tournooi :)
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Uhm toetmeister is een vriend van me uit scheveningen >.> Maar als je jambers kent dan snap je wel waarom hij zich zo op smashboards heeft staan. Zo is hij nou eenmaal XD. Hij woont dus wel wat dichterbij en heeft niet echt speciale voorrang voor housing nodig ofzo XD.
Lol en shoe was al helemaal in de wolken:(
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
w00t in ieder geval nog een 'semi-internationaal' tournooi!!! :D

Het tournooi komt nu al best dichtbij, dus heb ik wederom de vraag of al meer mensen weten of ze een cube en/of tv mee kunnen nemen!!!

en TiRune: weet jij of het voor juo mogelijk is de laptop mee te nemen?? let me know!
thx
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom