• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

WiiDS Tournament - CANCELLED

Status
Not open for further replies.

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
"STEV___

hoe spreek je dan uit

STEV-undersquare-kwadraat? (STEV undersquaresquared? STEVlaagstreepjelaagstreepje?)"

zijn we al over de 100 mark heen? ^^
 

Zwabber

Smash Cadet
Joined
Aug 24, 2007
Messages
54
Location
The Netherlands, Noord-Brabant
âloh! =)

Kben nieuw hier op smashboards, als gerigistreerde gebruiker tenminste (ik kwam hier al vaker om rond te kijken). Via wiids ben ik terecht gekomen bij dit toernament, wat waarschijnlijk ook direct mijn eerste tournament wordt. Dikke kans dat mijn skill helemaal níks is vergeleken bij die van de meeste hier, maar als je niks probeer kan je ook geen ervaring op doen (ik gebruik wel advanced techniques enzo en ik main Falco). Iig! Dit leek me een goede kans voor m'n eerste tournament omdat ik waarschijnlijk niet de enige newbie ben die daar straks rond loopt xD Maargoed, kweet nog niet helemaal zeker of ik kan komen, moet ik nog even nakijken.. wilde me alleen even voorstellen ;)
 

OTRU...

Smash Champion
Joined
Nov 24, 2006
Messages
2,390
Location
Orlando, FL(UCF) truuuu
d4mn i wish i could understand what u guys r talking about, the name of the tournament is badass though, wiid ftw!!! i wish i could go to the netherlands to smoke up and then play some sick matches
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
d4mn i wish i could understand what u guys r talking about, the name of the tournament is badass though, wiid ftw!!! i wish i could go to the netherlands to smoke up and then play some sick matches
Lol, yeah sounds nice, but actually wiids.nl is a dutch website, so it's not as badass as you're thinking XD
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
d4mn i wish i could understand what u guys r talking about, the name of the tournament is badass though, wiid ftw!!! i wish i could go to the netherlands to smoke up and then play some sick matches
they're jsut talking crap don't even try to understand, they're saying that they want to be like me I can't really blame them though.

idd donald was mijn avater.
 

Ztevieman7

Smash Cadet
Joined
Jun 20, 2007
Messages
36
Location
Netherland
Add deze 2 ook in list aub:

Ztevieboy & Phuong



Alle gnomes nog aan toe, zoveel verslaafden nog hier.

Voor degene die me nog kennen...Ztevieboy ala Corz ala Downsmash Peach.
Had al bij Greetings een stuk geschreven over waar ik was en wie ik allemaal had gemist.
Onderaan me signature staat de link, maar in kort hier:

Mijn laatste tournooi was in the UK bij Doug, toen ik terug kwam was thuis wat gebeurd, waardoor ik de tijd/zin niet meer had de opgenomen videos naar pc te transferen.
Ik had voor SSBM speciaal de video camara gehaald, is veel werk toen die tijd, nu is gewoon dvd-recorder. Ik kon dus Doug en de rest niet recht voor in de ogen staan als ik nog dingen niet af heb wat ik had beloofd. Weet is coward, maar met de thuis incident (familie eigenlijk) boeide het toen niet echt.

Ik hou nog van smash, ik will ook verder ermee en dan wel met iedereen van toen.
Dacht Brawl zou mijn kans komen om dus opnieuw te beginnen of eigenlijk een smoes dat ik jullie weer kan opzoeken voor een match. In mijn post heb ik heel wat namen genoemd, doe het hier nog eens:


*Mrsilver en holmaat Rune:
**** Matt heb nog me US cube, van jullie heb ik geen posten meer gezien en jullie staan ook niet in top ranking list. Bel en kom nog bij je langs Matt, voor me cube en gewoon bijpraten, slot exucess.

*Jood koek (Jodi):
Denk dat jij niet meer speelt, maar voor het geval als je dit leest, je was de party maker in elk tournooi, boos werd jij nooit, ook al kreeg je een 216% Peach niet dood. Nogmaals bedankt voor je gastvrijheid toen bij jouw. (leeft je hond nog?)

*Phuong:
Mja, mijn holmaat dan he, da biatch team, Peach & Zelda. hij is de eerste en nog enige die ik echt contact mee heb. ook al spelen we (nog) geen smash. Willen wel. Wil eerst wachten op Brawl, maar is te lang. Heb een HD-tv besteld, gaan we eerst weer SSBM trainen, we hopen 13oct te zijn in Utrecht.


*Mrsilvers bro:
Hmm, tipje van me tong, wat was naam ookalweer. jij ook bedankt dat je me bleef pushen te komen opdagen, mis jouw whinings wel:) Enne, kamer al opgeruimd?


*Almere clan:
Geit, Dave, Steve en wie nog meer.
Wie was die Matrix gast die ons eerst verwelkomde in Almere?
Ben jullie ook niet vergeten, maar serieus haal jullie allemaal doorelkaar, maar de dag wanneer we weer samen een match hebben weet ik precies wie wie is.
So long.


*Flok:
Voetje? jouw ook niet meer zien posten, jouw passie en geloof voor Mario is undying.
Jij was de enige die zo elegant mee kan spelen. Flok, je ben gewoon een overall gamer, wat voor game dan ook, je bent er gewoon goed in. Stome he, all die high stats, cheap sheiks en longrange marths die spel verpesten voor Mario.


* Marco & Remeo:
Ander set holmaten, alles goed daarro? Marc nog steeds een jaar tussen uit of alweer begonnen met school? Remen, is het waar dat van Kenny heb gehoord dat je Captain jack had geklaard? EN hoezo jij nummer 5 op lijst??? Je fox is ook weg zie ik, Sheik en Falco powah. Heb je te veel druk met vrienden ofzo, sex voor tournooi (laatste match) is echt niet goed voor je.


*Kenny:
D0rk ^^ zie je nog wel sloeber.


*Amsterdam Clan:

Jwizzman, Pawel, Klitsune enzo, je weet toch swa.
Woot, Amsah, de verborgen troef van jullie? Sheik master is ie, wil echt met me Peach een keer tegen hem. denk dat jullie zijn gestops....aan Pawel, mijn excuess, zou een keer bij je langs gamen, maar nooit zover gekomen. Hoop dat ik jullie bij Brawl terugzien en ook jullie wegzien gaan met een loser face dat Peach downsmash 4 keer meer range krijg.


*Jeffry & Ivo:
DE holmaten uit Hoorn, hoe is de relatie nu, moeilijk he, dat je geliefde een klas lager zit en niet hele tijd in dezelfde klaslokaal te kunnen zitten papiertjes exchangen.
Jeff, jij biatch, altijd teamen met beste speler, haat je, echt een team slet.
Luigi is niet meer je main als ik goed heb gelezen/gezien. Je had een leuke Luigi.
Alles goed met jullie daar? Saai he Hoorn, je moet een keer een tournooi organiseren daar, effe nieuw leven erin blazen. Hoop weer keer tegen jullie te matchen.


*Uttoh:
Mijn Peach krijger ^^, had je Peach niet hoger kunnen krikken dan plaats 11 ?!?!?!
Ben je haar dowmsmash al vergeten? Hoe vaak had ik je het uitgelegd en laten zien...
Mis joow ook Rutger, beste herrinering was dat je voor maar 1 euro de bus kon nemen door heel Breda, kapot cheap.


*De wat onbelangrijke personen:
Zusje van Marc, zusje van Rutger, zusje van Matt, zusje van Rune (ede), moeder van Dave, moeder van Micheal (Slayerlink), moeder van Rune (ede). ok wiens zusjes en moeders heb ik nooit gekend? zeg op.




Ok, hoop dat jullie me weer accepteren, wil niet erop ingaan wat er was gebeurd, maar is eigenlijk pas sinds half jaar toen ik weg was van SSBM dat het weer beter gaat ie onder controle. Nogmaals heb spijt dat ik zomaar weg was zonder iets te zeggen, maar miss jullie allemaal zo erg (nee, niet zooo erg Marc, gewoon erg) Probeer 13Oct te komen, zo niet bij Brawl.

Mijn niew Hotmail: Ztevieman7@hotmail.com (voeg toe alleen als je hele hele hele mooi ortiental girl pictures heb of links)

Hmm, ok tot dan zo ik maar zeggen he.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Wow Ztevie, dat was echt random. Waar zijn m'n vids van DT7? :p

EditL Je bent duidelijk te lang eruit geweest. Wie is die mysterieuze Jeffrey uit Hoorn, en waarom woon ik ineens in Breda? Ik vertrouw het niet :p Hier een vraag ter controle. Wie was de host van het enige toernooi dat wij samen in teams gewonnen hebben? Dat moet je gewoon weten, want hij lijkt op Mew2King.

Ztevie & Phuong ownde wel though, hopelijk nog steeds.
 

Rinda

Smash Cadet
Joined
Aug 26, 2006
Messages
28
Location
Apeldoorn, the Netherlands
Ztevie!! Wow, dat is echt eeuwen geleden, maar ik weet nog goed, dat je tegen me sandbagde. Ha, van jou kon ik tenminste *kuch* winnen, wat ik niet over mijn broertjelief kan zeggen. >_>;

"zusje van Rutger" D: Ik ben het meisje zonder naam.
 

Ztevieman7

Smash Cadet
Joined
Jun 20, 2007
Messages
36
Location
Netherland
Al die replies, thankies all:)

@Utto, ghehe, denk beetje dementie ofzo:p haal alles en nog wat doorelkaar.
Ben achter gekomen dat je in Apeldoorn woont, en Jeffry die ik bedoelde was Reffie.
(Sorry alle Jeffry's)

@Linkje, tuurlijk ken ik je nog , dezelfde naam toch:) link gaat ownen in Brawl, keep going:)

@Goat, nog steeds naam Pikapower? echt verwarrend weet je:)
Ben je nog een Anime serie te goed, als we weer samen smashen krijg je nog een keer.

@Rinda, gehehe, maakte voor de grap met al die zussen en moeders, krijg ik echt een reply:p
Ja, ik ben gewoon niet zo goed tegen vrouwen...

@Ivo nr18, ben je nog steeds niet aan de beurt voor de reserving van een Wii?:)
Wil echt nog keer tegen je spelen. Tijd komt:)
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Sutebi! Dat was onverwacht, geweldige nieuwe nickname ook. =]

Maak je geen zorgen over die vids, niemand zit ermee. Goed dat je terugbent, we moeten gauw wat afspreken (zelfs Kenny wilde spelen laatst =o). Spreek je wel op MSN. =]

EDIT: Kom naar Ushost 3! Mag vast wel van Utto. ^^
 

Ztevieman7

Smash Cadet
Joined
Jun 20, 2007
Messages
36
Location
Netherland
@ Marc, thanks man..
omg...dat je Sutebi nog kent....ik was zelfs vergeten, moest net effe denken nog...
Ghehe, heb al money match afgesproken met Jeffz0r, mare...sinds laatste DT9 of 10 ofzo..heb ik tot nu nog geen smash gespeeld... (cube bij Matt ^^)
Geplanned net voor 13oct te halen bij Matt en een nieuwe HD-tv, denk niet dat ik voor 8-sept al een keer kan trainen ofzo.....
Is ook een beetje onbeleefd zo maar uit niks naar Utto's tournooi te aan zo.

Ben blij dat nog zoveel spelen, wilde jullie allemaal echt weer een keer inviten zodra SSBB uit is, maar is nog zo lang..had geen andere smoes dan dat jullie weer contact op te nemen.

En Marc, wat heb je met mijn White Peach gedaan?? als een counter?? hell no, wat voor skills was dat op video, 7 downsmashes in 4 stocks maar???

En ja, videos maken is tegenwoordig easier he..mijn tijd moest ik voor iedere group cd's opsturen en ja toen waren het nog cd's. de dvd's waren kapot duur nog.
En helemaal niet aan youtube gedacht toen....

Ja die Kenny...hij zo dood aan verveling:p


@ SuperdrMario:
Uh, jij bent?:) joined 2002 en dit is je 9de post...moet toch wel een bekende zijn toch?
Moest je denk ik bij de catagory minder belangrijke personen opzetten:p
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Is ook een beetje onbeleefd zo maar uit niks naar Utto's tournooi te aan zo.
Dit toernooi is ook van Utto. =p Alleen heeft dit geen teams en kan ik waarschijnlijk niet erbij zijn, die andere is gezelliger.;)

En Marc, wat heb je met mijn White Peach gedaan?? als een counter?? hell no, wat voor skills was dat op video, 7 downsmashes in 4 stocks maar???
Schaamte. =[

En ja, videos maken is tegenwoordig easier he..mijn tijd moest ik voor iedere group cd's opsturen en ja toen waren het nog cd's. de dvd's waren kapot duur nog.
En helemaal niet aan youtube gedacht toen....
Was er toen ook nog niet. Ik heb al je cd'tjes nog trouwens. =D


@ SuperdrMario:
Uh, jij bent?:) joined 2002 en dit is je 9de post...moet toch wel een bekende zijn toch?
Moest je denk ik bij de catagory minder belangrijke personen opzetten:p
Je weet wie het is. =p
 

Remen

Smash Apprentice
Joined
Sep 14, 2002
Messages
135
...Steven!!!???
Niet verwacht dat je nog ooit zou terugkeren. Het zou te goed zijn om jou en Pong bij Ushost te hebben.
 

Ztevieman7

Smash Cadet
Joined
Jun 20, 2007
Messages
36
Location
Netherland
@ Rutger, danke voor offer, echt. Had gedacht jouw ook te vragen om te effe tussen in te komen, ook al is maar effe elkaar weer te zien, maar vond toch zo beetje onbeleefd.
Ik ga nooit meer met SSB stoppen en zeker niet zomaar weg zonder wat te zeggen.

Probleem is dat ik al geen Smash heb gespeeld sinds laatste DT 9 of 10 was het.
Had geplanned in December een HD-tv te halen voor Brawl alleen, toen wilde ik 13 oct meedoen in utrecht om jullie eerst te zien, toen kwam jij met 8 Sept bij jouw:p steeds nauwer gedrukt om me tv snel te halen en me Cube bij matt nog:p:p

Zie ook dat 23sept vol is bij Zgetto, wat eigenlijk de beste tijd is voor me te gaan, die tijd heb ik zeker me HD-tv binnen en wat getrained. Mja, zo niet dan is altijd nog 13oct, is wat minder dan in een thuis georganiseerde match, toch.



@Remen,
hey coolie, wat is er gebeurd? te druk met school ofzo.
Buiten de top 5 jij:p mja, tijd voor nieuwelingen zeker en je energie bewaren voor Brawl?:)
Mare niet de top 3 betekent dat je altijd hoger op kan gaan wat dus leuk blijft.
Hoop je keer te zien samen met Kenny.


@Zwabber,
Maak helemaal niks uit, weer een extra smash speler erbij is toch leuker dan?
En ja, ik was een van de eerste smashers, toen nog in Ede bij Mrsilver.
Wil wel tegen de new gen matchen ^^
 

Zwabber

Smash Cadet
Joined
Aug 24, 2007
Messages
54
Location
The Netherlands, Noord-Brabant
Haha beter dan! Als je met de 'nieuw gen' onder andere mij bedoeld; verwacht er niet teveel van. Dit wordt mijn eerste tournament. Ik speel al sinds de release thuis, met vrienden enzo (die ook allemaal techniques gebruiken ), maar ik heb nog nooit met een tournament meegedaan. Vond dat het tijd werd, ervaring opdoen, leer je weer van, kan alleen maar tot verbetering leiden ;)

Kdenk wel dat het moeilijk is je tussen de Nederlandse community te vestigen, vooral omdat er zo'n 'hecht' groepje Nederlandse smashers is ontstaan. Kijk bijvoorbeeld alleen al naar de besloten kleine tournamentjes, waarbij alleen uitgenodigde welkom zijn. Logisch, ik snap het ook wel. Maar voor nieuw komers (zoals ik, obviously) maakt dat het extra moeilijk.

Mja! :F
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Metabee: Je bent nu ZtevieMAN, dus kom gewoon naar Ushost, perfecte gelegenheid om er weer in te komen.;)
 

Zwabber

Smash Cadet
Joined
Aug 24, 2007
Messages
54
Location
The Netherlands, Noord-Brabant
Trouwens.. is er hier een (ervaren) smasher in de buurt van eindhoven/den bosch die een keer met mij willen trainen? Zodat ik ongeveer weet wat ik kan verwachten op (toekomstige?) tournaments :o?
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom