• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST Tournament 30 september & 1st of October, All Invited

Status
Not open for further replies.

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
LOL dus doe je ook maar ff expres een dubbelpost :p

anyway: ik zet je op de lijst kragen.... hoe verander je de titel van een thread? want ik kan het zo gauw niet vinden.
EDIT: never mind... keb het al gevonden.... Me = forumn00b :)

Nog steeds bezig met venue regelen... wacht inmiddels op replies van 5 geschikte venues, in het ergste geval zal op zondag het tournooi in een andere venue (ook in zoetermeer dus niet ver van de oorspronkelijke venue vandaan) worden gehouden... Zou dat een probleem zijn?
ik hou jullie iig op de hoogte...

wat betreft housing: ik kan denk dat ik maar voor max 10 mensen housing aanbieden (de internationale spelers en de spelers in de uiterste puntjes van Nederland, voor wie het echt heel duur en moeilijk is om tussen de toernooi dagen naar huis te gaan)
iemand hier suggesties over? Ik heb ook gevraagd of het eventueel mogelijk is om in de venue te overnachten, maar het lijkt erop dat dat niet mag

p.s. hoe vinden jullie mn n00bige signature? :p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
LOL.... thx :D eerste sig ooit, en eerste keer gebruik gemaakt van photoshop (wellicht was sowieso paintshop beter geweest?) nah ja... het doe van de sig is duidelijk... aangeven dat ik een toernooi geef...

ennuh.... schrijf me maar in 'ofzo'? lol...
ik heb je op de lijst gezet ofzo...

btw... als iemand een betere of mooiere sig voor me kan maken zou ook best zijn :p als maar de toernooinaam, de tagline (who's the BOSS) en de data er instaan vind ik het best :)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Ok, het is nu bijna zeker dat het twee verschillende venues gaan worden. Ik heb hier nu express voor gekozen omdat de beste venue alleen op zaterdag beschikbaar is. Deze venue is niet de grootste of mooiste die ik kon vinden (begrijp me niet verkeerd , het is een mooie venue), maar hij is zeker het beste bereikbaar (eind september zal een deel van de zoetermeer stadslijn, dan onderdeel van de randstadrail namelijk weer rijden). Dit deel van de stadslijn zou eigenlijk al 3 september klaar zijn, maar is uitgesteld tot eind september, deze zal echter vrijwel zeker weer rijden voor het tournooi begint, zo niet dan is deze zaal ook supergoed bereikbaar met de bus (stopt vrijwel voor de deur, net als de trein die ECHT voor de deur stopt ;) ). Ook zijn er meer dan genoeg stoelen en tafels aanwezig, dus dat scheelt ook een hoop moeite

Daarnaast is er ook binnen een minuut lopen een Albert Heijn, een LIDL en een snackbar, daarnaast kan er ook eten en drinken gehaald worden in de venue zelf (dit wordt wel benadrukt door de eigenaar van de zaal, want die heeft natuurlijk ook liever nog wat inkomsten naast de huurkosten van de zaal, dus het liefst eten en drinken kopen in de zaal, is waarschijnlijk nog goedkoper dan in de snackbar... Ik heb aanstaande zaterdag nog een afspraak met hem om details te bespreken). Ik probeer hem uiteraard nog over te halen om de venue het hele weekend te kunnen geven, dat zo wel zo makkelijk zijn als dat kan, maar ik geef het weinig kans.

English version:

Ok, the tournament is gonna be in 2 different venues, that is nearly certain. The best venue i could get is unfortunatly only available on saturday, but i decided to have a meeting with him to discuss the details, and i will probably use this venue for Saturday. I chose to do this because this venue is by far the easiest to reach (both train and bus stop virtually in front of the entrance).

Besides the easy way to reach the venue, there are also 2 supermarkets and a snackbar located within a 1 minute walk from the venue (like a 10 second walk actually ;) ) Food and drinks can also be bought at the venue itself (which ofcourse is prefered by the owner of the venue). I have a meeting with the owner next sunday to discuss the details, but im pretty positive i will use this venue. Ofcourse i will try to convince him to rent me the venue for the entire weekend, but i dont think that would be possible, because they allready have a weekly activity planned for sundays, which they probably can't cancel...

Anyway... allready have a couple of options for the venue on sunday, which might be able to get for the entire weekend as well, but the location isnt as good (meaning: not as easy to reach and not as many shops or places to get food nearby (1 is close, but the rest is at least a 5 - 10 minute walk) as the one on saturday, so i actually think it might even be better to devide the 2 days over 2 different venues...
 

zero212

Smash Apprentice
Joined
Jul 29, 2006
Messages
129
Location
The Netherlands
.ik weet niet zeker of ik kan komen. want meschien heb ik het geld er niet voor. dat komt omdat ik helemaal uit veenwouden (friesland,dichtbij leeuwarden) moet komen. en dus zal ik wel ongeveer 120 euro mee moeten hebben.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
yep je kan ook 1 dag komen... de tournooien waar het om gaat zullen toch op zaterdag gespeeld worden (de 1 vs 1 toernooien)...

een retourtje zoetermeer wat zou dat kosten? 30 - 40 euro? en dan heb je wellicht ook nog een ov voor 40% korting, maar ik weet natuurlijk niet of jij dat hebt...

zoals ik al zei is het voor enkele mensen voor wie het heel moeilijk is om terug naar huis te gaan tussen de toernooidagen (mensen die in het buitenland wonen, of in de uiterste hoeken van nederland) mogelijk om bij mij te slapen van zaterdag op zondag. Een trein retourtje moet volgens mij dezelfde dag gebruikte worden toch? (kan niet zaterdag heen en zondag terug tog?)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ah ok kost dat veel meer? of zelfde prijs? want anders kan hij waarschijnlijk net zo goed gewoon voor het hele weekend komen, keb housing voor max 10 mensen (zoals gezegd voor mensen voor wie het ECHT heel lastig is om tussen de dagen naar huis te gaan door de grote afstand)
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,672
Location
Iraq
NNID
Riciardos
ik kom ook, en ik neem m'n cube mee ^^.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
@roy: Cool... ik hoor wel of je uiteindelijk kan of niet, voor nu sta je op de lijst, dat kan uiteraard net zo makkelijk weer weggehaald worden ^^

@ Kragen: Thanx for providing info :) + thats the first vote so far for low tier cost haha ^^
maybe best to have the vote at tournament itself? as for the ruleset... maybe ill just follow most of the new ruleset as posted by kirby squad... but maybe not (as i've allready posted the rules as they were before), maybe some people wont like the new rules? so ill keep it as it is right now in first post... if i get a lot of requests for banning more levels etc. maybe thats the best way to go..

@ Riciardos: Staat ingeschreven, thx voor meebrengen van cube :)

@ Faab: Signed you up, as i said, if it turns out anyone cant come, its just as easy to add someone to the list as it is to delete them :)

Think ill make a seperate part in the first post for anyone bringing cubes, good to have it all in one post

Eigen mening over de niuwe ruleset: van mij mogen er wel meer stages gebanned worden heb ik niet zoveel problemen mee... ik speel zelf het liefst Final Destination de laatste tijd en die blijft er in ieder geval in bij de nieuwe ruleset (ook bij random select) dus ik ben sowieso tevreden ;)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
EDIT: **** doublepost... sorry

new info: ik heb zojuist een gesprek gehad met de beheerders van de zaal voor zaterdag. Zoals ik al eerder een keer heb gezegd zullen de mensen van de zaal het liefst hebben dat eten en drinken daar wordt gehaald, dit zal ook verder geen probleem worden voor jullie denk ik, want ik heb de prijzen vandaag gezien en die vallen heel erg mee. Om maar even een paar dingen te noemen: (glazen) flesje frisdrank: 85 cent, friet normaal: 1,10, groot: 1,50. Tosti: 1,10. Verder zullen er ook een paar snacks aanwezig zijn (frikandel / kroket ofzo... was niet helemaal duidelijk wat er allemaal aan snacks zou komen) Er zijn ook alcoholische dranken verkrijgbaar voor als iemand daar behoefte aan heeft tijdens (lijkt me sterk ^^) of na de toernooien.

Verder mag er niet in het gebouw gerookt worden, dat moet dus voor de deur gedaan worden.

De zaal is zeker ruim genoeg, en er zijn genoeg stoelen (80) en tafels (20) aanwezig dus we kunnen alles goed kwijt.

keb nog even nagedacht over de vraag van Kragen welke stages er allemaal gebanned gaan worden, en dit zullen er waarschijnlijk nog een paar extra worden naast de stages die oorspronkelijk al gebanned worden (mits veel mensen het hier oneens mee zijn).
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik raad je aan het hele topic van de regeldiscussie door te lezen en ruim vantevoren een definitieve ruleset op te stellen.

Zoetermeer is dichtbij, dus er is veel kans dat Remen en ik komen.

De Tina zuigt, ik ben blij dat m'n zusje er nooit echt een abonnement op gehad heeft. =o
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
lol roy... ik zeg het alleen maar om te laten weten dat ik degene van wie het nog niet zeker is dat ze komen, gewoon op de lijst erbij gezet worden en dat het dus nog niet definitief hoeft te zijn ^^

@Marc: LOL wie heeft het hier over de Tina?!?!?! :chuckle: en ik denk dat ik van de week even de hele topic doorlees en van het weekend dan de definitieve levelbans en randoms bekend maak. een maand van tevoren is toch wel optijd? :)
Ik zet jou en Remen ook op de lijst, ik hoor wel of het helemaal zeker is dat jullie komen
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
@Marc: LOL wie heeft het hier over de Tina?!?!?! en ik denk dat ik van de week even de hele topic doorlees en van het weekend dan de definitieve levelbans en randoms bekend maak. een maand van tevoren is toch wel optijd?
Ik zet jou en Remen ook op de lijst, ik hoor wel of het helemaal zeker is dat jullie komen
Dat van de Tina was een insider's joke, never mind...

Een maand vantevoren is prima. ^^
 

beunhaas

Smash Journeyman
Joined
Sep 3, 2005
Messages
336
Location
The Netherlands
Ey exalador

Dit zijn volgens mij de nieuwe regels en de meerderheid was het hier mee eens dacht ik..

Random select: Fountain of Dreams, Pokémon Stadium, Final Destination, Dream Land N64

Counterpicks: Rainbow Ride, Yoshi’s Story, Brinstar, Mute City, Battlefield, Kongo Jungle N64

Brinstar is een twijfelgeval en story uit de random ook
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
hmmm ik zou dan eerder zeggen dat poke stadium een twijfelgeval zou zijn, als je van het platform af bent zie je heel moeilijk waar je bent :/ story heb ik niet zon probleem mee (hoewel dat wolkje af en toe heel gelukkig geplaatst is)

brinstar is **** ^^

tja... bij deze randoms en counterpicks maar houden dan? (als het aan mij ligt zelfs nog zonder brinstar en stadium)
 

zero212

Smash Apprentice
Joined
Jul 29, 2006
Messages
129
Location
The Netherlands
het is goedkoper dan ik eerst had verwacht ik kom nu zeker. tenzij dat er iets onverwachts gebeurt maar dat is bij iedereen zo. ik heb trouwens nog geen ov omdat ik nog maar 16 ben.
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Het is maar goed dat je me zo makkelijk **** deleten want dat zul je ook moeten doen :( , ik moet veel gaan werken (persoonlijke redenen) dust kan niet komen en voorlopig niet veel doen, maarja, andere keer misschien, alvast veel plezier en Fire zal je ownen :)
 

zero212

Smash Apprentice
Joined
Jul 29, 2006
Messages
129
Location
The Netherlands
dit wordt mijn eerste tournament,ja. dus ik denk dat ik niet erg ver zal komen. ik mag al blij zijn als ik door de eerste ronde kom. ben trouwens wel druk bezig met oefenen van wavedashing,L cancelling,techs etc.

hoe zit het trouwens met die crew battles moet je in een crew zitten of zo? of kun je gewoon crews maken op de tournaments?
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom