• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Swedish Thread

IVP

Smash Ace
*Suck* Calle svarar inte på MSN. Blir väl inget smashande idag iaf ;__;

Vänta, Yuna kommer till oss i morrn. Oh noes, jag som hatar att spela mot Peach ;____;

IVP

Smash Ace
Adam jag orkar inte. Jag måste göra en ny MSN användare och allt. Och faktiskt så är det ganska roligt att vara en "Smash Apprentice" ^_^

Smasher89

Smash Lord
Didn´t you see all those good goalchances (?) i think it was just bad luck that they didn´t score one goal, many shots on goal you know....

FlareBlade

BRoomer
BRoomer
Smasher89 said:
Didn´t you see all those good goalchances (?) i think it was just bad luck that they didn´t score one goal, many shots on goal you know....
Jag såg, hade faktist förväntat mej mer av dom <______<
Men ännu värre idag, WTF...Australien gjorde 3 mål på typ 6 minuter O___O

sPArKeN

Smash Apprentice
Mr prwn visade lite hur man aeger på idag. Och definitivt hur enkelt det e o spela dåligt när man inte känner sig bekväm med stämingen. Missade timingen på 100 saker 100 ggr och missade o "sweetspotta (Yuna dialekt)" kanten minst 40 ggr så jag dog lol XD.
Vettifan om det var jag kontrollen eller tvn eller kanske en blanding hatar när det bara inte går o spikeshine utan o bli grabbad trots man tom många ggr hör shinen. Aja skit samma. SEM E MAN FAN ODÖDLIG NÄR MAN TAR SIG UPP FRÅN KANTEN HATA BLI AEGD NÄR MAN ÄR ODÖDLIG GAH X_X.
Tack för alla TK:s <3

Smasher89

Smash Lord
lol, min kontroll har typ blivit konstig XD, när jag typ l-cancelar dair och ska dasha åt höger är det antingen fördröjning eller så går karaktären inte åt höger alls i 40% av försöker =(

IVP

Smash Ace
sPArKeN said:
Mr prwn visade lite hur man aeger på idag. Och definitivt hur enkelt det e o spela dåligt när man inte känner sig bekväm med stämingen. Missade timingen på 100 saker 100 ggr och missade o "sweetspotta (Yuna dialekt)" kanten minst 40 ggr så jag dog lol XD.
Vettifan om det var jag kontrollen eller tvn eller kanske en blanding hatar när det bara inte går o spikeshine utan o bli grabbad trots man tom många ggr hör shinen. Aja skit samma. SEM E MAN FAN ODÖDLIG NÄR MAN TAR SIG UPP FRÅN KANTEN HATA BLI AEGD NÄR MAN ÄR ODÖDLIG GAH X_X.
Tack för alla TK:s <3
Kommer du ihåg när du graba och missade sen gjorde jag shine och den träffa ;) eller kommer du ihåg när jag rensa hela banan med waveshinen :laugh: aja det var ju skoj att spela. Märkte också att jag vann oftare Yuna den här gången än förra gången jag mötte honom. Och Addes Sheik har blivit bättre ser jag, nu vann ju du mig på Sheik ditto ;) måste börja träna Sheik, så att jag kan vinna igen :p

EK

Smash Journeyman
Beunhaas, we did play pretty good yesterday acutaly, we did creat alot of chances but Sweden cant score >_>... ohh weel the match was not lucky, but we won in a lucky way the last minutes kinda

beunhaas

Smash Journeyman
I don't think like this at all.
Why can't Sweden score with players like Ibrahimovic, Larsson, Allback and Ljungberg. They score at their own clubs all the time. The problem is that the rest of the players pass impossible balls to the attackers.. Only long balls

Osxcar

Smash Journeyman
Well, I can't do anything else but agree with you beunhaas. Imbrahimovic was actually playing injured yesterday, I don't know if that was said in Holland. We only got to know that after match. But now we are happy, trini shouldn't beat Paraguay.

shoe

Smash Ace
Trini is capable of beating Paraguay I think, Ibrahimovitsj (sp?) is just really good at finishing chances he should finish, the Swedes don't give him a lot of these chances. I do hope Trinigad advances into the brackets, but I feel like Sweden deserves it more.

Helios

BRoomer
BRoomer
If anyone actually watched the game last night, you would know the game could've ended 11-0 v_v

Sweden = world champions of not scoring when they should

Aniolas

Smash Ace
;____;

Alla ni som var på SVAR3 vet ju att jag hade problem med mitt knä.

Jag var och operarade det i tisdags, och det var visst mer komplicerat än de trodde. Så nu sitter jag med spikar i benet och en jävla plastskena från ankeln ända upp till höften så jag inte kan böja benet... Och så här skall jag gå runt i 3 veckor...

Har fått tid att ta ut spikarna och fixa skenan så jag kan böja benet 30 grader... den 6:e Juli... ;_____;

Skall ringa och boka om tiden på måndag, men antagligen får jag ingen tidigare, utan får vänta till efter RoS3... Men det verkar bli jävla problem att hoppa dit utan möjlighet att böja benet...

Aja, är man gjord av svenskt stål så borde man klara det ändå.

Helios: Är lokalen handikappanpassad? ;D

Osxcar: Stay strong man!

Helios

BRoomer
BRoomer
;__;
Stackars Aniolas. Jag ska kolla upp detta! Men mig veterligen måste lokaler av denna typen ha handikapptoaletter, ramper som alternativ till trappor, med mera. Så det ska nog inte vara något problem.

Aniolas

Smash Ace
Helios: Jag är fan orolig just nu. Om jag står upp eller sitter ner utan att jag har en pall som jag kan lägga upp benet på (Vilket jag behöver hjälp med att göra) så blir min fot lila/blå efter cirka 3-4 minuter...

Men det blir bättre för varje dag, så om tre veckor så borde jag kunna sitta ett tag, fast jag behöver en pall-jävel ändå. För eftersom skenan (som är fet som fan) går runt hela benet och det är tvunget att vara rakt, så går det inte att sitta på en vanlig stol.

Eller jo, har cirka fem centimeter på benet som inte har skenan. Så om jag sitter jävligt långt ut, men det är ju inte vidare bekvämt...
Skall kolla upp om jag kan fixa det innan RoS3, annars så släpar jag med mig en pall. ;)

Aniolas

Smash Ace
Helios:
Det är schyst mannen! ;)
Jag hoppas ju på att även fast man springer runt med spikar i knät så ska jag kunna röra mig mer om tre veckor än idag. Så jag väntar och ser hur det utvecklar sig.

Fan vad man längtar till RoS3 ***å, kommer bli så bäst! :D

SMASH ALEX

Smash Journeyman
;_;

Det skulle vara lejmt utan Aniolas på RoS3 =/

Du ska komma, om jag så ska köpa en pall till dig :D

Top Bottom