Jag hatar holland ;_;
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Jag såg, hade faktist förväntat mej mer av dom <______<Smasher89 said:Didn´t you see all those good goalchances (?) i think it was just bad luck that they didn´t score one goal, many shots on goal you know....
Kommer du ihåg när du graba och missade sen gjorde jag shine och den träffasPArKeN said:Mr prwn visade lite hur man aeger på idag. Och definitivt hur enkelt det e o spela dåligt när man inte känner sig bekväm med stämingen. Missade timingen på 100 saker 100 ggr och missade o "sweetspotta (Yuna dialekt)" kanten minst 40 ggr så jag dog lol XD.
Vettifan om det var jag kontrollen eller tvn eller kanske en blanding hatar när det bara inte går o spikeshine utan o bli grabbad trots man tom många ggr hör shinen. Aja skit samma. SEM E MAN FAN ODÖDLIG NÄR MAN TAR SIG UPP FRÅN KANTEN HATA BLI AEGD NÄR MAN ÄR ODÖDLIG GAH X_X.
Tack för alla TK:s <3
beunhaas said:lol Sweden played like crap ^^
I think
England
Paraguay
Trini
Sweden
<______________________<'sPArKeN said:Såhär kom Kurre till för er som undrar:
(Om ni undrar så är det såhär Ek kommer se ut i sitt nästa liv, som häst då såklart *asåbaUUUUHHH*)
http://www.lamermelculo.com/video.php?id=516