Johnnyboy
Smash Journeyman
Zet mij er maar bij enzo.
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Even voor de duidelijkheid: als jullie een TV meenemen, betekent dat niet dat jullie allemaal gratis naar binnen mogen. Voor elke TV die jullie meenemen, mag er één iemand gratis naar binnen. Eén TV is dus één gratis toegangsbewijs. Dat dat even duidelijk moge zijn.hoi hoi
@Proof crew
Ebi, Fly, Metzger en Zudox melden zich bij deze aan
moet nog ff checken of de rest van onze crew ook mee wil
heb ze nl. nog niet gesproken
en prima om Fourside te bannen, maar Peach castle vind ik dan wel weer een prima stage
Groeten
ps: waarschijnlijk nemen wij ook wel een tv mee.
**** beermatches, we gaan wel ergens zuipen in de stadBiedt dat mogelijkheden tot beermatches of zal er geen tijd zijn voor friendlies na het toernooi?
Hetzelfde geldt ook voor mij. Ik neem mijn gamecube ook wel mee (als ik tenminste niet te laat ben).Ik ben een newbie op deze forum, maar ik speel al Smash voor een tijdje en zou graag mee willen doen aan het toernooi als het nog kan.
OMG! nice ^^ Lelystad groeit met de dagkheb nog een player voor de toernooi ^^
Chupacabra
Okee, dan komt dat ipv de moneymatch<3 BFox.
Jeffz0r, stel dat je die broodje kroket tegen Steven verliest..
Wil je dan ook een broodje kroket match met mij doen?:D
Als Jeffz0r niet wilt of durft, mag je mij wel uitdagen hoor. xPnouja aangezien repyh en trained noob een money match doen wilk er ook wel 1
best of 5 tegen jeffzor ^^?? 2 buks![]()