• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

WiiDS Tournament - CANCELLED

Status
Not open for further replies.

Happosai

Smash Journeyman
wat bedoel je met in de buurt van eindhoven den bosch :p ik woon vlak bij Helmond en wil best wel een keer langskomen

Zwabber

Smash Cadet
Ah beter dat er zoveel spelers in en rondom Den Bosch zijn. Ik woon in Best, ik weet niet of jullie daar bekend mee zijn? Nja, ligt iig niet te ver van Den Bosch.

Hebben plaatsen als Hilvarenbeek, Waalwijk en Helmond een station ofzo? Beschik namelijk niet over een auto ofzo. Ja ok.. mijn ouders wel :p Maar dat is ookal zoiets

phuong

Smash Cadet
Jahaa.. eindelijk dan weer online... M'n PC gecrasht en alle gegevens kwijt geraakt. ach ja, je **** niet alles hebben... wel niks.

't Is alweer een lange tijd geleden. Niet te geloven dat er nog steeds zoveel mensen SSBM spelen.
'k heb de cube al meer dan een jaar niet meer aangeraakt, dat belooft weinig goeds. Nu pas weer net begonnen (en dat alleen in het weekend ook nog eens).

Ik heb niet zoveel zitten reizen als Ztevieboy daarzo, maar ik kan me nog wel wat herinneren.
Die ene keer bij Reffie in Hoorn(-kersenboogerd?). zaterdag 6 uur opgestaan ofzo 5 uur reizen, dan 6 uur gamen dan weer 5 uur reizen terug. 10 uur reizen umpf! Het was wel tof toen.
Ik hou niet meer bij wie met wie speelt. Is dat nog steeds Luigi en Sheik?

Dan nog bij Rutger in Apeldoorn (en nee, ik wist het ook nog wel voordat ztevie dat aan me vertelde =P). Dat waren nogal veel peach matches toen. En dan die IC dan he... good times.

En die toernooien... die gingen niet al te best. Mja grootste succes was nog wel 2vs2 op LT4. Met hulp van Zteve. Peach + Zelda was een goeie combi. Anders dubbel peach wel heh. Thanks Silver voor het organiseren van de toernooien. Volgens mij heb ik niet van Rune kunnen winnen, maar die potjes SCII maakten alles goed!

Tegen Marc en Remen heb ik niet zo vaak kunnen spelen. Zover kwam ik niet vaak in die toernooien, alhoewel ik me kan herinneren dat het in 2 vs 2 wel gelukt was. Ehm, dacht ik.

Van de anderen kan ik me nog wel vaagjes wat dingen herinneren (Jody: dreamland 64) en paar van die stomme dingen die ik tijdens de matches heb gedaan, mwa en ook wel (voornamelijk) dat de anderen gewoon slimmer hebben gespeeld.

Ik heb geen goede reden (zoals Steven) dat ik ben gestopt. Lijkt me wel leuk om jullie weer eens te zien,

En Zteve, we moeten maar weer eens oefenen.

Tot ziens dan!

Jeffz0r

Smash Champion
Hebben plaatsen als Hilvarenbeek, Waalwijk en Helmond een station ofzo? Beschik namelijk niet over een auto ofzo. Ja ok.. mijn ouders wel :p Maar dat is ookal zoiets
Hilvarenbeek en Waalwijk hebben geen station. Helmond wel, maar ligt verder weg van Best dan Den Bosch.

@phuong: Je kent mij niet, (want ik ga pas iets minder dan 3 jaar naar toernooien... lol), maar welcome back ^_^

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Yay, Pong! =D Niet alleen de beste (en enige :x) serieuze Ice Climbers speler die we ooit gehad hebben, hij kleurt ook nog Naruto manga chapters in. =]

Jeffz0r

Smash Champion
Faab, ***** XD
Er waren 4 toernooien in augustus en daar was je ook al geen van allen, lol
ATM 1.4, Zgetto's Monthly, ATM 1.6, GV Party 9.

Ztevieman7

Smash Cadet
@Superdrmario, ben jij dat Kenny Croese?
Da D0rk?

Zo ja bel je ook asap als ik me HDtv heb bij me te gamen, niet dat je ooit van me kan winnen..maar gewoon ^^

En nee Phuong gaat met mij teamen.

Zo te zien wordt 13 Oct, huge, 78man al.

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Faab, ***** XD
Er waren 4 toernooien in augustus en daar was je ook al geen van allen, lol
ATM 1.4, Zgetto's Monthly, ATM 1.6, GV Party 9.
Zo gek is dat niet, heel veel spelers waren nergens

ATM1.4 en 1.6 waren doordeweeks, sommige mensen zijn dan druk. Zgetto's monthly kan je alleen heen als je iedere 3 minuten smashboards checkt. GV party 9 is gewoon best saai

Ztevieman7

Smash Cadet
Ahh echt Kenny dus.
Bel je keer op man, ook lang geleden, krijg je dit keer echt pindasaus van me.

Uh, geen teammatches bij Utto? Rutger kon zeker niet met Amsah teamen ofzo?:p (Reffie weer ^^)

Owja, Kenny, denk dat je D0rk password gewoon superd0rk is ofzo, probeer maar:D

d0rk

Smash Journeyman
HET WERKT LOLOLOLOLOL HAHAHAHAH !!!!!!!!!1!11!!11!!!!!!!! grapje uiteraard.

en ja bel eens man, of kom op msn ofzo kheb wel zin om even te gamen.

bornfidelity.com

Smash Master
als er echt heel veel mensen komen (iemand hoopte op 200 O_O) is het dan niet handiger om 2x pools te doen ipv gelijk een bracket? 32 man door van de 200 is niet zoveel :p

Ztevieman7

Smash Cadet
@Jeffz0r, geheh wordt gepwnd, owja dit was DiiDS tournooi, wordt oud...

@Bornfidelity, ik en Phuong zijn eerder comebacks net zo min als Matt terugkomt bij Brawl, maar dan wij onverwachts ^^kwamen al bij DT3, toen pas echt groter werd, was een van de oudere dus assiste ik Matt toen en had speciaal voor smash een camara gehaald nog O_o.
Ik had tot DT10 meegedaan, da peach van toen nog (98 downsmashes in 4 stocks, beat that ;))
Had kirby Squad, Weert clan (gestopt denk ik al), Hoorn en nog wat bijelkaar gehaald hier te komen en te blijven. Ken dus de nieuwelingen na DT10 niet. Mja, met smash, na 1 of 2 matchen ben jij dan de enige die ik aan denkt of jij aan mij:p:p:p

Kan wel met iedereen opschieten, zeikerd als Slayerpink, losers als metalazo toen, biatches als Reffie ook nog:p, noobs, mid players en zeker ook de top players kan ik entertainen.

@D0rk, jaaa heel snel, HD-tv zo binnen, was niet in voorraad, heb in weekje te hebben.
Add mij dan effe, heb denk ik je verwijderd of ik moet dan weer zoeken onder onbelangrijke personen, zo groot daar.

Ztevieman7@hotmail.com

MeloDeath

Smash Apprentice
Schrijf mij dan gelijk ook maar in. ;P
ik kom samen met Nilathios.

Las er nog cubes nodig zijn, moet het even gezegd worden.

ivootjes(nr18)

Smash Lord
d0rk de uberspammer is ook weer terug, wordt soort van reunie hier XD

waar zijn matt en rune als je ze nodig hebt. De enige speler waarvan je trouwens zeker weet dat we hem nooit meer zien is evilpino/darkelder/edwin XD

Ztevieman7

Smash Cadet
d0rk de uberspammer is ook weer terug, wordt soort van reunie hier XD

waar zijn matt en rune als je ze nodig hebt. De enige speler waarvan je trouwens zeker weet dat we hem nooit meer zien is evilpino/darkelder/edwin XD

Ik ga maar naar Matt toe morgen voor me US cube & US SSBM Disk.
Ga Matt effe koek geven (letterlijkm wat chinese gebakken en koeken)
Ik check dan effe waar Rune mee bezig is, waarschijnlijk werkt ie aan project hoe je Ede-Wageningen kleurrijker kan maken met zijn insane paintinsgs. Rune is echt goed is.

Ivo, wat is er mis met Darkelder enzo? Slayerpink, D0rk, enzo zeggen altijd dat het laatste keer is, zij elke keer volop boos, is maar net niet dat ze de controllers mee werpen.
Of hebben die andere gasten wel gedaan en banned??
(zijn de gasten uit Weert?)

Rici

I think I just red myself
BRoomer
NNID
Riciardos
Ik ga maar naar Matt toe morgen voor me US cube & US SSBM Disk.
Ga Matt effe koek geven (letterlijkm wat chinese gebakken en koeken)
Ik check dan effe waar Rune mee bezig is, waarschijnlijk werkt ie aan project hoe je Ede-Wageningen kleurrijker kan maken met zijn insane paintinsgs. Rune is echt goed is.
Ah wtf, ik was gister en eergister nog in Ede xD.

Spellruler

Smash Rookie
Ik dacht dat de enige toernooien in de ''look her for tournaments near you!'' thread gezet waren. Kan iemand me vertellen welke tourneys er monthly enzo zijn?

Status
Not open for further replies.
Top Bottom