Jeffz0r
Smash Champion
En ik woon IN Den Bosch, dus kom maar langs als je wilt.
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Hilvarenbeek en Waalwijk hebben geen station. Helmond wel, maar ligt verder weg van Best dan Den Bosch.Hebben plaatsen als Hilvarenbeek, Waalwijk en Helmond een station ofzo? Beschik namelijk niet over een auto ofzo. Ja ok.. mijn ouders welMaar dat is ookal zoiets
Ahja, bedankt voor de info =) Misschien maar een keer wat in Den Bosch afspreken dan maar..?Hilvarenbeek en Waalwijk hebben geen station. Helmond wel, maar ligt verder weg van Best dan Den Bosch.
@phuong: Je kent mij niet, (want ik ga pas iets minder dan 3 jaar naar toernooien... lol), maar welcome back ^_^
Zo gek is dat niet, heel veel spelers waren nergensFaab, ***** XD
Er waren 4 toernooien in augustus en daar was je ook al geen van allen, lol
ATM 1.4, Zgetto's Monthly, ATM 1.6, GV Party 9.
Bij Ushost 3 wel, maar bij et WiiDS toernooi niet.Uh, geen teammatches bij Utto? Rutger kon zeker niet met Amsah teamen ofzo?(Reffie weer ^^)
tjah als je mij kan handelen is de rest ook wel te doen ;]Kan wel met iedereen opschieten, zeikerd als Slayerpink, losers als metalazo toen, biatches als Reffie ook nog, noobs, mid players en zeker ook de top players kan ik entertainen.
d0rk de uberspammer is ook weer terug, wordt soort van reunie hier XD
waar zijn matt en rune als je ze nodig hebt. De enige speler waarvan je trouwens zeker weet dat we hem nooit meer zien is evilpino/darkelder/edwin XD
Ah wtf, ik was gister en eergister nog in Ede xD.Ik ga maar naar Matt toe morgen voor me US cube & US SSBM Disk.
Ga Matt effe koek geven (letterlijkm wat chinese gebakken en koeken)
Ik check dan effe waar Rune mee bezig is, waarschijnlijk werkt ie aan project hoe je Ede-Wageningen kleurrijker kan maken met zijn insane paintinsgs. Rune is echt goed is.