• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ZEST Tournament 30 september & 1st of October, All Invited

Status
Not open for further replies.

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
@ rensie: hoe wil jij het zien dan? wel met die nieuwe regels? of gewoon die regels (stages) zoals ze op dit moment nog in post 1 staan? want het lijkt wel alsof de ene helft gewoon de 'oude' regels wilt en de andere helft de nieuwe....

@roy: okido ik haal je van de lijst, jammer dat je niet kan, maar als het blijkt dat je uiteindelijk toch kan of wat dan ook dan hoor ik het wel.

@nofx: *timmy & brasje staan erop*

zoals ik al zei vind ik qua regels alles best, maar zoals het op mij overkomt lijkt het toch gewoon nog het beste om het volges de 'oude' stages te doen... ik snap er echt ff nix meer van... en nu spreek ik volgens mij ook nog een post van mezelf van eerder tegen volgens mij... :confused:

PS: still looking for cubes / tv

en wat betreft de housing: heb eerder gezegd max 10 mensen waarschijnlijk, en daar bedoel ik dan mee degene die het het hardst nodig hebben (uithoeken van nederland of het buitenland) omdat het voor die mensen het moeilijkst is om tussen de dagen door naar huis te gaan.... misschien handig om daar al een lijst voor bij te houden?

en als iemand ook in zoetermeer of omgeving woont en housing kan bieden zou natuurlijk super zijn :)
 

beunhaas

Smash Journeyman
Joined
Sep 3, 2005
Messages
336
Location
The Netherlands
Nieuwe ruleset moet uitgeprobeerd worden (A)

Nee je mag het zelf beslissen alleen willen we over het algemeen voor de meeste grote toernooien in Nederland een wat eerlijkere ruleset toepassen.

Hoe zou jij het vinden als je tegen Dave speelt je verliest de eerste en wint de tweede match... Toch 1-1 maar dan kiest hij Jungle Japes en word je geraped.

Dat is toch kut?
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
met nieuwe ruleset bedoel je deze?


Random select: Fountain of Dreams, Pokémon Stadium, Final Destination, Dream Land N64

Counterpicks: Rainbow Ride, Yoshi’s Story, Brinstar, Mute City, Battlefield, Kongo Jungle N64


hier ben ik het wel mee eens, behalve brinstar als counterpick. deze ruleset moet idd geprobeerd worden vind ik ^_^
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ja ok, dan doen we het gewoon met die nieuwe ruleset :), ik stel mijn toernooi wel beschikbaar als proefkonijn ;) Ik schrok alleen ff van rensie omdat hij ook in een keer kwam met: als er nog meer levels af gaan kan je mij alvast van de lijst halen.... das natuurlijk niet leuk, want als veel meer mensen er zo over denken dan hou ik niet echt een toernooi over..

maar ok.. we DOEN de nieuwe ruleset zoals deze in de laatste nofx post staat.. GEEN VERDERE VERANDERINGEN... dus:

Random select: Fountain of Dreams, Pokémon Stadium, Final Destination, Dream Land N64

Counterpicks: Rainbow Ride, Yoshi’s Story, Brinstar, Mute City, Battlefield, Kongo Jungle N64

btw: de randoms mag je toch ook gewoon als counterpick kiezen??
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
dont worry, er staan nu al 44 mensen ingeschreven en het toernooi is nog lang niet. maar je moet er wel op rekenen dat niet iedereen op de lijst komt.

oh en je hebt Crash&Burn fout gespeld :p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
lol nofx... ook echt crash&burn fout gespeld... *fixed*

en hoort jungle japes erbij bij de nieuwe ruleset? zo niet... dan is ie gewoon weg KS ^^ en van wat ik hoor over jou ownage daarzo is dat maar goed ook ^^
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
HAHAHAHA je ben niet goed... beetje final bannen... :p en fod blijft erin ja... en doe niet stoer :p je weet mn naam dus zeg / spel em goed ^^

edit: kent iemand een goede image site voor mn sig? want waar hij nu staat is heel onstabiel volges mij :/ hij doet het de helft van de tijd niet
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
tja ik heb ze niet verzonne.... maar ja... het zal sowieso niet gebeuren dat IEDEREEN het compleet eens is met de regels, of het nou de nieuwe of de oude zijn, mensen zullen altijd sommige stages er wel of niet in willen hebben...

toch lijkt het me wel leuk om gewoon die nieuwe regels uit te proberen op mijn toernooi...
Ik zal binnekort de regels (stagebans etc) veranderen in de eerste post...
 

NintendoKing

Smash Champion
Joined
Mar 14, 2005
Messages
2,688
Location
Johnsville, Johntana
HEY EVERYONE YOU SHOULD CHECK OUT THE NCTII: THE BIG ONE TOURNAMENT THREAD IN TOURNAMENT DISCUSSION!!!

GONNA BE ONE GIANT *** NORCAL TOURNEY!!! ALMOST AS BIG AS OC2!!!

It would be cool to get some international smashers to come to this!! You guys are teh rockszors and you knows it!!
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
@nnja... oh crap results voor teams kan ik dus ook alvast neerzetten? ^^

@nintendoking: hmmm tournament in north cal... bit far, but some dutchies are probably willing to go.. not me though ^^ not good enough to go travel around the world to compete at international tournaments...
 

Luma

Smash Lord
Joined
Oct 21, 2005
Messages
1,642
Location
Berlin - Germany
u dutchies should bann more stage, have u ever played on big blue, flat zone or stuff like that? u cant be serious
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
lol luma... we are in the proces of banning more stages :)... its not in the rule post yet, but the actual levels will be:

Random select: Fountain of Dreams, Pokémon Stadium, Final Destination, Dream Land N64

Counterpicks: Rainbow Ride, Yoshi’s Story, Brinstar, Mute City, Battlefield, Kongo Jungle N64

ill just change it now, before there are any more misunderstandings :)
 

KillerNess

Smash Cadet
Joined
Nov 12, 2005
Messages
56
Als het kan willen wij ook meedoen:
Jay , Midi , Kiko . Rico , Reco
zo niet ..dan niet..

bedankt,
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom