• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

WiiDS Tournament - CANCELLED

Status
Not open for further replies.

Mawnkey

Smash Rookie
Joined
Jun 14, 2007
Messages
15
Location
Heerhugowaard, The Netherlands
dit tournooitje hè... zitten er echte pro's bij zegmaar? van die gasten die van die dudes op combo video's evenaren enz.... want ik heb nog nooit aan een toornooi meegedaan en heb geen id hoe goed ik ben, en als ik 8 euro + vervoerkosten moet betalen, en als ik er dan meteen de eerste ronde uitlig , lijkt me niet zo prettig... XD dus hoe goed zijn de mensen die naar dit toernooi komen ongeveer?
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Er zitten veel echte pro's bij ja. Sommigen evenaren idd die gasten op combo vids, anderen bijna. Als je bij je eerste toernooi er niet de eerste ronde uitligt ben je wel erg speciaal. Als je alleen maar goed bent geworden door tegen cpu's te vechten, maak je geen schijn van kans. Als je tegen pro's geoefend hebt, is het een ander verhaal, maar je moet niet naar het toernooi komen om het hele toernooi te winnen. Ik kom naar het toernooi om te verbeteren, omdat ik smash geweldig vind, en voor de gezelligheid. En na je eerste toernooi verbeter je meestal vrij veel, maar je zou ook een keer bij een prosmasher langs kunnen komen eerst.
 

Mawnkey

Smash Rookie
Joined
Jun 14, 2007
Messages
15
Location
Heerhugowaard, The Netherlands
ja ok, ik ben neit goed geworden door cpu's, kheb een paar vrienden waarmee ik het speel, maar ik ben verreweg het beste... kheb een broer,, kmoet wel tegen hem oefenen, want hij is beter, maar ik zou héél graag 1x tegen pro's of betere mensen spelen, maar kwoon in heerhugowaard, daar wonen niet heel veel mensen, al helemaal niet mensen die ssbm spelen. dus...
als hier iemand is die deze post leest, zeg ff of je misschien een keer 1 potje wil spelen XD
kvraag me ook echt af hoe andere mensen spelen, dáárom wil ík ook naar het toernooi, en ook alle redenen die jij zei lawrencelot :D
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Dat is redelijk dichtbij Hoorn, daar wonen Ivo, Rens en Reffie, misschien kan je een keer met hun afspreken.
 

Spellruler

Smash Rookie
Joined
Jul 16, 2007
Messages
21
Dit wordt ook mijn eerste toernooi, en ik ''train'' meestal tegen een goede smasher, maar kheb nog nooit tegen echte pros gespeeld, kzou et wel een keer willen, weet iemand of er Pro's zijn die in Rotterdam wonen?
 

jacobrhcp

Smash Apprentice
Joined
Jan 2, 2007
Messages
124
ooh can I be on the list <3?

Ik heb nog niks staan voor dan =) gunna be my first tourny
 

gUvano043

Smash Rookie
Joined
Jul 25, 2007
Messages
9
Inschrijven

Ik wil me graag inschrijven voor het toernooi op 13 oktober in Utrecht. Mijn email is guvano_styll@msn.com, ik neem m'n eigen gamecube, smash bros. melee 2 controllers & memory card mee. Kan iemand mij een bevestiging sturen naar m'n email dat ik me heb ingeschreven en informatie geven over de gang van zaken. :p

Alvast bedankt! Greetz
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Ik wil me graag inschrijven voor het toernooi op 13 oktober in Utrecht. Mijn email is guvano_styll@msn.com, ik neem m'n eigen gamecube, smash bros. melee 2 controllers & memory card mee. Kan iemand mij een bevestiging sturen naar m'n email dat ik me heb ingeschreven en informatie geven over de gang van zaken. :p

Alvast bedankt! Greetz
Ik zet je nu op de lijst in de eerste post, maar deze is niet officieel. Voor alle informatie omtrent de gang van zaken moet je binnenkort op www.wiids.nl kijken. Binnen niet al te lange tijd lanceren we daar een mini-site speciaal voor het toernooi. Hier kan je alles vinden wat je moet weten en kan je je ook officieel inschrijven. Je krijgt dan waarschijnlijk ook een bevesting. De mini-site zou er eigenlijk al moeten zijn, maar we helaas hebben wat vertraging opgelopen.

Dit geldt trouwens voor iedereen. Deze lijst is niet officieel, iedereen moet zich straks opnieuw inschrijven via www.wiids.nl (alhoewel ik dat ook voor je kan doen).
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Er is iets tussengekomen voor dat weekend, ik zal er hoogstwaarschijnlijk niet bij kunnen zijn.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom