bornfidelity.com
Smash Master
of mij
ik speel sinds n paar dagen fox gebruik iik die wel ^^
ik speel sinds n paar dagen fox gebruik iik die wel ^^
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Nou vooruit, als je echt wilt. 1 euro, best of 5?Jeffz0r, wij ook een moneymatch doen? :3
Okee, isgoed.nouja aangezien repyh en trained noob een money match doen wilk er ook wel 1
best of 5 tegen jeffzor ^^?? 2 buks![]()
dan hoor je die tenminste niet meer op je filmpjes als je thuis matches opneemtIk heb geen hond meer, die is dood ><
En een cavia heb ik nooit gehad...
Is een kanarie ook goed?![]()
Aangenomen :DIk heb geen hond meer, die is dood ><
En een cavia heb ik nooit gehad...
Is een kanarie ook goed?![]()
Hij is nu gelukkig een tijdje stil omdat hij in de rui is, dan fluiten ze niet. Ik kan al niet wachten tot dat weer over is XDdan hoor je die tenminste niet meer op je filmpjes als je thuis matches opneemt![]()
Ik zet je nu op de lijst in de eerste post, maar deze is niet officieel. Voor alle informatie omtrent de gang van zaken moet je binnenkort op www.wiids.nl kijken. Binnen niet al te lange tijd lanceren we daar een mini-site speciaal voor het toernooi. Hier kan je alles vinden wat je moet weten en kan je je ook officieel inschrijven. Je krijgt dan waarschijnlijk ook een bevesting. De mini-site zou er eigenlijk al moeten zijn, maar we helaas hebben wat vertraging opgelopen.Ik wil me graag inschrijven voor het toernooi op 13 oktober in Utrecht. Mijn email is guvano_styll@msn.com, ik neem m'n eigen gamecube, smash bros. melee 2 controllers & memory card mee. Kan iemand mij een bevestiging sturen naar m'n email dat ik me heb ingeschreven en informatie geven over de gang van zaken.
Alvast bedankt! Greetz