• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

WiiDS Tournament - CANCELLED

Status
Not open for further replies.

Ztevieman7

Smash Cadet
Eergister me US cube en disk bij Matt gehaald, gingen nog paar matches doen.

Corz(peach): 2 jaar 2 maanden niet gespeeld
vs
Matt(fox) 1 jaar en 3 maanden niet gespeeld

1st match, 4 stocks, 8min, Fountain of Dreams.

Corz ownde :p:p:p met Peach foxjes afmaken verleer je niet zosnel.
Voor degene die zorgen over Matt, Rune en Guido maken:

Guido: Kamer nog steeds niet opgeruimd, hij is nu in NY, geen idee wat hij daar doet en zeker niet hoe hij aan het geld is gekomen. Diehard World of Warcraft fan geworden.
Geen idee of terugkomt bij Brawl, anders zien we hem wel als we bij matt tournooi houden.

Rune: Kapot lang , zo gothic als je kan en toch elke ochtend Dojo updates checken, nou als smash niet unique is weet ik het ook niet.
Rune zit nu in een groepje kunstenaars, proberen hun werk te publiceren op elke mogelijk GRATIS plek/open tentoonstelling, hoop dat ze worden erkend. Zijn clubje heet The Cheescake, Duidelijk veel kaas van gegeten.
En Rune probeert ook in te komen voor game design sector.
Hem zien we ook zeker bij Brawl.

Matt: tja, hij probeert dit jaar zijn VWO af te maken in 1 jaar. Zei serieus tegen hem dat ie hoe dan ook moet doorbijten en af moet maken. Na je middelbare school mag je zoveel, zovaak blijven zitten en van opleiding switchen als je maar wilt. kijk Remen, kijk Marc ^^
Matt is goed in exacte vaken, wiskunde, natuurkunde etc, haalt ie beste cijfers van de school met maar 1.5 A4 aan huiswerk te hebben gedaan in een jaar, maar zijn france, nederlands, biologie, aadrijskunde, Duits etc haalt zijn gemiddelde naar beneden.....
Alleen ligt het wat extremer bij Rune, behalve zijn uber art skills dat beter is dan al zijn docenten, maar de rest....dan spreek je niet mee over gemiddelde:p Carnage.
En ja dus, he will be back.

Ryuker

Smash Lord
Aaj weer een smasher die voor gamedesign gaat. Ik denk dat Rune gamedesign best leuk gaat vinden en aan zijn artistiekheid zal hetniet liggen ^^. Klinkt er naar dat matt goed is in vakken met een logica maar minder in vakken waar je niet alleen de logica in moet snappen maar ook de grammatica. Hij is zeker te lui om de andere vakken genoeg aandacht te geven? :p

Kheb deze week een leraar leren kennen op me school die smasht :O ( gamedesign school). Alleen hij wavedasht niet uit principe maar kent wel de site van david sirlin en playing to win. Kheb em nog nie veel gesproken en nog nie tegen em gespeeld maar kben benieuwd hoe ie reageert op hoe ik speel en hoe hij smash ziet ^^. Een andere leraar(amerikaan) heeft teveel ervaring voor woorden. Gewerkt bij THQ, SQUARE, Universal en marvel comics onder andere ^^. Heeft ook meegewerkt aan Quake ^^. Kben heel benieuwd hoe het eerste jaar gaat worden. Hopelijk kan ik nog wel naar toernooien komen en tijd voor brawl vinden :p.

Rici

I think I just red myself
BRoomer
NNID
Riciardos
Ik wil nog iemand erbij inschrijven namelijk Bubai

Nata

Smash Apprentice
Omg ik heb er zin in XD!! zoveel mensen ^-^!

Jammer dat ik nog random noob ben =/! maar okey komt nog wel hehe ^-^!

Utto

Commander Keen
BRoomer
Ik heb de lijst maar weer eens geupdate. Even een kleine melding over de huidige stand van zaken: de inschrijvingsprocedure op de site zelf loopt enorm veel vertraging op door redenen waar ik nu verder niet op in zal gaan. Ik hoop dat hij er deze week nog opkomt. Van iedereen die hier ingeschreven staat en waarvan ik alle gegevens heb (voor + achternaam, nickname en e-mailadres), zal ik dan alvast inschrijven. De rest kan zich dan via de site inschrijven of hier de gegevens posten (of mij PM-en als je je naam en e-mail niet voor iedereen zichtbaar wil hebben.

Daarnaast vraag ik nog een keer aan iedereen die een TV en/of GameCube mee kan nemen (of meerdere) om dat hier te melden! Als je een TV meeneemt, krijg je gratis toegang!

Lawrencelot

Smash Lord
Ik heb de lijst maar weer eens geupdate. Even een kleine melding over de huidige stand van zaken: de inschrijvingsprocedure op de site zelf loopt enorm veel vertraging op door redenen waar ik nu verder niet op in zal gaan. Ik hoop dat hij er deze week nog opkomt. Van iedereen die hier ingeschreven staat en waarvan ik alle gegevens heb (voor + achternaam, nickname en e-mailadres), zal ik dan alvast inschrijven. De rest kan zich dan via de site inschrijven of hier de gegevens posten (of mij PM-en als je je naam en e-mail niet voor iedereen zichtbaar wil hebben.

Daarnaast vraag ik nog een keer aan iedereen die een TV en/of GameCube mee kan nemen (of meerdere) om dat hier te melden! Als je een TV meeneemt, krijg je gratis toegang!
Wat is "de site"?

Laurens Bliek - Lawrencelot - laurensbliek@hotmail.com

Edit: o en als je nog een cube nodig hebt kan ik er wel een meenemen. En ik heb ook nog een tv maar ik kan geen autorijden, dus als je die nodig hebt zal iemand em moeten ophalen. Als iemand anders met een auto uit de buurt van Rotterdam komt zou die mij en mn tv misschien kunnen meenemen :p.

Napz

Smash Rookie
ehm, vraagje. Is wobbling met de IC's in dit toernooi gebanned, niet gebanned of gewoon zo cheap dat je er heel erg voor gehaat wordt? Ik heb geen idee hoe het normaal is bij een toernooi.

Marc

Relic of the Past
BRoomer
ehm, vraagje. Is wobbling met de IC's in dit toernooi gebanned, niet gebanned of gewoon zo cheap dat je er heel erg voor gehaat wordt? Ik heb geen idee hoe het normaal is bij een toernooi.
Het is op een aantal toernooien gebanned en op een aantal toernooi toegestaan in de laatste maanden. In een recente MBR poll is er bijna unaniem gestemd dat het niet gebanned moet worden, in een reeks van polls over de ruleset voor Melee. Wanneer deze gegevens 'officieel' naar buiten gebracht worden zal het waarschijnlijk helemaal niet acceptabel meer zijn om wobbling te bannen. Tot die tijd heeft de host op zich nog wel een keuze en hangt het ervanaf hoe de community ertegenaan kijkt. Voor zover ik weet zijn er hier maar een paar mensen die het echt gebanned willen zien.

Sjakmachien

Smash Journeyman
Ik en Popo-Chan gaan proberen tv+cube's+smash mee te nemen, als we kunnen.
Was het nou nodig om al je info aan Utto te geven? Om mee te doen.

Status
Not open for further replies.
Top Bottom